GMod - zapowiedź

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
krys123
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 9
Joined: Thu Jan 19, 2012 2:51 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post by krys123 »

Niestety, mój mod nie wyszedł trudno.
Jeżeli potrzebujesz tłumaczenia daj, mi znać.
Postaram się ci przetłumaczyć. Potrafię, płynnie niemiecki.
A pro po tego można byłoby zrobić język niemiecki.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Szczerze to nie wydaje mi się, aby w OWara grali Niemcy, ale zapamiętam sobie Twoją ofertę. :amhello:
Image
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: GMod - zapowiedź

Post by Antitheus »

Szulce wrote:Szczerze to nie wydaje mi się, aby w OWara grali Niemcy, ale zapamiętam sobie Twoją ofertę. :amhello:
Grają. Swojego czasu nawet była ich słuszna ilość.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Swego czasu to i Polaków pewnie było więcej. :D

Informuję, że po kilku dniach przerwy spowodowanej problemami zdrowotnymi, ruszyły dalsze prace nad modyfikacją.
Image
User avatar
15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 168
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: GMod - zapowiedź

Post by 15DarkMaster1987 »

:D
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Oto wygląd postaci Anarcha. Jako, iż odgadł nazwę moda w miarę szybko, zostanie jednym z głównych antagonistów kampanii:
Image

Aktualnie prace idą dość mozolnie, gdyż nie mogę ogarnąć pewnych rzeczy przy tworzeniu map. Z braku laku zajmuję się dokańczaniem kwestii postaci oraz podstawowymi elementami moda. :amhello:
Image
Anarchy
Site Moderator
Chad
Posts: 1223
Joined: Thu May 03, 2007 11:02 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Anarchy »

Ej, ej ej! Nie zgadzam się. Jako biały supremacjonista nie zgadzam się być murzynem.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Anarchy, spokojnie. Kolor skóry nie czyni z niego afroamerykanina (trzeba się pilnować, inwigilują :D ) tylko, jak ustaliliśmy, jednego z przedstawicieli instytucji śmierci. Widziałeś Ty kiedyś białego wysłannika mrocznych sił? :P
Image
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by archanix »

Z jednej strony powodzenia z drugiej chciałem zapytać... nie masz problemów z rozkojarzeniem przy nadmiarze bohaterów?

Była taka sytuacja że chciałem żeby gość zarzucił żartem:

$ CJ-Auto-3
- Ty mi powiedz lepiej jak udało ci się tam wpakować auto bo widzisz musimy Siwego dostarczyć do szpitala bo mu się przywidziało że jest w ciąży pozamacicznej w końcu spuchło mu kolano.

I wychodzi na to że ta jedna linijka dialogowa jest lepsza niż cała fabuła nad którą się męczyłem.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

archanix wrote:Z jednej strony powodzenia z drugiej chciałem zapytać... nie masz problemów z rozkojarzeniem przy nadmiarze bohaterów?

Była taka sytuacja że chciałem żeby gość zarzucił żartem:

$ CJ-Auto-3
- Ty mi powiedz lepiej jak udało ci się tam wpakować auto bo widzisz musimy Siwego dostarczyć do szpitala bo mu się przywidziało że jest w ciąży pozamacicznej w końcu spuchło mu kolano.

I wychodzi na to że ta jedna linijka dialogowa jest lepsza niż cała fabuła nad którą się męczyłem.
Spokojnie, większość postaci nie będzie wiele mówiła, jeżeli nie doprowadzi do tego główny bohater (ups, czyżbym zdradził pewien element? :D ). A te, które mają mówić sporo już praktycznie obsadziłem, wystarczy tylko napisać dialogi. :amhello:

@MarkedOne - Blackmena już nie ma. :amcry:
Image
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: GMod - zapowiedź

Post by Serpent »

Szulce wrote: @MarkedOne - Blackmena już nie ma. :amcry:
[*]


Szulce jakbyś miał pytania to spamuj na pw :D
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Spoko, Sierp. Pewnie będę miał niejedno pytanie w przyszłości. :P

//Edit:
Mam 2 wiadomości odnośnie moda:
1. Prace się nieco przeciągną, gdyż plik z danymi gry (LangPOL w folderze GameInit) postanowił opuścić mnie razem z reinstalacją systemu, więc trzeba pisać od nowa.

2. GIMP, po wielu modlitwach i groźbach, postanowił pójść na ustępstwo i pomóc mi z mapami. :D

Koniec ogłoszeń, zapraszam do dalszego zadawania pytań odnośnie modyfikacji. :amhello:
Image
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by archanix »

Moje pytanie jest dosyć proste... może na nie odpowiadałeś.
Jak bywa z technologiami w twojej kampanii?

Bo widzisz w oryginalnym OW dostajemy po jednym do trzech ulepszeń co misję... aż do Epsilonu i Wysypu Ruskiej działalności produkcyjnej od której mamy tonę nowych rzeczy. Czy ty postarasz się wprowadzić powolne ulepszenia co misję czy jak w niektórych modach dostajemy już lasery i ciężkie działa na początku?
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by Szulce »

Ha, u mnie będzie zgoła odwrotnie. Na początku kampanii gracz będzie korzystał z dobrodziejstw sojuszników, gdyż sam nie będzie miał możliwości przeprowadzenia badań czy budowy. Wszystko przyjdzie z biegiem czasu (czyli jakoś od 5 misji - takie są plany).
Image
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: GMod - zapowiedź

Post by archanix »

Całkiem sensowne.
Próbowałem czegoś podobnego (lub podobnie brzmiącego) gdzie gracz ma do dyspozycji na kilka chwil fabrykę w bazie głównej by na chwilę móc się nacieszyć bronią oblężniczą by po jakimś czasie wrócić do karabinów i baraków.

Niestety okazało się że działa są bezużyteczne w tamtej misji a wyrzutnia rakiet zamieniała bazę wroga w żart.
Locked