Niestety, mój mod nie wyszedł trudno.
Jeżeli potrzebujesz tłumaczenia daj, mi znać.
Postaram się ci przetłumaczyć. Potrafię, płynnie niemiecki.
A pro po tego można byłoby zrobić język niemiecki.
GMod - zapowiedź
Re: GMod - zapowiedź
Szczerze to nie wydaje mi się, aby w OWara grali Niemcy, ale zapamiętam sobie Twoją ofertę.
Re: GMod - zapowiedź
Grają. Swojego czasu nawet była ich słuszna ilość.Szulce wrote:Szczerze to nie wydaje mi się, aby w OWara grali Niemcy, ale zapamiętam sobie Twoją ofertę.
-- [FAQ] [Forum rules] [Arabian Campaign Project] [Multiplayer rules] [OWN on Facebook] --
Re: GMod - zapowiedź
Swego czasu to i Polaków pewnie było więcej.
Informuję, że po kilku dniach przerwy spowodowanej problemami zdrowotnymi, ruszyły dalsze prace nad modyfikacją.
Informuję, że po kilku dniach przerwy spowodowanej problemami zdrowotnymi, ruszyły dalsze prace nad modyfikacją.
- 15DarkMaster1987
- Soldier level 5
- Posts: 168
- Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm
Re: GMod - zapowiedź
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
- " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."
Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."
Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją
Re: GMod - zapowiedź
Oto wygląd postaci Anarcha. Jako, iż odgadł nazwę moda w miarę szybko, zostanie jednym z głównych antagonistów kampanii:
Aktualnie prace idą dość mozolnie, gdyż nie mogę ogarnąć pewnych rzeczy przy tworzeniu map. Z braku laku zajmuję się dokańczaniem kwestii postaci oraz podstawowymi elementami moda.
Aktualnie prace idą dość mozolnie, gdyż nie mogę ogarnąć pewnych rzeczy przy tworzeniu map. Z braku laku zajmuję się dokańczaniem kwestii postaci oraz podstawowymi elementami moda.
Re: GMod - zapowiedź
Ej, ej ej! Nie zgadzam się. Jako biały supremacjonista nie zgadzam się być murzynem.
Re: GMod - zapowiedź
Anarchy, spokojnie. Kolor skóry nie czyni z niego afroamerykanina (trzeba się pilnować, inwigilują ) tylko, jak ustaliliśmy, jednego z przedstawicieli instytucji śmierci. Widziałeś Ty kiedyś białego wysłannika mrocznych sił?
Re: GMod - zapowiedź
Z jednej strony powodzenia z drugiej chciałem zapytać... nie masz problemów z rozkojarzeniem przy nadmiarze bohaterów?
Była taka sytuacja że chciałem żeby gość zarzucił żartem:
$ CJ-Auto-3
- Ty mi powiedz lepiej jak udało ci się tam wpakować auto bo widzisz musimy Siwego dostarczyć do szpitala bo mu się przywidziało że jest w ciąży pozamacicznej w końcu spuchło mu kolano.
I wychodzi na to że ta jedna linijka dialogowa jest lepsza niż cała fabuła nad którą się męczyłem.
Była taka sytuacja że chciałem żeby gość zarzucił żartem:
$ CJ-Auto-3
- Ty mi powiedz lepiej jak udało ci się tam wpakować auto bo widzisz musimy Siwego dostarczyć do szpitala bo mu się przywidziało że jest w ciąży pozamacicznej w końcu spuchło mu kolano.
I wychodzi na to że ta jedna linijka dialogowa jest lepsza niż cała fabuła nad którą się męczyłem.
Re: GMod - zapowiedź
Spokojnie, większość postaci nie będzie wiele mówiła, jeżeli nie doprowadzi do tego główny bohater (ups, czyżbym zdradził pewien element? ). A te, które mają mówić sporo już praktycznie obsadziłem, wystarczy tylko napisać dialogi.archanix wrote:Z jednej strony powodzenia z drugiej chciałem zapytać... nie masz problemów z rozkojarzeniem przy nadmiarze bohaterów?
Była taka sytuacja że chciałem żeby gość zarzucił żartem:
$ CJ-Auto-3
- Ty mi powiedz lepiej jak udało ci się tam wpakować auto bo widzisz musimy Siwego dostarczyć do szpitala bo mu się przywidziało że jest w ciąży pozamacicznej w końcu spuchło mu kolano.
I wychodzi na to że ta jedna linijka dialogowa jest lepsza niż cała fabuła nad którą się męczyłem.
@MarkedOne - Blackmena już nie ma.
- Serpent
- Soldier level 10
- Posts: 4175
- Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
- Location: Polska - EuroStan ZSRE
- Contact:
Re: GMod - zapowiedź
[*]Szulce wrote: @MarkedOne - Blackmena już nie ma.
Szulce jakbyś miał pytania to spamuj na pw
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Re: GMod - zapowiedź
Spoko, Sierp. Pewnie będę miał niejedno pytanie w przyszłości.
//Edit:
Mam 2 wiadomości odnośnie moda:
1. Prace się nieco przeciągną, gdyż plik z danymi gry (LangPOL w folderze GameInit) postanowił opuścić mnie razem z reinstalacją systemu, więc trzeba pisać od nowa.
2. GIMP, po wielu modlitwach i groźbach, postanowił pójść na ustępstwo i pomóc mi z mapami.
Koniec ogłoszeń, zapraszam do dalszego zadawania pytań odnośnie modyfikacji.
//Edit:
Mam 2 wiadomości odnośnie moda:
1. Prace się nieco przeciągną, gdyż plik z danymi gry (LangPOL w folderze GameInit) postanowił opuścić mnie razem z reinstalacją systemu, więc trzeba pisać od nowa.
2. GIMP, po wielu modlitwach i groźbach, postanowił pójść na ustępstwo i pomóc mi z mapami.
Koniec ogłoszeń, zapraszam do dalszego zadawania pytań odnośnie modyfikacji.
Re: GMod - zapowiedź
Moje pytanie jest dosyć proste... może na nie odpowiadałeś.
Jak bywa z technologiami w twojej kampanii?
Bo widzisz w oryginalnym OW dostajemy po jednym do trzech ulepszeń co misję... aż do Epsilonu i Wysypu Ruskiej działalności produkcyjnej od której mamy tonę nowych rzeczy. Czy ty postarasz się wprowadzić powolne ulepszenia co misję czy jak w niektórych modach dostajemy już lasery i ciężkie działa na początku?
Jak bywa z technologiami w twojej kampanii?
Bo widzisz w oryginalnym OW dostajemy po jednym do trzech ulepszeń co misję... aż do Epsilonu i Wysypu Ruskiej działalności produkcyjnej od której mamy tonę nowych rzeczy. Czy ty postarasz się wprowadzić powolne ulepszenia co misję czy jak w niektórych modach dostajemy już lasery i ciężkie działa na początku?
Re: GMod - zapowiedź
Ha, u mnie będzie zgoła odwrotnie. Na początku kampanii gracz będzie korzystał z dobrodziejstw sojuszników, gdyż sam nie będzie miał możliwości przeprowadzenia badań czy budowy. Wszystko przyjdzie z biegiem czasu (czyli jakoś od 5 misji - takie są plany).
Re: GMod - zapowiedź
Całkiem sensowne.
Próbowałem czegoś podobnego (lub podobnie brzmiącego) gdzie gracz ma do dyspozycji na kilka chwil fabrykę w bazie głównej by na chwilę móc się nacieszyć bronią oblężniczą by po jakimś czasie wrócić do karabinów i baraków.
Niestety okazało się że działa są bezużyteczne w tamtej misji a wyrzutnia rakiet zamieniała bazę wroga w żart.
Próbowałem czegoś podobnego (lub podobnie brzmiącego) gdzie gracz ma do dyspozycji na kilka chwil fabrykę w bazie głównej by na chwilę móc się nacieszyć bronią oblężniczą by po jakimś czasie wrócić do karabinów i baraków.
Niestety okazało się że działa są bezużyteczne w tamtej misji a wyrzutnia rakiet zamieniała bazę wroga w żart.