Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Następne aktualizacja moda nastąpi po wydaniu przez Stukacza opcji dodawania/edycji przycisków SGUI.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
cassa123
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 14
Joined: Fri May 01, 2015 10:20 am
Location: Jawor

Re: Sand of Siberia

Post by cassa123 »

to jak z tym dodawaniem :D ?
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Dobrze :P Ale SGUI jeszcze nie jest skończone.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
cassa123
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 14
Joined: Fri May 01, 2015 10:20 am
Location: Jawor

Re: Sand of Siberia

Post by cassa123 »

życzę szybkiej i owocnej pracy , mam nadzieje że za niedługo będzie można przetestowac :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Dzięki możliwościom jakie oferuje SGUI wpadłem na pomysł dodania małych "pomocników" dla gracza w postaci skryptów wykonujących żmudne czynności. Na tą chwilę dodałem 2 skrypty usprawniające grę:
- Buldożer sam wycina drzewa/krzewy z danej okolicy.
- Małpoludy-Engi jeśli się nudzą to zbierają skrzynki które leżą dookoła bazy.

Są one dodane póki co na jednej z map w celach testowych - oczywiście bez wsparcia SGUI na tą chwile.

Inne skrypty które chcę dodać w przyszłości:
- "Czyszczenie okolicy" - żołnierze zabijają dzikie zwierzęta w okolicy poza małpoludami/mastodontami.
- "AutoTankowanie" - pojazdy w bazie mające poniżej x % poziomu paliwa same będą uzupełniać baki.
- "Zbieranie skrzyń" - wydajemy rozkaz dla komory żeby sama szukała i zbierała skrzynki z mapy.
- "AutoBadania" - wydajemy rozkaz laboratorium aby w przypadku braku aktywności, kolejka badań była automatycznie wypełniana.
- "AutoOswajanie" - wydajemy rozkaz naukowcowi aby automatycznie oswajał dzikie małpy z okolicy.
- "AutoNaprawianie" - wydajemy rozkaz inżynierom/dźwigom aby automatycznie naprawiały uszkodzone budynki.
- "AutoSterowanie" - wydajemy rozkaz automatycznego podłączania/odłączania pojazdów zdalnie sterowanych.
- "PunktZbornyFabryki" - wskazujemy gdzie wyprodukowane pojazdy mają parkować po wyjechaniu z fabryki.

Co myślicie o takim pomocniku? Czy ma to sens? :)
Last edited by Serpent on Sun Nov 26, 2017 5:25 pm, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

Post by Gelwe »

Serpent wrote: Sun Nov 26, 2017 5:20 pm Dzięki możliwościom jakie oferuje SGUI wpadłem na pomysł dodania małych "pomocników" dla gracza w postaci skryptów wykonujących żmudne czynności. Na tą chwilę dodałem 2 skrypty usprawniające grę:
- Buldożer sam wycina drzewa/krzewy z danej okolicy.
- Małpoludy-Engi jeśli się nudzą to zbierają skrzynki które leżą dookoła bazy.

Są one dodane póki co na jednej z map w celach testowych - oczywiście bez wsparcia SGUI na tą chwile.

Inne skrypty które chcę dodać w przyszłości:
- "Czyszczenie okolicy" - żołnierze zabijają dzikie zwierzęta w okolicy poza małpoludami/mastodontami.
- "AutoTankowanie" - pojazdy w bazie mające poniżej x % poziomu paliwa same będą uzupełniać baki.
- "Zbieranie skrzyń" - wydajemy rozkaz dla komory żeby sama szukała i zbierała skrzynki z mapy.
- "AutoBadania" - wydajemy rozkaz laboratorium aby w przypadku braku aktywności, kolejka badań była automatycznie wypełniana.
- "AutoOswajanie" - wydajemy rozkaz naukowcowi aby automatycznie oswajał dzikie małpy z okolicy.
- "AutoNaprawianie" - wydajemy rozkaz inżynierom/dźwigom aby automatycznie naprawiały uszkodzone budynki.
- "AutoSterowanie" - wydajemy rozkaz automatycznego podłączania/odłączania pojazdów zdalnie sterowanych.
- "PunktZbronyFabryki" - wskazujemy gdzie wyprodukowane pojazdy mają parkować po wyjechaniu z fabryki.

Co myślicie o takim pomocniku? Czy ma to sens? :)
Image
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by 15DarkMaster1987 »

Jak dla mnie, to dość ciekawe rozwiązania, ale nie wszystkie np AutoBadania nie podobają sie :disco:
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Wszystkie te opcje będą odpalane za pomocą guzików w interfejsie (podobnie jak inne rozkazy). Nie ma więc przymusu ich używania ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 133
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm

Re: Sand of Siberia

Post by filazaf »

Wow, to powinno być w całej grze od początku.
Jestem za!
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Sand of Siberia

Post by darek8600 »

Szkoda, że tak mało map w trybie coop :( W sumie całe dwie, do tego przekokszone, zwłaszcza ta AM11.
Czy ktoś próbował grać w dwa zespoły po 5 osób? :D
Bazę południową da się jeszcze jakoś obronić, ale potem to jest masakra...
Mam wrażenie, że mapa była testowana tylko przy większej ilości żołnierzy.
Z resztą nawet po 15 osób jest ciężko jakiś atak przeprowadzić.
Przydałaby się wersja tej mapy z klasycznymi atakami. Najlepiej jakby komputer miał dużo ludzi, ale jednak dysponował tylko tym co jest na mapie. A nie co chwilę same bomby syberytowe jadą...
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

darek8600 wrote: Wed Jan 03, 2018 9:24 am Przydałaby się wersja tej mapy z klasycznymi atakami. Najlepiej jakby komputer miał dużo ludzi, ale jednak dysponował tylko tym co jest na mapie. A nie co chwilę same bomby syberytowe jadą...
Klasycznymi atakami? Te ataki w kampanii to jakiś żart. Poza tym komputer produkuje pojazdy w fabrykach. Być może pomyślę o dodaniu wyboru poziomu trudności gdyż jak wiadomo jeden mówi że łatwo - drugi ze za trudno.

A co do tego że są 2 mapki, no póki co są dwie ale będzie więcej ;)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Sand of Siberia

Post by darek8600 »

Może i żart, ale czasem chce się pograć w coś w stylu "free builder base" ;)
Mi się marzy mapa, gdzie zarówna ja się rozwijam, jak i komputer. W sensie, że np pierwsze ataki są jakimiś lekkimi pojazdami na ropę, a potem co raz lepszymi. Oczywiście przy ręcznych jest kłopot, że jak się wybije mechaników, to funkcjonowanie przeciwnika staje :/
Nie grałem nigdy za dużo arabami, zapomniałem że te bomby są samobieżne. Ale w takim razie te bomby robią konkretną robotę. Ja nie raz grając amerykanami robię sobie zwiadowczy "atak" wysyłając kilka lekkich radarów. Gdyby zamiast nich pojechały bomby, to już nie musiałbym nic więcej wysyłać, co to za gra wtedy :P

Natomiast co do trudności. Próbowałeś przejść to mając 5 ludzi?
Bo przy 15, choć ciężko da radę (choć przyjemność wątpliwa, ale to subiektywne odczucie, po za tym nie lubię arabów).
Ale przy 5 ludziach, to nawet jakbym olał badania i produkcję i wszystkich do obrony, to nie idzie się obronić...
No chyba, że obie ekipy po prostu budują koszary i pakują ludzi i tak sobie trwają... A gdzie rozwój? Nie wspominając już o jakimkolwiek ataku na arabów...

Jak będzie więcej map to super :) Tylko naprawdę, na łatwym poziomie powinno być wg mnie lekko, łatwo i przyjemnie. Bo po to własnie jest zróżnicowanie poziomów.
A co do klasycznych ataków. Przetrwałeś ostatni w kampani am w Owsjence na hardzie? Bo ja... nie :D ledwie zdołałem wszystko rozebrać i się wycofać bez strat.
Wracając do moda, wg mnie po za zróżnicowaniem poziomu trudności przydałoby się stopniowanie ataków oraz opcja wyboru pojawiania się dodatkowych ludzi, tak żeby rozpoczynanie 5 osobami miało sens, a równocześnie dało się potem coś zdziałać z przeciwnikiem :)

P.S. Nie grałem nigdy w klasycznego multi przeciwko realnemu graczowi (bo w sumie mega rzadko kogokolwiek widzę w multi), więc mam może nieco inne podejscie i oczekiwania. Z kumplem uwielbiamy tą grę od kilkunastu lat, wtedy się grało w kampanie na zmianę, a teraz on wpada do mnie i gramy na dwa kompy w lanie :)
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Image

Ta mapka jest chyba lepszym kandydatem na dłuuugiego coopa (w sumie to nie wiem czy ktoś chciałby tak długo grać bez możliwości zapisu).

Wracając do dwóch coopów, nie wiem jaka jest różnica gry przeciw arabom aniżeli przeciw komuś innemu. To że jest opcja gry z 5 ludźmi na start - no jest taka opcja ale nikt nie narzuca że musisz z nią grać. Moją ideą jest tworzenie coopów (i potyczek) które prezentują wyższy poziom trudności niż zwykła kampania. Ma to na celu zatrzymać gracza na dłużej przy grze i zmuszenia go do taktycznego myślenia a nie bezmyślnego spamowania pojazdami.

W nadchodzącej aktualizacji pojawi się nową mapką kooperacyjna dla Amerykanów na powiększonej mapie z 3 misji amerykańskiej. Dodam też możliwość wyboru poziomu trudności dla obecnych map.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Sand of Siberia

Post by darek8600 »

Ta mapa... Ja... nie wiem co powiedzieć... :P
Z tym coopem masz trochę racji, ale odnośnie tego co pisałem w tamacie Apoaliptic War (coś, co nazwałbym roboczo Original War remake), to ta mapa by pasowała idealnie...
Ta mapa rozbudza wyobraźnię, już widzę na niej Alfę, Betę, Gammę, Kirova, Berię, Tukachevskiego, Nowy Kabul i w ogóle całą kampamię na jednej mapie. I taka rozgrywka rozciągnięta na 10 godzin (lub kilka misji z zapamiętaniem baz i ludzi)

Co do walki z arabami... Po prostu ich jakoś nie lubię, ich technologii itd, po za tym w normalnych warunkach (nie licząc takiego przekokszenia) arabowie nie są wyzwaniem. Co innego zmasowany atak ruskich czołgów, ale bez jakiś samobieżnych bomb itd... Od czasu do czasu mogę walczyć z arabim, ale wolę z ruskimi. Nie lubię też np grając Amerykanami walczyć z... Amerykanami.
W kampanii amerykańskiej nie cierpiałem misji gdzie się walczy z arabami, zwłaszcza 11 (13 była całkiem fajna).
Najfajniejsze były dla mnie misje od 1 do Owsjenki, a także w miarę obrona Gammy, oprócz tego super były misje 12 i 15.
Od kampanii amerykańskiej zaczynałem te parenaście lat temu, może stąd ten sentyment. I ta reklama z Play: "Tygrysy szablozębne atakują czołgi", po czym ląduje się w 1 misji i komunikat, żeby paść na ziemię i uciekać. Człowiek nie wiedział czego się spodziewać. W kampanii rosyjskiej było więcej "esencji" OW, ale jakoś tak tymi amerykanami mi się najfajniej gra i ich tecnnologie mi się nakbardziej podobają. A co do arabów, dla mnie by wystarczyła 1 misja przeciwko nim na 15.

Ale moje spojrzenie na tą grę własnie w dużej mierze (jakby nie patrzeć, od dzieciństwa) spowodował brak klasycznego skirmisha, który był w innej mojej ulubionej grze - Red Alert 2.
Nie miałem też nigdy okazji grać przez neta (z resztą w takie gry wolę zawsze przeciwko komputerowi, gdyż ludzie potrafią zbyt niekonwencjonalnie kombinować, co zaburza jakieś realia). Gdyby od zawsze istniał taki skirmish wzorem RA2, pewnie teraz bym inaczej postrzegał OW i miał inne oczekiwania.
Aczkolwiek brakowałoby też po za klasyczną kampanią trybu taktycznej i kontroli posunięć na dużej mapie taktycznej Syberii, stąd właśnie pomysł na taką "całą kampanię" na jednej mapie w jednej długiej, lub kilku misjach.
Jakby to zrobić z głową i np w późniejszych misjach po rozbudowach i budowach nowych baz dać możliwość wyboru (np wybieram Harrisona i kontroluję wszystko, albo np McMillana i tylko bazę Gamma, a reszta jako sojusznicy), to mogłoby wyjść coś całkiem ciekawego. Niby jedna długa misja (czy kampania kilku misji na jednej dużej mapie), a za każdym razem można by przejść na różne sposoby. Do tego analogicznie "kampania" radziecka i arabska.

Oprócz tego Serpent, ta mapa co zaproponowałeś... tak naprawdę ona jedna mogłaby całego skirmisha (i coop - w tym kontekscie ważna podwójna lokalizacja dla każdej bazy, na zasadzie Powel i McMillan z Am15, lub lokacje odsunięte od siebie) zastąpić, tylko musiałoby być dużo opcji wyboru: frakcji, budynków startowych (bez składu, umocnienia itd), finalnego poziomu technologii, liczby ludzi (od 4 do 24), posiłków, liczby małp, dodatkowych złóż (np główne złoże syberytu mogłoby być gdzieś bliżej centrum bazy - operacja "Owsjenko", a dodatkowe-opcjonalne złoże w głównej bazie), czyli wszystko to, co mozna wybrać w klasycznym multiplayerze. Na początek, wystarczyłby poziom łatwy z atakami na poziomie "klasycznych" z kampanii, ale tak czy siak przeciwnicy rozbudowywaliby bazę bardzo konkretnie.
Tak bardzo żałuję, że nie umiem modować... Ale moja determinacja jest tak silna, że się chyba wezmę za to :P o ile nie zrobi tego ktoś z doświadczonych moderów, dla którego będzie to chwila robota. Służę pomocą, o ile jestem w stanie w czymś pomóc :D Na pewno w testowaniu hehe
Wyobrażam sobie, jak ciężko może być zrobić skrypty do tak rozbudowanej mapy i dużej ilości wariantów. Brak sztucznej AI jest trudny do wytłumaczenia w tej grze, aczkolwiek z drugiej strony pisanie skryptów otwiera multum różnych możliwości.
W każdym razie na pewno przynajmniej 2 chętnych na takiego moda byś miał :D Co ważne, w przeciwieństwie do liniowych kampanii grywalność moda typu skirmish jest wręcz nieskończona.
W końcu ileż razy można przechodzić w kółko kampanię amerykańską hehe. Zwłaszcza, że trzeba się przemęczyć te mniej fajne misje (z arabami :P).

EDIT: Skirmish skirmishem, ale do OW Remake, nawet prosto zdefiniowałbym ilośc misji.
W pierwszej misji tylko możliwość wybudowania składu, bunkrów, zbrojowni i laboratorium (bez badań), a potem tyle misji ile w multi było podziałów na poziomy maksymalnych dostępnych technologii. Zapamiętywanie własnych budynków w 2-3 bazach oraz ludzi. I w każdej misji, z grubsza chodziłoby o to samo, odparcie ataków i zniszczenie baz wroga (może bez głównej, która zniszczona byłaby dopiero w ostatniej), przy czym jakieś urozmaicenia wydarzeń i celów misji. Misje nie byłyby takie same, bo jednak przy różnych poziomach technologicznych, co definiuje taktykę.
Ale się rozmarzyłem :D hehe
A i jak dla mnie, to żeby nie było nowych budynków i bronii, za to na pewno widziałbym ten świetny pomysł z koniecznością uprzedniego rozwinięcia badań.
Last edited by darek8600 on Wed Jan 03, 2018 12:29 pm, edited 2 times in total.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

Post by Serpent »

Ciężko jest dobrze zaprogramować działanie gracza komputerowego w OW. Ilość różnych kombinacji działania jest tak duża że nie sposób jest je wszystkie przewidzieć a co dopiero oskryptować. Dlatego jakbyś nie kombinował to i tak nie uda się stworzyć "dobrze grającego bota" - przynajmniej z poziomu samego SAIL'a. SAIL z definicji jest językiem skryptowym i nie ma tu miejsca na jakieś zautomatyzowane procesy.

Innym problemem jest fakt że silnik OW ma problemy z wykonywaniem dużej liczby skryptów jednocześnie. Testowałem to wielokrotnie i za każdym razem w losowych momentach gra potrafiła pomijać niektóre iteracje w wykonywaniu skryptu co może powodować różne perturbacje.

Sytuacje może poprawić dodanie do samego silnika gry nowych eventów (zdarzeń) które znacznie ułatwiłyby wykrywanie i obsługiwanie wielu czynności w grze. Niestety, czekam już kilka miesięcy aż Stukacz zacznie je dodawać :P

Póki co jednym wyjściem jest pisanie "gotowców" czyli skryptów które wykonają x rzeczy ale nie zareagują na y zagrań gracza.

Oczywiście ludzie którzy nie mają o tym pojęcia psioczą jakie to "AI jest durne" no ale jakie ma być skoro praktycznie nikt nie chce się zapoznać z tematem od strony technicznej, nie mówiąc już o próbie napisania "własnego AI".
Last edited by Serpent on Wed Jan 03, 2018 1:20 pm, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply