[Pomysł] Apokalipsa

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Kim chcielibyście dowodzić ?

Amerykanie
3
21%
Rosjanie
1
7%
Jeden z gangów (arabowie)
10
71%
 
Total votes: 14

Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Markok »

Już daj spokój Serpentowi z tymi skomplikowanymi kodami :) Nie wiem właśnie czemu wszyscy gadacie o super-duper wielkich mapach, przecież nawet jak takie dacie rady zrobić, to i tak nie będą stabilne (chociaż bezkresna pustynia bez drzew i innych environmentów nawet z małą ilością unitsów powinna uciągnąć z 1000x1000, z 20 zadań pobocznych by się zmieściło :)) Rozrzucone na mapie zadania poboczne będą właśnie jednym z gwoździ programu (albo do trumny..), a mapa po apokalipsie raczej nie powinna być sawanną/pół-pustynią z jakąkolwiek wodą czy nawet drzewami (chyba że obumarłymi), celuję w niekończące się piaski miejscami z wzniesieniami itp. Ciekawe mogło by być też zużywanie przez naszych ludzi jakichś zapasów co jakiś czas dla przeżycia (żarcie i woda w skrzynkach (Coca-Cola Franka Forsytha :D)) albo przerabianie wody w ropie na czystą wodę, co stanowiło by taki ogranicznik czasu misji.

Co do Waszego jednogłośnego wybrania gangów blacharzy jako grywalnych - nie wiedziałem jak przedstawić fabułę od strony AM/RU, tak teraz NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA w ogóle jak pociągnąć dialogi, przecież takie gangi to głównie chamstwo, przekleństwa i wszechobecny bród i smród, You wanna be it, o rly ?

Potrzebowałem pomocy przy mapach skoro chcecie zróżnicowanego środowiska, teraz potrzebuję pomocy przy fabule/dialogach (pomysły na zadania poboczne pewnie będą nie do zliczenia, ile to dialogów.. mój poprzedni mod miał ich jedną stronę A4 wielkimi literami :)), a SAIL tylko dla wolnych i chętnych, bo otwarta prośba o pomoc zacznie pewnie niezłą gównoburzę :arhello:
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Gelwe »

W razie napotkanych problemów (mam na myśli ograniczenia gry) możemy poprosić o pomoc Stukacza by takowe postarał się naprawić i dostosować do naszych potrzeb - zadziałało w moim przypadku, gdy zaproponowałem by dodał opcje dodawania własnych elementów w XichtEd.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Post Reply