[Pomysł] Apokalipsa

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.

Kim chcielibyście dowodzić ?

Amerykanie
3
21%
Rosjanie
1
7%
Jeden z gangów (arabowie)
10
71%
 
Total votes: 14

Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

[Pomysł] Apokalipsa

Post by Markok »

Co powiecie na wykorzystanie w końcu zużycia paliwa w OW, które nigdy w żadnym modzie nie miało większego znaczenia, tj. mod o apokalipsie, same pustynie, resztki US Army, resztki ruskiego wojska przybyłe z Syberii, na której zrobiło się w cho**rę lodowato i gangi pustynnych blacharzy, na których nacja arabów nadaje się wręcz znakomicie. Opuszczone lub ocalałe składowiska, bazy, wioski rozsiane po całym świecie, jedyne miejsca gdzie można zdobyć zapasy lub ropę (pokojowo/wjazdem z buta), zapomnijcie o szybach naftowych, a energia atomowa to dobro zarezerwowane tylko dla czegoś podobnego do "Przymierza", także była by budowa bazy od podstaw i jej rozbudowywanie w następnych misjach, ludzie a nawet sprzęt byliby cenni jak nigdy, nie wiem jeszcze kogo by się poprowadziło do zwycięstwa, ale za to znam pierwszy problem - ropa w OW schodzi strasznie szybko, 100 baryłek ropy które przywieźlibyśmy z jakiejś dalekiej bazy poszło by w 30% na komorę a reszta na jedno badanie i chwilę strzelania z bunkrów, także szyb to za dużo, a 100, 200 baryłek to w świecie OW nic.. opuszczona baza z 50 skrzynkami i 1000 baryłek ropy to też nie rozwiązanie. Najlepsza byłaby komenda SetFuelConsumption = 10%; bez czegoś takiego idea braku szybów naftowych jest bezsensowna, także kieruję to pytanie wiadomo komu :D (Nefarem Tobie też;*), a reszcie znowu kieruję pytanie w kogo woleliby się wcielić ("Przymierze" (o i wymyślcie lub poszukajcie jakiejś nazwy firmy naukowo-militarnej typu Weyland Yutani z Aliena, bo to nie mod w świecie OW z jego przymierzem) z technologią atomową odpada, gangi chyba też odpadają bo będą miały przewagę liczebną))

Mam chęci do rozpoczęcia pracy nad tym (pierwsza pustynna mapka już zrobiona w celu nauki teksturowania), ale bez ominięcia wyżej wspomnianych problemów jestem uziemiony.
Last edited by Markok on Tue Jul 14, 2015 9:00 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Creative »

Ciekawe jak to by wyglądało?

Ps. Chcesz mnie dogonić z ilością wydanych modów?
Image
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Szymiew »

Fabułę jakąś masz?
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Gelwe »

Jedyny problem to fabuła i SAIL.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Serpent »

Łap funkcje.

Użycie:
Używasz raz dla danego pojazdu, jednostki bez silnika spalinowego są ignorowane.
x - oznacza poziom "oszczędności paliwa" czyli im mniejszy x tym paliwo szybciej będzie spalane.

Code: Select all

Export Function SetFuelComp(un, x);
var proc;
begin

     if GetEngine(un) <> engine_combustion then
        result = false
     else
      begin

      if x <> 100 then
         proc := (x*0.01);

      while(IsLive(un)) do
       begin
       Wait(35);

       if not IsIdle(un) and tick mod 35 = 0 and x <> 100 then
          SetFuel(un, GetFuel(un)+2*proc);

       if not IsIdle(un) and tick mod 35 = 0 and x = 100 then
          SetFuel(un, GetFuel(un));
       end;
   
      end;

End;

Dla testu możesz postawić sobie 2 pojazdy obok siebie i używając display_stringa porównać spalanie obu pojazdów. :P

Code: Select all

Użycie funkcji:
SetFuelComp(tester2, 10);

Code: Select all

// tester - ident pojazdu
Every 0$0.1 trigger tester do
begin
enable;
display_strings := [GetFuel(tester), GetFuel(tester2)];
End;
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Gelwe »

Jak tak dalej pójdzie to zrobisz tego moda za Markoka :amsmile:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by kolega48 »

oby coś z tego wyszło :D
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Markok »

Wiedziałem, że na Serpenta zawsze można liczyć, choć w temacie SoSa coś poszło nie tak. Rozumiem, że innej drogi nie ma, oby tylko SAIL się nie sypał przy większej ilości pojazdów. Creative mój pierwszy mod nie zadowala mojego modderskiego ego, bo nie jest samodzielny, tylko na oryginalnej fabule i mapach. Fabuły nie mam, ale też jaka może być fabuła po apokalipsie, istny rozpizdziel i tyle :)

Zapraszam do ankiety dot. nacji gracza.
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Gelwe »

Dobrze by było gdybyś dodał nowe mundury, tła i inne duperele dotyczące wyglądu by mod był unikalny :arhello:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Markok »

Mieliśmy nie grać żadnym gangiem, ludzie co jest :) Nie macie dość arabskich modów ?
Tła, mundury.. To praca dla grafika, jak nim jesteś to możesz brać się do roboty od zaraz :D
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Nefarem »

Po za kampanią arabską i SoSem nie ma żadnych arabskich modów :( .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Markok »

Przecież pierwsze mody i wiele następnych było skupionych na arabach, których tak brakowało społeczności w oryginalnej kampanii, może i mają po kilka średnich misji, ale są :) Zapowiada się STALKERowski klimat, dwie wojskowe grupy i pełno bandytów, którymi wychodzi na to się staniemy :/
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Gelwe »

Markok wrote:Mieliśmy nie grać żadnym gangiem, ludzie co jest :) Nie macie dość arabskich modów ?
Tła, mundury.. To praca dla grafika, jak nim jesteś to możesz brać się do roboty od zaraz :D
Zrobiłem kilka dodatkowych elementów m.in. fryzury,mundury i okularki, jednak ekscelencja Stukacz musiał zepsuć funkcje dodawania ich do gry, więc nic z tego na dzień dzisiejszy. :amsick:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by Markok »

Po co w ankiecie wymieniłem tych gangsterów ;/ Przynajmniej napisałem Pomysł nie Zapowiedź więc teraz w żniwa nikt nie będzie mi skakał po głowie z kiedy modem :) Oczywiście to otwarty projekt więc nie pogniewam się jak ktoś sprezentuje mi pustynną mapkę bo z mojej płaskiej ze ściągniętą z neta teksturą raczej nikt zadowolony nie będzie :D
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: [Pomysł] Apokalipsa

Post by MasterKiller »

Ale jak ty chcesz zrobic jakas rozlegla mape w stylu sandboxowym? Maksymalny rozmiar to bodajze 200x180, i to jest spora mapa, ale i tak mozna ja objechac w kilkadziesiat sekund szybkimi czolgami.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Post Reply