GMod - zapowiedź

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Topic author
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

#46

Post by Szulce » Fri Apr 01, 2016 1:46 pm

Nefarem wrote:"Leje na maszynę" Nie wiem czemu ale mam z tym tekstem złe skojarzenia i niektóre osoby mogą wiedzieć o co chodzi :D .
Akurat w tym wypadku zbieżność jest przypadkowa, bo nie mam bladego pojęcia, o co chodzi. :D
Image

User avatar

archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 93
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: GMod - zapowiedź

#47

Post by archanix » Mon Apr 04, 2016 7:22 am

Szulce wrote:
Nefarem wrote:"Leje na maszynę" Nie wiem czemu ale mam z tym tekstem złe skojarzenia i niektóre osoby mogą wiedzieć o co chodzi :D .
Akurat w tym wypadku zbieżność jest przypadkowa, bo nie mam bladego pojęcia, o co chodzi. :D
Widocznie nigdy psa nie miałeś :D

User avatar

Topic author
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

#48

Post by Szulce » Thu May 05, 2016 9:52 am

Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta. :D Stay tuned! :amhello:
Image

User avatar

Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1284
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: GMod - zapowiedź

#49

Post by Creative » Thu May 05, 2016 11:20 am

Szulce wrote:Zainteresowanych informuję, iż chwilowo prace zostały wstrzymane. Poszukuję natchnienia i weny do dalszego tworzenia map. Nie wycofam się z produkcji tego moda, po prostu chwilowo muszę zastopować, żeby potem ruszyć z kopyta. :D Stay tuned! :amhello:
A możesz dokładnie opisać co zrobiłeś do tej pory?

User avatar

Topic author
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

#50

Post by Szulce » Thu May 05, 2016 11:30 am

Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.
Image

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: GMod - zapowiedź

#51

Post by Nefarem » Thu May 05, 2016 12:01 pm

Owalam się z robieniem mapy i tak jest :D
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 712
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: GMod - zapowiedź

#52

Post by Gelwe » Thu May 05, 2016 12:55 pm

Szulce wrote:Problemem jest to, że niewiele. Oprócz 1 misji, zatrzymałem się na samym początku tworzenia drugiej mapy, gdzie jest jeszcze płaska ziemia (dodałem wodę, którą trzeba poprawić). Pomysł na misję mam, ale nie mam mapy.
Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map :arhello:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

User avatar

Topic author
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

#53

Post by Szulce » Fri May 06, 2016 5:00 am

Gelwe wrote:Niech ci nasz naczelny forumowy modder pomoże z tworzeniem map :arhello:
Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła. :?
Image

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 712
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: GMod - zapowiedź

#54

Post by Gelwe » Sat May 07, 2016 8:21 pm

Szulce wrote: Nie chciałem mu zawracać gitary tworzeniem, poprosiłem go tylko o radę dotyczącą, jak umieścić na niej elementy natury. Poza tym - zacząłem ogarniać, jak tworzyć mapy, więc próbowałem swoich sił, ale wena mi opadła. :?
Polecam Bryce, tworzenie mapek w nim jest w miarę proste, jedyną trudnością jest odpowiednie ustawienie kamery żeby uzyskać podobną perspektywę jak w OW.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

User avatar

Topic author
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

#55

Post by Szulce » Sun May 08, 2016 4:53 am

Jeżeli prostsze, niż w Photoshop' ie, to spróbuję. Na razie, jak już wspominałem, brak mi chęci do tego wszystkiego.
Image

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: GMod - zapowiedź

#56

Post by Nefarem » Sun May 08, 2016 10:59 am

Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2591
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: GMod - zapowiedź

#57

Post by Antitheus » Sun May 08, 2016 12:09 pm

Nefarem wrote:Coś czuje że mod umrze na zapowiedzi ;/ .
https://original-war.net/articles.php?a=Quiz1
To wypełnij w międzyczasie ankietę.

User avatar

Topic author
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

#58

Post by Szulce » Sun Jul 17, 2016 12:51 pm

Mała aktualizacja - pomimo tego, iż map praktycznie nie ruszyłem, nie oznacza to, że prace stoją:
- Aktualnie dopracowywane są konteksty fabularne i małe niedociągnięcia w pierwszej misji,
- Wskazówki wyświetlają się poprawnie

Nie mam jednak punktu zaczepienia odnośnie GM Editor' a i kontaktu ze Stucuk' iem. Postęp prac postaram się zamieszczać w temacie na bieżąco. Ewentualne pytania również mile widziane. :amhello:
Image

User avatar

Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1284
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: GMod - zapowiedź

#59

Post by Creative » Sun Jul 17, 2016 1:06 pm

W takim tempie mod ujrzymy w 2020r. Ale powodzenia :D

User avatar

Topic author
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 486
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: GMod - zapowiedź

#60

Post by Szulce » Thu Sep 22, 2016 9:00 am

Zapewne wielu z Was nie wierzyło, ale oto jest - mapa do misji 02:
Spoiler:
Image
Jest to moja pierwsza, wykonana samodzielnie, mapa (podziękowania dla Serpenta za porady :D ), więc proszę o wyrozumiałość. :amhello:
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests