Sand of Siberia
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4261
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Sand of Siberia
Wersja 1.5.1 została wydana.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 4
- Posts: 91
- Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm
Re: Sand of Siberia
Szybka reakcja.
Fajnie widzieć odpowiedź na swój feedback. W takim razie następna porcja.
Kampania rosyjska, grałem na normalnym, pierwsze 3 misje wczoraj na 1.5.0, czwartą dziś na 1.5.1. Super wyglądają te różowe oddziały i bazy, w których faktycznie jest jakieś życie. Moje uwagi:
- Mapa w RU02 wygląda... dziwnie. Pewnie mieliście jakiś cel w tym, żeby od razu zrobić ją tak dużą jak w RU03 i większość ukryć. Ale trochę mi było smutno, jak się okazało, że nie mogę jeździć po całości, bo niewidzialna ściana kadruje mapę po staremu.
- Obszar, na którym na początku RU03 pojawiają się czołgi z poprzedniej misji, jest chyba trochę za duży. W RU02 buduję laboratorium pomiędzy składem a prawym dolnym bunkrem. W RU03 jeden wóz wygenerował się na dół od składu i laba, a z każdej innej strony zastawiały go drzewa. Potem gra wybrała go jako jeden z czołgów dla Kurina i mechanik do niego wsiadł i utknął.
- W prawym górnym rogu mapy RU03 jest ten kawałek drogi, którą w kampanii arabskiej Heike przyjeżdża budować bazę wypadową. Tam to ma sens, bo prowadzi do tej bazy. Tutaj wygląda co najmniej dziwnie, bo z krańca mapy wystaje sobie droga, która za chwilę kończy się w środku łąki. Swoją drogą po cichu liczyłem, że Arabowie naprawdę tam będą i odpali się jakiś dialog z tego powodu.
- Dialog między Gajdarem a Burłakiem w RU04 zawsze odpalał się dopiero w momencie, jak obaj stali tuż obok siebie? Czekałem dobre 15 minut, aż pozwolą mi się wycofać, po ostatnim ataku i przyprowadzeniu Gajdara, zanim zwróciłem uwagę, że tej rozmowy o Arabach też nie było. Gajdara przejąłem w rogu mapy i od razu wsadziłem do zbrojowni, Burłak krążył w czołgu dookoła górki, więc się minęli. Dopiero jak postawiłem ich obok siebie na środku bazy, to ruszyło.
- Czy wszystkie arabskie jednostki w RU04 atakują mnie, czy część idzie jakoś bokiem? Jestem pewien, że wybiłem wszystkich, którzy do mnie podeszli, a nie dostałem medalu, bo niby zadałem za małe straty.
- Szkoda, że nie można kontynuować kampanii, nawet jeśli dalsze misje nie są przerobione. Człowiek się wkręcił, zagrałby sobie jeszcze dalej, a tu komunikat i koniec.

Kampania rosyjska, grałem na normalnym, pierwsze 3 misje wczoraj na 1.5.0, czwartą dziś na 1.5.1. Super wyglądają te różowe oddziały i bazy, w których faktycznie jest jakieś życie. Moje uwagi:
- Mapa w RU02 wygląda... dziwnie. Pewnie mieliście jakiś cel w tym, żeby od razu zrobić ją tak dużą jak w RU03 i większość ukryć. Ale trochę mi było smutno, jak się okazało, że nie mogę jeździć po całości, bo niewidzialna ściana kadruje mapę po staremu.
- Obszar, na którym na początku RU03 pojawiają się czołgi z poprzedniej misji, jest chyba trochę za duży. W RU02 buduję laboratorium pomiędzy składem a prawym dolnym bunkrem. W RU03 jeden wóz wygenerował się na dół od składu i laba, a z każdej innej strony zastawiały go drzewa. Potem gra wybrała go jako jeden z czołgów dla Kurina i mechanik do niego wsiadł i utknął.
- W prawym górnym rogu mapy RU03 jest ten kawałek drogi, którą w kampanii arabskiej Heike przyjeżdża budować bazę wypadową. Tam to ma sens, bo prowadzi do tej bazy. Tutaj wygląda co najmniej dziwnie, bo z krańca mapy wystaje sobie droga, która za chwilę kończy się w środku łąki. Swoją drogą po cichu liczyłem, że Arabowie naprawdę tam będą i odpali się jakiś dialog z tego powodu.
- Dialog między Gajdarem a Burłakiem w RU04 zawsze odpalał się dopiero w momencie, jak obaj stali tuż obok siebie? Czekałem dobre 15 minut, aż pozwolą mi się wycofać, po ostatnim ataku i przyprowadzeniu Gajdara, zanim zwróciłem uwagę, że tej rozmowy o Arabach też nie było. Gajdara przejąłem w rogu mapy i od razu wsadziłem do zbrojowni, Burłak krążył w czołgu dookoła górki, więc się minęli. Dopiero jak postawiłem ich obok siebie na środku bazy, to ruszyło.
- Czy wszystkie arabskie jednostki w RU04 atakują mnie, czy część idzie jakoś bokiem? Jestem pewien, że wybiłem wszystkich, którzy do mnie podeszli, a nie dostałem medalu, bo niby zadałem za małe straty.
- Szkoda, że nie można kontynuować kampanii, nawet jeśli dalsze misje nie są przerobione. Człowiek się wkręcił, zagrałby sobie jeszcze dalej, a tu komunikat i koniec.

- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4261
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Sand of Siberia
Za kampanie rosyjską odpowiada w całości Nefek.
GBI do tej mapy waży ponad 70MB. Nie ma sensu robić identyczne GBI bez drogi. Mapy ofc można by przyciąć, pytanie czy faktycznie jest sens to robić. Do reszty się nie odniosę gdyż jak już wspomniałem, nie jestem autorem tej kampanii.W prawym górnym rogu mapy RU03 jest ten kawałek drogi, którą w kampanii arabskiej Heike przyjeżdża budować bazę wypadową. Tam to ma sens, bo prowadzi do tej bazy. Tutaj wygląda co najmniej dziwnie, bo z krańca mapy wystaje sobie droga, która za chwilę kończy się w środku łąki. Swoją drogą po cichu liczyłem, że Arabowie naprawdę tam będą i odpali się jakiś dialog z tego powodu.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Sand of Siberia
Powód dla którego mapa nie została ucięta to m.in że potem w 3 misji trzeba by było wyliczać przesunięcie koordynatów X i Y zapisanych pozycji zbudowanych/przejętych budynków przez gracza. Druga sprawa to zaoszczędzenie miejsca aktualnie jeden plik .GBI obsługuje 2 misje gdybyśmy ucinali mapę trzeba by było tworzyć nowy plik .GBI co zwiększało by trochę wagę moda.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sun Dec 26, 2021 4:30 pm
- Mapa w RU02 wygląda... dziwnie. Pewnie mieliście jakiś cel w tym, żeby od razu zrobić ją tak dużą jak w RU03 i większość ukryć. Ale trochę mi było smutno, jak się okazało, że nie mogę jeździć po całości, bo niewidzialna ściana kadruje mapę po staremu.
Ok w takim razie trzeba będzie jeszcze zmniejszyć obszar.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sun Dec 26, 2021 4:30 pm - Obszar, na którym na początku RU03 pojawiają się czołgi z poprzedniej misji, jest chyba trochę za duży. W RU02 buduję laboratorium pomiędzy składem a prawym dolnym bunkrem. W RU03 jeden wóz wygenerował się na dół od składu i laba, a z każdej innej strony zastawiały go drzewa. Potem gra wybrała go jako jeden z czołgów dla Kurina i mechanik do niego wsiadł i utknął.
Owszem, w vanilli działa to dosyć podobnie z tym że nie ma w remake sprawdzenia czy Gaydar jest na arei "KnollArea".nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sun Dec 26, 2021 4:30 pm - Dialog między Gajdarem a Burłakiem w RU04 zawsze odpalał się dopiero w momencie, jak obaj stali tuż obok siebie? Czekałem dobre 15 minut, aż pozwolą mi się wycofać, po ostatnim ataku i przyprowadzeniu Gajdara, zanim zwróciłem uwagę, że tej rozmowy o Arabach też nie było. Gajdara przejąłem w rogu mapy i od razu wsadziłem do zbrojowni, Burłak krążył w czołgu dookoła górki, więc się minęli. Dopiero jak postawiłem ich obok siebie na środku bazy, to ruszyło.
Code: Select all
if GetDistUnits(Burlak,Gaydar) <= 3 OR IsInArea(Gaydar,KnollArea) then // Gaydar vs. Burlak Dialogue
begin
disable(6);
Dialogue11b;
player_units:=player_units union Gaydar;
end
Na jakim grałeś poziomie trudności? I tak mogą atakować bokiem ale tylko żołnierze + medycy.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sun Dec 26, 2021 4:30 pm - Czy wszystkie arabskie jednostki w RU04 atakują mnie, czy część idzie jakoś bokiem? Jestem pewien, że wybiłem wszystkich, którzy do mnie podeszli, a nie dostałem medalu, bo niby zadałem za małe straty.
Teoretycznie misja 5 jest skończona i grywalna ale nasz plan wydawniczy jest taki że wydajemy grywalne całe rozdziały czyli rozdział 1: misje 1-4, rozdział 2: misje 5-7 itp.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sun Dec 26, 2021 4:30 pm - Szkoda, że nie można kontynuować kampanii, nawet jeśli dalsze misje nie są przerobione. Człowiek się wkręcił, zagrałby sobie jeszcze dalej, a tu komunikat i koniec.![]()
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
-
- Soldier level 4
- Posts: 91
- Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm
Re: Sand of Siberia
Na normalnym. Nie sprawdzałem za bardzo, co się dzieje w lesie, pilnowałem wzgórza i drogi dookoła i tu na bank nikt nie przeszedł, plus wiadomo wysłanie kogoś po Gajdara.
Rozumiem

Re: Sand of Siberia
W takim razie możliwe że zrespiło się ich za mało by zdobyć medal, do poprawy.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Wed Dec 29, 2021 12:23 pmNa normalnym. Nie sprawdzałem za bardzo, co się dzieje w lesie, pilnowałem wzgórza i drogi dookoła i tu na bank nikt nie przeszedł, plus wiadomo wysłanie kogoś po Gajdara.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Sand of Siberia
Miałem trochę czasu, to skończyłem 
Udało się nie zebrać ani jednego medalu.
Fajnie że dialogi się zmieniają, w zależoności od tego kto przeżyje
Tylko trochę creepy, że kolejne misje zaczynają się od dialogu w którym ginie Kaja xD
Chyba Haike dostała PTSD
I super, że jak ktoś zginął, to nie można zrobić misji pobocznych, aka stymulanty
Czekamy na więcej

Udało się nie zebrać ani jednego medalu.
Fajnie że dialogi się zmieniają, w zależoności od tego kto przeżyje

Tylko trochę creepy, że kolejne misje zaczynają się od dialogu w którym ginie Kaja xD
Chyba Haike dostała PTSD
I super, że jak ktoś zginął, to nie można zrobić misji pobocznych, aka stymulanty

Czekamy na więcej

- Attachments
-
- sos.png
- (872.03 KiB) Not downloaded yet
-
- Soldier level 0
- Posts: 2
- Joined: Thu May 28, 2020 6:34 pm
Re: Sand of Siberia
Cześć, w misji 9 gdzie należy wybudować Epsilon, przez całą misję nie pojawił mi się Andy Cornell. W 2 misji zachowałem przy życiu Bieriezowa. Czy po 3 misji powinna pojawić się jakaś cutscenka która zwiastuje przeżycie Cornella i pojawienie się jego w 9 misji?
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4261
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Sand of Siberia
Tak, w misji 10.utopijnymood wrote: ↑Tue Jan 04, 2022 8:01 pm Czy po 3 misji powinna pojawić się jakaś cutscenka która zwiastuje przeżycie Cornella i pojawienie się jego w 9 misji?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Sand of Siberia
Spora część już została napisana, więc będę miał zaledwie kilka uwag.
Początkowo grałem na wersji 1.5.0 a skończyłem na 1.5.2
Kampania Rosyjska misja 3:
- to ile ostatecznie trzeba zrobić tych pojazdów, aby misja nie zakończyła się porażką? Ostatecznie zrobiłem ich spory nadmiar, aby mieć pewność i pewnie do tego nie są wliczone amerykańskie pojazdy?
Kampania Ares misja 5:
- opracowałem stymulanty, a nie dostałem za to medalu.
Potyczka Biały Tygrys:
- zhakowany Behemot pomimo tego że mogę nim normalnie sterować, to atakuje jednostki gracza.
Jestem bardzo ciekaw kolejnych misji z kampanii Ares i nie mogę się doczekać
Początkowo grałem na wersji 1.5.0 a skończyłem na 1.5.2
Kampania Rosyjska misja 3:
- to ile ostatecznie trzeba zrobić tych pojazdów, aby misja nie zakończyła się porażką? Ostatecznie zrobiłem ich spory nadmiar, aby mieć pewność i pewnie do tego nie są wliczone amerykańskie pojazdy?
Kampania Ares misja 5:
- opracowałem stymulanty, a nie dostałem za to medalu.
Potyczka Biały Tygrys:
- zhakowany Behemot pomimo tego że mogę nim normalnie sterować, to atakuje jednostki gracza.
Jestem bardzo ciekaw kolejnych misji z kampanii Ares i nie mogę się doczekać

- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4261
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Sand of Siberia
* med1
+ Przetestowano stymulanty.
- Nie zbadano stymulantów.
*
Opis wprowadza w błąd. Medal dostaje się za przetestowanie stymulantów.
+ Przetestowano stymulanty.
- Nie zbadano stymulantów.
*
Opis wprowadza w błąd. Medal dostaje się za przetestowanie stymulantów.
?- zhakowany Behemot pomimo tego że mogę nim normalnie sterować, to atakuje jednostki gracza.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Sand of Siberia
Nie wiem jak Ci to bardziej wytłumaczyć, ale w potyczce Biały Tygrys w bazie Rosjan jest Behemot. Gdy gracz go zhakuje, to normalnie zmienia kolor na zielony i można nim sterować oraz atakować wroga, ale gdy jakaś jednostka gracza będzie w pobliżu tego behemota, to on automatycznie atakuje te jednostki sam z siebie. Czyli jest friendly fire xD.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4261
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Sand of Siberia
Jest to bug silnika gry, wygląda na to że poszczególne komponenty behemoth'a to oddzielne byty. Zgłosiłem błąd do Stucuk'a. Jak nie uda mu się tego naprawić to behemoth wyleci z mapy.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 4
- Posts: 91
- Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm
Re: Sand of Siberia
Nie umiem skończyć Am15. Zniszczyłem wszystkie jednostki we wszystkich innych kolorach i nic. Ogólnie mam wrażenie, że gra nie ogarnia pokonania Rosjan. Przymierze po dialogu ucieka, Legion też oprócz tych, co się przyłączają. A Rosjanie zostają w bazie i robią dalej badania i czołgi. Odpalają się też dialogi ze Stevensem i o behemotach nawet jeśli Rosjanie już się poddali, dialog Rotha mi pominęło jak należy. Jakiś stary save, który mi został z czasów, kiedy kampania amerykańska została wydana, też kończy mi się na Am14, więc pewnie wtedy też miałem taki problem.
Z innych rzeczy z kampanii amerykańskiej (grałem na 1.5.1, na razie bez linii Przymierza):
- w Am06 na początku znika część budynków w Delcie, na ich miejscu są drzewa, których wcześniej tam nie było.
- w Am08 nie pojawia mi się żaden dowódca bazy. Harrison na początku gada sam do siebie, a potem Macmillan po przybyciu dostaje informację, że porucznik nie żyje. I Brown, i Donaldson przeżyli Am04.
- w Am09 straciłem medal, bo arabski inżynier podszedł do mojego składu i zamiast brać paliwo, to tak sobie został. Po jakimś czasie Arabowie się znudzili i poszli bez żadnego dialogu.
- w Am10 denerwujące jest to odpalanie się sądu polowego za wejście do arabskiej bazy. Wystarczy ruszyć ławą wszystkimi czołgami z miejsca początkowego do naukowców i za każdym razem się włączy. Zdrada chyba nie powinna polegać na tym, że cywilna ciężarówka przejedzie blisko ich fortyfikacji...
- w Am13 baza nazywa się Omega, podczas ładowania Am14 na dużej mapie jest podpisana jako Lambda, a podczas ładowania Am15 w ogóle jej nie ma.
- w Am15 dostałem arabskie wieże kontrolne i arabskich mechaników je obsługujących, ale nie dostałem arabskich zdalnych czołgów. Skoro mechanicy zdecydowali, że się do mnie przyłączają, to czołgi też powinny być moje.
Z innych rzeczy z kampanii amerykańskiej (grałem na 1.5.1, na razie bez linii Przymierza):
- w Am06 na początku znika część budynków w Delcie, na ich miejscu są drzewa, których wcześniej tam nie było.
- w Am08 nie pojawia mi się żaden dowódca bazy. Harrison na początku gada sam do siebie, a potem Macmillan po przybyciu dostaje informację, że porucznik nie żyje. I Brown, i Donaldson przeżyli Am04.
- w Am09 straciłem medal, bo arabski inżynier podszedł do mojego składu i zamiast brać paliwo, to tak sobie został. Po jakimś czasie Arabowie się znudzili i poszli bez żadnego dialogu.
- w Am10 denerwujące jest to odpalanie się sądu polowego za wejście do arabskiej bazy. Wystarczy ruszyć ławą wszystkimi czołgami z miejsca początkowego do naukowców i za każdym razem się włączy. Zdrada chyba nie powinna polegać na tym, że cywilna ciężarówka przejedzie blisko ich fortyfikacji...
- w Am13 baza nazywa się Omega, podczas ładowania Am14 na dużej mapie jest podpisana jako Lambda, a podczas ładowania Am15 w ogóle jej nie ma.
- w Am15 dostałem arabskie wieże kontrolne i arabskich mechaników je obsługujących, ale nie dostałem arabskich zdalnych czołgów. Skoro mechanicy zdecydowali, że się do mnie przyłączają, to czołgi też powinny być moje.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4261
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Sand of Siberia
Potrzebuje więcej informacji co i jak robiłeś w której minucie. Możliwe że na mapie pozostały gdzieś arabskie jednostki.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sat Jan 08, 2022 3:07 pm Nie umiem skończyć Am15. Zniszczyłem wszystkie jednostki we wszystkich innych kolorach i nic. Ogólnie mam wrażenie, że gra nie ogarnia pokonania Rosjan. Przymierze po dialogu ucieka, Legion też oprócz tych, co się przyłączają. A Rosjanie zostają w bazie i robią dalej badania i czołgi. Odpalają się też dialogi ze Stevensem i o behemotach nawet jeśli Rosjanie już się poddali, dialog Rotha mi pominęło jak należy.
Nie używa się starych save'ów gdyż nie są kompatybilne. Misje trzeba zacząć od nowa.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sat Jan 08, 2022 3:07 pm Jakiś stary save, który mi został z czasów, kiedy kampania amerykańska została wydana, też kończy mi się na Am14, więc pewnie wtedy też miałem taki problem.
Am05_cont:nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am06 na początku znika część budynków w Delcie, na ich miejscu są drzewa, których wcześniej tam nie było.

Am06:

Wskaż mi w którym miejscu na mapie Am06 są drzewa których nie ma w Am05_cont. Nie ma opcji budowy buldożera więc nie wiem co ty robiłeś.
Stary profil? Bez pliku profilu nie sprawdzę co jest tego przyczyną.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am08 nie pojawia mi się żaden dowódca bazy. Harrison na początku gada sam do siebie, a potem Macmillan po przybyciu dostaje informację, że porucznik nie żyje. I Brown, i Donaldson przeżyli Am04.
Specjalne blokowanie inżyniera. Taki urok tej gry.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am09 straciłem medal, bo arabski inżynier podszedł do mojego składu i zamiast brać paliwo, to tak sobie został. Po jakimś czasie Arabowie się znudzili i poszli bez żadnego dialogu.
Ludzie bugowali Arabów stawiając im w bazie pojazdy. Nie ma idealnego rozwiązania tego problemu.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am10 denerwujące jest to odpalanie się sądu polowego za wejście do arabskiej bazy. Wystarczy ruszyć ławą wszystkimi czołgami z miejsca początkowego do naukowców i za każdym razem się włączy. Zdrada chyba nie powinna polegać na tym, że cywilna ciężarówka przejedzie blisko ich fortyfikacji...
Stare pliki. Nie powinno się instalować nowszych wersji na te starsze.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am13 baza nazywa się Omega, podczas ładowania Am14 na dużej mapie jest podpisana jako Lambda, a podczas ładowania Am15 w ogóle jej nie ma.
Dostajesz losowe postaci. Nie widzę powodu dla którego te pojazdy miałby należeć do gracza. Normalnie powinny wyjechać za mapę.nadwrazliwosc_zebow wrote: ↑Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am15 dostałem arabskie wieże kontrolne i arabskich mechaników je obsługujących, ale nie dostałem arabskich zdalnych czołgów. Skoro mechanicy zdecydowali, że się do mnie przyłączają, to czołgi też powinny być moje.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak