Świetna robota towarzysze.
Na razie mam za sobą misje arabskie. Super, że postaraliście się o dubbing, bardzo to dodaje życia postaciom, nawet jeśli nie działa perfekcyjnie. Zdarzyło mi się kilka razy, że dźwięk się nie odpalił albo odpalił się zupełnie inny niż tekst. Część aktorów mówi trochę bez wczucia się albo słychać, że dałoby się ich nagrać lepszym mikrofonem, ale to detale, zdaję sobie sprawę, że robicie moda po godzinach i mimo wszystko trochę amatorsko. Najbardziej moim zdaniem klimat robią te indywidualne odpowiedzi na rozkazy. To sprawia, że chciałoby się z tą ekipą pobyć dłużej niż 5 misji. Reszta pewnie za rok?
A teraz uwagi, które mi się nasunęły (grałem na łatwym).
- Gdy odpalam SoS przez Mod Launchera, muzyka z głównego menu odpala mi się jako pierwsza jeszcze zanim wyświetlą się te wszystkie intra. Wiadomo, że wszyscy widzieliśmy je tysiąc razy i je przewijamy, ale brzmi to dość lipnie.
- W trzeciej misji po dowiezieniu 600 skrzynek Farmer mówi, że chce "dwa razy tyle", po czym licznik przeskakuje na 900. Dwa razy tyle to nie powinno być 1200?
- Do tego w praktyce nie wożę mu tych kolejnych skrzynek, bo odpala się komunikat od szejka, że mam się zawijać z posterunku. To feature dla łatwego poziomu skracający misję czy coś się schrzaniło i pominęło?
- Omijanie Rusków w czwartej misji jest frustrujące jak cho**ra. Do samego rozłożenia kamerek potrzebowałem wczytywać chyba z 15 razy. Patrole nie uciekają też przypadkiem na widok żółtych budynków? Jestem przekonany, że po przejęciu amerykańskiego składu na górce przynajmniej raz przegrałem z jego powodu.
- W drugiej części czwartej misji, gdy wypali się drogę przez las, po wyjechaniu od południa dwa dialogi triggerują się jednocześnie. Najpierw Heike mówi jedną linijkę o ominięciu bunkrów, potem idzie cały dialog z ruskiej kampanii od "czym chata bogata", a potem reszta dialogu o ominięciu bunkrów.
- Druga rzecz z tej mapy, to uciekanie Rosjan jest nieskładne jak cho**ra. Wiedząc, że wróg przebił się na drugą stronę moich bunkrów z miotaczami ognia, którymi wcześniej usmażył cały sektor w kilka minut, na pewno nie uciekałbym w przypadkowym szyku pojedynczymi ludźmi środkiem drogi. Całą grupą, co daje szanse na przeżycie przynajmniej części, albo chowając się po krzakach jak Gajdar.
- Brakuje mi możliwości przebrania ludzi przed kolejnymi misjami. Trochę to utrudnia początek trzeciej i piątej misji, jeśli akurat skończyło się z profesjami w złym układzie. I dziwnie to wygląda, kiedy na przykład Aviradze przyprowadza małpy zza mapy będąc mechanikiem.
- Nie mam pojęcia, na ile to związane z modem, ale przy okazji SoS-a to zauważyłem, najwyżej temat będzie do podbicia gdzieś dalej. Po tankowaniu z ciężarówki komora dalej wyświetla, że ładunku jej nie ubyło, i nie chce ładować więcej. Trzeba wyładować i załadować jeszcze raz. Drobna rzecz, a irytuje.