szczere, wypisz się jak Gelwe :vBeholder wrote:Z calym szacunkiem ale...Spoiler:
Cox And Moszna Adventures
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
Wypisuje się z beta testów gdyż mod jest dla mnie nieprzystępny.
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
Masz zamiar zrobić swoje własne mapy do moda?
Nikt was tak nie *****
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Jak będzie was ***** Langusta
~Terminat. 2016.
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
Jak to? przecież są tam jego własne mapy, przczytaj stron 23 tego wątku.Terminat wrote:Masz zamiar zrobić swoje własne mapy do moda?
Creative wrote:Moje są kody i przerabiane mapki
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
To znaczy?Gelwe wrote:Wypisuje się z beta testów gdyż mod jest dla mnie nieprzystępny.
@terminat
Nowe mapki bd.
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
Creative wrote:To znaczy?Gelwe wrote:Wypisuje się z beta testów gdyż mod jest dla mnie nieprzystępny.
@terminat
Nowe mapki bd.
To znaczy że mod jest CH****ą. jak twoje pozostałe.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
- 15DarkMaster1987
- Soldier level 5
- Posts: 168
- Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
może uda mu się poprawić go
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
- " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
Może uda mu się wyżebrać gotowe kody które to naprawią, które wklei do saila i powie, że to jego kody i sam wszystko naprawiał bez niczyjej pomocy.15DarkMaster1987 wrote:może uda mu się poprawić go
Jedynie to współczuje Tobie, że brałeś w tym udział w ogóle :v
jego 10 misja ma 450 linijek, z czego 50 to ComEnterUnit. a +60 (chyba) to skopiowany kod AI nefka i wsadzony do gry (z czego creative pewnie usunął większość bo wyskakiwał mu error w kompilacji że nie ma czegoś, to po prostu usuwał i "jego ai" jest niedopracowane w większości)
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
a ja współczuję ci takiej logiki myślenia nie grałeś a chamsko krytykujesz , ja mam przyjemność testować i nie uważam jak ty to napisałeś za " gówno " owszem są znikome błędy zdarzają się każdemu , ale mimo wszystko szacun dla creativa za chęci i poświęcony czasXander wrote:Może uda mu się wyżebrać gotowe kody które to naprawią, które wklei do saila i powie, że to jego kody i sam wszystko naprawiał bez niczyjej pomocy.15DarkMaster1987 wrote:może uda mu się poprawić go
Jedynie to współczuje Tobie, że brałeś w tym udział w ogóle :v
jego 10 misja ma 450 linijek, z czego 50 to ComEnterUnit. a +60 (chyba) to skopiowany kod AI nefka i wsadzony do gry (z czego creative pewnie usunął większość bo wyskakiwał mu error w kompilacji że nie ma czegoś, to po prostu usuwał i "jego ai" jest niedopracowane w większości)
Re: Cox and Moszna Adventures - Zamknięte Beta testy
Gelwe grał, Beheldor grał i obydwoje się wypisali.kolega48 wrote:
a ja współczuję ci takiej logiki myślenia nie grałeś a chamsko krytykujesz , ja mam przyjemność testować i nie uważam jak ty to napisałeś za " gówno " owszem są znikome błędy zdarzają się każdemu , ale mimo wszystko szacun dla creativa za chęci i poświęcony czas
Gelwe tak się zdołował tym, że w pewnej misji wyexpisz postać na 2 lvl a w next misji ma z powrotem 1lvl (BO WSZYSTKIE POSTACIE BYŁY ROBIONE PRZEZ EDYTOR, już pomijając comenterunit). + czuje żywcem ściągnięte pomysłu na misje z innych modów.
AI jest w każdej misji takie same, i podje*ane (że tak ŁADNIE SIĘ WYRAŻĘ) z moda Nefarema. Na dodatek, Creative pewnie nie wiedział o co chodzi w dalszej części, więc skopiował tą, którą zrozumiał, przez co te AI jest jakby to powiedzieć "jednorazowego użycia".
na dodatek pisałem dla niego jak może zrespić postacie w budynkach, ale widocznie creative na SIŁE wpycha ComEnterUnit aby jego misja miała "więcej kodu" bo dla niego widocznie liczy się ilość, a nie jakość.
Nie wiem jak trzeba mieć niski gust, aby nazwać jego mod "przyjemnością z grania"
PS. znikome błędy... można znaleźć mnóstwo błędów nawet w cutscenkach pewnie... XD
Last edited by Xander on Thu Dec 24, 2015 3:34 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Closed Beta
Prace nad modem są na ukończeniu(ostatnie szlify,poprawki), planowana data premiery to -/+15 stycznia.(premiera może się przedłużyć lub mod może wyjść wcześniej).
Re: Cox and Moszna Adventures - Closed Beta
data premiery 15 stycznia? a przypadkiem twój mod już nie wyszedł? popatrzcie na gówno w muszli, ja tam róznice między gównem a jego modem nie widzę.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
Re: Cox and Moszna Adventures - Closed Beta
nie wyszedłXander wrote:data premiery 15 stycznia? a przypadkiem twój mod już nie wyszedł
Re: Cox and Moszna Adventures
Chciałbym się zapytać beta testerów czy wszyscy mi przysłali wszystkie błędy? Bo chciałbym zakończyć beta testy.
Re: Cox and Moszna Adventures
Creative wrote:Chciałbym się zapytać beta testerów czy wszyscy mi przysłali wszystkie błędy? Bo chciałbym zakończyć beta testy.
z racji że to zamknięte beta testy, powinieneś pytać się ich na privie.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history