Zbliża się remaster NTM'a (DLC do CAMY się chowa), wszystkie misje mam już usprawnione/poprawione/ułatwione (nieznacznie,grrr), od wydania tej Edycji GOTY dzieli mnie już tylko jeden strasznie wiercący czachę problem :
W Gammie przesiadłem amerykańskich kierowców z autek do control towera, gdy dałem przy tworzeniu autek linkto tab łączyło tylko 3 auta każde do innego kierowcy, reszta stała, to dałem tab[1] i przy posiłkach tab[2] ale wtedy mam dość ograniczoną ilość autek, bo byle gatlinga sterowanego przez kierowcę lvl 10 nie chcecie spotkać, zapewniam. Bawiłem się znowu z Every0$01>FilterArea>linkto ale tu znowu jak daję tab to łączy wszystkie i tak tylko do jednego kierowcy, reszta stoi aż kierowca straci pojazdy i będzie mógł kolejne obsługiwać, bawię się jeszcze z If iscontroledby = 0 then ale też to nie wychodzi, raz tylko było dobrze ale przed tym wyskoczył błąd, a to niedopuszczalne.. walczę z takimi problemami z 4 noce, poratujcie Pakryszkina towarzysze
Na Tropie MacMillana
Re: Na Tropie MacMillana
Nie znam się za bardzo na modowaniu OW ale...
Jeżeli dobrze rozumiem to chcesz, żeby wyprodukowany pojazd był podłączany do kierowcy w wieży.
Po pobieżnym przejrzeniu listy funkcji spróbowałbym coś takiego.
Na event o zbudowaniu pojazdu sprawdzasz jego control type (jest do tego funkcja). Jak jest sterowany zdalnie to sprawdzasz który kierowca nie ma jeszcze pełnej listy prowadzonych aut i linkujesz to auto do niego.
Do tego będziesz potrzebował tablicy z listą kierowców i ilością prowadzonych przez niego aut.
Sprawdzając czy kierowca ma maksymalną ilość aut, porównujesz jego skill w mechanice z ilością aktualnie prowadzonych przez niego aut. Sprawdzanie skilla za każdym razem rozwiąże ci problem z awansowaniem postaci w trakcie rozgrywki.
Ilość prowadzonych aut musisz przechowywać w tablicy z kierowcami, bo nie znalazłem nic czym można by to było sprawdzić. Może ktoś bardziej oblatany ci powie jak to zrobić.
Jeżeli dobrze rozumiem to chcesz, żeby wyprodukowany pojazd był podłączany do kierowcy w wieży.
Po pobieżnym przejrzeniu listy funkcji spróbowałbym coś takiego.
Na event o zbudowaniu pojazdu sprawdzasz jego control type (jest do tego funkcja). Jak jest sterowany zdalnie to sprawdzasz który kierowca nie ma jeszcze pełnej listy prowadzonych aut i linkujesz to auto do niego.
Do tego będziesz potrzebował tablicy z listą kierowców i ilością prowadzonych przez niego aut.
Sprawdzając czy kierowca ma maksymalną ilość aut, porównujesz jego skill w mechanice z ilością aktualnie prowadzonych przez niego aut. Sprawdzanie skilla za każdym razem rozwiąże ci problem z awansowaniem postaci w trakcie rozgrywki.
Ilość prowadzonych aut musisz przechowywać w tablicy z kierowcami, bo nie znalazłem nic czym można by to było sprawdzić. Może ktoś bardziej oblatany ci powie jak to zrobić.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Na Tropie MacMillana
Najlepszym sposobem na podłączanie pojazdów (remote_control) do mechaników jest zrobienie bloku every zapętlonego w którym dajesz 2 ify.
1. Jeżeli pojazd jest niepodłączony i ma więcej niż 250 hp to podłącz go do losowego mechanika z listy (UnitsInside).
2. Jeżeli pojazd jest podłączony i ma poniżej 250 hp to go odłącz.
Można oczywiście bawić się rownież eventami ale z jednym blokiem jest mniej roboty.
Oczywiście gotowego kodu nie dostaniesz, takie rzeczy ma tylko Blackmen ;D
1. Jeżeli pojazd jest niepodłączony i ma więcej niż 250 hp to podłącz go do losowego mechanika z listy (UnitsInside).
2. Jeżeli pojazd jest podłączony i ma poniżej 250 hp to go odłącz.
Można oczywiście bawić się rownież eventami ale z jednym blokiem jest mniej roboty.
Oczywiście gotowego kodu nie dostaniesz, takie rzeczy ma tylko Blackmen ;D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Na Tropie MacMillana
Code: Select all
Every 0$02 do begin
enable;
wk**w := FilterAllUnits([[f_side,1],[f_control,2]]);
If IsControledBy(wk**w) = 0 and GetLives(wk**w) > 250 then begin
ComLinkTo(wk**w,UnitsInside(tower)[Rand(1,3)]);
end;
end;
Re: Na Tropie MacMillana
Przy IsControledBy musisz podać jeden konkretny pojazd, a w tej chwili podajesz całą listę. Skoro funkcja nie dostała jednostki to naturalne że zwraca 0. Getlives sprawdza średnią ilość hp w całej liście pojazdów.
Z własnego skromnego doświadczenia wiem że to takie proste błędy są najbardziej wkurzające i czasochłonne. Łącze się w "bulu" i wkur**e.
Z własnego skromnego doświadczenia wiem że to takie proste błędy są najbardziej wkurzające i czasochłonne. Łącze się w "bulu" i wkur**e.
Do it!
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Na Tropie MacMillana
Próbowałem wstawiać przy każdym parametrze żeby jakoś z osobna to młóciło, ale błędy lecą wtedy jak (kasza) manna z nieba. 0dd1 Ty jesteś fachowiec od ArCampa, to weź powiedz "kto to panu tak spierd*" i pomusz w bulu i nadzieji.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: Na Tropie MacMillana
Musisz użyć pętli for i = 1 to lista_pojazdow i w ComLinkTo dopisać .
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: Na Tropie MacMillana
Po prostu zrób jeszcze jedną pentlę przez tą listę (to co wyżej albo: for i in wk**w do) i pod tym ten warunek if co masz z samym "i" w każdej funkcji.
Do it!
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Na Tropie MacMillana
Czekajcie, ja tego nie zrobiłem ?
Ja tego nie zrobiłem.
Administracja proszona o dodanie mi blackmen lvl 100 jak creative
Modowanie chyba sobie będę zostawiał na wolną niedzielę, tylko na nią..
Ja tego nie zrobiłem.
Administracja proszona o dodanie mi blackmen lvl 100 jak creative
Modowanie chyba sobie będę zostawiał na wolną niedzielę, tylko na nią..
Re: Na Tropie MacMillana
Dokładnie to co napisałem wyżej, chyba każdy moder zna ten ból. Miałem przeczucie że to jest właśnie coś takiego od pierwszego postu.
Do it!
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Na Tropie MacMillana
Za długo nie grzebałem w sailu i zrozumiałem że pętla Serpenta to po prostu enable; <facepalm>
Działa jak natura chciała.
Działa jak natura chciała.
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Na Tropie MacMillana
Dobra, wersja 1.2 wydana, link w pierwszym poście, powinno być wsio gut, także zapraszam do gry i jednocześnie pragnę poprosić forumowych letsplejerów do nagrania niczego innego jak letspleja, bo teraz mod bez tego to nie mod
PS. Hajsem z tych filmów na yt dzielimy się fifty-fifty.
PS. Hajsem z tych filmów na yt dzielimy się fifty-fifty.
Re: Na Tropie MacMillana
Nie ma to jak respienie się amerykanina, trzy kratki od arei wyjścia z mapy, podczas ataku na bazę.
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Na Tropie MacMillana
Haha na to nic nie poradzę tak jak wcześniej, Anywhere to anywhere, misja i tak jest uproszczona o jakieś 50% przez zrzucanie skrzynek tylko na dwóch wzgórzach Wystarczy jak najprędzej wybudować kompletny pierwszy posterunek i uciekających jankesów mamy z głowy dzięki posiłkom.
Re: Na Tropie MacMillana
aha czyli widzę nic się nie zmieniło. Zamiast naprawić błąd, to zaraz napisze jakiś dłuższy tekst, że tak powinno być.