[Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by archanix »

Nefarem wrote:Błędów kilka.

Misja 1:

- Podczas ładownia w miejscu lokalizacji misji jest jakiś Co bla bla bla.
- Można zaatakować sojusznika.
No faktycznie można by to poprawić ale skrypt nie chciał działać nie wiem dlaczego.
Nefarem wrote:- Brak szybkiego wznowienia.
Jest szybkie wznowienie w obu misjach. W pierwszej po tym jak stracimy CJa.
Nefarem wrote: - Po przekroczeniu rzeki kamera przeskoczyła na moją baze.
- Nawet nie widziałem żadnych ludzi a i tak ich "magiczna moc" mnie porwała.
tak miało być...
Nefarem wrote: - Kasket po za wozem (chyba że tak miało być).
Oj zapomniałem to zmienić...
Nefarem wrote: - No super spawn przeciwników, wszyscy się materializują. (I co oni tak mają tam stać i nic nie robic ? )
Racja... bo jak budynki są puste to nie ma automatycznego ataku nie?
Nefarem wrote: - Zabiłem Kasteta nic się nei stało.
A co on ci zrobił :P
Nefarem wrote: - Porzucony pojazd amerykański? tak miało być?
tak
Nefarem wrote: - Nie zabiłem całej obrony a i tak włączył się dialog.
- W celach jest żeby zabić gości a i tak straciłem medal bo zabiłem jakąś ekipę budowlaną.
to trzeba będzie poprawić...
Nefarem wrote: Misja 2 (?) :

- Dlaczego dałeś misje cont skoro pod koniec 1 były medale, takie wtf.
Dokładnie... WTF :P chciałem wiedzieć jaka byłaby reakcja ze strony ludzi :D.
Nefarem wrote:- Jakieś 2 klony w bazie Borisy.
Yyyy... drzewa klony tak? Czy jednostki klony?
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by Nefarem »

Żołnierz i naukowiec który leczy maja takie same imie.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by archanix »

Nefarem wrote:Żołnierz i naukowiec który leczy maja takie same imie.
He faktycznie :D

A od strony fabularnej (lub nietechnicznej) żadnych problemów?
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by Nefarem »

Na podstawie 1 misji ciężko stwierdzić.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by Markok »

Nefarem zauważył materializujących się przeciwników, ale tego że wszyscy mają twarze Kasteta już nie dojrzał :) Szybki restart może i jest, tyle że psuje misję - coś dziwnego robi się ze skrzynkami przy brzegu i nie pojawiają się dalej, a ten mechanik który do nas dołącza po chwili, stoi w jakiejś bazie pseudo-arabów zamiast zmierzać do nas, a tak nie miało być że nie wiemy nawet kto z kim gada i co się w ogóle dzieje na tym polowaniu..

Edit. Po wysłaniu samego miniona zabijają go i tyle, a po wysłaniu samego CJ'a porywają go, a biedny zrozpaczony minion strzela samobója w bazie z tego powodu. Nie tknąłem żadnego budowlańca a i tak dostałem za nich opieprz :) W następnej części są dwie postacie o imieniu Antitheus, a zakoszenie im pojazdu nie robi na nich wrażenia (chociaż ostatnie zdanie wyjaśnia wszystko i na ten temat..) :D
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by archanix »

Markok wrote:Nefarem zauważył materializujących się przeciwników, ale tego że wszyscy mają twarze Kasteta już nie dojrzał :) Szybki restart może i jest, tyle że psuje misję - coś dziwnego robi się ze skrzynkami przy brzegu i nie pojawiają się dalej, a ten mechanik który do nas dołącza po chwili, stoi w jakiejś bazie pseudo-arabów zamiast zmierzać do nas, a tak nie miało być że nie wiemy nawet kto z kim gada i co się w ogóle dzieje na tym polowaniu..

Edit. Po wysłaniu samego miniona zabijają go i tyle, a po wysłaniu samego CJ'a porywają go, a biedny zrozpaczony minion strzela samobója w bazie z tego powodu. Nie tknąłem żadnego budowlańca a i tak dostałem za nich opieprz :) W następnej części są dwie postacie o imieniu Antitheus, a zakoszenie im pojazdu nie robi na nich wrażenia (chociaż ostatnie zdanie wyjaśnia wszystko i na ten temat..) :D
Ech nie wiem jak tą scenkę inaczej przedstawić... chodziło o siłę wyobraźni ale skoro to tak nie działa to coś innego wymyślę.
Poprawiłem twarze... skrzynek jeszcze nie... No tak... minion mógłby ocaleć...

Co do pojazdu w drugiej misji... a gdzie jest ten drugi bo jednego widzę... można by wkleić kwestię taką lub inną

He he nie jest możliwe zdobycie trzeciego medalu :D.

edit.

Mam teraz problem z drugą misją bo nie jestem w stanie exportować postaci do nowej misji. Ale nie było problemu z 1_cont więc nie wiem co się dzieje.

edit2.

Jak to jest z tymi pojazdami. Kiedy kierowca innej nacji wsiada do wozu nagle pojazd zostaje uznany za nieistniejący!!!
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by Antitheus »

Podejrzyj rozwiązania z oryginalnych kampanii. Wiem, że może być to traktowane jako błąd przy nauce lecz kopiowanie i "przerabianie" bloków również uczy. Tym bardziej, że zaobserwujesz pewne schematy, które wykorzystywane były przy tworzeniu tak epickiej, aczkolwiek kalekiej technicznie, kampanii.
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by archanix »

Antitheus wrote:Podejrzyj rozwiązania z oryginalnych kampanii. Wiem, że może być to traktowane jako błąd przy nauce lecz kopiowanie i "przerabianie" bloków również uczy. Tym bardziej, że zaobserwujesz pewne schematy, które wykorzystywane były przy tworzeniu tak epickiej, aczkolwiek kalekiej technicznie, kampanii.
I przeglądam tylko że z początku jest to zbyt przytłaczające jak podręczniki medycyny.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by Serpent »

Polecam metodę "małych kroczków" czyli naukę poprzez robienie z początku łatwych potem coraz trudniejszych zadań np.
- Jak stworzyć jednostkę
- Jak kazać przejść jednostce A do miejsca B
- Jak sprawić żeby postać ta coś powiedziała

itd. Ważne by robić to systematycznie i zrozumiale. Taka nauka daje potem duże efekty ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: [Zapowiedź - a jakże] GothicKomiksy

Post by archanix »

Serpent wrote:Polecam metodę "małych kroczków" czyli naukę poprzez robienie z początku łatwych potem coraz trudniejszych zadań np.
- Jak stworzyć jednostkę
- Jak kazać przejść jednostce A do miejsca B
- Jak sprawić żeby postać ta coś powiedziała

itd. Ważne by robić to systematycznie i zrozumiale. Taka nauka daje potem duże efekty ;p
Tyle mnie nauczyły studia informatyczne... a raczej kilka lat w NWN. Jest powód dla którego co 5 sekund zdarza się otrzymać wiadomość "Test n zaliczony". Po prostu logika niektórych funkcji jest abstrakcyjna. Ale i tka jest lepiej niż w GECKu Bethesdy.

Teraz mi się edytor czepia identyfikatorów które przed chwilą były potrzebne do działania funkcji i... działały.

edit. I co znaczy redeclared?

edit2.
ech tu link do poprawionej wersji (czytaj jeszcze więcej błędów z niewiadomego powodu)
https://drive.google.com/file/d/0B4ORAX ... sp=sharing

edit3.
Mamy od razu na południu w pierwszej misji 4 ciężkie działa żeby szybciej testować.
Post Reply