Niezniszczalni
- yamasznikow
- Soldier level 3
- Posts: 79
- Joined: Wed Dec 03, 2014 2:12 pm
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
mod ma wiele niedociągnięć ale miło się grało
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Po tym zdaniu w pierwszym poście:
boję się w ogóle pobrać tego moda.
Scoot w raz z braćmi Rayanem i Alcatrazem, są zmuszeni być wysłani w przeszłość którą muszą odmienić.
boję się w ogóle pobrać tego moda.
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Zmieniony został opis, więc możesz śmiało pobierać modaGorki16 wrote:Po tym zdaniu w pierwszym poście:
Scoot w raz z braćmi Rayanem i Alcatrazem, są zmuszeni być wysłani w przeszłość którą muszą odmienić.
boję się w ogóle pobrać tego moda.
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywa Może lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Wiesz, mogłem bardziej rozbudować swojego moda poprzez polepszenie AI przeciwników, okna wyborów itd ale jak będzie mi się chciało to dodam w edycji rozszerzonejMarkok wrote:Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywa Może lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię
Rób moda, ja zrobiłem i myślę, że jest dobrze
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Misja 6:
- Skoro to zwiad to czemu 4 ludzi na piechotę tyra?
- Świetnie że skrzynie spadają na całej mapie.
- Specjalnie to się nie napracowałeś przy tej mapie bo nawet rozmieszczenie budynków jest takie same xD.
- Wróg ma 8 lvl a ja moi 3-5.
- O medal za straty nie muszę mówić.
Misja 7:
- Dotarłem do bazy Beta i nic się nie dzieje.
W opisie jest napisane że modyfikacja ma 11 misji, w edytorze jest 10.
- Skoro to zwiad to czemu 4 ludzi na piechotę tyra?
- Świetnie że skrzynie spadają na całej mapie.
- Specjalnie to się nie napracowałeś przy tej mapie bo nawet rozmieszczenie budynków jest takie same xD.
- Wróg ma 8 lvl a ja moi 3-5.
- O medal za straty nie muszę mówić.
Misja 7:
- Dotarłem do bazy Beta i nic się nie dzieje.
W opisie jest napisane że modyfikacja ma 11 misji, w edytorze jest 10.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Weszłem! Jestem Hardkorem! Bo kilku ciężkich bojach mogę się podzielić rozważaniami.
1.Misja
- Mogłeś zrobić, że druga to cont a nie osobno..
2.Misja
-Ruscy znaleźli Powella na mapie i strzelali do niego, a ja głupi myślałem że to jeden z naszych i ciężko było ale się do niego dostałem po iluś razach, ale uciek do lasu..
-Niema zaznaczonej arei gdzie trzeba iść, doszłem na północ w kilku miejscach do końca mapy i nic
3.Misja
-Skąd się wzieli Alcatraz i Rayan (powinno być Ryan jak z Szeregowca Ryana)
-Gamma to Alfa ?
-wielki atak złożony z 3,4 rusków ?
-kolejna misja < 5 minut
4.Misja
-Zbuduj bazę, ale z czego ?
-Mogłeś trawą te dziury po usuniętych budynkach zakryć
-Powell znowu na mapie, nawet nie ukryty, jak to lubisz robić..
-Kurt Schmidt dołączył do ruskich ?
-Fioletowe bunkry nie strzelają do mnie, zresztą nie wiem po co tam są..
-Beria i Kirow same bunkry i zbrojownie, gdzie te czołgi mają opracować i zbudować ?
-Kto tym lekkim działem przyjechał ? Powell aka Paul Terenzo ?
-Nie ma ropy ani w Omikronie ani w Kaganowiczu (tak dla jasności)
-Atak pojawia się zaraz koło bazy jak skrzynki (czołgiem wjechali do EON-a ?)
-Ruscy mają tzw. karmasze, a my już lekkie działo ?
5.Misja
-Poco Powell oddał dowództwo, skoro dalej tam stoi ? Popatrzeć jak my dowodzimy ?
-Misja chyba całkowicie skopiowana z oryginału z MacMillanem
6.Misja
-Wcześniej były gatlingi czy nawet lekkie działa, a teraz liche karabiny maszynowe ?
-Misja skopiowana z oryginału budynek w budynek (żadnej innowacyjności jak wcześniej Gamma)
-Powell znowu na mapie, tyle że enemy. (za co jest zły, że przejęliśmy dowodzenie w Gammie ?)
7.Misja
-Beta w Kappie ?
-Karabiny z poprzedniej misji zmutowały w lekkie i podwójne działa tak jak podwozie ?
-Naukowcy z laba nie przechodzą na moją stronę
-Dwa rozszerzenia fabryki nie przechodzą na moją stronę
-W fabryce siedzą mechanicy ale ani nie przechodzą na moją stronę, ani nie wychodzą z mojej fabryki..(wyszli kiedyś tam w końcu jednak..)
-Gdy Scoot stoi w pewnej arei, co chwilę się załącza dialog przybyliśmy i następuje ruski atak..
-Wystarczy kierować się prosto na bazę wroga i zniszczyć niebroniony skład od góry
8.Misja
-Elitarni naukowcy = [x,x,7,2]..
-To był ten atak arabów ? i koniec ? przecież nawet myszką nie trzeba było ruszać
9.Misja
-Posiłki jadą prosto w paszczę lwa i tak z trzy razy, dopóki Cayn powie że już więcej nie ma.. wow..
-Zamiast Scoota postawiłbym tam MacMillana i miałbym misję łeb w łeb z oryginału
10.Misja
-Again kopia kopii
-Zasadzka to pojedyncze postacie kierujące się do wieżyczek poza bazą, a ja w bazie sobie siedzę..
-Gdy Scoot jest przy składzie, cały czas zasadzka się aktywuje i kolejne postacie próbują się dostać do zajętych wieżyczek
-Rozwalam skład, niszczę wieżyczki, ciągle w bazie arabów buduję arabską wyrzutnię rakiet i rozwalam okopanych arabusów w zbrojowni = win
11.Misja
-Kolejna kopia
-Rozwalam dwa ruskie magazyny, nawet nie zbliżając się do arabów(którzy podobno mieli być słabi, ale wieżyczkę na wieżyczce to mają) i wygrywam
-Po wygranej puszcza się filmik z MacMillanem "mamy święta"
Oprócz tego :
-nigdzie nie ma szybkiego wznowienia wstawionego
-ten powell dobija, po kiego ch..ama go wstawiać do każdej misji na mapę a i tak jego kwestie odgrywać SayRadio... pewnie jest na absolutnie każdej mapie, ale nie chce mi się go specjalnie szukać
-poziomy postaci, pisane ręcznie pod każdą misję + nieznajomość Randów
Także jest wiele do poprawy, ja Nefarem nic o medalach nie piszę bo nigdzie nie straciłem ludzi, w przeciwieństwie do Ciebie hehe, chociaż w plikach tekstowych są Medale + i -, tyle że pewnie nie ma IF'a, który by tym sterował na koniec misji..
Skopiować bazy wroga, wstawić paru żołnierzy i kazać rozwalić skład raczej potrafią nawet ci, co myślą że nie potrafią..
Mod jest jaki jest, liczy się że jest, heh. Grunt że da się go przejść, a totalna rozwałka w niektórych misjach nie jest zła..
1.Misja
- Mogłeś zrobić, że druga to cont a nie osobno..
2.Misja
-Ruscy znaleźli Powella na mapie i strzelali do niego, a ja głupi myślałem że to jeden z naszych i ciężko było ale się do niego dostałem po iluś razach, ale uciek do lasu..
-Niema zaznaczonej arei gdzie trzeba iść, doszłem na północ w kilku miejscach do końca mapy i nic
3.Misja
-Skąd się wzieli Alcatraz i Rayan (powinno być Ryan jak z Szeregowca Ryana)
-Gamma to Alfa ?
-wielki atak złożony z 3,4 rusków ?
-kolejna misja < 5 minut
4.Misja
-Zbuduj bazę, ale z czego ?
-Mogłeś trawą te dziury po usuniętych budynkach zakryć
-Powell znowu na mapie, nawet nie ukryty, jak to lubisz robić..
-Kurt Schmidt dołączył do ruskich ?
-Fioletowe bunkry nie strzelają do mnie, zresztą nie wiem po co tam są..
-Beria i Kirow same bunkry i zbrojownie, gdzie te czołgi mają opracować i zbudować ?
-Kto tym lekkim działem przyjechał ? Powell aka Paul Terenzo ?
-Nie ma ropy ani w Omikronie ani w Kaganowiczu (tak dla jasności)
-Atak pojawia się zaraz koło bazy jak skrzynki (czołgiem wjechali do EON-a ?)
-Ruscy mają tzw. karmasze, a my już lekkie działo ?
5.Misja
-Poco Powell oddał dowództwo, skoro dalej tam stoi ? Popatrzeć jak my dowodzimy ?
-Misja chyba całkowicie skopiowana z oryginału z MacMillanem
6.Misja
-Wcześniej były gatlingi czy nawet lekkie działa, a teraz liche karabiny maszynowe ?
-Misja skopiowana z oryginału budynek w budynek (żadnej innowacyjności jak wcześniej Gamma)
-Powell znowu na mapie, tyle że enemy. (za co jest zły, że przejęliśmy dowodzenie w Gammie ?)
7.Misja
-Beta w Kappie ?
-Karabiny z poprzedniej misji zmutowały w lekkie i podwójne działa tak jak podwozie ?
-Naukowcy z laba nie przechodzą na moją stronę
-Dwa rozszerzenia fabryki nie przechodzą na moją stronę
-W fabryce siedzą mechanicy ale ani nie przechodzą na moją stronę, ani nie wychodzą z mojej fabryki..(wyszli kiedyś tam w końcu jednak..)
-Gdy Scoot stoi w pewnej arei, co chwilę się załącza dialog przybyliśmy i następuje ruski atak..
-Wystarczy kierować się prosto na bazę wroga i zniszczyć niebroniony skład od góry
8.Misja
-Elitarni naukowcy = [x,x,7,2]..
-To był ten atak arabów ? i koniec ? przecież nawet myszką nie trzeba było ruszać
9.Misja
-Posiłki jadą prosto w paszczę lwa i tak z trzy razy, dopóki Cayn powie że już więcej nie ma.. wow..
-Zamiast Scoota postawiłbym tam MacMillana i miałbym misję łeb w łeb z oryginału
10.Misja
-Again kopia kopii
-Zasadzka to pojedyncze postacie kierujące się do wieżyczek poza bazą, a ja w bazie sobie siedzę..
-Gdy Scoot jest przy składzie, cały czas zasadzka się aktywuje i kolejne postacie próbują się dostać do zajętych wieżyczek
-Rozwalam skład, niszczę wieżyczki, ciągle w bazie arabów buduję arabską wyrzutnię rakiet i rozwalam okopanych arabusów w zbrojowni = win
11.Misja
-Kolejna kopia
-Rozwalam dwa ruskie magazyny, nawet nie zbliżając się do arabów(którzy podobno mieli być słabi, ale wieżyczkę na wieżyczce to mają) i wygrywam
-Po wygranej puszcza się filmik z MacMillanem "mamy święta"
Oprócz tego :
-nigdzie nie ma szybkiego wznowienia wstawionego
-ten powell dobija, po kiego ch..ama go wstawiać do każdej misji na mapę a i tak jego kwestie odgrywać SayRadio... pewnie jest na absolutnie każdej mapie, ale nie chce mi się go specjalnie szukać
-poziomy postaci, pisane ręcznie pod każdą misję + nieznajomość Randów
Także jest wiele do poprawy, ja Nefarem nic o medalach nie piszę bo nigdzie nie straciłem ludzi, w przeciwieństwie do Ciebie hehe, chociaż w plikach tekstowych są Medale + i -, tyle że pewnie nie ma IF'a, który by tym sterował na koniec misji..
Skopiować bazy wroga, wstawić paru żołnierzy i kazać rozwalić skład raczej potrafią nawet ci, co myślą że nie potrafią..
Mod jest jaki jest, liczy się że jest, heh. Grunt że da się go przejść, a totalna rozwałka w niektórych misjach nie jest zła..
Last edited by Markok on Sat May 09, 2015 5:55 pm, edited 4 times in total.
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Wgrałem małe poprawki do moda, z ostatnich recenzji, mod jest w wersji 1.01 do pobrania link w 1 stronie, reszta w następnych wersjach moda.
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.01
A co poprawiłeś? Czy 7 misja już działa?
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.01
Poprawki map. Misja już działa.Nefarem wrote:A co poprawiłeś? Czy 7 misja już działa?
Poprawki względem wzgledem finalnej wersji moda:
Code: Select all
- dodałem szybkie wznowienie
- brak niepotrzebnych postaci na mapie zaznaczoną aree w 2 misji
- poprawione kody ataku
- dodatkowe budynki w 4 misji
- kosmetyczne zmiany na mapie
- mniejsza waga moda z 9.3 MB na 3.7 MB
- optymalizacja kodu SAIL
Last edited by Creative on Sun May 17, 2015 9:00 am, edited 1 time in total.
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Zrób DLCCreative wrote:Wiesz, mogłem bardziej rozbudować swojego moda poprzez polepszenie AI przeciwników, okna wyborów itd ale jak będzie mi się chciało to dodam w edycji rozszerzonejMarkok wrote:Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywa Może lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię
Rób moda, ja zrobiłem i myślę, że jest dobrze
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.01
Co skasowałeś z moda?Creative wrote: - mniejsza waga moda z 9.3 MB na 3.7 MB
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!
Ok, ale nie teraz.Terminat wrote:Zrób DLCCreative wrote:Wiesz, mogłem bardziej rozbudować swojego moda poprzez polepszenie AI przeciwników, okna wyborów itd ale jak będzie mi się chciało to dodam w edycji rozszerzonejMarkok wrote:Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywa Może lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię
Rób moda, ja zrobiłem i myślę, że jest dobrze
Nic, sam się zdziwiłem, że mniej zajmuje mod, bo jeszcze raz zapakowałem pakvievem.Nefarem wrote:Co skasowałeś z moda?Creative wrote: - mniejsza waga moda z 9.3 MB na 3.7 MB
Edit:17-05-2015
W wersji 1.03.5 będą nowe ekrany ładowania,oraz 12 misje
Edit:25:05-2015
Wersja 1.1 będzie wersją ostatnią, ostatnie poprawki, tło ładowania itd.
Re: [MOD]-Niezniszczalni
Co takiego?Siwson wrote:ale to jest straszne