Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

thefacebook wrote: Sat Dec 26, 2020 8:32 pm piękna sprawa ten mod, szanuję autora za nadmiar pracy, oby ci Mitra w szczęściu wynagrodził
Dzięki. Na ten mod została poświęcona kupa czasu, a to jeszcze nie koniec. W planach jest wydanie pierwszego epizodu kampanii arabskiej (już niebawem).
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 91
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: Sand of Siberia

Post by nadwrazliwosc_zebow »

Serpent wrote: Sat Dec 26, 2020 4:17 pm To jest naprawdę dziwne gdyż funkcja ta wywoływana jest tylko raz:

Code: Select all

// Spawn Joan + dialog
Every 35$0 do
begin

    repeat
     wait(0$1);
    until not InBattle(1);
    
    PrepareJoan;

    wait(1$0);
    If IsOK(Lisa) then
    begin
        DialogueOn;
        Say(Lisa, 'D7-Lisa-1');
        Say(JMM, 'D7-JMM-1');
        Say(Lisa, 'D7-Lisa-2');
        Say(JMM, 'D7-JMM-2');
        Say(Lisa, 'D7-Lisa-3');
        Say(JMM, 'D7-JMM-3');
        Say(Lisa, 'D7-Lisa-4');
        Say(JMM, 'D7-JMM-4');
        Say(JMM, 'D7-JMM-4a');
        Say(Lisa, 'D7-Lisa-5');
        DialogueOff;
    end;
end;
Niemożliwe, a jednak. :D Jak mi podpowiesz, gdzie gra trzyma save'y rozgrywki z moda, to mogę podesłać – mam taki parę sekund przed cutscenką i taki parę sekund po.
Serpent wrote: Sat Dec 26, 2020 4:17 pm Niestety, coś za coś. Gracze dość często blokowali skrypty Arabów przez co były problemy w dalszej części misji. Altar zastosował podobny trick w misji 15 gdzie nie możemy wjechać Macmilanem do bazy Powell'a.
W vanilli z tego co pamiętam zawsze albo były ze dwa ostrzeżenia przed przegraną + odwrót wymuszony cutscenką (jak w tym przykładzie z Powellem), albo gra będzie cofać jednostki w nieskończoność bez żadnej kary (tak było chyba w RU03, jak się samemu ruszyło na Omikron). Czaję, że coś mogło wyjść podczas betatestów, ale ja jako osoba niebiorąca w nich udziału przegrałem za coś, o czym nie dostałem wcześniej informacji, że jest zakazane. I dodatkowo musiałem sam zgadywać, co to było. W jakiejś formie przydałoby się najpierw powiedzieć graczowi, że jak będzie podjeżdżał czołgami pod Arabów to uwali misję.
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2059
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by zoNE »

nadwrazliwosc_zebow wrote: Sat Dec 26, 2020 11:12 pm
Niemożliwe, a jednak. :D Jak mi podpowiesz, gdzie gra trzyma save'y rozgrywki z moda, to mogę podesłać – mam taki parę sekund przed cutscenką i taki parę sekund po.
W folderze z grą masz katalog "UserProfiles/SoS/twoj_nick/GameSaves" - ale ogólnie najlepiej wysłać cały folder "UserProfiles/SoS/twoj_nick".
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 91
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: Sand of Siberia

Post by nadwrazliwosc_zebow »

zoNE wrote: Sun Dec 27, 2020 12:22 am W folderze z grą masz katalog "UserProfiles/SoS/twoj_nick/GameSaves" - ale ogólnie najlepiej wysłać cały folder "UserProfiles/SoS/twoj_nick".
Dzięki, znalazłem :) i poszło na priv do Serpenta.

Z dalszej rozgrywki - AM12a to udręka. Przy każdej próbie wczytania albo nawet szybkiego wznowienia gra resetuje poboczne umiejętności do minimum. Przy statach 10-0-0-1 taki Macmillan ma może z połowę normalnej wytrzymałości i po jednym strzale ręcznej wieżyczki już ma żółte HP i się nie uleczy.
Last edited by nadwrazliwosc_zebow on Sun Dec 27, 2020 1:38 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

nadwrazliwosc_zebow wrote: Sun Dec 27, 2020 10:58 am
zoNE wrote: Sun Dec 27, 2020 12:22 am W folderze z grą masz folder "UserProfiles/SoS/twoj_nick/GameSaves" - ale ogólnie najlepiej wysłać cały folder "UserProfiles/SoS/twoj_nick".
Dzięki, znalazłem :) i poszło na priv do Serpenta.

Z dalszej rozgrywki - AM12a to udręka. Przy każdej próbie wczytania albo nawet szybkiego wznowienia gra resetuje poboczne umiejętności do minimum. Przy statach 10-0-0-1 taki Macmillan ma może z połowę normalnej wytrzymałości i po jednym strzale ręcznej wieżyczki już ma żółte HP i się nie uleczy.
To już wina samej gry. Przydałoby się to zgłosić do Stukacza.

PS: Wczytałem twój zapis "01" i Joan pojawiła się tylko raz.
Last edited by Serpent on Sun Dec 27, 2020 4:27 pm, edited 2 times in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 133
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by filazaf »

Bedzie jakiś fix? Przy Arabskiej Rozgrywce gra w pewnym momecie zaczyna tak klatkować, że łapie freeza na 5 min xD
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Sand of Siberia

Post by darek8600 »

Trochę się przyczepię, ale widzę chyba standardowy u Serpenta brak zróżnicowania poziomów.
Przeszedłem wiele razy kampanię amerykańską i rosyjską na trudnym, na wcześniejszej wersji SoS również na trudnym doszedłem do 9 misji i tam utknąłem, ale nie pamiętam większych problemów do tego momentu.

Teraz chciałem sobie po prostu pograć na luzie, dałem łatwy i... wydaje mi się że jest jednak trochę przesadzone.
Misja 6 zabiła we mnie chęć gry... Gdzie bym nie umieścił zbrojowni, to i tak działa strzelają z po za zasięgu. Zbrojownia obsadzona max dobrymi żołnierzami, a ledwie wiążę koniec z końcem... przez ciągłe ataki non-stop niemal od początku misji. Kilka restartów przez głupie stracenie człowieka, bo komputer w pierwszej kolejności dobija rannych. Nawet przejęcie ciężkiego działa nie poprawiło znacząco mojej sytuacji. Ale gdy już jakoś zaczynałem sobie radzić, nagle atak fioletowych od tyłu i też przypadkowo stracony człowiek, który nawet nie zdążył przerwać budowy i się ruszyć.

Jakbym grał na trudnym i chciał zmierzyć się z wyzwaniem, to ok, w porządku. Tyle że chciałem po prostu pograć na luzie, bez jakiegoś większego wysilania się i... jak na razie to ta misja odebrała mi chęć do grania. Tym bardziej że w oryginale to była naprawdę fajna, lekka i przyjemna misja, więc skoro tutaj jest taka na łatwym, to wyobrażam sobie jakie muszą się fikołki wyprawiać w dalszych misjach...

Kiedyś zwracałem Serpentowi uwagę przy misji w multi w SoS na brak zróżnicowania poziomu, do czego się przyznał. Liczyłem że tym razem mod będzie "pełny", więc lekkie rozczarowanie jest.

Pisząc "pełny" mam na myśli po prostu że dla każdego, a nie tylko dla maniaków dla których liczą się tylko misje w stylu: mając inżyniera i dwa małpoludy powstrzymaj niekończące się fale radzieckiej armii, a potem w pojedynkę zajmij superuzbrojoną radziecką bazę.

Cóż, dobrze że przezornie nie zabierałem się za mod w święta i nie psułem sobie humoru :D

A tak z bardziej technicznych rzeczy, to w 3 misji niszcząc radzieckie bazy trafiłem na... Michaiła. Moi ludzie od razu zaczęli do niego strzelać, a on do moich, ale kazałem im przerwać, bo bałem się że jak go zabiję to potem Cornell się nie pojawi. Odwiedziłem też wzgórze gdzie nastąpiła rzeź i zastałem pustkę, ale potem po misji... Ruscy zabrali stamtąd rannego Cornella.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Widzę szukanie dziury w całym cześć druga.
Misja 6 zabiła we mnie chęć gry... Gdzie bym nie umieścił zbrojowni, to i tak działa strzelają z po za zasięgu.
Nie wiem czy się orientujesz ale działa mają większy zasięg ataku aniżeli ludzie w koszarach. Różnice terenowe również mają znaczenie. W vanilli też tak było. Dlatego argument że poziom jest przesadzony jest wyssany z palca.
Kiedyś zwracałem Serpentowi uwagę przy misji w multi w SoS na brak zróżnicowania poziomu, do czego się przyznał. Liczyłem że tym razem mod będzie "pełny", więc lekkie rozczarowanie jest.
Zróżnicowanie poziomu jest jednak nie można tego zróżnicowania robić w nieskończoność. Pewne aspekty techniczne są tu ograniczeniem.

Code: Select all

A tak z bardziej technicznych rzeczy, to w 3 misji niszcząc radzieckie bazy trafiłem na... Michaiła. Moi ludzie od razu zaczęli do niego strzelać, a on do moich, ale kazałem im przerwać, bo bałem się że jak go zabiję to potem Cornell się nie pojawi. Odwiedziłem też wzgórze gdzie nastąpiła rzeź i zastałem pustkę, ale potem po misji... Ruscy zabrali stamtąd rannego Cornella.
Bierezov przechodzi do rosyjskiej bazy i w niej pozostaje, to chyba logiczne. Natomiast fakt że na górce nie było trupów wynika już z samego silnika gry które owe trupy dość szybko kasuje.
Bedzie jakiś fix? Przy Arabskiej Rozgrywce gra w pewnym momecie zaczyna tak klatkować, że łapie freeza na 5 min xD
Jaki masz sprzęt? Jakoś nikt do tej pory nie narzekał na lagi.
Last edited by Serpent on Sun Dec 27, 2020 9:29 pm, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Sand of Siberia

Post by darek8600 »

Serpent wrote: Sun Dec 27, 2020 8:32 pm Widzę szukanie dziury w cały cześć druga.
Misja 6 zabiła we mnie chęć gry... Gdzie bym nie umieścił zbrojowni, to i tak działa strzelają z po za zasięgu.
Nie wiem czy się orientujesz ale działa mają większy zasięg ataku aniżeli ludzie w koszarach. Różnice terenowe również mają znaczenie. W vanilli też tak było. Dlatego argument że poziom jest przesadzony jest wyssany z palca.
Kiedyś zwracałem Serpentowi uwagę przy misji w multi w SoS na brak zróżnicowania poziomu, do czego się przyznał. Liczyłem że tym razem mod będzie "pełny", więc lekkie rozczarowanie jest.
Zróżnicowanie poziomu jest jednak nie można tego zróżnicowania robić w nieskończoność. Pewne aspekty techniczne są tu ograniczeniem.
Tak, zdaję sobie sprawę że działa mają dalszy zasięg, co nie zmienia faktu, że ledwie misja się zaczyna i człowiek skupia się na desperackiej obronie przed non-stop przyjeżdżającymi działami i karabinami gatlinga i naprawdę nie należy to do łatwych, a do tego nagle wjeżdżają fioletowi od tyłu, na których atak nie da się zaregować, bo przecież trzeba było skupić całe siły żeby jakoś się wybronić przed atakami czerwonych.
I to wszystko w raptem 6 misji na poziomie łatwym.
Nie widzisz, że coś chyba odrobinę jest nie tak?
Może nie wiem, chociaż postacie przeciwnika powinny mieć odrobinę słabsze poziomy, 3-4, a nie 5-6? Albo może powinny być chociaż krótkie przerwy między atakami, żeby zdążyć choćby naprawić zbrojownię? Albo może choćby jakieś info dialogowe o przechwyceniu komunikatu o nadchodzącym ataku z zachodu? Tak, wiem że przecież za 10-tym razem w końcu się przejdzie, ale chyba nie o to chodzi i misja powinna być intuicyjna do przejścia nawet za pierwszym razem dla kogoś, kto jej nie zna.

To nie jest czepianie się, pokazuję Ci po prostu nieco inny punkt widzenia i uświadamiam że w OW gra się nie tylko dla hardcore'u, ale też żeby zaznać po prostu trochę przyjemności, po to właśnie jest różnicowanie poziomów (aż zagram sobie tę misję na trudnym i zobaczę czy jest w ogóle jakaś różnica, ale jak pisałem we wcześniejszej wersji nie pamiętam, żeby miał większe problemy z tą misją właśnie na trudnym).

Co z tym zrobisz to Twoja sprawa, nie traktuj tych uwag jak atak, czy celowe czepialstwo.

Widziałem inne komentarze i piszesz np. że celowo wprowadziłeś w misji 10 przerwanie misji za wejście do bazy arabskiej, tylko dlatego że wielu graczy bugowało skrypt. Ja mimo że tej misji nie lubię chyba najbardziej w grze (no dobra, bardziej nie lubię 11), to nawet nie wiedziałem że da się jakoś zbugować skrypt i oszukać grę, bo... nigdy nie widziałem potrzeby, żeby coś takiego robić. Zawsze starałem się grać że tak powiem z duchem tej gry. Ty natomiast mam wrażenie, że celowo kombinujesz tak, żeby po prostu przechytrzyć każdego najcwańszego gracza OW i to Ci się pewnie udaje, ale jednocześnie nieco odbierasz częściowo przyjemność grania że tak powiem "zwykłym" graczom, nie grającym w OW wyczynowo.
Oczywiście to Twój mod i Twoja sprawa. Robisz mod jak chcesz, a ja mogę ale nie muszę w niego grać i wiadomo że to jest sprawa jasna. Piszę to po prostu żebyś znał punkt widzenia takiego typu gracza jak ja i albo uwzględnisz te uwagi, albo nie.

Mam wrażenie że każdą uwagę traktujesz jako atak na siebie i za każdym razem albo próbujesz ośmieszyć rozmówcę wykazując mu brak znajomości gry (jak choćby mi z tym że działa mają większy zasięg, czy że trupy znikają), albo chcesz za wszelką cenę wykazać że na pewno się w niczym nie pomyliłeś zamiast próbować dociec sedna problemu (vide uwaga innego użytkownika o lagach). Zupełnie niepotrzebnie, nikt tutaj źle nie chce i każdy na pewno bardzo docenia Twój wkład w rozwój OW. Skoro jednak udostępniasz swoje mody społeczności OW, to naturalne jest, że ta społeczeność przesyła uwagi, jak można grę ulepszyć ze swojego subiektywnego punktu widzenia.

A tak z ciekawości, czemu multi wyleciało całkiem w tej wersji?
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

darek8600 wrote: Sun Dec 27, 2020 9:35 pm Tak, zdaję sobie sprawę że działa mają dalszy zasięg, co nie zmienia faktu, że ledwie misja się zaczyna i człowiek skupia się na desperackiej obronie przed non-stop przyjeżdżającymi działami i karabinami gatlinga i naprawdę nie należy to do łatwych, a do tego nagle wjeżdżają fioletowi od tyłu, na których atak nie da się zaregować, bo przecież trzeba było skupić całe siły żeby jakoś się wybronić przed atakami czerwonych.
I to wszystko w raptem 6 misji na poziomie łatwym.
Nie widzisz, że coś chyba odrobinę jest nie tak?
Może nie wiem, chociaż postacie przeciwnika powinny mieć odrobinę słabsze poziomy, 3-4, a nie 5-6? Albo może powinny być chociaż krótkie przerwy między atakami, żeby zdążyć choćby naprawić zbrojownię? Albo może choćby jakieś info dialogowe o przechwyceniu komunikatu o nadchodzącym ataku z zachodu? Tak, wiem że przecież za 10-tym razem w końcu się przejdzie, ale chyba nie o to chodzi i misja powinna być intuicyjna do przejścia nawet za pierwszym razem dla kogoś, kto jej nie zna.
Ataki są ciągłe bo tak działa skrypt bota który buduje sobie te czołgi. Dlatego nie wszystko da się zbalansować, no chyba że bym całkowicie wyłączył skrypty żeby bot zachowywał się tak jak normalnie czyli nic nie robił.
darek8600 wrote: Sun Dec 27, 2020 9:35 pm Widziałem inne komentarze i piszesz np. że celowo wprowadziłeś w misji 10 przerwanie misji za wejście do bazy arabskiej, tylko dlatego że wielu graczy bugowało skrypt. Ja mimo że tej misji nie lubię chyba najbardziej w grze (no dobra, bardziej nie lubię 11), to nawet nie wiedziałem że da się jakoś zbugować skrypt i oszukać grę, bo... nigdy nie widziałem potrzeby, żeby coś takiego robić. Zawsze starałem się grać że tak powiem z duchem tej gry. Ty natomiast mam wrażenie, że celowo kombinujesz tak, żeby po prostu przechytrzyć każdego najcwańszego gracza OW i to Ci się pewnie udaje, ale jednocześnie nieco odbierasz częściowo przyjemność grania że tak powiem "zwykłym" graczom, nie grającym w OW wyczynowo.
Nie rozumiem co mają pewne zabezpieczenie do przyjemności z gry. W tym konkretnym przypadku zabezpieczenie było potrzebne bo często ktoś przypadkiem przyblokował Araba przez co dalsza część misji wyglądała komicznie. Gdybym tego nie zrobił to pojawiły by się głosy że misja się buguje i nie można kontynuować gry.
darek8600 wrote: Sun Dec 27, 2020 9:35 pm Mam wrażenie że każdą uwagę traktujesz jako atak na siebie i za każdym razem albo próbujesz ośmieszyć rozmówcę wykazując mu brak znajomości gry (jak choćby mi z tym że działa mają większy zasięg, czy że trupy znikają)
W którym miejscu ośmieszyłem rozmówcę? Odpisałem na twoje uwagi zgodnie z prawdą. Po prostu czasami mam wrażenie że niektórzy lubią się przyczepić o byle co.
darek8600 wrote: Sun Dec 27, 2020 9:35 pm albo chcesz za wszelką cenę wykazać że na pewno się w niczym nie pomyliłeś zamiast próbować dociec sedna problemu (vide uwaga innego użytkownika o lagach).
Nie jestem w stanie wszystkiego zrobić. Tak jak w tym przypadku - gdzie mapa jest duża i jest na niej dużo jednostek. Nie widzę możliwości optymalizacji tego po mojej stronie, a dostępu do kodu źródłowego gry nie posiadam. Natomiast twój argument że nie próbuje dociec sedna problemu jest błędny - cofnij kilka postów wcześniej i zobacz wątek odnośnie klona Joan Fergusson.
darek8600 wrote: Sun Dec 27, 2020 9:35 pm A tak z ciekawości, czemu multi wyleciało całkiem w tej wersji?
Bo GUI dla multiplayera nie zostało zrobione.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Sand of Siberia

Post by darek8600 »

Dzięki za wszystkie wyjaśnienia i cierpliwość :)
Dobra, przeszedłem tą misję, musiałem całkowicie zmienić taktykę i dostosować się pod takie, a nie inne ataki ((na fioletowych musiałem zrobić drugą zbrojownię na zachodzie i wystarczyło dawać tam najsłabszych żołnierzy którzy się pojawiali w trakcie misji, natomiast na czerwonych trzeba było mocno cofnąć zbrojownię, postawić przy lesie wraz z laboratorium i głównych typów przerzucać z labki do zbrojownki w razie ataki i dzięki rzece udawało się dobijać wrogich mechaników, których wróg miał nieskończoność... w toku misji zabiłem 71 ludzi, licząc z fioletowymi i bazą).

Natomiast tak z rzeczy faktycznie technicznych.
Akurat za tym razem co przeszedłem, to Peterson pojawił mi się pod sam koniec czasu (gdy większość głównych bohaterów akurat dobijała ciężkimi działami bazę wroga) i nie byłem w stanie zdążyć wyprodukować pojazdów. Opracowałem technologię i nawet wybudowałem wieżę, ale z budową pojazdów nie wyrobiłem się, przez co nie dostałem medalu.
Nie jest to dla mnie większy problem, ale zgłaszam że coś takiego zaistniało. Nie powiem Ci już ile dokładnie było czasu, ale na gdzieś około 5 minut, albo nawet mniej.
Last edited by darek8600 on Mon Dec 28, 2020 12:01 am, edited 2 times in total.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

darek8600 wrote: Sun Dec 27, 2020 11:56 pm których wróg miał nieskończoność... w toku misji zabiłem 71 ludzi, licząc z fioletowymi i bazą).
To akurat był błąd który został naprawiony. Polecam zainstalować aktualizację 1.4.3. Do pobrania na mojej stronie albo moddb.
darek8600 wrote: Sun Dec 27, 2020 11:56 pm Natomiast tak z rzeczy faktycznie technicznych.
Akurat za tym razem co przeszedłem, to Peterson pojawił mi się pod sam koniec czasu (gdy większość głównych bohaterów akurat dobijała ciężkimi działami bazę wroga) i nie byłem w stanie zdążyć wyprodukować pojazdów. Opracowałem technologię i nawet wybudowałem wieżę, ale z budową pojazdów nie wyrobiłem się, przez co nie dostałem medalu.
Nie jest to dla mnie większy problem, ale zgłaszam że coś takiego zaistniało. Nie powiem Ci już ile dokładnie było czasu, ale na gdzieś około 5 minut, albo nawet mniej.
Peterson pojawia się po spełnieniu odpowiednich warunków:

Code: Select all

Every 15$0 trigger LoadVariable('DenisInDelta', 0) = 1 and not InBattle(1) do
Co oznacza ni mniej ni więcej że co 15 minut sprawdzany jest status czy nie jesteś w trakcie bitwy. Aczkolwiek zostanie to poprawione.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Wersja 1.4.4 jest już dostępna.

Link: https://sand-of-siberia.pl/download
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Sand of Siberia

Post by darek8600 »

Wow, szybki jesteś :D
To teraz od nowa, czy dalej kontynuować?
Chociaż mogę i od nowa, to dopiero 6 misji zaliczonych.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

darek8600 wrote: Mon Dec 28, 2020 9:36 pm Wow, szybki jesteś :D
To teraz od nowa, czy dalej kontynuować?
Chociaż mogę i od nowa, to dopiero 6 misji zaliczonych.
Te aktualizacje nie mają wpływu na zapisy gry.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply