Cox And Moszna Adventures

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Xander »

Beholder wrote:Z calym szacunkiem ale...
Spoiler:
Jest to najbardziej poj**any mod jaki przyszlo mi testowac a autor tego mod powinien wsadzic go sobie w dupe. ... tyle w temacie. Zaluje ze zapisalem sie na te beta testy
szczere, wypisz się jak Gelwe :v
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Gelwe »

Wypisuje się z beta testów gdyż mod jest dla mnie nieprzystępny.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Terminat
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 217
Joined: Sat Aug 01, 2009 10:32 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Terminat »

Masz zamiar zrobić swoje własne mapy do moda?
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta

~Terminat. 2016.
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Xander »

Terminat wrote:Masz zamiar zrobić swoje własne mapy do moda?
Jak to? przecież są tam jego własne mapy, przczytaj stron 23 tego wątku.
Creative wrote:Moje są kody i przerabiane mapki
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Creative »

Gelwe wrote:Wypisuje się z beta testów gdyż mod jest dla mnie nieprzystępny.
To znaczy?

@terminat

Nowe mapki bd.
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Xander »

Creative wrote:
Gelwe wrote:Wypisuje się z beta testów gdyż mod jest dla mnie nieprzystępny.
To znaczy?

@terminat

Nowe mapki bd.

To znaczy że mod jest CH****ą. jak twoje pozostałe.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by 15DarkMaster1987 »

może uda mu się poprawić go
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Xander »

15DarkMaster1987 wrote:może uda mu się poprawić go
Może uda mu się wyżebrać gotowe kody które to naprawią, które wklei do saila i powie, że to jego kody i sam wszystko naprawiał bez niczyjej pomocy.

Jedynie to współczuje Tobie, że brałeś w tym udział w ogóle :v
jego 10 misja ma 450 linijek, z czego 50 to ComEnterUnit. a +60 (chyba) to skopiowany kod AI nefka i wsadzony do gry (z czego creative pewnie usunął większość bo wyskakiwał mu error w kompilacji że nie ma czegoś, to po prostu usuwał i "jego ai" jest niedopracowane w większości)
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by kolega48 »

Xander wrote:
15DarkMaster1987 wrote:może uda mu się poprawić go
Może uda mu się wyżebrać gotowe kody które to naprawią, które wklei do saila i powie, że to jego kody i sam wszystko naprawiał bez niczyjej pomocy.

Jedynie to współczuje Tobie, że brałeś w tym udział w ogóle :v
jego 10 misja ma 450 linijek, z czego 50 to ComEnterUnit. a +60 (chyba) to skopiowany kod AI nefka i wsadzony do gry (z czego creative pewnie usunął większość bo wyskakiwał mu error w kompilacji że nie ma czegoś, to po prostu usuwał i "jego ai" jest niedopracowane w większości)
a ja współczuję ci takiej logiki myślenia nie grałeś a chamsko krytykujesz , ja mam przyjemność testować i nie uważam jak ty to napisałeś za " gówno " owszem są znikome błędy zdarzają się każdemu , ale mimo wszystko szacun dla creativa za chęci i poświęcony czas :disco:
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy

Post by Xander »

kolega48 wrote:
a ja współczuję ci takiej logiki myślenia nie grałeś a chamsko krytykujesz , ja mam przyjemność testować i nie uważam jak ty to napisałeś za " gówno " owszem są znikome błędy zdarzają się każdemu , ale mimo wszystko szacun dla creativa za chęci i poświęcony czas :disco:
Gelwe grał, Beheldor grał i obydwoje się wypisali.
Gelwe tak się zdołował tym, że w pewnej misji wyexpisz postać na 2 lvl a w next misji ma z powrotem 1lvl (BO WSZYSTKIE POSTACIE BYŁY ROBIONE PRZEZ EDYTOR, już pomijając comenterunit). + czuje żywcem ściągnięte pomysłu na misje z innych modów.

AI jest w każdej misji takie same, i podje*ane (że tak ŁADNIE SIĘ WYRAŻĘ) z moda Nefarema. Na dodatek, Creative pewnie nie wiedział o co chodzi w dalszej części, więc skopiował tą, którą zrozumiał, przez co te AI jest jakby to powiedzieć "jednorazowego użycia".

na dodatek pisałem dla niego jak może zrespić postacie w budynkach, ale widocznie creative na SIŁE wpycha ComEnterUnit aby jego misja miała "więcej kodu" bo dla niego widocznie liczy się ilość, a nie jakość.

Nie wiem jak trzeba mieć niski gust, aby nazwać jego mod "przyjemnością z grania"

PS. znikome błędy... można znaleźć mnóstwo błędów nawet w cutscenkach pewnie... XD
Last edited by Xander on Thu Dec 24, 2015 3:34 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Closed Beta

Post by Creative »

Prace nad modem są na ukończeniu(ostatnie szlify,poprawki), planowana data premiery to -/+15 stycznia.(premiera może się przedłużyć lub mod może wyjść wcześniej).
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Closed Beta

Post by Xander »

data premiery 15 stycznia? a przypadkiem twój mod już nie wyszedł? popatrzcie na gówno w muszli, ja tam róznice między gównem a jego modem nie widzę.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures - Closed Beta

Post by Creative »

Xander wrote:data premiery 15 stycznia? a przypadkiem twój mod już nie wyszedł
nie wyszedł ;)
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Post by Creative »

Chciałbym się zapytać beta testerów czy wszyscy mi przysłali wszystkie błędy? Bo chciałbym zakończyć beta testy.
Image
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Cox and Moszna Adventures

Post by Xander »

Creative wrote:Chciałbym się zapytać beta testerów czy wszyscy mi przysłali wszystkie błędy? Bo chciałbym zakończyć beta testy.

z racji że to zamknięte beta testy, powinieneś pytać się ich na privie.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Post Reply