Triple Threat Mod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Triple Threat Mod

Post by Szulce »

Nie, nie jest to problem, ale nie chcę całkowicie modyfikować jednego z głównych kodów, jeżeli nie istnieje taka potrzeba.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Triple Threat Mod

Post by Serpent »

Szulce, moim zdaniem każdy modder powinien dążyć do tego żeby każda rzecz była możliwie jak najlepiej zrobiona. Dzięki temu dużo więcej się nauczysz :amhello:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Triple Threat Mod

Post by kolega48 »

Szulce może jednak dałoby się coś zrobić? byłoby bardzo miło
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Triple Threat Mod

Post by Markok »

kolegę48 tak ciągnie do kobitek bo musi przechodzić burzliwy okres gimnazjalny hehe, Serpent chyba nie mówisz o nas, doświadczonych moderach (tak, tak, jutro wydaję swojego to mi się jak nie kasa to chociaż tytuł należy xD), którzy się cieszą jak już kod działa i nawet nie chcą go dalej tykać, bo może wybuchnąć jak syberytówka :P

Co do samego TT, Szulce mógłbyś się postarać o jakąś różnorodność atakujących nas wrogów.. Randy randy randy jeszcze raz randy :) , przymierze przecież uchodzi za organizację o wysokiej technologii, a samych ludzi posyłają.. niech też na nas lecą koło HG (bez bezużytecznych ludzi i gatlingów) - wyrzutnie, rakiety, arabskie bomby i po upływie jakiegoś dłuższego czasu syberytówka, to nic trudnego, a cieszy (no może nie to ostatnie..), przydało by się też więcej skrzyń, bo tak trzeba złomować graty wroga, żeby dociągnąć do dziesiątego, jak w Polsce pod rządami pisiorów, jakie teraz nastaną :D
PS. Bo tutaj jest jak jest, poprostu!
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Triple Threat Mod

Post by Szulce »

1 dzień mnie nie było, a tu takie zainteresowanie. :amrazz:
Markok wrote:Co do samego TT, Szulce mógłbyś się postarać o jakąś różnorodność atakujących nas wrogów.. Randy randy randy jeszcze raz randy :) , przymierze przecież uchodzi za organizację o wysokiej technologii, a samych ludzi posyłają.. niech też na nas lecą koło HG (bez bezużytecznych ludzi i gatlingów) - wyrzutnie, rakiety, arabskie bomby i po upływie jakiegoś dłuższego czasu syberytówka, to nic trudnego, a cieszy (no może nie to ostatnie..), przydało by się też więcej skrzyń, bo tak trzeba złomować graty wroga, żeby dociągnąć do dziesiątego, jak w Polsce pod rządami pisiorów, jakie teraz nastaną :D
PS. Bo tutaj jest jak jest, poprostu!
Zdajesz sobie sprawę, że to nie są łatwe rzeczy i trochę mi zajmie opracowanie takiego czegoś. Sam mod to wersja randomowa, bo to ani testowe, ani finalne. :amlol: W każdym razie nie spodziewałem się takich oczekiwań, ale to dobry pomysł. Jak tylko znajdę czas (a znajdę, bo pośredniak się obija), zabieram się do roboty.

@kolega48 - specjalnie, dla Twojej osoby, zrezygnuję z głównego kodu (nad którym trochę się namęczyłem) i wprowadzę randomową płeć dla zrzucanego wsparcia. Może być? :amsmile:
Image
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Triple Threat Mod

Post by Markok »

Ależ to są łatwe rzeczy.. wystarczy przy spawnie jednostek przy hc_sexach czy vc_weaponsach dać randy i naturalnie przy startingu RandomizeAll i gotowe.
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Triple Threat Mod

Post by kolega48 »

Szulce żyjesz tam jeszcze? bo coś wszystko utknęło w martwym punkcie...
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Triple Threat Mod

Post by Szulce »

kolega48 wrote:Szulce żyjesz tam jeszcze? bo coś wszystko utknęło w martwym punkcie...
Żyję, żyję. Po prostu nie mam weny, aby przysiąść i zrobić z tym porządek. Postaram się w najbliższym czasie COŚ zrobić, ale nic nie obiecuję. :amhello:
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Triple Threat Mod

Post by Creative »

Szulce wrote:
kolega48 wrote:Szulce żyjesz tam jeszcze? bo coś wszystko utknęło w martwym punkcie...
Żyję, żyję. Po prostu nie mam weny, aby przysiąść i zrobić z tym porządek. Postaram się w najbliższym czasie COŚ zrobić, ale nic nie obiecuję. :amhello:
Całe szczęście że (jeszcze) chcesz coś zrobić :)
Image
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Triple Threat Mod

Post by Markok »

Całe szczęście że żyje, już kij z modem :)
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Triple Threat Mod

Post by Szulce »

Creative wrote:
Szulce wrote:
kolega48 wrote:Szulce żyjesz tam jeszcze? bo coś wszystko utknęło w martwym punkcie...
Żyję, żyję. Po prostu nie mam weny, aby przysiąść i zrobić z tym porządek. Postaram się w najbliższym czasie COŚ zrobić, ale nic nie obiecuję. :amhello:
Całe szczęście że (jeszcze) chcesz coś zrobić :)
Creative, to nie czasy SzulceMod' a, gdzie tak ucieszyło mnie, że cokolwiek działa, że postanowiłem wypuścić jedną, badziewną misję. Pomysły przedstawione przez graczy w tym temacie są dobre (niektóre nawet bardzo, z wyjątkiem kobitek), więc dodaję je, żeby mod był lepszy, przy okazji i ja więcej się nauczę. Korzyść obopólna, więc czemu mam nic nie robić? :amhello:
Image
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Triple Threat Mod

Post by Szulce »

Ogłaszam wszem i wobec, że wydanie trzecie poprawione moda Triple Threat jest już dostępne. Link na początku tematu.

Co dodano:
- Dodatkowe ataki jednostek pozostałych nacji
- Randomowe bronie pojazdów (na życzenie Markok' a - dobry pomysł, chłopie)
- Częstsze zrzuty skrzyń
- Nie wiem, czy ktoś to zauważył w poprzednim wydaniu - spawny małpoludów

Mam nadzieję, że tym razem nie będzie jakichś większych problemów i wszystko będzie elegancko śmigało. Pobierać, grać, błędy/propozycje zgłaszać. :amhello:
OGŁOSZENIE!
Poszukiwany dobry mapper, doradca oraz tester do mojego nowego projektu. Chętni pisać podania na priv.
Last edited by Szulce on Tue Jul 21, 2015 1:02 pm, edited 1 time in total.
Image
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Triple Threat Mod

Post by Markok »

Jeśli na moje biedne dopiero co zbudowane koszary z bazookami ma jechać 5 arabskich bomb i 5 HG to ja dziękuję za taki pomysł :) Zresztą randomowe bronie to nie pomysł tylko normalna rzecz bez której dobry mod obejść się nie może.

- Może lepiej jakby losowało broń każdego pojazdu z osobna ?
- Wspólne ataki arabów i amerykan, czyli się ugadali, ale żeby strzelali do siebie ? To pewnie rozkaz Powella :) (było by lepiej gdyby atakowali osobno)
- Przymierze słynie z małej liczby ludzi za to z zaawansowanej technologii, w Triple Threat jest na odwrót, jednak tam od południa podjazdu nie mają a do arabów i amerykan lepiej już ich nie posyłać na górę, więc niech chociaż ślą bazooki z moździerzami i snajperami później.

Pewnie te same problemy będą grając resztą nacji, ale i tak już jest bosko w porównaniu do wersji premierowej :D
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Triple Threat Mod

Post by Szulce »

No, sam byłeś zwolennikiem randów - więc masz owoc swych myśli. :amlol:

Co do propozycji/zastrzeżeń:
- W spawnie pojazdów wykorzystałem kod zbiorowy, podesłany przez Serpenta na tworzenie ludków (musiałbym więc go nieco zmodyfikować)
- Do poprawki
- Jak Ci po 5 minutach wjadą z bazooką i snajperami to efekt będzie taki sam, jak z HG i bombami. :amwink:


Nowa, poprawiona wersja (po długich miesiącach przybierania się do tego). Poprawki objęły tylko ataki nacji - teraz ludzie atakują osobno.
Ogłoszenie vol. 2
Wciąż poszukiwani mapperzy do mojego nowego moda. Obecny nie jest w stanie zrobić wszystkich wymaganych (brak czasu czy coś w tym stylu, w każdym razie tyle map na jednego to za dużo. :P Oczywiście nie ujmuję jego umiejętnościom.) Chętni (nie tylko mapperzy) do wzięcia udziału w tym projekcie niech piszą PW z wiadomością, na kogo kandydują. :amhello:
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Triple Threat Mod

Post by Gelwe »

Szulce wrote:
Ogłoszenie vol. 2
Wciąż poszukiwani mapperzy do mojego nowego moda. Obecny nie jest w stanie zrobić wszystkich wymaganych (brak czasu czy coś w tym stylu, w każdym razie tyle map na jednego to za dużo. :P Oczywiście nie ujmuję jego umiejętnościom.) Chętni (nie tylko mapperzy) do wzięcia udziału w tym projekcie niech piszą PW z wiadomością, na kogo kandydują. :amhello:

Polecam produkcje mapek w Bryce'u.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Post Reply