Władza Absolutna

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Władza Absolutna

#211

Post by Prażanin » Thu Dec 14, 2017 9:01 pm

Z taką technologią to Ruscy mają Władzę Absolutną nad Syberytem i światem jak w banku xD


Markok
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 321
Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
Location: Oberschlesien
Contact:

Re: Władza Absolutna

#212

Post by Markok » Thu Dec 14, 2017 11:28 pm

Nooo teraz Kirov i spółka się bronił, rozwaliłem wszystko na koniec tylko zostawiłem zbrojownie to i komuchów się wystrzelało do nogi, dobrze że dużo dział mi zespawnowało, chociaż ani jednego miotacza, bo na średnim przeszłem z pozostałymi działami i paliwem tak na styk, zbieranie syberytu wporzo, koszary obsadzone moździerzami w kluczowych miejscach i było całkiem nawet przyłatwawo, chociaż tam gdzie małpy się pojawiły mnie już wtedy nie było i jakoś nie atakowały w głąb bazy, podobnie z komorami Genshera, pierwsza zawsze pozbierała, druga stała, trzeba było rozgonić towarzystwo zdalnie sterowanymi czołgami żeby druga załapała gdzie są kryształy (w zaznaczonym polu rzecz jasna). Trochę nie fajnie że chyba ostatni atak przed wygraną rozwalił mi kopalnię na północy bazooką, normalnie zza rzeki, proponowałbym przeniesienie jej niżej tak żeby najpierw order ataku łapał bunkry.. W następnej misji ocalony (chwilowo heh) lepiej żeby wygłaszał swoje ostatnie słowa w pozycji leżącej (klimacik musi być a co) i lepiej żeby podczas odnalezienia ruskiej bazy wszyscy się pod nią nie zlatywali, bo odkryłem ją na sam koniec i mechy i inżynier z bazy ledwo przemknęli obok małp i tygrysów, także słowa o przeszukaniu okolicy po zgrupowaniu kiedy miałem odkryte 95% mapy były nie teges.

PS. Tak dużo jest roboty żeby wrzucić do misji ze spotkania z jankesami oryginalne głosy postaci, czytałem to i normalnie mi w uszach coś cicho dzwoniło, podgłaśniam głośniki a tu cisza :P
Last edited by Markok on Thu Dec 14, 2017 11:32 pm, edited 1 time in total.

User avatar

Don Mateo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 46
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Władza Absolutna

#213

Post by Don Mateo » Sat Dec 16, 2017 7:19 pm

No to dalszy ciąg Kampanii Rosyjskiej

Misja 13:
- straciłem dwa pojazdy i od razu, że niby kilka? :P oddaj medal;
- kolejny medal straciłem w sumie dlatego, że przyjąłem propozycje przymierza, bo żaden z moich ludzi nie zginął;
- przydałoby się jakieś info, że naukowcem trzeba wejść do tego laboratorium;
- jakaś gadka szmata przydałaby się na końcu misji z tą doktor od przymierza, gdy przyjęliśmy ich propozycje.

Misja 14:
- fajny pomysł na misję, ale gdy przybywa wsparcie, to kilka sekund po nich naciągają takie ataki na naszą bazę, że po minucie lub dwóch i nasza baza jest pozamiatana, można wracać z powrotem;
- w dodatku jeszcze jakiś ataki na nasze posiłki...
- misja trudna i nawet nie wiem czy możliwa do wykonania w obecnym stanie, więc sobie ją daruje.


Przymierze:

Misja 11:
- przydałoby się jakieś info co i jak np. gdzie jaka baza się znajduje;
- gdy podejdziemy blisko Gorkiego, to prowadzą dialog o ich super współpracy :D;
- panie o jaki teleport chodzi?
- w ogóle możliwe jest zdobycie tutaj trzech medali w tym czasie?

Misja 12:
- tak naukowcy sobie idą w inną stronę bez żadnej eskorty? Czy coś przeoczyłem?
- zdziwienie naszego bohatera, że Rosjanie są na tych terenach, a kilka minut wcześniej dostałem o tym informacje od Gossudarowa.

Misja 13:
- misje wcześniej zdobyłem medal za zdobycie wszystkich pojazdów, a teraz tylko ten z komorą mam?
- po jakimś czasie nie pojawiają się już skrzynie;
- jakiś rusek chyba pomylił drogę i trafił na moją bazę;
- gdyby nie pojazdy od Rosjan, to chyba nihuhu ni dy rydy przejść tej misji;
- amerykanie już nas nie atakują chyba po nie udanym ataku Rosjan albo znowu się przyblokowały przy warsztacie;
- rozwalam dobudówkę w warsztacie na pojazdy gąsienicowe, ale mechanicy w warsztacie nie mają jakiegoś problemu z tym i kontynuują budowę pojazdów z podwoziem gąsienicowym.
- o co chodziło z tym hackowaniem? Niby zrobiłem co trzeba, dialogi są o tym, że udało się i działa, a mam wrażenie, że nie do końca działało jak trzeba;
- też chcę tyle surowców w bazie co amerykanie :P
- zdobyłem ten pojazd od ruskich, a medalu ni ma :(

Misja 14:
- Dennis gada sam ze sobą;
- super zmasowany atak na bazę, a w trakcie tego ataku pojawiają się ludzie i dialogi "o hej jak miło Cie widzieć, Ciebie też o i Ciebie. Właśnie ruskie zaraz nas rozpierdzielą, ale możemy sobie pogadać przy kawie" Niby jest zatrzymany wtedy "czas", ale po prostu takie dialogi są w nie odpowiednim czasie :P
- za drugim razem, gdy odpaliłem misję, to przeczekałem trochę opracowanie artefaktu i ruskie zaatakowały bazę, ale nie było super strasznych dialogów od Gładkowa;
- pojazdy wroga na szczęście po czasie przestają atakować, bo pewnie tutaj też się przyblokowały w warsztacie;
- rosyjscy żołnierze, którzy prawdopodobnie w nieskończoność atakują naszą bazę. Po jakimś czasie to jednak sądzę, że już by nie mieli czym atakować;
- nie zbudowałem behemota, a zadanie zostało niby zaliczone, a jedyne opracowałem to w laboratorium;
- baza gdzie jest mało miejsca i niby na dobrych pozycjach, ale oczywiście ruskie, które są o wiele krócej na tych samych rejonach, to jakoś nie miały problemów, żeby znaleźć miejsce na bazę, gdzie jest więcej miejsca i też na dobrych pozycjach;
- skrzynie lądujące tylko na bagnach;
- generalnie w tej misji jest dużo rzeczy tak zrobionych, aby jak najbardziej dowalić graczowi;
- misji jeszcze nie ukończyłem, ale już stała się długa i monotonna. Zresztą nie wiem czy jest możliwość jej ukończenia przez ataki rosyjskiej piechoty w regularnym odstępie czasu.


Generalnie często w tym modzie zdarzają się sytuacje, że "postacie rozmawiają ze sobą". Literówki też się znajdą. Dziwne, że nie zwróciłem uwagi na to, iż druga misja dzieje się po ponad 30 latach :D Natomiast co do uszkodzenia CZAPY, to chyba podobny fail był w oryginalnej kampanii rosyjskiej.

W obecnym stanie raczej już nie będę próbował ukończyć tej kampanii i może wezmę się za arabów.

User avatar

Topic author
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Władza Absolutna

#214

Post by Nefarem » Sat Dec 16, 2017 8:43 pm

Zarówno 14 misję Przymierza i pro-rosyjska da się ukończyć tylko no jest to trochę czasochłonne, no nic trzeba będzie pozmieniać kilka rzeczy by ułatwić obie misje. Dzięki za pozostałe błędy.

# Patch poprawiający większość błędów wypisanych przed Don Mateo zostały naprawione oraz 14 pro rosyjska i przymierza zostały trochę ułatwione.

Link: https://dl.dropboxusercontent.com/s/5d4 ... 1.zip?dl=0
Last edited by Nefarem on Mon Dec 18, 2017 12:26 am, edited 3 times in total.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download


Pawlo
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 62
Joined: Wed May 21, 2008 6:02 pm
Contact:

Re: Władza Absolutna

#215

Post by Pawlo » Tue Dec 19, 2017 9:20 pm

Czysta instalacja OW jak i moda. Wgranie 2.0.5.12 a następnie 2.0.6.131 RC5. To samo na DD jak i OGL. wtf? (Przy odpalaniu pierwszej misji ruskiej - od razu to wywala.
Image

Code: Select all

General Info
------------
Application            : Owarogl
Version                : 2.0.6.131_OGL

ModName                : Absolute Dominion
ModDir                 : AbsoluteDominion
ModVer                 : 1.4 Enhanced Edition (1.43269110104971)

ErrorType              : Unknown
ErrorText              : SAIL function "NewCharacter" : Xicht ERROR: END expected instead of  

Exception              : None

Params                 : MOD ABSOLUTEDOMINION
ParamCount             : 2

Game Info
---------
Multiplayer            : False
Multi.GameState        : Undef
Multi.ChatConnLost     : False
Multi.IAMServer        : False
Multi.Joined           : False
Multi.Loaded           : False
Multi.MapVersion       : 0
Multi.OffLine          : False
Multi.OnLine           : False
Multi.ServerLost       : False
Multi.StatusText       : 
MultiDef.MapName       : 

mission_number         : 1
mission_campaign       : 3
camp_names[mission_campaign] : Ru
mission_names[mission_number] : 01 
game_difficulty        : 2
ingame_video           : True
stop_talking           : False
stop_action            : False
end_of_mission         : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped       : False
last_title_ident       : -1
last_title_unit        : 88
last_title_radio       : False
last_title             : Nie zatrzymywać się! Naprzód!

lastSail               : 11352
tick                   : 20

Random Stuff
------------
GodMode                : False
DeveloperMode          : False
ModCBMode              : False
OfficialMod            : False
InterfSide             : 2
MultiCore              : True

Windows Info
------------
Product                : Windows 7
Win32MajorVersion      : 6
Win32MinorVersion      : 1
BuildNumber            : 7601
ServicePack            : Service Pack 1
ServicePackMajor       : 1
ServicePackMinor       : 0

Physical Memory        : 8084MB
CPU Name               : Intel(R) Core(TM) i3-3120M CPU @ 2.50GHz
CPU Clock              : 2494Mhz
Current CPU Clock      : 2495Mhz

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4203
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Władza Absolutna

#216

Post by Serpent » Tue Dec 19, 2017 9:32 pm

Brakuje jakieś galerii. Najprawdopodobniej błąd w instalacji.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


Pawlo
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 62
Joined: Wed May 21, 2008 6:02 pm
Contact:

Re: Władza Absolutna

#217

Post by Pawlo » Tue Dec 19, 2017 9:35 pm

Fabularna podstawka działa bezproblemowo. No ale OK, poszukam drugiej płytki z Playa i przeinstaluje.


Ashido
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 31
Joined: Tue Jun 17, 2014 4:12 pm

Re: Władza Absolutna

#218

Post by Ashido » Tue Dec 19, 2017 9:51 pm

Ja też miałem problem z modem, za pierwszym razem crashował przy każdej misji RUS cz AR. Ale całkowicie przeinstalowałem, gre, patcha, moda i poszło :)

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4203
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Władza Absolutna

#219

Post by Serpent » Tue Dec 19, 2017 10:47 pm

Problem może być taki że jeżeli pobierałeś z warsztatu Steam to nie wszystkie pliki się zsynchronizowały. Najłatwiej to rozwiązać cofając suba dla moda i ręcznie usunąć pliki moda z folderu mods. Potem jeszcze raz zasubować moda.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak


Pawlo
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 62
Joined: Wed May 21, 2008 6:02 pm
Contact:

Re: Władza Absolutna

#220

Post by Pawlo » Tue Dec 19, 2017 10:59 pm

Nie, zawsze instalowałem wersje z gazetki Play 6/04 ale gdzieś zapodziałem CD2 i pobrałem z neta instalkę ale widzę że jeszcze starsza niż ta z Play (Virgin Interactive jeszcze jako dystrybutor w instalce). Pamiętam że kiedyś też tak zrobiłem i też z czymś miałem problemy. Nie znajdę to najwyżej kupie steamową wersje. Chyba że ktoś posiada CD2 z magazynu Play (numer 6/04) i byłby skłonny wrzucić na sieć gdzieś ; D

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4203
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Władza Absolutna

#221

Post by Serpent » Wed Dec 20, 2017 12:07 am

Pawlo wrote:
Tue Dec 19, 2017 10:59 pm
Nie, zawsze instalowałem wersje z gazetki Play 6/04 ale gdzieś zapodziałem CD2 i pobrałem z neta instalkę ale widzę że jeszcze starsza niż ta z Play (Virgin Interactive jeszcze jako dystrybutor w instalce). Pamiętam że kiedyś też tak zrobiłem i też z czymś miałem problemy. Nie znajdę to najwyżej kupie steamową wersje. Chyba że ktoś posiada CD2 z magazynu Play (numer 6/04) i byłby skłonny wrzucić na sieć gdzieś ; D
Reinstalacja gry nie jest potrzebna.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Władza Absolutna

#222

Post by Nefarem » Wed Dec 20, 2017 12:11 am

Prawdopodobnie pobrałeś patcha do pełnej wersji moda i dlatego wywala ten błąd.
Link: https://dl.dropboxusercontent.com/s/92w ... n.zip?dl=0
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download


Ashido
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 31
Joined: Tue Jun 17, 2014 4:12 pm

Re: Władza Absolutna

#223

Post by Ashido » Wed Dec 20, 2017 1:16 pm

Ma ktoś save do misji, gdy dokonujemy wyboru czy zostajemy z ruskimi czy z przymierzem? Misja 8 po prostu jest tak monnotona, że nie chcę mi się po raz kolejny z nią męczyć.

User avatar

Topic author
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Władza Absolutna

#224

Post by Nefarem » Wed Dec 20, 2017 5:30 pm

Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Don Mateo
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 46
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Władza Absolutna

#225

Post by Don Mateo » Wed Dec 20, 2017 7:21 pm

Kampania rosyjska po stronie Gorkiego na wersji moda 1.4:

14 misja:
- fakt teraz jest do wygrania bez dużej męczarni. Może nawet jakbym teraz inaczej pokombinował, to bym zdobył medal za zniszczenie wszystkich baz, ale nie jestem na 100% pewien.

15 misja:
- chyba na dzień dobry, to baza Gorkiego by mogła lepiej wyglądać;
- kilku ludzi Gorkiego się opierdziela i w sumie nic nie robi;
- ten nasz "przyjaciel" podał tylko jedno info;
- rozwaliłem legion i zero dialogów czy komunikatów, że się poddali lub zostali zniszczeni;
- taka sama sytuacja z Macmillanem i jego bazą;
- oraz Rothem i bazą przymierza;
- jednostki przymierza co jakiś czas atakują mimo tego, że ich baza została zniszczona;
- nie można uratować człowieka, którego schwytało przymierze;
- gdy jeden z naszych ludzi podejdzie obok obszaru, gdzie jest więzień, to można powiedzieć, że też się staje "uwięziony";
- a co jeśli by przymierze schwytało Ivana? :D
- po jakimś czasie komora transportowa Gorkiego już nie jeździ po surowce, bo chyba dobudówka z warsztatu jej przeszkadza w tym;
- zresztą z czasem by mógł już używać komory transportowej sterowanej komputerem;
- można sporo surowców zajumać od Gorkiego;
- gdy wykonamy jakiekolwiek zadanie, to się ono nie przekreśla;

Po stronie przymierza na wersji moda 1.4:

14 misja:
- akurat tą komorę transportową w poprzedniej misji wymieniłem na amerykańską, ale i tak jest ta arabska :D
- wieżyczka spowalniająca w bazie też spowalnia moje jednostki;
- klony Image
- nie dostałem medalu, bo podobno straciłem kilku ludzi, a nie zginął ani jeden;
- trochę słabo, że misja się kończy po tym, gdy rozwalimy skład i zabijemy Gładkowa. Może by się mogła kończyć po większych stratach Rosjan (bo zabiłem zaledwie kilku) albo przynajmniej jakiś komunikat, że się poddają albo coś innego oprócz tylko tego tekstu do Gorkiego.

15 misja:
- strasznie tnie tą misję po kilku minutach rozgrywki. Przez to jej nie kontynuowałem.


Kampania arabska na wcześniejszej wersji tego moda, chyba 1.3.7, więc może już coś poprawiłeś w nowszej wersji:

1 misja:
- gdy przychodzi Omar, to dialogi dopiero po kilku sekundach się zaczynają;
- tekst "Ufasz mu" i dalsze powinni rozpocząć po wyjściu "Roberta" z chaty;
- Robercik, gdy już dostał swoje zadanie, to powinien pójść w siną w dal, poczekać przy pojeździe lub cokolwiek innego niż stać na drodze;
- gdy nasza postać podchodzi do strażnika przy bunkrze, to też dialog powinien się zacząć wcześniej;
- gdy strażnik idzie sprawdzić czy dokumenty są ok, to i tak wypadałoby, żeby jeszcze ktoś był przy bunkrze;
- przy EONie koleś ociąga się z podniesieniem "kamery", a później wchodzi z nią do EONa :D;
- gdy odzyskujemy kontrolę nad postacią, to obszar z małpami powinien już być przyciemniony;
- jak podejdziemy do "dowództwa", to znowu dialogi mogą zacząć się od razu, gdy nasza postać podejdzie;
- zresztą nie ma to jak powiedzenie wszystkiego dopiero co przybyłemu człowiekowi przez "dowództwo" :D Lepiej będzie, gdy Khattam by nam, to przekazał;
- akcja z flarą w środku bazy i gadki z kolesiem, który to zobaczył... Image
- zresztą po co akcja z flarą jak mogę normalnie wyjechać z bazy i nikt mnie nie zatrzyma?

2 misja:
- więcej ludzi jak i sojuszników by się przydało jak na taką super zorganizowaną akcję, a jak chcesz utrudnić życie graczowi, to w jakiś inny sposób albo po prostu nie próbować utrudniać w tej misji;
- beczki przy bunkrach, hmmm no nie wiem. Wiadomo po co je dałeś, ale z drugiej strony słabe to. Przydałoby się jakoś fabularnie z tego wyjść;
- jeden najemnik bezsensownie wali w jeden skład;
- po zniszczeniu kilku bunkrów i koszar, to jeśli jakieś jednostki sojusznicze przeżyły, to część się opierdziela;
- sojuszniczy naukowiec stojący na samej górze mapy, to jest tylko dla tego jednego dialogu?
- ucieczkę nie widomego naukowca, to możesz dać od razu po ataku na tą bazę;
- gdy spróbuje wejść do EONa, to ludzie się później blokują i nic nie można z nimi zrobić;
- nie otrzymałem medalu, bo niby straciłem kilku ludzi, a zginęło kilka sojuszniczych jednostek;

3 misja:
- dialogi przy EONie uruchamiają się dopiero po jakimś czasie, a nie od razu;
- nasza postać się cofnęła w rozwoju z 3 poziomu żołnierza na 2;
- wykrycie przez wroga = śmierć przez jednego żołnierza. Lepiej było, gdyby Ci żołnierze przy drogach stali lub innych ważnych obiektach czy właśnie na wzgórzach. Jakieś może patrole, a nie ustawienie w ten sposób żołnierzy na mapie i szukanie luki pomiędzy "pionkami";
- miałem nawet taki moment, że wróg mnie nie zobaczył, a wykrył;
- dobrze, że Rosjanie są głusi, bo nawet małpolud mógłby nas uwalić i dopiero, to by była hardcorowa misja;
- obszar z tymi czerwonymi punktami przy jaskini nie znika, po znalezieniu naukowca;
- ostatnie dialogi przy jaskini, to rozmowa jednej z postaci ze sobą;
- gdy już ukradniemy te pojazdy, to może rusek by dał info swoim o tym?
- po znalezieniu naukowca "pionki" już nie wzywają wsparcia, gdy nas wykryją.

4 misja:
- przydałoby się opóźnienie pościgu o 1-3 sekundy;
- ogólnie ten pościg jest jakiś słaby i niby w jaki sposób go zgubili? może gdyby trafili przy okazji na amerykanów...
- gdy atakujemy posterunek, to może dać jakiś tekst dla jakiegoś Amerykanina, że są atakowani?
- w sumie to nie zniszczyłem posterunku, a zabiłem tylko wszystkich ludzi znajdujących się w tym posterunku;
- konwój nie był konwojem bo jechał w szyku rozpierdol;
- skuteczna zasadzka na konwój, aby zdobyć medal -> naukowiec na górze, a żołnierze po bokach. Przyjeżdża konwój i ludzie z konwoju przestraszą się tak tego naukowca, że wyskoczą z pojazdu, a wtedy wasi żołnierze odcinają drogę ucieczki i likwidują kierowców. Doskonała zasadzka :D

5 misja:
- czemu żydziłeś tych dział? :P
- te posiłki hmm lepiej, gdyby przybyły w czasie ataku, gdy pojazdy wroga są jeszcze bliżej naszych pozycji lub przynajmniej przybyłyby z innej strony.

6 misja:
- jacy Ci najemnicy milutcy i dobrze wychowani, no może z wyjątkiem kwatermistrza;
- nie można podnieść niektórych beczek z ropą :(
- nie dostałem medalu, bo niby straciłem pojazdy, a nie straciłem ani jednego. W kilku pojazdach po prostu nie miałem ludzi umieszczonych.

7 misja:
- ta te głosy z kampanii amerykańskiej tutaj by się przydały;
- za długo trochę to trwa te uzupełnianie paliwa. Może dać bliżej te pojazdy, aby tak nie latał ten Louis albo jakoś to uciąć. Można też zostawić jak jest, ale międzyczasie dać jakieś dialogi między postaciami?
- jednego człowieka z prawej strony mapy lepiej na starcie wsadzić do opuszczonego bunkra po lewej;
- cóż naszym głównym celem jest wydobycie i przetransportowanie 1000 kryształów syberytu, a co 200 po prostu przyjeżdża po nie transport;
- tylko pierwszy transport przyjeżdża poprawnie, bo kolejne przybywają dopiero wtedy, gdy będzie na wyznaczonym terenie 300 kryształów syberytu;
- nie kiedy trzeba kryształy wręcz wyładować przed pojazdami, aby zabierały te surowce, a nie tylko na wyznaczonym terenie;
- smutek, bo nie dałeś możliwości produkcji miotaczy ognia :P
- nie którzy wrogowie bez sensownie próbują zniszczyć opustoszałe bunkry.

8 misja:
- ten koleś na początku, to lepiej, aby leżał na ziemi jak jest taki umierający;
- spotkałem ruska w barwach różowych i zero dialogów;
- ciekawe skąd nasz główny bohater wie, że właśnie tam zabrali wszystkie pojazdy z tego konwoju jak ledwo zobaczył umocnienia wroga?
- trafiam na rosyjską bazę i dialogi, a podczas nich jeden z moich ludzi umiera;
- kolejna próba i trafiam tylko na bunkier, a oni o jakiś wieżyczkach gadają :D
- nie ma to jak rozejrzeć się po okolicy jak już się, to zrobiło;
- zadanie można wykonać w taki sposób, że zachodzimy bazę i wsiadamy, a później wysiadamy z pojazdu, gdy zrobimy taki myk dla wszystkich pojazdów, to misja wykonana, a tymczasem obok nas są wrogowie :D
- zresztą dla testu zrobiłem tak natychmiast po wykryciu bazy i udało mi się zdobyć tylko 8 pojazdów przez co medalu nie otrzymałem, bo jak rozumiem 2 już odjechały?
- ruskie by mogli wyskoczyć z tych wieżyczek, gdy rozwalimy skład;
- coś jeszcze można byłoby dodać w tej misji, bo jakaś biedna.

9 misja:
Najciekawsza misja jak i najbardziej nie dopracowana. Tylko nie załam się :D
- na początku, gdy Gensher dostaje opierdziel, to nie może wejść do składu, bo budynek jest pełny;
- amerykanie już się mogą od samego początku budować, a nie gdy nasza postać przestanie gadać i mamy kontrolę nad postaciami;
- inwazja amerykańskich inżynierów;
- byle jaki człowiek podejdzie ledwo pod bunkry amerykanów i misja przegrana (oczywiście z wyjątkiem jednego naukowca);
- nie ma ropy w okolicy?
- nawet nie wiem czy jest jakiś sens w obecnym stanie budować gdzieś drugi skład i coś kombinować, bo nawet jeśli, to i tak jest za mało skrzyń;
- żadnych patroli amerykanów nie było;
- gdy trafimy na pierwsze zabudowania rosyjskie to są dialogi o tym, a gdy Rosjanie atakują amerykanów, to żadnych nie ma. Spoko luz przecież ich ataki, to norma :D
- gdy ruskie użyją z bazook tej teleportacji, to może się zdarzyć, że nasz człowiek wpadnie do amerykańskiej bazy;
- ruskie atakujący ze strony naszej bazy po prostu nas mijają;
- gdyby ruscy z samej góry, z strony naszej bazy by nas nie omijali, to gracz nie miał by szans na obronę przez warunki misji;
- wymiana technologii coś nie działa poprawnie, bo jeśli zaproponujemy coś czego nie mają, to pani doktor pyta na czym to polega i mówi, żeby wysłać jakiegoś człowieka i przekaże nam snajperki, ale później i tak pojawia się dialog, że tą technologię już mają;
- gdy zaproponujemy technologię jakiej nie mamy, to te okienko z wyborem nie pojawia się ponownie;
- kilku mechaników amerykańskich łazi koło bazy;
- przydałoby się info jak schwytać ruska;
- jak już jakiegoś ruska schwytamy, to fajnie jakby zmienił się np. na inżyniera;
- dialogi z jeńcem uruchamiają się dopiero, gdy Ahmed i Gensher są w składzie. Przydałoby się info o tym;
- nasz kochany więzień później po prostu znika;
- jeśli zgodzimy się, aby Gensher ugadał się z Rosjanami, to gdzieś w trakcie jest dłuższa przerwa i kolejne dialogi uruchamiają się po dłuższym czasie;
- jak już się ugadamy z Rosjanami, to może dać "wspólny widok" z nimi;
- trochę za szybko Gorki daje info o ataku za 10 minut;
- niby atak za 10 minut, ale Rosjanie w międzyczasie mniejszymi jednostkami nadal atakują. W sumie mogło by to zostać, ale aby przynajmniej na ten moment atakowały by tylko pojazdy sterowane komputerowo;
- ledwo udaje się w tym czasie zbudować pojazdy na wymianę za bazooki, ale i na tym samym save bywało, że nie było możliwości, aby zdążyć;
- mechanik od rusków wsiada do pojazdu z wieża kontroli i nic z tymi pojazdami nie robi;
- fajnie by było, aby więcej ludzi mogło wziąć te bazooki. No chyba, że ten deal będzie miał wpływ na kolejne misje;
- może jakiś dialog o ataku by się przydał? a nie tylko "nowe zadanie";
- po tych 10 minutach amerykanie nic nie mówili o zdradzie tylko po prostu do nas strzelają;
- gdy dochodzi do ataku na bazę amerykańską, to nadal jest "wspólny widok" z amerykanami;
- może się tak zdarzyć, że sam atak Rosjan dałby radę;
- nasz kochany sojusznik z tymi bazookami i teleportacją świetnie przeszkadza, a nie pomaga;
- gdy rozwalimy skład amerykanów, to fajnie by było, gdyby żołnierze wyskoczyli z tych wieżyczek;
- pod koniec Abdul gada identycznymi tekstami co Gorki;
- dostałem medal za to, że udało mi się zdobyć bazookę i snajperkę (co jest prawdą). Jak i nie dostałem medalu, ponieważ nie zdobyłem bazooki i snajperki;
- na koniec Abdulowi można przyznać doświadczenie.

Poza tym często, gdy załaduję się nowa mapa, to takie cosie się zdarzają lub podobne. Nawet w kampanii rosyjskiej. Image

Dodatkowo oczywiście zdarzały się literówki w dialogach albo postacie gadały same ze sobą i chyba nie wszystkie takie sytuacje wymieniłem w tym poście i poprzednich.

Przygody Ivana były jakieś ciekawsze niż Ahmeda. Generalnie nawet nawet mi się w tego moda grało, ale...
Niektóre błędy były mniej lub bardziej irytujące. Niestety zdarzały się też misje, które po prostu stają się monotonne (np. misje rosyjskie 6, 7, 8, 12, arabska 5, 8 ) albo robią się za długie tylko dlatego, że jest mała ilość skrzyń (np. misje rosyjskie 6, 7). Wpływ na to może mieć też przesadzona ilość obrony przeciwnika (najlepszym przykładem to jest tutaj misja 8 w kampanii rosyjskiej). W kilku misjach po prostu jakoś mało się dzieje i przydałoby się je jakoś bardziej urozmaicić (tutaj najbardziej dominuje w tym kampania arabska). Życzę powodzenia w poprawkach i wydawaj je tak szybko jak do tej pory :mrgreen:
Last edited by Don Mateo on Fri Dec 22, 2017 1:50 am, edited 10 times in total.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: utopijnymood and 3 guests