Page 1 of 8

Niezniszczalni

Posted: Wed Dec 03, 2014 1:14 pm
by Creative
Witam was wszystkich, mod został ukończony,posiada ostatnie poprawki, miłej zabawy. :arhello:

Liczba misji: 11
Poziom trudności: Łatwy
Prace nad modem: Zakończone
Języki w grze: Polski, Czeski, Angielski, Francuski.
Aktualna wersja moda: 1.3.1
Beta testy: Zakończone
Premiera moda: 08.05.2014 13:22

Linki do pobrania:
Steam:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =552969646
No steam
https://1drv.ms/u/s!AvxsCIn0l12Sin9e4Ur ... W?e=ys8HeZ

Poprawki względem względem finalnej wersji moda:
- dodałem szybkie wznowienie
- brak niepotrzebnych postaci na mapie zaznaczoną aree w 2 misji
- poprawione kody ataku
- dodatkowe budynki w 4 misji
- kosmetyczne zmiany na mapie
- kompresja moda
- optymalizacja kodu SAIL
- dodane nowe logo w menu gry i launcher editorze
- dodany soundtrack moda
- naprawianie budynków przez AI
- 4,11 misja fix

Fabuła:
Głównym bohaterem jest Scoot.
Scoot wraz z braćmi muszą przywrócić panowanie Ameryki oraz przejąc główne złoże syberytu.
Autorzy moda:
Creative

Beta testerzy:
MrMentor
Nefarem
MrSvP
Pawlo
Siwson
blondasek
kolega48 i inni

Od Autora:
Nie jest to bardzo rozbudowany mod, tylko jest on oparty na najprostszym kodzie sailu.
Dziękuje za pomoc wszystkim którzy mi pomogli przy robieniu moda, bez nich by mod nie powstał.
Enjoy!

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Wed Dec 03, 2014 2:28 pm
by Szymiew
Gdzie by tu zacząć..
- Dialogi są złe. Po prostu złe. Pełne literówek, nieśmieszne i bezsensowne.
- Zabijanie sojuszników jest bezkarne.
- Opis i obrazek podczas ładowania jest z vanilli.
- Pierwsza misja jest zbugowana: po wyjściu z bazy Paula rosyjski dowódca zaczyna gadać i zachowuje się jakbym już u niego był. Grozi mi atakiem, który nigdy nie następuje. Gdy mimo to pojechałem do jego bazy (w ogóle dlaczego rosyjski dowódca nazywa się Harry?) zachowywał się, jak gdyby nigdy nic, a nastawienie miał neutralne. Cały dialog jak i cała misja są pozbawione sensu, a bohaterowie zachowują się jak id**ci:
- Co możecie zaoferować w zamian za pokój.
- Nie wiem.
I tyle. :shock: Rewelacyjna dyplomacja, prawie jak nasza.

Jak już wspomniałem, żaden atak nie nastąpił, więc wszedłem do EONa. W kolejnej mapce nie ma żadnych celów misji, a gdy zabili mnie jacyś ruscy i powtórzyłem całą sekwencję, po wejściu do EONa nie stało się nic.

Bieda.
Do poprawki.

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Wed Dec 03, 2014 5:21 pm
by Nefarem
To teraz ja ja ja chce też.
- Brak opisów podczas ładowania mapy.
- Błędne imiona postaci , i tacy bez nazwisk (biedaki :( )
- Interpunkcja leży i kwiczy.
- Rosjanin (Platonov) z Angielskim/Amerykańskim imieniem.
- Wlazłem do EONa nic się nie stało.
- Zabiłem sojusznika, nic się nie stało.
- Zagrałem w tego moda, stał się uszczerbek na moim zdrowiu...
- Wyjeżdżam z bazy po za północnym wyjście i odpala się dialog o ataku ruskich.
- Rosjanie od tak wpuszczają 3 amerykańskich żołnierzy prosto do swojej bazy.
- ... A potem od tak po tym co powiedzieli Henriemu wyszli sobie .

Zapraszamy na sesję poprawkową w sierpniu.

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Wed Dec 03, 2014 5:29 pm
by Antitheus
Toż to tylko pre alpha :)

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Wed Dec 03, 2014 5:56 pm
by Nefarem
Aż...

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Wed Dec 03, 2014 6:08 pm
by BezNicku
Napiszę krótko, szkoda transferu. :evil:

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Wed Dec 03, 2014 7:35 pm
by Serpent
Powiem krótko, cieszę się że spamer sceny numer uno w końcu sam ruszył cztery litery i próbuje coś robić, za to masz plusa. Jednak co to za mod z 1 niepełną misją?

Moim zdaniem to kpina. Jest już kupa takich modów. Znajdź sobie jakiegoś testera i rób moda po cichu. Opublikuj coś jak już będziesz miał.

Nie oczekuj że ktoś będzie się cieszył z 3 minutowej rozgrywki.

Póki co przyłączam się do kolegi wyżej.

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Wed Dec 03, 2014 11:02 pm
by sAtUrNo
Jak zwykle... człowiek próbuję tworzy mod i pokazuję wam barany to , żeby się pochwalić swoją pracą, którą dopiero zacznie dopracowywać gdy nastąpi wersja finalna to wtedy będzie można komentować ogólną całą pracę .
Więc zamiast dodać otuchy i dobre słowo to hejtujecie ;) sami coś zróbcie

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Thu Dec 04, 2014 12:05 am
by Serpent
sAtUrNo wrote:Jak zwykle...
Panuje głupia moda na to że wszystko trzeba oceniać bezkrytycznie. Jeżeli komuś się coś nie podoba to ma prawo do takiej a nie innej oceny.

Nie chce już się rozpisywać na temat plusów za chęci do stworzenia moda bo jest to oczywiste ale jeśli na forum pojawią się n-ty mod który trwa 3 minuty (a dookoła jest mnóstwo informacji jak modować) no to taki gracz zamiast bycia zadowolonym z gry będzie raczej wkurzony.
sAtUrNo wrote:pokazuję wam barany
To jest forum czy obora? Bo może pomyliłeś adres?

PS:
Już był i to nie jeden taki temat:
http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=28&t=3236

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Fri Dec 05, 2014 7:55 am
by Szulce
BezNicku wrote:Napiszę krótko, szkoda transferu. :evil:
I po tym komentarzu (jak zresztą po poprzednich też) odechciało mi się ściągać tego moda. Aczkolwiek "+" za chęci, jednakże w dzisiejszych czasach trzeba zrobić coś więcej niż 1 misję, albo chociaż taką, która zachęci odbiorców. :amhello:

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Wed Dec 17, 2014 12:34 am
by be6he6mo6th
Spoiler:
Nefarem wrote:To teraz ja ja ja chce też.
- Brak opisów podczas ładowania mapy.
- Błędne imiona postaci , i tacy bez nazwisk (biedaki )
- Interpunkcja leży i kwiczy.
- Rosjanin (Platonov) z Angielskim/Amerykańskim imieniem.
- Wlazłem do EONa nic się nie stało.
- Zabiłem sojusznika, nic się nie stało.
- Zagrałem w tego moda, stał się uszczerbek na moim zdrowiu...
- Wyjeżdżam z bazy po za północnym wyjście i odpala się dialog o ataku ruskich.
- Rosjanie od tak wpuszczają 3 amerykańskich żołnierzy prosto do swojej bazy.
- ... A potem od tak po tym co powiedzieli Henriemu wyszli sobie .

Zapraszamy na sesję poprawkową w sierpniu.
Spoiler:
Szymiew wrote:Gdzie by tu zacząć..
- Dialogi są złe. Po prostu złe. Pełne literówek, nieśmieszne i bezsensowne.
- Zabijanie sojuszników jest bezkarne.
- Opis i obrazek podczas ładowania jest z vanilli.
- Pierwsza misja jest zbugowana: po wyjściu z bazy Paula rosyjski dowódca zaczyna gadać i zachowuje się jakbym już u niego był. Grozi mi atakiem, który nigdy nie następuje. Gdy mimo to pojechałem do jego bazy (w ogóle dlaczego rosyjski dowódca nazywa się Harry?) zachowywał się, jak gdyby nigdy nic, a nastawienie miał neutralne. Cały dialog jak i cała misja są pozbawione sensu, a bohaterowie zachowują się jak id**ci:
- Co możecie zaoferować w zamian za pokój.
- Nie wiem.
I tyle. :shock: Rewelacyjna dyplomacja, prawie jak nasza.

Jak już wspomniałem, żaden atak nie nastąpił, więc wszedłem do EONa. W kolejnej mapce nie ma żadnych celów misji, a gdy zabili mnie jacyś ruscy i powtórzyłem całą sekwencję, po wejściu do EONa nie stało się nic.

Bieda.
Do poprawki.
Podpisuje się pod opiniami Nefarema i Szymiewa, chciałem napisać coś podobnego, jednakże to raczej bezsensu więc zwyczajnie w spoilerze ich cytuje hhehe :D, ten tekst z sesją w sierpniu bardzo zabawny :D Tak dodam od siebie że najbardziej bolą mnie ze wszystkich błędów, błędy interpunkcyjne, chyba ze 3-5 naliczyłem w pierwszym zdaniu kampanii xD.
A wracając do wątku, to nie wiem co autor chce osiągnąć poprzez publikacje nie ukończonej nawet, błędnej pierwszej misji. To jakby wydać jakąś serię puzzli 10 samochodów i rozpocząć od 1 puzzli, które nie dość, że nie są kompletne, to w dodatku niektóre połamane, popsute. Także podpisuje się też pod opinią Serpenta. Jeżeli Blackman chcesz coś stworzyć, zrób to z pojedynczymi testerami, a nie na pokazowym otwarciu prezentujesz nam coś co nie ma nóg i nie wiem czego się spodziewasz? Z jednej strony mówisz bez hejtu, a z drugiej to po co pokazywać jeżeli nie chcesz żebyśmy skomentowali, abyś mógł coś naprawić? Pogódź się z tym, że będziesz ciśnięty za publikowanie szmelcu, lub tego zwyczajnie nie rób i odrób pracę domową z testerami, albo kontynuuj temat gdzie "masz problemy".
http://forum.original-war.net/viewtopic.php?f=42&t=3094

BTW. czytając jakąś część forum, wszędzie widziałem hejt na tego blackmana (przypomina hejt na bongmana na sadistic.pl), to przyznaje, chciałem od początku go poznać, czy odnieść się do jakiegokolwiek jego tematu, może mnie też zaspami czy zairytuje na śmierć :D

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Sun Dec 21, 2014 7:47 pm
by Creative
Niedługo wydam grywalnego moda z 4 misjami :)

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Sun Dec 21, 2014 9:10 pm
by Nefarem
Czekam z niecierpliwością na moda.

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Tue Dec 23, 2014 11:19 am
by Creative
Dodałem moda z 3 misjami na początek,miały być 4 misje ale tak wyszło. Reszta misji wkrótce.
Link do pobrania na górze w opisie moda.

Re: Niezniszczalni mod pre alpha

Posted: Tue Dec 23, 2014 12:41 pm
by Nefarem
To lecimy z koksem:
Misja 1:

- Zaatakowałem sojusznika, nic się nie stało.
- Wszedłem do EON'a nic się nie stało.
- Zaiste 1 misja bardzo ambitna, wejść do EON'a i już koniec.

Misja 2:

- Trawa > Image
na wzgórzach i prawie zakrywa wodę ...

- Struktura ziemi też niezła, tam gdzie tekstura wody to jest hex rock.
Image

- Straciłem Alcatraza wyświetliło się " // po przeniesieniu EON'em"

- Od kiedy południe jest północą? Chyba wg. teorii blackmena . Dopóki nie zobaczyłem w edytorze kodu latałem jak de**l po całym południu tej biednej mapy.

- Medale "Bad Identifier in SAIL."

Misja 3 (Bardzo ambitna, bardzo trudna)
Spoiler:
Wystarczy odczekać z 5 dialogów i koniec misji xDD
Błędy ogólne:

W ciul błędów ortograficznych, interpunkcyjnych.