GMod - zapowiedź

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: GMod - zapowiedź

Post by Don Hard »

Całkiem nieźle jak na pierwszą mapę, ale tak jak mój poprzednik, proponowałbym zmienić kolor trawy. :D
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post by MasterKiller »

Trawa, trawa, TRAWA! Bardziej musisz znierównić ją(ProTIP: jak klikniesz Selection->None to mozna trzymając Shift kłaść trawe obszarowo - pewnie to wiesz, no ale ja np. dosyć długo tego nie wiedziałem :D). Oprócz tego pousuwaj gdzieniegdzie kępki i wstaw zamiast zwykłej trawy Grass with Flowers albo coś innego(ale te inne kwiatki trzeba z umiarem kłaść). Po za tym przydałoby się dużo wiecej drzew(ustawiaj kępki i nie zapomnij zaznaczyć Random żeby nie klaść tego samego).

A co do GBI - jest całkiem fajnie :) Można z niego zdecydowanie więcej wykrzesać.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Spodziewałem się wszystkiego, ale nie tego, że to trawa nie będzie pasowała. :P A zatem po kolei:
- Nie mam pojęcia, jak zmieniać kolory trawy ( :mrgreen: ), poza tym nie do końca wiem, w którym kierunku ją zmienić (odcień, czy przyciemnić gadzinę..),
- Co do drzewek - dzięki za radę, dam randomowe :amhello: ,
- Co do ilości wyżej wymienionych - tak będzie musiało zostać, gdyż dokładnie taka była moja wizja (no może nie do końca, ale tyle udało się osiągnąć :lol: ). Poza tym zdradzę, iż jest to tylko mapa "przelotowa", a w misji 02 pojawi się ich kilka (między innymi mały bonus, jeżeli chodzi o pewien element znajdujący się po lewej stronie mapy).

Nie mniej dziękuję za ciepłe przyjęcie tegoż projektu. :amhello:
Image
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post by Creative »

Jak idą prace nad modem na dzień dzisiejszy?
Image
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: GMod - zapowiedź

Post by Don Hard »

Szulce wrote: - Nie mam pojęcia, jak zmieniać kolory trawy.
Jak Serpent pisał, zmień parametry colors.txt. :)
Szulce wrote: Nie mniej dziękuję za ciepłe przyjęcie tegoż projektu. :amhello:
Dobrze się wszystko zapowiada, to nie mody Blackmen'a, że wszycy wiedzą jak wyjdzie. :D
Życzę powodzenia w dalszych pracach. :amhello:
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Creative wrote:Jak idą prace nad modem na dzień dzisiejszy?
Na dzień dzisiejszy:
- Dwie mapy praktycznie skończone (w 02 muszę poprawić to i owo),
- Mapa bonusowa do 02 w drodze, pozostaje stworzyć strukturę, dołożyć detale i nadać kolor ziemi (przy okazji, nie wiecie, jakie parametry do colors.txt sprawią, że będzie ona ciemnoszara?),

Ogółem, cały czas coś się dzieje. :amhello:

// Edit:
Zmieniłem kolor trawy, nie wiem, czy o to Wam chodziło, ale jak dla mnie wygląda lepiej niż wcześniej:
Spoiler:
Image
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: GMod - zapowiedź

Post by Serpent »

Moim zdaniem poszedłeś w złym kierunku z tą trawą. Jej kolor powinien zgrywać się z kolorem ziemi aby nie było zbyt dużego kontrastu ;p
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Kurde, no przecież. Zamiast kombinować jak koń pod górę, wezmę kolor z tej mapy, z której brałem obraz ziemi. :mrgreen:
Image
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szymiew »

Colors.txt można zmieniać z interfejsu w edytorze i szybko przełączać się między starym a nowym wyglądem, nie trzeba pisać w pliku. Może w ten sposób łatwiej będzie wybrać odpowiedni kolor.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Po zapożyczeniu koloru trawy z oryginalnej mapy i stworzeniu mapy bonusowej, czas na obiecany konkurs. Dotyczy on owej mapy dodatkowej. Pytanie brzmi - Co to za mapa?
Nagrodą jest mało znaczące cameo w modyfikacji, lecz mogę zapowiedzieć, że będzie to scena z elementami komicznymi. :P

Chętnych do udziału zapraszam do pisania priv i z góry apeluję - osoby, które mają już swoje postacie w modzie proszone są o nieuczestniczenie w konkursie.
Image
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Jeżeli chodzi o wysokość przy drodze, to faktycznie nieciekawie to wygląda, ale sam kolor uległ zmianie (dobrej? ).
Image
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Zarąbiście i uroczyście ogłaszam, że po ponad miesięcznej przerwie na Diablo 2, wracam do prac nad modem. Plany na najbliższe dni, tygodnie niedaleką (mam nadzieję) przyszłość to:
- Wprowadzenie zmian do mapy 02,
- Rozpoczęcie map 02_cont, 03,
- Ukończenie map =||=,
- Napisanie kodu SAIL i ogólnie sklejenie misji w całość.

Pytania? Zadawajcie tutaj. Propozycje? Składajcie tutaj. Żądania? Także tutaj. :amhello:
Image
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post by Gelwe »

Szulce wrote: Pytania? Zadawajcie tutaj. Propozycje? Składajcie tutaj. Żądania? Także tutaj. :amhello:
Ktoś chętny na Empire Earth? :arhello:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: GMod - zapowiedź

Post by Serpent »

O czym będzie ten mod bo nie doczytałem.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Serpent wrote:O czym będzie ten mod bo nie doczytałem.
Mod przedstawia historię arabskiego najemnika, Kurta, który podczas akcji odbijania EON' a przez Amerykanów zostaje schwytany i przymusem wysłany w przeszłość do środka uszkodzonej maszyny. Jego celem jest nawiązanie kontaktu z sojusznikami, choć już teraz mogę zdradzić, że nie będzie to takie proste. :amwink:
Gelwe wrote:Ktoś chętny na Empire Earth? :arhello:
Chodziło mi o pytania odnośnie moda. Ić stont! :D
Image
Locked