Lecim dalej
Kampania Rosyjska
Misja 10:
- żeby było super bardziej dramatycznie, może lepiej jak zginie więcej osób w kanionie niż sam dowódca. Oczywiście w tym wypadku wypadałoby by dodać tych kilku ludzi,
- gdy dotarłem na wyznaczony obszar, to początkowo nie było żadnej gadki szmatki. Chociaż jakiś żołnierz mógł powiedzieć, że nadchodzą posiłki,
- gdy dotarłem do tego wyznaczonego obszaru, to po krótkim czasie nastąpił atak wroga i gdy połowa tego ataku zostaje zniszczona/albo większość, to następują dialogi, a w międzyczasie cały czas jest walka w której może zginąć jakiś z naszych żołnierzy, a to spowoduje koniec misji,
- licznik skrzyń, które możemy wykorzystać przydaje się tylko na początku, bo później gdy transportujemy skrzynie do baz, to leci na minusie,
- w bazie wschodniej obok składu jest kilka skrzyń, które możemy wykorzystać do realizacji celu i tym sposobem ułatwić sobie wykonanie zadania.
Kampania Rosyjska po stronie Gorkiego
Misja 11:
- nie można wybrać Płatonowa
bo później postać powtarza ten sam dialog,
- gdy po wybraniu strony Gorkiego, pojadę pierw do Płatonowa, to może przydały się jakiś tekst o np. zdradzie? a nie walą do mnie w sumie bez powodu. Tylko nie wiem w jaki sposób by mógł się dowiedzieć o tej zdradzie,
- gdy po wybraniu strony Gorkiego, pojadę pierw do Płatonowa, a później do Gorkiego, to trochę dialogi się rąbnęły. W trakcie rozmowy wtrącił się Płatonow i odwalono w bazie Gorkiego dwóch ludzi
- Gossudarow przeżył,
Misja 12:
- ludzie przymierza się zjawiają, a za nimi zwiadowca amerykański. Wyglądało to trochę jakby kilku ludzi uciekało przed jednym zwiadowcą,
- gdy Bierezow jest w laboratorium, to on prowadzi wszystkie dialogi,
- spory kontratak, gdy atakujemy bazę, ale łatwo można manewrować, bo wróg atakuje, gdy znajdujemy się na konkretnym terenie, a cofa się do bazy, gdy go opuścimy,
- naszym celem jest zniszczenie bazy i dowódcy, a misja kończy się od razu po zniszczeniu składu.
Misja 13:
Po wyświetleniu celów misji wyskakuje komunikat o przegranej.