Sand of Siberia

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 714
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

#1441

Post by Gelwe » Mon Jul 30, 2018 10:03 pm

Filazaf uznaje tylko Sosa, dlatego komentuje inne mody w tym temacie.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4118
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1442

Post by Serpent » Thu Aug 30, 2018 2:32 pm

Wiadomości z fronta bo już dawno nie było :D
  • Wersja 1.2 opóźniła się przez rimejk kampanii amerykańskiej.
  • Potwierdzam oficjalnie że rimejk jest częścią SoS'a i będzie jedną z jego 3 kampanii (USA/Przymierze/Arabowie).
  • Wstępnie aktualizacja SoS'a Powell Battle Pack (zawierać będzie m.in rimejk czy nową mapę COOP) planowana jest na 24 grudnia tego roku.
  • Wersja 1.2 zostanie ostatecznie opublikowana we wrześniu (2 nowe potyczki/nowy interfejs/masa fixów).
  • Ostatnim czasem sporo jest strimów (warto śledzić fanpage OW na FB gdzie wrzucane jest info o strimach).
  • Pojawiają się też pytania gdzie można pobrać rimejka. Odpowiedź: nigdzie, nie publikujemy niedokończonych projektów. Trzeba po prostu czekać na aktualizacje.
  • W przyszłości planowane jest wdrożenie SGUI do moda ale nie wiadomo kiedy będzie gotowe.
  • W rimejku NIE MA I NIE BĘDZIE NOWYCH MISJI. Jest to po prostu odświeżenie oryginalnej kampanii. Nacisk kładziony jest na urozmaicenie rozgrywki i zwiększenie poziomu trudności oraz naprawę błędów oryginału.
  • Obecnie nad projektem pracuje 7 osób (poza mną): Nefek, Prażanin, MasterKiller, Ralf32. Siwson, Gelwe.
To chyba wszystko. Jeśli macie pytania to piszcie.
Last edited by Serpent on Thu Aug 30, 2018 2:34 pm, edited 2 times in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 714
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

#1443

Post by Gelwe » Thu Aug 30, 2018 5:46 pm

Serpent wrote:
Thu Aug 30, 2018 2:32 pm
Wiadomości z fronta bo już dawno nie było :D
  • Wersja 1.2 opóźniła się przez rimejk kampanii amerykańskiej.
  • Potwierdzam oficjalnie że rimejk jest częścią SoS'a i będzie jedną z jego 3 kampanii (USA/Przymierze/Arabowie).
  • Wstępnie aktualizacja SoS'a Powell Battle Pack (zawierać będzie m.in rimejk czy nową mapę COOP) planowana jest na 24 grudnia tego roku.
  • Wersja 1.2 zostanie ostatecznie opublikowana we wrześniu (2 nowe potyczki/nowy interfejs/masa fixów).
  • Ostatnim czasem sporo jest strimów (warto śledzić fanpage OW na FB gdzie wrzucane jest info o strimach).
  • Pojawiają się też pytania gdzie można pobrać rimejka. Odpowiedź: nigdzie, nie publikujemy niedokończonych projektów. Trzeba po prostu czekać na aktualizacje.
  • W przyszłości planowane jest wdrożenie SGUI do moda ale nie wiadomo kiedy będzie gotowe.
  • W rimejku NIE MA I NIE BĘDZIE NOWYCH MISJI. Jest to po prostu odświeżenie oryginalnej kampanii. Nacisk kładziony jest na urozmaicenie rozgrywki i zwiększenie poziomu trudności oraz naprawę błędów oryginału.
  • Obecnie nad projektem pracuje 7 osób (poza mną): Nefek, Prażanin, MasterKiller, Ralf32. Siwson, Gelwe.
To chyba wszystko. Jeśli macie pytania to piszcie.
Uważaj bo ktoś sobie pożyczy materiały z moda :arhello:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.


filazaf
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 115
Joined: Mon Jul 30, 2007 4:10 pm
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1444

Post by filazaf » Sun Sep 23, 2018 6:48 pm

Pytanie mam, czy to urozmaicenie będzie polegało na tak podwyższonym stopniu trudności, aby dało się misje tylko w 1 możliwy sposób przejść?
Zawsze gram na najwyższym poziomie trudności.
Always plan on most hardcore diff

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

#1445

Post by Nefarem » Sun Sep 23, 2018 7:29 pm

Oczywiście że nie, staramy się nie blokować różnych sposób przechodzenia misji jednak trzeba wziąć pod uwagę że AI jest przygotowane na niektóre "proste" zagrywki ze strony gracza. Poziom trudności wciąż jest balansowany i dostosowywany do danej misji.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 714
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Sand of Siberia

#1446

Post by Gelwe » Sun Sep 23, 2018 7:31 pm

filazaf wrote:
Sun Sep 23, 2018 6:48 pm
Pytanie mam, czy to urozmaicenie będzie polegało na tak podwyższonym stopniu trudności, aby dało się misje tylko w 1 możliwy sposób przejść?
Zagrasz, zobaczysz :arhello:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4118
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1447

Post by Serpent » Mon Sep 24, 2018 7:47 am

To zależy od misji. Przykładowo: misja 1 - nie da się jej przejść inaczej niż iść w prawy górny róg.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4118
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1448

Post by Serpent » Sat Sep 29, 2018 7:29 pm

Aktualizacja 1.2 wydana na Steam. Wkrótce będzie dostępna również na serpent-site.pl
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

#1449

Post by Nefarem » Sat Sep 29, 2018 7:34 pm

Zmiany?
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4118
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1450

Post by Serpent » Sat Sep 29, 2018 7:38 pm

Nefarem wrote:
Sat Sep 29, 2018 7:34 pm
Zmiany?
Dostępne na Steam "Lista zmian". Będą też opublikowane na mojej stronie (nie chcę dostać ostrzeżenia od zoNE za spam :()
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

#1451

Post by Nefarem » Sat Sep 29, 2018 7:39 pm

Dostaniesz go za udostępnienie aktualizacji bez podania zmian jakie pojawiły się w tej wersji.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4118
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1452

Post by Serpent » Sat Sep 29, 2018 8:46 pm

Aktualizacja jak i lista zmian dostępne na http://serpent-site.pl
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Sand of Siberia

#1453

Post by Nefarem » Mon Dec 24, 2018 7:41 pm

Aktualizacja 1.3 dodająca długo wyczekiwaną odświeżoną kampanię Amerykańską (10 misji) jest już dostępna.
Cała kampania jest pisana przez ekipę SoS całkowicie od zera.

Ważne! Wszystkie stare sejvy przestaną działać poprawnie, zalecane jest usunięcie ich.


Zmiany w odświeżonej kampanii:
- Powiększone mapy (3, 6, 7, 9, 10).
- Ulepszone AI przeciwników.
- Nowe dialogi (z dubbingiem) jak i również użycie kwestii które są plikach.
- Zmodyfikowane intra.
- I wiele więcej.

Galeria: https://original-war.net/gallery.php?c=119
Download ze strony autora: http://serpent-site.pl/storage/download/SoS13.rar
Download ze steam workshop: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =582832390
Last edited by Nefarem on Mon Dec 24, 2018 7:49 pm, edited 2 times in total.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download


MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 345
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Location: Himmelsdorf

Re: Sand of Siberia

#1454

Post by MasterKiller » Fri Dec 28, 2018 3:09 pm

Pograłem do 8 misji i jest bardzo fajnie, choć mam parę uwag:

2. misja
dodajcie DialogueOn przy gadaniu z ruskim mechanikiem, bo tak to wystarczy wcześniej ustawić transport z prawej do lewej bazy i w ten sposób bezpiecznie przenieść wiekszość skrzyń ;)

6. misja
troszkę mało zagospodarowana jest taka wielka mapa i trochę ciężko się ją eksploruje przy tak małym czasie(a grałem na easy). Liczyłem, że będzie możliwość zostania na mapie po ukończeniu głównego celu(jak w 5 AM) i np. chociażby zniszczenia ruskiej bazy. Po za tym, baza tutaj nazywa się Theta - tak ma być? Wydaje mi się, że gdzieś tam w kampanii później została chyba(??) omyłkowo nazwana Epsilonem.

a tak to fajnie, że poprawione różne rzeczy i urozmaicone różne pierdółki. W szczególności 3 misja i możliwość podglądania Cornella mi się podobała.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174

User avatar

Topic author
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4118
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Sand of Siberia

#1455

Post by Serpent » Fri Dec 28, 2018 8:17 pm

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests