Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 133
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by filazaf »

Ja mam tylko w paru misjach audio. Ale burłaka bym wywalił, bo płakać się chce.
MrSvP
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 35
Joined: Sat Jan 17, 2015 2:16 pm

Re: Sand of Siberia

Post by MrSvP »

Przepraszam Serpent, miałem pisać ci o szumach ale byłem zajęty :D Na początku pomagało wychodzenie z gry potem już nic a teraz po pewnym czasie samo przechodzi :D Pierwszy raz miałem szumy jak zagrałem w Omikron (Na razie zagrałem tylko w tą potyczkę) po godzinie gry. Co do IA to sobie chwalę, nie mogę bez karnie atakować bazy wroga bo zaczyna atakować moją :D
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

kolega48 wrote:działają ale po pewnym czasie gry robi się szum nie wiem dlaczego
Jaki szum? Oo
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Mart
Soldier level 6
Soldier level 6
Peru
Posts: 445
Joined: Sun Apr 11, 2010 6:52 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Mart »

Te szumy to chyba wina samego OW, w swoim modzie podmienilem dzwięki wybuchów min i czasami występują trzaski w dźwięku czy przerwania podczas ich detonacji. Podobnie się dzieję gdy na mapie porusza się duża ilość pojazdów, coś takiego można było zaobserwować chyba w jednym ze strimów Szymiewa.
Apocalyptic War Episode One Wydany: link

Epizod drugi zostanie wydany kiedy będzie gotowy :)
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Sand of Siberia

Post by kolega48 »

taki szum sie robi jak w telewizji gdy kończy się program xd
User avatar
filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 133
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by filazaf »

W którym miejscu i misji macie te szumy?
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Sand of Siberia

Post by kolega48 »

szczególnie w potyczce omikron
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Kolega48 spróbuj jakoś nagrać ten szum i zgłoś to do Stukacza, to na 99% wina silnika gry.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Don Mateo
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 51
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Don Mateo »

Dam w spoilerze, bo może ktoś nie grał

Wrażenia i błędy:
Spoiler:
Blue River
- dziwna sprawa, bo gra gdy jest zatrzymana (pauza) działa, a nie na pauzie się zatrzymuje,
- lekka przesada z poziomem małp, które mają lepsze umiejętności niż ludzie w bazie. Można ewentualnie co fale zwiększać ich poziom, ale i tak bez przesady,
- Jak jakaś osoba ma kwestie dla kilku postaci, to można byłoby jakimś programem z modulować głos,
- Nefarem ma hmm trochę nie wyraźny głos, więc nie dawajcie mu dłuższych dialogów, bo przy krótkich jeszcze to ujdzie np. tych które są przed każdym atakiem.
===============================================
Catch Vehicle # Kill Animal
- zagrałem z dwa razy i dałem sobie spokój. Może na multi miałoby to większy sens, ale i tak raczej byłoby tym małe zainteresowanie.
===============================================
Convoy
- Czasami miny wybuchają mimo tego, że wszyscy w pobliżu zostali wybici,
- Gdy postać jest jakaś ranna i krzyczy „Potrzebuję medyka” to często krzyczy to postać, która go nie potrzebuję,
- Na zdjęciach oznaczyłem punkty gdzie konwój postanowił sobie skrócić drogę. No chyba, że tak miało być,
Image

Image
- medale nie działają, ale to akurat bardzo częsty problem w tych potyczkach.

Misję z konwojem mógłbyś nawet rozszerzyć. Pierw eskorta do bazy, obrona bazy i ewentualnie atak albo na multi taki tryb, że jeden gracz broni bazy z ograniczonymi zasobami, a drugi eskortuje taki konwój i później pomaga w obronie. Tylko w takim wypadku osoba z konwojem powinna mieć trochę łatwiej i powinno być więcej komór z zasobami.
===============================================
Desert Strom
- medale nie działają,

U mnie zdarzyła się taka sytuacja, że chyba jeden atak nie zadziałał tzn. nie dostałem o tym informacji i prawdopodobnie zablokował się w rogu mapy. Później nie dostarczyłem syberytu dla Rosjan i wrąbali się na ten poprzedni atak (chyba bo słyszałem, że do czegoś strzelali). Dodatkowo po kilku sekundach informacja, że nadchodzą przydupasy Heike.

Wyszła taka sytuacja:
Z jeden strony araby, a z drugiej Rosjanie.
Było to do obronienia, ale jak by wcześniej był ten jeden atak, to mogłoby być aż za wesoło.

Moim zdaniem przydałaby się zmiana fabuły, bo raczej po jednym takim ataku rozmowy by się zakończyły i zaczęto by jak najszybciej uciekać.
Może obrona laboratorium i czekanie aż skończą badania?
Czekanie na posiłki, ponieważ są odcięci od reszty i co chwile informacja jak są daleko albo że mają problemy jakieś i będą trochę później?
Mają jakiegoś ważnego jeńca i też czekają na jakieś posiłki, które go przetransportują?
===============================================
Gamma
Jak już daliście pełny dubbing dla postaci, to też można było go dać przy tym, gdy się „klika/zaznacza postać”.
===============================================
Omicron
- Sikorski nic nie mówi, gdy się go „zaznacza”,
- Araby powinny raczej dać większy wpierdziel Rosjanom,
- Ten naukowiec na bagnach jest za daleko albo dać go od razu grywalnego, gdy się pojawi. Tak na dobrą sprawę znalazłem go dopiero wtedy, gdy wykonałem dodatkowe zadanie, które oczywiście zrobiłem dopiero po zakończeniu głównego.
===============================================
Race car
Pfffff zagrałem raz i dla mnie totalnie do bani. Nie da się prawie kogoś wyprzedzić i nawet tutaj multi by nie pomogło.
===============================================
Winter
Jak na razie grałem bez „wydarzeń”
- Wybór koloru nie działa tzn. chce niebieski i ten niebieski dostaje wróg, a nie ja,
- Prawie nieograniczone zasoby dla wroga,
- Dodać możliwość czy nowe jednostki mają się pojawiać,
- Dać więcej wrogów (stron) i w coopa ten tryb wyglądałby lepiej.
===============================================
Snow Crystal # Invasion
Jeszcze nie grałem.
===============================================
Vulcano
Jakaś grubsza misja, więc później się wypowiem
===============================================
Po każdej potyczce jest opcja „następna misja” i czy da rade ją usunąć albo zrobić tak by po kliknięciu wracało do menu? Z przyzwyczajenia zdarza mi się to kliknąć, a później wyskakuje błąd.

Jak na razie najlepiej mi się grało w Gamma, Omicron i Convoy.

Gorzej w Catch Vehicle i Kill Animal.

Najgorzej Race car.

W resztę, którą grałem to tak średnio, ale może w coopie z kimś lepiej by się grało.

Jeśli będziesz miał zamiar wydawać kolejne potyczki, to napewno już nie obronne, ewentualnie obronne połączone z czymś.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Dzięki za opinię, oto mi chodziło :D
dziwna sprawa, bo gra gdy jest zatrzymana (pauza) działa, a nie na pauzie się zatrzymuje,
Pierwszy raz się z czymś takim spotykam.
Jak jakaś osoba ma kwestie dla kilku postaci, to można byłoby jakimś programem z modulować głos,
Trudno jest skłonić ludzi do nagrywania dialogów, jest ich mało bo przecież nikogo do tego nie zmuszę. Jakość też nie jest najlepsza ale to wszystko powstaje w warunkach domowych.
- zagrałem z dwa razy i dałem sobie spokój. Może na multi miałoby to większy sens, ale i tak raczej byłoby tym małe zainteresowanie.
To takie mini-gierki do odstresowania, raczej nie przywiązywałbym się do nich ;)
Gdy postać jest jakaś ranna i krzyczy „Potrzebuję medyka” to często krzyczy to postać, która go nie potrzebuję,
Często zdarza się że obok żołnierzy biegają naukowcy i zanim człowiek wypowie dialog to już jest uleczony.
Czasami miny wybuchają mimo tego, że wszyscy w pobliżu zostali wybici,
Zasięg odpalania min jest dość spory w porównaniu do wielkości mapy.
Na zdjęciach oznaczyłem punkty gdzie konwój postanowił sobie skrócić drogę. No chyba, że tak miało być,
Drzewa generowane są losowo przez funkcję SAILa, więc niewykluczone że zdarzają się takie "dziury".
medale nie działają, ale to akurat bardzo częsty problem w tych potyczkach.
Medali nie ma w potyczkach, to tylko wiadomość dla gracza że wygrał misję.
Misję z konwojem mógłbyś nawet rozszerzyć. Pierw eskorta do bazy, obrona bazy i ewentualnie atak albo na multi taki tryb, że jeden gracz broni bazy z ograniczonymi zasobami, a drugi eskortuje taki konwój i później pomaga w obronie. Tylko w takim wypadku osoba z konwojem powinna mieć trochę łatwiej i powinno być więcej komór z zasobami.
Coś się wykmini ;)
Desert Strom
Misja ta w całości opiera się na losowości więc może się zdarzyć tak że będzie 1 atak albo i 3 w tym samym momencie.
Jak już daliście pełny dubbing dla postaci, to też można było go dać przy tym, gdy się „klika/zaznacza postać”.
Tak jak wyżej, ciężko skłonić ludzi do nagrywania.
Sikorski nic nie mówi, gdy się go „zaznacza”,
Sikorski ma nagrane bardzo mało okrzyków.
Araby powinny raczej dać większy wpierdziel Rosjanom,
Specjalnie zostali osłabieni, bo wcześniej Arabowie rozwalali Ruskich przez co resztę czasu gracz siedział na du**e i nie miał nic do roboty.
Wybór koloru nie działa tzn. chce niebieski i ten niebieski dostaje wróg, a nie ja,
To dziwne, bo działało :o
Po każdej potyczce jest opcja „następna misja” i czy da rade ją usunąć albo zrobić tak by po kliknięciu wracało do menu? Z przyzwyczajenia zdarza mi się to kliknąć, a później wyskakuje błąd.
Nic nie mogę na to poradzić, Stukacz od wieków obiecuje specjalny tryb dla potyczek.
Pfffff zagrałem raz i dla mnie totalnie do bani. Nie da się prawie kogoś wyprzedzić i nawet tutaj multi by nie pomogło.
Mapa dla beki, podobnie jak polowania.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Mart
Soldier level 6
Soldier level 6
Peru
Posts: 445
Joined: Sun Apr 11, 2010 6:52 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Mart »

dziwna sprawa, bo gra gdy jest zatrzymana (pauza) działa, a nie na pauzie się zatrzymuje,
Też się z takim czymś już spotkałem, ale w innym modzie. Reset pomaga, to chyba kolejny błąd silnika gry.

EDIT: Chyba to nawet kampania była, ale z tego co pamiętam grałem wtedy jeszcze na wcześniejszym patchu.
Apocalyptic War Episode One Wydany: link

Epizod drugi zostanie wydany kiedy będzie gotowy :)
User avatar
filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 133
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by filazaf »

Przeszedł ktoś vulcano amerykanami na najcięższym poziomie?
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

filazaf wrote:Przeszedł ktoś vulcano amerykanami na najcięższym poziomie?
tak
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 133
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by filazaf »

Jak zająłeś baze, jeśli można wiedzieć? Nie da się ani mikrować, ani odciągnąć pojedynczej jednostki wroga
User avatar
Krotos
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 47
Joined: Thu Nov 04, 2010 4:37 pm
Location: Poland

Re: Sand of Siberia

Post by Krotos »

filazaf wrote:Jak zająłeś baze, jeśli można wiedzieć? Nie da się ani mikrować, ani odciągnąć pojedynczej jednostki wroga
Z tego, co pamiętam, możesz sobie ustawić wszystkich na snajperów - w efekcie możesz bawić się w kotka i myszkę. :P
Post Reply