Page 108 of 111

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Dec 29, 2021 12:23 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Nefarem wrote: Tue Dec 28, 2021 12:00 am Na jakim grałeś poziomie trudności? I tak mogą atakować bokiem ale tylko żołnierze + medycy.
Na normalnym. Nie sprawdzałem za bardzo, co się dzieje w lesie, pilnowałem wzgórza i drogi dookoła i tu na bank nikt nie przeszedł, plus wiadomo wysłanie kogoś po Gajdara.
Nefarem wrote: Tue Dec 28, 2021 12:00 am Teoretycznie misja 5 jest skończona i grywalna ale nasz plan wydawniczy jest taki że wydajemy grywalne całe rozdziały czyli rozdział 1: misje 1-4, rozdział 2: misje 5-7 itp.
Rozumiem :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Dec 29, 2021 1:16 pm
by Nefarem
nadwrazliwosc_zebow wrote: Wed Dec 29, 2021 12:23 pm
Nefarem wrote: Tue Dec 28, 2021 12:00 am Na jakim grałeś poziomie trudności? I tak mogą atakować bokiem ale tylko żołnierze + medycy.
Na normalnym. Nie sprawdzałem za bardzo, co się dzieje w lesie, pilnowałem wzgórza i drogi dookoła i tu na bank nikt nie przeszedł, plus wiadomo wysłanie kogoś po Gajdara.
W takim razie możliwe że zrespiło się ich za mało by zdobyć medal, do poprawy.

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Jan 04, 2022 5:29 am
by filazaf
Miałem trochę czasu, to skończyłem :)
Udało się nie zebrać ani jednego medalu.
Fajnie że dialogi się zmieniają, w zależoności od tego kto przeżyje :)
Tylko trochę creepy, że kolejne misje zaczynają się od dialogu w którym ginie Kaja xD
Chyba Haike dostała PTSD
I super, że jak ktoś zginął, to nie można zrobić misji pobocznych, aka stymulanty :)
Czekamy na więcej :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Tue Jan 04, 2022 8:01 pm
by utopijnymood
Cześć, w misji 9 gdzie należy wybudować Epsilon, przez całą misję nie pojawił mi się Andy Cornell. W 2 misji zachowałem przy życiu Bieriezowa. Czy po 3 misji powinna pojawić się jakaś cutscenka która zwiastuje przeżycie Cornella i pojawienie się jego w 9 misji?

Re: Sand of Siberia

Posted: Wed Jan 05, 2022 5:59 pm
by Serpent
utopijnymood wrote: Tue Jan 04, 2022 8:01 pm Czy po 3 misji powinna pojawić się jakaś cutscenka która zwiastuje przeżycie Cornella i pojawienie się jego w 9 misji?
Tak, w misji 10.

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Jan 06, 2022 1:17 am
by Don Mateo
Spora część już została napisana, więc będę miał zaledwie kilka uwag.

Początkowo grałem na wersji 1.5.0 a skończyłem na 1.5.2

Kampania Rosyjska misja 3:
- to ile ostatecznie trzeba zrobić tych pojazdów, aby misja nie zakończyła się porażką? Ostatecznie zrobiłem ich spory nadmiar, aby mieć pewność i pewnie do tego nie są wliczone amerykańskie pojazdy?

Kampania Ares misja 5:
- opracowałem stymulanty, a nie dostałem za to medalu.

Potyczka Biały Tygrys:
- zhakowany Behemot pomimo tego że mogę nim normalnie sterować, to atakuje jednostki gracza.

Jestem bardzo ciekaw kolejnych misji z kampanii Ares i nie mogę się doczekać :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Jan 06, 2022 5:43 am
by Serpent
* med1
+ Przetestowano stymulanty.
- Nie zbadano stymulantów.
*

Opis wprowadza w błąd. Medal dostaje się za przetestowanie stymulantów.
- zhakowany Behemot pomimo tego że mogę nim normalnie sterować, to atakuje jednostki gracza.
?

Re: Sand of Siberia

Posted: Thu Jan 06, 2022 6:36 pm
by Don Mateo
Nie wiem jak Ci to bardziej wytłumaczyć, ale w potyczce Biały Tygrys w bazie Rosjan jest Behemot. Gdy gracz go zhakuje, to normalnie zmienia kolor na zielony i można nim sterować oraz atakować wroga, ale gdy jakaś jednostka gracza będzie w pobliżu tego behemota, to on automatycznie atakuje te jednostki sam z siebie. Czyli jest friendly fire xD.

Re: Sand of Siberia

Posted: Fri Jan 07, 2022 2:40 am
by Serpent
Jest to bug silnika gry, wygląda na to że poszczególne komponenty behemoth'a to oddzielne byty. Zgłosiłem błąd do Stucuk'a. Jak nie uda mu się tego naprawić to behemoth wyleci z mapy.

Re: Sand of Siberia

Posted: Sat Jan 08, 2022 3:07 pm
by nadwrazliwosc_zebow
Nie umiem skończyć Am15. Zniszczyłem wszystkie jednostki we wszystkich innych kolorach i nic. Ogólnie mam wrażenie, że gra nie ogarnia pokonania Rosjan. Przymierze po dialogu ucieka, Legion też oprócz tych, co się przyłączają. A Rosjanie zostają w bazie i robią dalej badania i czołgi. Odpalają się też dialogi ze Stevensem i o behemotach nawet jeśli Rosjanie już się poddali, dialog Rotha mi pominęło jak należy. Jakiś stary save, który mi został z czasów, kiedy kampania amerykańska została wydana, też kończy mi się na Am14, więc pewnie wtedy też miałem taki problem.

Z innych rzeczy z kampanii amerykańskiej (grałem na 1.5.1, na razie bez linii Przymierza):
- w Am06 na początku znika część budynków w Delcie, na ich miejscu są drzewa, których wcześniej tam nie było.
- w Am08 nie pojawia mi się żaden dowódca bazy. Harrison na początku gada sam do siebie, a potem Macmillan po przybyciu dostaje informację, że porucznik nie żyje. I Brown, i Donaldson przeżyli Am04.
- w Am09 straciłem medal, bo arabski inżynier podszedł do mojego składu i zamiast brać paliwo, to tak sobie został. Po jakimś czasie Arabowie się znudzili i poszli bez żadnego dialogu.
- w Am10 denerwujące jest to odpalanie się sądu polowego za wejście do arabskiej bazy. Wystarczy ruszyć ławą wszystkimi czołgami z miejsca początkowego do naukowców i za każdym razem się włączy. Zdrada chyba nie powinna polegać na tym, że cywilna ciężarówka przejedzie blisko ich fortyfikacji...
- w Am13 baza nazywa się Omega, podczas ładowania Am14 na dużej mapie jest podpisana jako Lambda, a podczas ładowania Am15 w ogóle jej nie ma.
- w Am15 dostałem arabskie wieże kontrolne i arabskich mechaników je obsługujących, ale nie dostałem arabskich zdalnych czołgów. Skoro mechanicy zdecydowali, że się do mnie przyłączają, to czołgi też powinny być moje.

Re: Sand of Siberia

Posted: Sat Jan 08, 2022 5:05 pm
by Serpent
nadwrazliwosc_zebow wrote: Sat Jan 08, 2022 3:07 pm Nie umiem skończyć Am15. Zniszczyłem wszystkie jednostki we wszystkich innych kolorach i nic. Ogólnie mam wrażenie, że gra nie ogarnia pokonania Rosjan. Przymierze po dialogu ucieka, Legion też oprócz tych, co się przyłączają. A Rosjanie zostają w bazie i robią dalej badania i czołgi. Odpalają się też dialogi ze Stevensem i o behemotach nawet jeśli Rosjanie już się poddali, dialog Rotha mi pominęło jak należy.
Potrzebuje więcej informacji co i jak robiłeś w której minucie. Możliwe że na mapie pozostały gdzieś arabskie jednostki.
nadwrazliwosc_zebow wrote: Sat Jan 08, 2022 3:07 pm Jakiś stary save, który mi został z czasów, kiedy kampania amerykańska została wydana, też kończy mi się na Am14, więc pewnie wtedy też miałem taki problem.
Nie używa się starych save'ów gdyż nie są kompatybilne. Misje trzeba zacząć od nowa.
nadwrazliwosc_zebow wrote: Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am06 na początku znika część budynków w Delcie, na ich miejscu są drzewa, których wcześniej tam nie było.
Am05_cont:
Image

Am06:
Image

Wskaż mi w którym miejscu na mapie Am06 są drzewa których nie ma w Am05_cont. Nie ma opcji budowy buldożera więc nie wiem co ty robiłeś.
nadwrazliwosc_zebow wrote: Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am08 nie pojawia mi się żaden dowódca bazy. Harrison na początku gada sam do siebie, a potem Macmillan po przybyciu dostaje informację, że porucznik nie żyje. I Brown, i Donaldson przeżyli Am04.
Stary profil? Bez pliku profilu nie sprawdzę co jest tego przyczyną.
nadwrazliwosc_zebow wrote: Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am09 straciłem medal, bo arabski inżynier podszedł do mojego składu i zamiast brać paliwo, to tak sobie został. Po jakimś czasie Arabowie się znudzili i poszli bez żadnego dialogu.
Specjalne blokowanie inżyniera. Taki urok tej gry.
nadwrazliwosc_zebow wrote: Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am10 denerwujące jest to odpalanie się sądu polowego za wejście do arabskiej bazy. Wystarczy ruszyć ławą wszystkimi czołgami z miejsca początkowego do naukowców i za każdym razem się włączy. Zdrada chyba nie powinna polegać na tym, że cywilna ciężarówka przejedzie blisko ich fortyfikacji...
Ludzie bugowali Arabów stawiając im w bazie pojazdy. Nie ma idealnego rozwiązania tego problemu.
nadwrazliwosc_zebow wrote: Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am13 baza nazywa się Omega, podczas ładowania Am14 na dużej mapie jest podpisana jako Lambda, a podczas ładowania Am15 w ogóle jej nie ma.
Stare pliki. Nie powinno się instalować nowszych wersji na te starsze.
nadwrazliwosc_zebow wrote: Sat Jan 08, 2022 3:07 pm - w Am15 dostałem arabskie wieże kontrolne i arabskich mechaników je obsługujących, ale nie dostałem arabskich zdalnych czołgów. Skoro mechanicy zdecydowali, że się do mnie przyłączają, to czołgi też powinny być moje.
Dostajesz losowe postaci. Nie widzę powodu dla którego te pojazdy miałby należeć do gracza. Normalnie powinny wyjechać za mapę.

Re: Sand of Siberia

Posted: Sat Jan 08, 2022 5:21 pm
by Mietek432
Panie nadwrazliwosc_zebow... jakbyś nie wiedział, pliki się USUWA, a nie przekleja na stare. Gdybyś usunął stare pliki i wrzucił nowe, wszystko by działało. Dziękuję dobranoc.

PS. Baza Lambda została usunięta po 3 miesiącach od streama Jakesa bo okazało się że jest niepotrzebna :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Sun Jan 09, 2022 5:35 pm
by Nefarem
Don Mateo wrote: Thu Jan 06, 2022 1:17 am Kampania Rosyjska misja 3:
- to ile ostatecznie trzeba zrobić tych pojazdów, aby misja nie zakończyła się porażką? Ostatecznie zrobiłem ich spory nadmiar, aby mieć pewność i pewnie do tego nie są wliczone amerykańskie pojazdy?
Liczba posiadanych ludzi + 2 lub więcej to jest warunek by Kurin zaliczył Ci nadmiar pojazdów. I tak amerykańskie pojazdy oraz rosyjskie komory transportowe nie są zaliczane do tego.

Re: Sand of Siberia

Posted: Mon Jan 10, 2022 7:50 pm
by filazaf
Co znaczy medal "Cześć rzeczy mogła być zrobiona lepiej"?
Ogólnie, to fajnie że z nami zostaje rosyjski naukowiec, jak go się nie przesłucha. Można budować HG :)

Re: Sand of Siberia

Posted: Sat Jan 29, 2022 12:24 am
by Serpent
filazaf wrote: Mon Jan 10, 2022 7:50 pm Co znaczy medal "Cześć rzeczy mogła być zrobiona lepiej"?
Na ten medal składa się kilka rzeczy m.in. budowa bunkrów czy liczba miotaczy.