Cox And Moszna Adventures

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Anarchy »

Zaprzeczam doniesieniom jakoby administracja portalu w jakikolwiek sposób ingerowała w tworzenie moda użytkownika Creative Blackmen. To prywatna inicjatywna tego użytkownika, nie mamy nic wspólnego ze zmutowanymi, zbuntowanymi krowami z Mosznami.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Nefarem »

Creative wrote:Gdy będzie 10 głosów na wybrany głos to zamykam ankietę.
No to powodzenia, bo już 5 osób zagłosowało na zbuntowano-zmutowane krowy; p
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Gelwe »

Nefarem wrote: No to powodzenia, bo już 5 osób zagłosowało na zbuntowano-zmutowane krowy; p
No i fajnie, kolejny mod który skończył się tylko na zapowiedzi.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Creative »

Nefarem wrote:
Creative wrote:Gdy będzie 10 głosów na wybrany głos to zamykam ankietę.
No to powodzenia, bo już 5 osób zagłosowało na zbuntowano-zmutowane krowy; p
Jak to by wyglądało w OW?
Anarchy wrote:Zaprzeczam doniesieniom jakoby administracja portalu w jakikolwiek sposób ingerowała w tworzenie moda użytkownika Creative Blackmen. To prywatna inicjatywna tego użytkownika, nie mamy nic wspólnego ze zmutowanymi, zbuntowanymi krowami z Mosznami.
Dzięki, zmieniam hasło, być może ktoś się włamał.
Image
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Szymiew »

nie mamy nic wspólnego ze zmutowanymi, zbuntowanymi krowami z Mosznami.
Pokażcie swoją dobrą wolę, umieśćcie ten komunikat na głównej stronie w języku polskim i angielskim.

Btw: w edytorze ow był taki niedokończony konik, Eohippus czy jakoś tak. Można by go trochę wybielić w colors.txt ;)
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Creative »

Szymiew wrote:
nie mamy nic wspólnego ze zmutowanymi, zbuntowanymi krowami z Mosznami.
Pokażcie swoją dobrą wolę, umieśćcie ten komunikat na głównej stronie w języku polskim i angielskim.

Btw: w edytorze ow był taki niedokończony konik, Eohippus czy jakoś tak. Można by go trochę wybielić w colors.txt ;)
Nie będzie czegoś takiego w moim modzie, usuwam to z ankiety. Reset ankiety.
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Gelwe »

Creative wrote: Nie będzie czegoś takiego w moim modzie, usuwam to z ankiety. Reset ankiety.
I kolejny dobrze zapowiadający się mod poszedł do kosza :amsad: (wiedziałem że tak będzie)
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Nefarem »

To nie gram ;<, domagam się zbuntowanych genetycznie zmutowanych krów !
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Szymiew »

Creative wrote:
Szymiew wrote:
nie mamy nic wspólnego ze zmutowanymi, zbuntowanymi krowami z Mosznami.
Pokażcie swoją dobrą wolę, umieśćcie ten komunikat na głównej stronie w języku polskim i angielskim.

Btw: w edytorze ow był taki niedokończony konik, Eohippus czy jakoś tak. Można by go trochę wybielić w colors.txt ;)
Nie będzie czegoś takiego w moim modzie, usuwam to z ankiety. Reset ankiety.
Może chociaż jako jednostki samobójcze? Zmutowane syberytowe krowy kamikadze.
Albo kozy.

Głosujcie na przymierze, jak wygrają najemnicy to każda misja będzie bezmyślną mordownią. :'(
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Serpent »

Proponuje Chińczyków i ich bomby przenoszone przez dostawców pizzy na skuterach.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 359
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Xander »

pfff, bez krów to nie gram... gg ez
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Creative »

Gelwe wrote:
Creative wrote: Nie będzie czegoś takiego w moim modzie, usuwam to z ankiety. Reset ankiety.
I kolejny dobrze zapowiadający się mod poszedł do kosza :amsad: (wiedziałem że tak będzie)
Trudno.
Nefarem wrote:To nie gram ;<, domagam się zbuntowanych genetycznie zmutowanych krów !
Jak ja mam to zrobić jak ja nawet budynków nie umiem edytować. Tak bardzo chcesz zrób sobie sam, ciekawe czy dasz radę.
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Gelwe »

Creative wrote: Trudno.
W modzie zawarte będą customowe elementy wyglądu postaci (avatary)?
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 314
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Markok »

Creative ostro pracuj z DarkMasterem, ty SAIL, on fabuła i wszystkie teksty. Może coś z tego będzie, może.
Najemnicy i mordownia - czemu ? To poboczna siła, która musi rozwiązywać konflikty głową z liczniejszym i lepiej uzbrojonym prietivnikiem. Przymierze ssie, jak mogę budować budynki każdej nacji, to dostaję kręćka, byli jankesi, byli ruscy, czas na najemników :arhello:
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: [Zapowiedź] Cox and Moszna Adventures

Post by Gelwe »

Chcę testować moda Creative, czekam na wrzutkę na jakiś hosting.
Image
Tempo prac nad modem mnie zadowala :amhello:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Post Reply