Na Tropie MacMillana

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Na Tropie MacMillana

Post by Markok »

Prawdę mówiąc mógłbym zrobić pokropkowaną po mapie areę do spawnu jankesów byle jak najdalej od rogu mapy, dobra, przyjąłem, jak znajdziecie coś więcej to się wyda hotfixa. Z bratem rżnęliśmy w tą misję po kilka razy każdy i nie było takiej spiny.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Na Tropie MacMillana

Post by 0dd1 »

Na razie przeszedłem 1 misje na hardzie. Trochę to nielogiczne fabularnie, jak to że Pakryszkin jest zdziwiony obecnością jankesów, gdy w oryginale oni przenieśli się w przeszłość właśnie po to żeby ich zatrzymać. Albo to że ludzie stoją sobie w dziczy bezczynnie (ciekawe jak długo tak sobie stali?), więcej sensu by to miało gdyby Pakryszkin przejął dowodzenie przysłanym tu przez dowódce oddziałem.

Z bardziej konkretnych rzeczy, przegrana gdy wróg wejdzie na obszar bazy jest trochę dziwna, bardziej logiczne by było gdyby mieli rozwalić wszystkie jednostki gracza w bazie, i wtedy wyskoczyć z przegraną. Do tego kontrola ilości składów się nie sprawdza - zbudowałem na początku 2 składy, jeden w zaznaczonym obszarze i drugi w górnym rogu żeby postawić tam bunkier. Później gdy spróbowałem postawić trzeci skład w drugim obszarze nagle przegrałem bo to "nie jest odpowiednie miejsce". Lepiej by było po prostu przeszkodzić graczowi w postawieniu składu poza zaznaczonym obszarem.
Do it!
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Na Tropie MacMillana

Post by Markok »

To jest mod przypominający bardziej modzik, nie rozczulałem się zbytnio nad fabułą, zresztą co widać po jedynie dwóch postaciach fabularnych, chciałem po prostu się pobawić, zobaczyć jak to jest, a było nawet całkiem fajnie. :)
Z tymi obszarami jest ok, gdybym miał zamysł zniszczenia całego posterunku to musiałbym dość większe ataki porobić, a to znowu było by dziwne, 50 jankesów vs 5 rusków ? darujmy im tych cierpień :)
Składy to faktycznie jeszcze stary dobry Every, muszę go przerobić na Event zbudowania depotu poza areami, noted! Dzięki wielkie za treściwą ocenę pierwszej misji.
Aha i chciałbym oznajmić, że poziomów trudności nie ma, na początku tworzenia po prostu się nimi nie przejmowałem bo trudne do zrobienia mi się wydawały, a teraz jakoś znowu nie miałem głowy gdzie co by tu pozmieniać w zależności od diffa. Przyjmijmy, że to całkiem inna czasoprzestrzeń, w której Pakryszkin nie ginie ani nie ściąga MacMillana do pułapki jak w oryginale. :D
Post Reply