Przygody Kornela - zapowiedz

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Przygody Kornela - zapowiedz

#76

Post by Prażanin » Sun Dec 31, 2017 12:03 pm

"Kiedy usłyszałem o tym modzie, nie mogłem uwierzyć własnym uszom. Chyba każdy zna fantastyczne historie o murzynach w czasoprzestrzeni. Ale do mnie przyszli najlepsi modderzy i świetni userzy. Mówili serio - widzieli misie o Andim Kornelu."

Czytając opinie o poprzednich wersjach moda, postanowiłem zobaczyć, czy naprawdę jest tak źle i czy coś się zmieniło. Dlatego przeszedłem tego moda i postanowiłem zdać relację z tego.
Spoiler:
AM01
- Pierwsze dwa dialogi już rozwalają system:
Cornell: John już niedługo cofniemy się 2 mln lat wstecz.
Macmillan: Daj mi spokój.
- Major Robson: "Jestem dowódcą waszej grupy pamiętajcie o tym"
- Ciekawy motyw na początku (nieświadomość obecności Rosjan, niby ogień przyjacielski).
- Dialog przy ostrzale z ruskiej wieżyczki:
Cornell: Co jest do ch*ja pana?!
Cornell: Nie strzelać sami swoi!
Rusek: Zabić go!
Cornell: Spierd**am stąd.
- na południe od bazy, na wzgórzu znalazłem Powella na 0-wym poziomie wojaka, który mnie zaatakował i mogłem go bezkarnie zapier**lić.

AM02
- w pewnym momencie naukowiec majora, który do nas nie dołączył, nie polazł za nim tylko został w ruinach tej bazy.
- po poważnym zranieniu przy ataku na posterunek Rosjan major cofa się do lasu, gdzie leczy go naukowiec - nieźle, bo myślałem, że pójdzie na samobój, niestety potem major odmówił dalszej walki
- jaja z medalami (ten medal kupisz na bazarku), autor za dużo grał w Radzieckiego Elitarnego Dowódcę,
- mogę przydzielić doświadczenie Cornellowi, ale też i majorowi, którym i tak nie możemy kontrolować w tej i następnej misji, za to nie mogę przydzielić expa reszcie swojej ekipy...

AM03
- ...bo ta wyparowała po drodze.
- Zwiadowca ma na imię/nazwisko Zwiadowca...
- Kamera nie podąża za postaciami,
- Dubbing jest zarąbisty xD,
- Lisa Lawson nazywa się Naoma Rom (jakiś random name), Bobby nie mówi głosem Bobbyego tylko losowego kolesia (i też nie nazywa się Bobby tylko Gail Feigenbaum) i Cyrus który nazywa się Greg Lewis, a Frank to Paul Olembe,
- Zamiast Michaił piszesz Mikaił ("Mikaił musi przeżyć", "Mikaił nie żyje"),
- Wszystkie soldaty z bandy Macmillana mają po 3 levele na każdą profesję,
- Z racji posiadania Michaiła jako przedstawiciela Rosjan mogę wybudować bazę Przymierza (czyli połączenie Amerykanów i Rosjan), inna sprawa że to bezcelowe, bo nie można opracować ropy i nie wyprodukuje się ruskich pojazdów,
- krótko po zbudowaniu bazy miałem wjazd radzieckiego komitetu powitalnego w postaci 5 żołdatów i chyba z 5 gatlingów na ciężkim podwoziu, no ni ch**a żeby to odeprzeć unikając strat,
- te ataki powtarzają się co jakieś 3-5 minut, oranie na ekranie,
- Biała Armia nie zniknęła po cutscence, czołgi nadal koczują przy wjeździe na dole mapy a żołnierze przy bazie,
- Macmillan i jego banda się opier***ją w drugiej bazie,
- A Powell koczuje w lewym górnym rogu mapy.
- Nie odznaczyło mi zadania zbudowania pojazdu po uczynieniu tego,
- Dostałem medal za poddanie się, spoko, nie wiedziałem że to armia francuska xD.

AM04
- Spoko dialog na początku:
Rusek 1: Gadaj!
Cornell: Ch*ja wam powiem
Rusek 1: Tak myślisz?
Rusek 2: Czekaj nie bulwersuj sie tak.
Rusek 2: Trzeba spokojniej porozmawiać tak myślę.
Rusek 1: Pier**lenie zapier**le mu zaraz.
- Michaił postanawia nam pomóc, dlaczego? "Nie wiem" odpowiada...
- Wszyscy rosyjscy żołnierze w bazie (poza Michaiłem i tymi dwoma gestapowcami z początku) to Ivany Tchernetskie,
- Generalnie misja o tyle ciekawa, że trzeba uciec z bazy, ale czegoś mi tu brakuje.

AM05
- Liczyłem że będzie original dubbing...
- Wszystkie postacie mają na sztywno po 5 level na każdą profesję, do tego jako basic, co oznacza, że błyskawicznie levelują,
- Poza tym atakiem Ruskich z początku, wróg nie atakuje, ani mnie ani Epsilonu,
- Baza Epsilon nie ma nazwy pokazanej na magazynie,
- Arabusy atakują dopiero po dialogu o tym, choć nie jest włączone DialogueOn,
- Są w tej misji w ogóle jakieś kobiety?

AM06
- Po znalezieniu ocalałych nie odznacza zadania,
- Nastąpiło trochę technologiczne zacofanie się Amerykanów - nagle nie mogą już budować laserów,
- Znowu wszyscy randomowi żołnierze mają po 6 leveli na profesję,
- i znowu nie ma tu kobiet...
- Medale "Bad identifier in SAIL".
- Levelować na końcu oprócz Cornella możemy tego naukowca co musi przeżyć, co jest bezcelowe, bo i tak się nie pojawia później.

AM07
- Macmillan jak i reszta bandy mają znowu po 6 leveli na profesję,
- "Siema Macmillan",
- Po dołączeniu do Macmillana nie odznacza się zadanie tego dotyczące.
- Znowu nie ma tu kobiet...
- "Słuchaj, ty se przejmiesz bazę a ja se pójdę po posiłki" - no w cho**rę sensu to ma, lepiej samemu sprowadzić posiłki niż zrobić to przez radio.
- Mogłoby się coś ciekawszego dziać między kolejnymi atakami...
- Kiedy pojawiają się posiłki, nie ma o tym dialogu, zresztą niby są jakieś dialogi, ale chyba nie użyte i raczej nie ma z kim, bo Macmillan albo zdezerterował po drodze, albo dostał w czapę od Powella, albo się upił bo posiłki przyjechały sobie bezpańsko (bez dowódcy).
- W jednej z arabskich baz są małpoludy w tym parę z bombą oraz pojazdy z bombą samobieżną, ostatnie dwa nie reagują, poza tym wszyscy najemnicy chyba byli słabo opłacani, bo poza małpoludami i jednym moździerzystą nikogo nie ma a wieżyczki są puste.
- W drugiej bazie podobnie, są pojazdy zdalnie sterowane z vanilli AM11, ale nie są kierowane, autka sterowane przez małpoludy, jeden Arabus, małpki z karabinami i to wsio.
- Po zniszczeniu obu magazynów w bazach arabskich bezceremonialnie kończymy zarówno misję jak i całego moda.

Generalnie:
- trochę błędów ortograficznych i interpunkcyjnych,
- niektóre dialogi są bez sensu,
- brak szybkiego wczytywania,
- na każdej (KAŻDEJ) mapie gdzie mówi Powell, jest gdzieś na niej schowany,
- w niemal każdej misji można rozebrać sojuszniczą bazę i zrektować jego personel,
- zero customowych map,
- levelować można tylko Cornella na końcu misji, bo i tak tylko on się pojawia w następnych misjach, reszta znika ewentualnie spieprza do Niemiec na ogórki.
Generalnie cóż mogę napisać... Nie miałem okazji zagrać w poprzednie wersje moda, ale wg. mnie jest nieco lepiej niż było. Przy czym dalej jest sporo do poprawki, ale mimo wszystko nawet da się w to grać.
Last edited by Prażanin on Mon Jan 01, 2018 11:18 pm, edited 1 time in total.

User avatar

Topic author
3bittt
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Mon Jan 05, 2015 11:41 pm

Re: Przygody Kornela - zapowiedz

#77

Post by 3bittt » Tue Jan 02, 2018 1:19 pm

Dzieki za wypisanie bledow obiecuje poprawic

User avatar

Topic author
3bittt
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Mon Jan 05, 2015 11:41 pm

Re: Przygody Kornela - zapowiedz

#78

Post by 3bittt » Tue Jan 02, 2018 8:13 pm

Nowa wersja z poprawionymi bledami: http://www.filedropper.com/cornellmod_1

User avatar

Topic author
3bittt
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Mon Jan 05, 2015 11:41 pm

Re: Przygody Kornela - zapowiedz

#79

Post by 3bittt » Wed Jan 03, 2018 3:43 pm

Nowa wersja z czesciowym dubbingiem w 1 i 5 misji moze sie spodoba xD http://www.filedropper.com/cornellmod_2

User avatar

Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 214
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lokalizacja:

Re: Przygody Kornela - zapowiedz

#80

Post by Don Hard » Wed Jan 03, 2018 7:15 pm

Świetny dubbing, dużo napracowania. :wink: :wink: :wink: wcale nie :v
Serio, wiadomo że zawsze lepiej z głosem, ale.. no.. :roll:
Last edited by Don Hard on Wed Jan 03, 2018 7:16 pm, edited 1 time in total.
a * h Ci w D | kaj paleł pak? | mietek x makiroll love fanfic coming soon :**** | kocham gotki i azjatki >:DDDDDDDDDDDDDD a nienawidze sb :////

User avatar

Topic author
3bittt
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 38
Joined: Mon Jan 05, 2015 11:41 pm

Re: Przygody Kornela - zapowiedz

#81

Post by 3bittt » Fri Sep 14, 2018 2:55 pm

Co powiecie na kolejne misje?

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4201
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Przygody Kornela - zapowiedz

#82

Post by Serpent » Fri Sep 14, 2018 3:28 pm

Proszę o kolejne misie.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 714
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Przygody Kornela - zapowiedz

#83

Post by Gelwe » Fri Sep 14, 2018 5:39 pm

Dawaj więcej!
Image
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

User avatar

Gravitr
Throwback Developer
Czech Republic
Posts: 237
Joined: Fri Jul 27, 2012 12:00 pm
Location: CZ Prague
Contact:

Re: Przygody Kornela - zapowiedz

#84

Post by Gravitr » Fri Sep 14, 2018 5:55 pm

Powell is attacking me in the first mission when I get near to him.
[MOD] Arabian History - 9 missions
Show post with download

[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download

[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest