Czasy Killera beta 0.1

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Night
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 146
Joined: Sat Jun 26, 2010 10:06 am

Re: Czasy Killera beta 0.1

Post by Night »

Misja 1:
1) InGameOn na początek, póki lecą dialogi i centrowanie
2) Rozmówca gdzieś daleko sobie poszedł i pomaga w budowie.
3) Cele nie wyświetlają się razem - po potwierdzeniu pierwszego, wyrzuca dopiero drugi.
4) "ser", na to zwróciłem uwagę, nie wiem czy w dialogach sa inne błedy
5) 10 rusków +/-2, a już w pierwszej parti atakuje kolo 20
6) Quickrestart to jest taka opcja, żeby można było zrobić szybki restart, a nie, że mi wraca na początek misji i znów czekaj na wszystkie dialogi.
7) Długie czasy gdy nic się nie dzieje i nic nie mozna.
8) "Nie pozwól uciec", a stają na końcu mapy i można ich dogonić.
9) Ruskich to chyba padło w tej misji więcej niż widziałem przez całą kampanie.
10) Po co można cokolwiek budować, skoro na nic to nie potrzeba? Walnąć tylko zamiast bunkra, zbrojownie, postawić z tylu inzynierów, włączyć przyspieszenie na full i pójść zrobić sobie kawkę.
11) Żadnego info, że killer ma opuścić strefę.
12) Medale. Aż musiałem zajrzeć w kod - wtf

Code: Select all

 If FilterAllUnits([[f_side,4],[f_type,b_depot]]) > 8 then
begin
AddMedal('M1', 1);
end else begin
AddMedal('M1',-1);
Potrzeba komentarza :P?

Code: Select all

If FilterAllUnits([[f_side,3],[f_type,unit_human]]) > 2 then
begin
AddMedal('M2', 1);
end else begin
AddMedal('M2',-1);
Czyli jak killer wyjdzie nim dobijemy rusków to nie ma medalu. No i nic to nie ma wspólnego z grupą zwiadowczą.
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Czasy Killera beta 0.1

Post by 15DarkMaster1987 »

Night wrote:

Code: Select all

 If FilterAllUnits([[f_side,4],[f_type,b_depot]]) > 8 then
begin
AddMedal('M1', 1);
end else begin
AddMedal('M1',-1);
Potrzeba komentarza :P?
wiem wiem dopiero wczoraj gdy przeglądałem kod zauważyłem i od razu palnąłem się w czerep :P


:disco: hehe mam poprawioną 1 misję ale jeszcze nie wrzucam jej :P
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 91
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: Czasy Killera beta 0.1

Post by nadwrazliwosc_zebow »

To ja się jeszcze wypowiem. Uwagi ogólne.

1) Przydałaby się cut-scenka na początku w 1 i 3 misji, inaczej nie wiadomo, o co chodzi.
2) Premie doświadczenia po misjach i tak przepadają.
3) Generalnie przydałoby się urozmaicić misje, póki co wszystkie trzy polegają na postawieniu koszar w odpowiednich miejscach, inżynierów obok, i można iść na spacer. W drugiej i trzeciej misji do tego zdalna rakieta + zdalny radar i po kolei wytłuc pionki stojące na mapie, wróg nawet się nie ruszy do wroga stojącego w odległości.
4) Fale wrogów też przydałoby się trochę zróżnicować, na początek pojedynczy ludzie, potem większe oddziały i czołgi, nie tylko komputerowe. Poza tym to trochę dziwne, że Rosjanie (i Arabowie - a oni to skąd?) dalej atakują dokładnie w taki sam sposób po zniszczeniu ich baz. Jedna z fal arabskich w drugiej misji pojawiła mi się równocześnie z posiłkami, ludzi wyciągnąłem ledwo...
5) Skąd tylu generałów w armii USA? :) I w ogóle dlaczego wszyscy majorowie którzy do mnie przychodzą, przedstawiają się jako faceci, ale mają kobiece twarze?
6) Nie wiadomo w ogóle, kiedy misja się kończy i dlaczego. W pierwszej jakoś ogarnąłem żeby iść na górę mapy, w drugiej po rozwaleniu wszystkich wrogów na mapie pojeździłem sobie jeszcze z 5 minut, zanim pojawiły się medale, w trzeciej czekam już chyba z pół godziny i nic.
7) Oprócz tego do teraz nie wiem, za co są medale... przydałyby się jakieś cele drugorzędne.
8) Trochę błędów w dialogach, zwłaszcza po oczach wali "ser".
9) Po co Kilerowi bazowa wytrzymałość aż 30? I tygrysom w trzeciej misji, które na moje oko mają podobnie? :)
10) Strefy, do których należy iść, nie znikają po osiągnięciu celu, trochę to drażni.

Ogółem mod grywalny, ale wymaga sporo pracy jeszcze.
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Czasy Killera beta 0.1

Post by 15DarkMaster1987 »

nadwrazliwosc_zebow wrote:To ja się jeszcze wypowiem. Uwagi ogólne.

1) Przydałaby się cut-scenka na początku w 1 i 3 misji, inaczej nie wiadomo, o co chodzi.
2) Premie doświadczenia po misjach i tak przepadają.
3) Generalnie przydałoby się urozmaicić misje, póki co wszystkie trzy polegają na postawieniu koszar w odpowiednich miejscach, inżynierów obok, i można iść na spacer. W drugiej i trzeciej misji do tego zdalna rakieta + zdalny radar i po kolei wytłuc pionki stojące na mapie, wróg nawet się nie ruszy do wroga stojącego w odległości.
4) Fale wrogów też przydałoby się trochę zróżnicować, na początek pojedynczy ludzie, potem większe oddziały i czołgi, nie tylko komputerowe. Poza tym to trochę dziwne, że Rosjanie (i Arabowie - a oni to skąd?) dalej atakują dokładnie w taki sam sposób po zniszczeniu ich baz. Jedna z fal arabskich w drugiej misji pojawiła mi się równocześnie z posiłkami, ludzi wyciągnąłem ledwo...
5) Skąd tylu generałów w armii USA? :) I w ogóle dlaczego wszyscy majorowie którzy do mnie przychodzą, przedstawiają się jako faceci, ale mają kobiece twarze?
6) Nie wiadomo w ogóle, kiedy misja się kończy i dlaczego. W pierwszej jakoś ogarnąłem żeby iść na górę mapy, w drugiej po rozwaleniu wszystkich wrogów na mapie pojeździłem sobie jeszcze z 5 minut, zanim pojawiły się medale, w trzeciej czekam już chyba z pół godziny i nic.
7) Oprócz tego do teraz nie wiem, za co są medale... przydałyby się jakieś cele drugorzędne.
8) Trochę błędów w dialogach, zwłaszcza po oczach wali "ser".
9) Po co Kilerowi bazowa wytrzymałość aż 30? I tygrysom w trzeciej misji, które na moje oko mają podobnie? :)
10) Strefy, do których należy iść, nie znikają po osiągnięciu celu, trochę to drażni.

Ogółem mod grywalny, ale wymaga sporo pracy jeszcze.

1.Hmm...nom tak teraz sobie pomyślałem, że można takowe zrobić, a później miałem, chciałem zrobić jedną, dwie misje, gdzie by były wspomnienia sprzed wydarzeń, do których doszło w 1 misji.

3.Już nad tym pracuję :p
4.Będą zróżnicowane. Hmm...będzie wytłumaczone w 2 misji, dlaczego razem atakują :)
5.Hmm...czy w tym coś dziwnego jest ? To np ilu bys dał?
6-7.Poprawiam.
8.Stale przeglądam, choć czasem zdarzy się małe niedopatrzenie. :disco:
9.Jeszcze nie wiem, ale coś wymyślę bądź poprawię.
10.Poprawiam.


poprawki i prace nad dalszą częścią trwają, choć w wolnym tempie, ale są :disco:
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Czasy Killera beta 0.1

Post by kolega48 »

Czy trwają jakieś dalsze prace? :D
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Czasy Killera beta 0.1

Post by 15DarkMaster1987 »

tak ale wolno :(
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Czasy Killera beta 0.1

Post by 15DarkMaster1987 »

witam was dodałem nowe misje do moda, jeszcze pracuje nad ich poprawami
życzę miłego grania :P
kolejne uwagi odnośnie popraw mile widziane :)
:disco:
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
kolega48
Soldier level 5
Soldier level 5
Posts: 171
Joined: Thu Jan 16, 2014 11:22 pm

Re: Czasy Killera beta 0.1

Post by kolega48 »

1] brak zakończenia w 5 misji gram od godziny i nic
2] brak opisów celów zwłaszcza w piątej misji
to by było na razie na tyle jak coś jeszcze wymyśle to edytuje :roll:
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Czasy Killera beta 0.1

Post by 15DarkMaster1987 »

nad piątą trwają pracę dlatego brak celów i nie ma końca :)
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
Post Reply