Niezniszczalni

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
yamasznikow
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 79
Joined: Wed Dec 03, 2014 2:12 pm

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by yamasznikow »

mod ma wiele niedociągnięć ale miło się grało
User avatar
Gorki16
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 236
Joined: Thu Jan 29, 2009 1:02 pm
Location: Głogów

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by Gorki16 »

Po tym zdaniu w pierwszym poście:
Scoot w raz z braćmi Rayanem i Alcatrazem, są zmuszeni być wysłani w przeszłość którą muszą odmienić.

boję się w ogóle pobrać tego moda.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by Creative »

Gorki16 wrote:Po tym zdaniu w pierwszym poście:
Scoot w raz z braćmi Rayanem i Alcatrazem, są zmuszeni być wysłani w przeszłość którą muszą odmienić.

boję się w ogóle pobrać tego moda.
Zmieniony został opis, więc możesz śmiało pobierać moda :mrgreen:
Image
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by Markok »

Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywa :cry: Może lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię :(
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by Creative »

Markok wrote:Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywa :cry: Może lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię :(
Wiesz, mogłem bardziej rozbudować swojego moda poprzez polepszenie AI przeciwników, okna wyborów itd ale jak będzie mi się chciało to dodam w edycji rozszerzonej :)
Rób moda, ja zrobiłem i myślę, że jest dobrze :amlol:
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by Nefarem »

Misja 6:

- Skoro to zwiad to czemu 4 ludzi na piechotę tyra?
- Świetnie że skrzynie spadają na całej mapie.
- Specjalnie to się nie napracowałeś przy tej mapie bo nawet rozmieszczenie budynków jest takie same xD.
- Wróg ma 8 lvl a ja moi 3-5.
- O medal za straty nie muszę mówić.

Misja 7:

- Dotarłem do bazy Beta i nic się nie dzieje.


W opisie jest napisane że modyfikacja ma 11 misji, w edytorze jest 10.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by Markok »

Weszłem! Jestem Hardkorem! Bo kilku ciężkich bojach mogę się podzielić rozważaniami.

1.Misja
- Mogłeś zrobić, że druga to cont a nie osobno..
2.Misja
-Ruscy znaleźli Powella na mapie i strzelali do niego, a ja głupi myślałem że to jeden z naszych i ciężko było ale się do niego dostałem po iluś razach, ale uciek do lasu..
-Niema zaznaczonej arei gdzie trzeba iść, doszłem na północ w kilku miejscach do końca mapy i nic
3.Misja
-Skąd się wzieli Alcatraz i Rayan (powinno być Ryan jak z Szeregowca Ryana)
-Gamma to Alfa ?
-wielki atak złożony z 3,4 rusków ?
-kolejna misja < 5 minut
4.Misja
-Zbuduj bazę, ale z czego ?
-Mogłeś trawą te dziury po usuniętych budynkach zakryć
-Powell znowu na mapie, nawet nie ukryty, jak to lubisz robić..
-Kurt Schmidt dołączył do ruskich ?
-Fioletowe bunkry nie strzelają do mnie, zresztą nie wiem po co tam są..
-Beria i Kirow same bunkry i zbrojownie, gdzie te czołgi mają opracować i zbudować ?
-Kto tym lekkim działem przyjechał ? Powell aka Paul Terenzo ?
-Nie ma ropy ani w Omikronie ani w Kaganowiczu (tak dla jasności)
-Atak pojawia się zaraz koło bazy jak skrzynki (czołgiem wjechali do EON-a ?)
-Ruscy mają tzw. karmasze, a my już lekkie działo ?
5.Misja
-Poco Powell oddał dowództwo, skoro dalej tam stoi ? Popatrzeć jak my dowodzimy ?
-Misja chyba całkowicie skopiowana z oryginału z MacMillanem
6.Misja
-Wcześniej były gatlingi czy nawet lekkie działa, a teraz liche karabiny maszynowe ?
-Misja skopiowana z oryginału budynek w budynek (żadnej innowacyjności jak wcześniej Gamma)
-Powell znowu na mapie, tyle że enemy. (za co jest zły, że przejęliśmy dowodzenie w Gammie ?)
7.Misja
-Beta w Kappie ?
-Karabiny z poprzedniej misji zmutowały w lekkie i podwójne działa tak jak podwozie ?
-Naukowcy z laba nie przechodzą na moją stronę
-Dwa rozszerzenia fabryki nie przechodzą na moją stronę
-W fabryce siedzą mechanicy ale ani nie przechodzą na moją stronę, ani nie wychodzą z mojej fabryki..(wyszli kiedyś tam w końcu jednak..)
-Gdy Scoot stoi w pewnej arei, co chwilę się załącza dialog przybyliśmy i następuje ruski atak..
-Wystarczy kierować się prosto na bazę wroga i zniszczyć niebroniony skład od góry
8.Misja
-Elitarni naukowcy = [x,x,7,2]..
-To był ten atak arabów ? i koniec ? przecież nawet myszką nie trzeba było ruszać
9.Misja
-Posiłki jadą prosto w paszczę lwa i tak z trzy razy, dopóki Cayn powie że już więcej nie ma.. wow..
-Zamiast Scoota postawiłbym tam MacMillana i miałbym misję łeb w łeb z oryginału
10.Misja
-Again kopia kopii
-Zasadzka to pojedyncze postacie kierujące się do wieżyczek poza bazą, a ja w bazie sobie siedzę..
-Gdy Scoot jest przy składzie, cały czas zasadzka się aktywuje i kolejne postacie próbują się dostać do zajętych wieżyczek
-Rozwalam skład, niszczę wieżyczki, ciągle w bazie arabów buduję arabską wyrzutnię rakiet i rozwalam okopanych arabusów w zbrojowni = win
11.Misja
-Kolejna kopia
-Rozwalam dwa ruskie magazyny, nawet nie zbliżając się do arabów(którzy podobno mieli być słabi, ale wieżyczkę na wieżyczce to mają) i wygrywam
-Po wygranej puszcza się filmik z MacMillanem "mamy święta"

Oprócz tego :
-nigdzie nie ma szybkiego wznowienia wstawionego
-ten powell dobija, po kiego ch..ama go wstawiać do każdej misji na mapę a i tak jego kwestie odgrywać SayRadio... pewnie jest na absolutnie każdej mapie, ale nie chce mi się go specjalnie szukać
-poziomy postaci, pisane ręcznie pod każdą misję + nieznajomość Randów

Także jest wiele do poprawy, ja Nefarem nic o medalach nie piszę bo nigdzie nie straciłem ludzi, w przeciwieństwie do Ciebie hehe, chociaż w plikach tekstowych są Medale + i -, tyle że pewnie nie ma IF'a, który by tym sterował na koniec misji..
Skopiować bazy wroga, wstawić paru żołnierzy i kazać rozwalić skład raczej potrafią nawet ci, co myślą że nie potrafią..
Mod jest jaki jest, liczy się że jest, heh. Grunt że da się go przejść, a totalna rozwałka w niektórych misjach nie jest zła..
Last edited by Markok on Sat May 09, 2015 5:55 pm, edited 4 times in total.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by Creative »

Wgrałem małe poprawki do moda, z ostatnich recenzji, mod jest w wersji 1.01 do pobrania link w 1 stronie, reszta w następnych wersjach moda. :)
Image
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.01

Post by Nefarem »

A co poprawiłeś? Czy 7 misja już działa?
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.01

Post by Creative »

Nefarem wrote:A co poprawiłeś? Czy 7 misja już działa?
Poprawki map. Misja już działa.

Poprawki względem wzgledem finalnej wersji moda:

Code: Select all

- dodałem szybkie wznowienie
- brak niepotrzebnych postaci na mapie zaznaczoną aree w 2 misji
- poprawione kody ataku
- dodatkowe budynki w 4 misji 
- kosmetyczne zmiany na mapie
- mniejsza waga moda z 9.3 MB na 3.7 MB
- optymalizacja kodu SAIL
Last edited by Creative on Sun May 17, 2015 9:00 am, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 217
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by Terminat »

Creative wrote:
Markok wrote:Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywa :cry: Może lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię :(
Wiesz, mogłem bardziej rozbudować swojego moda poprzez polepszenie AI przeciwników, okna wyborów itd ale jak będzie mi się chciało to dodam w edycji rozszerzonej :)
Rób moda, ja zrobiłem i myślę, że jest dobrze :amlol:
Zrób DLC ;)
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.01

Post by Nefarem »

Creative wrote: - mniejsza waga moda z 9.3 MB na 3.7 MB
Co skasowałeś z moda?
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [MOD]-Niezniszczalni 1.0 - Premiera!

Post by Creative »

Terminat wrote:
Creative wrote:
Markok wrote:Swoją recenzję umieszczę za niedługo, ale już mogę śmiało stwierdzić, że mój mod do Twojego Creative się nie umywa :cry: Może lepiej jednak nic nie wydaję, bo tylko sobie siarę zrobię :(
Wiesz, mogłem bardziej rozbudować swojego moda poprzez polepszenie AI przeciwników, okna wyborów itd ale jak będzie mi się chciało to dodam w edycji rozszerzonej :)
Rób moda, ja zrobiłem i myślę, że jest dobrze :amlol:
Zrób DLC ;)
Ok, ale nie teraz.
Nefarem wrote:
Creative wrote: - mniejsza waga moda z 9.3 MB na 3.7 MB
Co skasowałeś z moda?
Nic, sam się zdziwiłem, że mniej zajmuje mod, bo jeszcze raz zapakowałem pakvievem.

Edit:17-05-2015

W wersji 1.03.5 będą nowe ekrany ładowania,oraz 12 misje :)

Edit:25:05-2015

Wersja 1.1 będzie wersją ostatnią, ostatnie poprawki, tło ładowania itd.
Image
User avatar
Siwson
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 135
Joined: Sat Dec 27, 2008 8:53 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: [MOD]-Niezniszczalni

Post by Siwson »

ale to jest straszne
Thanks, biacz.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [MOD]-Niezniszczalni

Post by Creative »

Siwson wrote:ale to jest straszne
Co takiego? :ruwtf:
Image
Post Reply