Niezniszczalni

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply
User avatar

Topic author
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Posts: 1233
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Niezniszczalni

#1

Post by Creative » Wed Dec 03, 2014 1:14 pm

Witam was wszystkich, mod został ukończony,posiada ostatnie poprawki, miłej zabawy. :arhello:

Liczba misji: 11
Poziom trudności: Łatwy
Prace nad modem: Zakończone
Języki w grze: Polski, Czeski, Angielski.
Aktualna wersja moda: 1.3
Beta testy: Zakończone
Premiera moda: 08.05.2014 13:22

Linki do pobrania:
Steam:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =552969646
Zapakowany 7z
https://1drv.ms/u/s!AvxsCIn0l12SiDveWYzNyfOk8T5W

Poprawki względem względem finalnej wersji moda:
- dodałem szybkie wznowienie
- brak niepotrzebnych postaci na mapie zaznaczoną aree w 2 misji
- poprawione kody ataku
- dodatkowe budynki w 4 misji
- kosmetyczne zmiany na mapie
- kompresja moda
- optymalizacja kodu SAIL
- dodane nowe logo w menu gry i launcher editorze
- dodany soundtrack moda
- naprawianie budynków przez AI
- 4,11 misja fix

Fabuła:
Głównym bohaterem jest Scoot.
Scoot wraz z braćmi muszą przywrócić panowanie Ameryki oraz przejąc główne złoże syberytu.
Autorzy moda:
Creative

Beta testerzy:
MrMentor
Nefarem
MrSvP
Pawlo
Siwson
blondasek
kolega48 i inni

Od Autora:
Nie jest to bardzo rozbudowany mod, tylko jest on oparty na najprostszym kodzie sailu.
Dziękuje za pomoc wszystkim którzy mi pomogli przy robieniu moda, bez nich by mod nie powstał.
Enjoy!

Gameplay by Szymiew
Last edited by Creative on Tue Jan 17, 2017 4:54 pm, edited 119 times in total.

User avatar

Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#2

Post by Szymiew » Wed Dec 03, 2014 2:28 pm

Gdzie by tu zacząć..
- Dialogi są złe. Po prostu złe. Pełne literówek, nieśmieszne i bezsensowne.
- Zabijanie sojuszników jest bezkarne.
- Opis i obrazek podczas ładowania jest z vanilli.
- Pierwsza misja jest zbugowana: po wyjściu z bazy Paula rosyjski dowódca zaczyna gadać i zachowuje się jakbym już u niego był. Grozi mi atakiem, który nigdy nie następuje. Gdy mimo to pojechałem do jego bazy (w ogóle dlaczego rosyjski dowódca nazywa się Harry?) zachowywał się, jak gdyby nigdy nic, a nastawienie miał neutralne. Cały dialog jak i cała misja są pozbawione sensu, a bohaterowie zachowują się jak id**ci:
- Co możecie zaoferować w zamian za pokój.
- Nie wiem.
I tyle. :shock: Rewelacyjna dyplomacja, prawie jak nasza.

Jak już wspomniałem, żaden atak nie nastąpił, więc wszedłem do EONa. W kolejnej mapce nie ma żadnych celów misji, a gdy zabili mnie jacyś ruscy i powtórzyłem całą sekwencję, po wejściu do EONa nie stało się nic.

Bieda.
Do poprawki.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1110
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#3

Post by Nefarem » Wed Dec 03, 2014 5:21 pm

To teraz ja ja ja chce też.
- Brak opisów podczas ładowania mapy.
- Błędne imiona postaci , i tacy bez nazwisk (biedaki :( )
- Interpunkcja leży i kwiczy.
- Rosjanin (Platonov) z Angielskim/Amerykańskim imieniem.
- Wlazłem do EONa nic się nie stało.
- Zabiłem sojusznika, nic się nie stało.
- Zagrałem w tego moda, stał się uszczerbek na moim zdrowiu...
- Wyjeżdżam z bazy po za północnym wyjście i odpala się dialog o ataku ruskich.
- Rosjanie od tak wpuszczają 3 amerykańskich żołnierzy prosto do swojej bazy.
- ... A potem od tak po tym co powiedzieli Henriemu wyszli sobie .

Zapraszamy na sesję poprawkową w sierpniu.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2586
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#4

Post by Antitheus » Wed Dec 03, 2014 5:29 pm

Toż to tylko pre alpha :)

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1110
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#5

Post by Nefarem » Wed Dec 03, 2014 5:56 pm

Aż...
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download


BezNicku
Soldier level 1
Soldier level 1
Tokelau
Posts: 20
Joined: Wed Oct 01, 2014 4:56 pm

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#6

Post by BezNicku » Wed Dec 03, 2014 6:08 pm

Napiszę krótko, szkoda transferu. :evil:

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3969
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#7

Post by Serpent » Wed Dec 03, 2014 7:35 pm

Powiem krótko, cieszę się że spamer sceny numer uno w końcu sam ruszył cztery litery i próbuje coś robić, za to masz plusa. Jednak co to za mod z 1 niepełną misją?

Moim zdaniem to kpina. Jest już kupa takich modów. Znajdź sobie jakiegoś testera i rób moda po cichu. Opublikuj coś jak już będziesz miał.

Nie oczekuj że ktoś będzie się cieszył z 3 minutowej rozgrywki.

Póki co przyłączam się do kolegi wyżej.
Last edited by Serpent on Wed Dec 03, 2014 7:43 pm, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

sAtUrNo
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 103
Joined: Mon Jun 11, 2007 8:13 pm
Location: Southampton

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#8

Post by sAtUrNo » Wed Dec 03, 2014 11:02 pm

Jak zwykle... człowiek próbuję tworzy mod i pokazuję wam barany to , żeby się pochwalić swoją pracą, którą dopiero zacznie dopracowywać gdy nastąpi wersja finalna to wtedy będzie można komentować ogólną całą pracę .
Więc zamiast dodać otuchy i dobre słowo to hejtujecie ;) sami coś zróbcie

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 3969
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#9

Post by Serpent » Thu Dec 04, 2014 12:05 am

sAtUrNo wrote:Jak zwykle...
Panuje głupia moda na to że wszystko trzeba oceniać bezkrytycznie. Jeżeli komuś się coś nie podoba to ma prawo do takiej a nie innej oceny.

Nie chce już się rozpisywać na temat plusów za chęci do stworzenia moda bo jest to oczywiste ale jeśli na forum pojawią się n-ty mod który trwa 3 minuty (a dookoła jest mnóstwo informacji jak modować) no to taki gracz zamiast bycia zadowolonym z gry będzie raczej wkurzony.
sAtUrNo wrote:pokazuję wam barany
To jest forum czy obora? Bo może pomyliłeś adres?

PS:
Już był i to nie jeden taki temat:
http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=28&t=3236
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#10

Post by Szulce » Fri Dec 05, 2014 7:55 am

BezNicku wrote:Napiszę krótko, szkoda transferu. :evil:
I po tym komentarzu (jak zresztą po poprzednich też) odechciało mi się ściągać tego moda. Aczkolwiek "+" za chęci, jednakże w dzisiejszych czasach trzeba zrobić coś więcej niż 1 misję, albo chociaż taką, która zachęci odbiorców. :amhello:
Image

User avatar

MarkedOne
Soldier level 5
Soldier level 5
Russia
Posts: 286
Joined: Wed Aug 17, 2011 12:36 pm
Location: Гданьск

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#11

Post by MarkedOne » Fri Dec 05, 2014 9:06 am

sAtUrNo wrote:Jak zwykle... człowiek próbuję tworzy mod i pokazuję wam barany to , żeby się pochwalić swoją pracą, którą dopiero zacznie dopracowywać gdy nastąpi wersja finalna to wtedy będzie można komentować ogólną całą pracę .
Więc zamiast dodać otuchy i dobre słowo to hejtujecie ;) sami coś zróbcie
Usuń konto.

Co do moda.
Bez hejtu.
Chciało Ci się wypuszczać jedną misję i to tak hmhm w du**e urwaną?
Zanim skończysz tego moda to cała koncepcja zmieni Ci się parę razy, kod będziesz jeszcze większą ilość razy poprawiał itd.
Nie ma sensu pokazywania całemu światu jednej misji i to jeszcze nie skończonej.
Jakbyś skończył to czemu nie, jest co oceniać. Ale w takim przypadku skoro sam piszesz, że to alpha to raczej chcesz żeby cały ogół graczy Ci to testował, ale to chyba trochę bez sensu tym bardziej że społeczność OW jest dosyć mała.
Zanim wydasz kompletnego moda i jak będziesz wypuszczał po jednej misji to zanim skończysz tego moda to wszyscy już będą wiedzieli o co chodzi i nikt nie będzie chciał kompletnej wersji ściągać.
Serpent wrote:Moim zdaniem to kpina. Jest już kupa takich modów. Znajdź sobie jakiegoś testera i rób moda po cichu. Opublikuj coś jak już będziesz miał.
Myślę, że to podsumowuje idealnie cały temat.

Sama gra w tą misję trochę mnie bolała. Ale życzę powodzenia i wytrwałości w tym :)
Kruszą się filary stworzenia, kruszą sie pod własnym ciężarem
Prowadż tam, gdzie wolność i niewola są tym samym stanem
Gdzie umiera prawo przyczyny i skutku
Gdzie życie i śmierć tracą swe znaczenie
Magia, Magia Gwiezdnej Entropii
10%


be6he6mo6th
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 60
Joined: Thu Nov 27, 2014 10:35 am
Location: Bialystok

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#12

Post by be6he6mo6th » Wed Dec 17, 2014 12:34 am

Spoiler:
Nefarem wrote:To teraz ja ja ja chce też.
- Brak opisów podczas ładowania mapy.
- Błędne imiona postaci , i tacy bez nazwisk (biedaki )
- Interpunkcja leży i kwiczy.
- Rosjanin (Platonov) z Angielskim/Amerykańskim imieniem.
- Wlazłem do EONa nic się nie stało.
- Zabiłem sojusznika, nic się nie stało.
- Zagrałem w tego moda, stał się uszczerbek na moim zdrowiu...
- Wyjeżdżam z bazy po za północnym wyjście i odpala się dialog o ataku ruskich.
- Rosjanie od tak wpuszczają 3 amerykańskich żołnierzy prosto do swojej bazy.
- ... A potem od tak po tym co powiedzieli Henriemu wyszli sobie .

Zapraszamy na sesję poprawkową w sierpniu.
Spoiler:
Szymiew wrote:Gdzie by tu zacząć..
- Dialogi są złe. Po prostu złe. Pełne literówek, nieśmieszne i bezsensowne.
- Zabijanie sojuszników jest bezkarne.
- Opis i obrazek podczas ładowania jest z vanilli.
- Pierwsza misja jest zbugowana: po wyjściu z bazy Paula rosyjski dowódca zaczyna gadać i zachowuje się jakbym już u niego był. Grozi mi atakiem, który nigdy nie następuje. Gdy mimo to pojechałem do jego bazy (w ogóle dlaczego rosyjski dowódca nazywa się Harry?) zachowywał się, jak gdyby nigdy nic, a nastawienie miał neutralne. Cały dialog jak i cała misja są pozbawione sensu, a bohaterowie zachowują się jak id**ci:
- Co możecie zaoferować w zamian za pokój.
- Nie wiem.
I tyle. :shock: Rewelacyjna dyplomacja, prawie jak nasza.

Jak już wspomniałem, żaden atak nie nastąpił, więc wszedłem do EONa. W kolejnej mapce nie ma żadnych celów misji, a gdy zabili mnie jacyś ruscy i powtórzyłem całą sekwencję, po wejściu do EONa nie stało się nic.

Bieda.
Do poprawki.
Podpisuje się pod opiniami Nefarema i Szymiewa, chciałem napisać coś podobnego, jednakże to raczej bezsensu więc zwyczajnie w spoilerze ich cytuje hhehe :D, ten tekst z sesją w sierpniu bardzo zabawny :D Tak dodam od siebie że najbardziej bolą mnie ze wszystkich błędów, błędy interpunkcyjne, chyba ze 3-5 naliczyłem w pierwszym zdaniu kampanii xD.
A wracając do wątku, to nie wiem co autor chce osiągnąć poprzez publikacje nie ukończonej nawet, błędnej pierwszej misji. To jakby wydać jakąś serię puzzli 10 samochodów i rozpocząć od 1 puzzli, które nie dość, że nie są kompletne, to w dodatku niektóre połamane, popsute. Także podpisuje się też pod opinią Serpenta. Jeżeli Blackman chcesz coś stworzyć, zrób to z pojedynczymi testerami, a nie na pokazowym otwarciu prezentujesz nam coś co nie ma nóg i nie wiem czego się spodziewasz? Z jednej strony mówisz bez hejtu, a z drugiej to po co pokazywać jeżeli nie chcesz żebyśmy skomentowali, abyś mógł coś naprawić? Pogódź się z tym, że będziesz ciśnięty za publikowanie szmelcu, lub tego zwyczajnie nie rób i odrób pracę domową z testerami, albo kontynuuj temat gdzie "masz problemy".
http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=42&t=3094

BTW. czytając jakąś część forum, wszędzie widziałem hejt na tego blackmana (przypomina hejt na bongmana na sadistic.pl), to przyznaje, chciałem od początku go poznać, czy odnieść się do jakiegokolwiek jego tematu, może mnie też zaspami czy zairytuje na śmierć :D

User avatar

Topic author
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Posts: 1233
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#13

Post by Creative » Sun Dec 21, 2014 7:47 pm

Niedługo wydam grywalnego moda z 4 misjami :)

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1110
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#14

Post by Nefarem » Sun Dec 21, 2014 9:10 pm

Czekam z niecierpliwością na moda.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Topic author
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Posts: 1233
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

#15

Post by Creative » Tue Dec 23, 2014 11:19 am

Dodałem moda z 3 misjami na początek,miały być 4 misje ale tak wyszło. Reszta misji wkrótce.
Link do pobrania na górze w opisie moda.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest