HackMod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: HackMod

Post by czeresniaczek1 »

Serpent wrote: Tue Mar 09, 2021 7:25 pm Osiągnięcia nie działają bo wywaliłeś oryginalny plik mod.lua który includuje część plików interfejsu.

Jeżeli zostawi się oryginalny plik mod.lua nie można uruchomić "okienka dialogowego z funkcjami" jak jest jakiś inny sposób na rozwiązanie tego napisz. Łączenie tych plików też nic nie daje
Nie można skompilować czyli nie działa w danej misji.
Nie można skompilować bo źle wklejasz kod.
Gdzie w tym modzie wkleja się kod ?

Problem z lua rozwiązałem jest intro danej gry i działają osiągnięcia.
Last edited by czeresniaczek1 on Wed Mar 10, 2021 7:43 pm, edited 1 time in total.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: HackMod

Post by Serpent »

Kod się dokleja w mod.lua a nie podmienia całe pliki.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: HackMod

Post by czeresniaczek1 »

Zapytam który kod ten z GlobalSA ?

Trzeba skopiować folderu lua oraz Libraries z HM do konkretnego moda. Następnie w ow edytorze dla każdej misji zaincludować plik GlobalSA.src i przekompilować kod.

Twoja odpowiedź na pytanie innego unsera, gdzie tu mowa o kopiowaniu i wklejaniu kodów ja tu widzę nazwę folder.

W GlobalSA nie mam żadnej komendy odnoszącej się do wykonania funkcji z mod.lua
Spoiler:
// Global SA module by Serpent
// Place for global Steam Achievements

// Called always when missions end
{
campaignNumber - 1 for Am, 2 for Ar, 3 for Ru, 4 for Alliance
missionNumber - from 1 to 15
medal1 - boolean
medal2 - boolean
medal3 - boolean
}
Export Function SA_EndMission(campaignNumber, missionNumber, medal1, medal2, medal3);
var achiv;
begin
// Complete all Am/Ru missions with all medals on hard difficulty;
// ACH_GOTA/ACH_MOTSU/ACH_LOP

if not missionNumber then
exit;

achiv := false;

case campaignNumber of
1: achiv := 'ACH_GOTA';
2: ; // todo
3: achiv := 'ACH_MOTSU';
4: achiv := 'ACH_LOP';
end;

if Difficulty = 3 and achiv and medal1 and medal2 and medal3 then
SetAchievementEX(achiv, missionNumber);
End;

// Behemoth constructed ACH_SMC - place into event BehemothConstructed
Export Function SA_BehemothConstructed;
begin
SetAchievement('ACH_SMC');
End;

// Hack Mod by Serpent
On CustomCommand(p1, p2, p3, p4, p5, p6) do
begin

case p2 of
1: HackUnlimitedResources;
2: HackSetLevel10;
3: HackSetLevel10YourUnits;
4: HackSpawnHuman;
5: HackSpawnVehicle;
6: HackInvincible;
7: HackInvisible;
8: HackChangeYourSide;
9: HackChangeUnitSide;
10: HackFog;
11: HackApeman;
12: HackBoom;
end;
Jest odniesienie do osiągnięć i opis funkcji wywołania komendy\kodu.


W mod.lua tylko komendy wywoławcze(efekt widoczny na ekranie monitora)



Wkleiłem/przekopiowałem do mod.lua kod na surowce napisz mi gdzie on ma być jest wklejony/przekopiowany pod pierwszą "komendą" i na końcu pliku.
Spoiler:
-- Hack Mod by Serpent
-- 2021
setText(logotext, 'HACK MOD by Serpent -- press ~ to active console in game!')

game.hackPanel = getElementEX(
game,
anchorNone,
XYWH(0, 60, 300, 380),
false,
{
colour1 = RGB(20, 25, 30),
}
);

game.hackPanel.name = getLabelEX(
game.hackPanel,
anchorNone,
XYWH(0, 10, 300, 10),
nil,
'Hack Console - by Serpent',
{
nomouseevent = true,
text_halign = ALIGN_MIDDLE,
text_valign = ALIGN_TOP,
}
);

// Unlimited resources
Export Function HackUnlimitedResources;
var i, j, tmp;
begin
tmp := FilterAllUnits([[f_side, your_side], [f_or, [f_btype, b_depot], [f_btype, b_warehouse]]]);

if not tmp then
exit;

for i in tmp do
for j = 1 to 3 do
SetResourceType(GetBase(i), j, 99999);
End;

game.hackPanel.button1 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 40, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(1);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Add resources',
}
);

game.hackPanel.button2 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 75, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(2);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = '10 level for selected units',
}
);

game.hackPanel.button3 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 100, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(3);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = '10 level for all your units',
}
);

game.hackPanel.button4 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 135, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(4);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Spawn human',
}
);

game.hackPanel.button5 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 160, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(5);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Spawn vehicle',
}
);

game.hackPanel.button11 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 185, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(11);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Spawn apeman',
}
);

game.hackPanel.button6 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 215, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(6);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Set selected units invincible',
}
);

game.hackPanel.button7 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 240, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(7);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Set selected units invisible',
}
);

game.hackPanel.button8 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 265, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(8);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Change your side',
}
);

game.hackPanel.button9 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 290, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(9);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Change selected units side',
}
);

game.hackPanel.button10 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 320, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(10);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Fog off',
}
);

game.hackPanel.button12 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 345, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(12);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Boom!',
}
);


function showHackPanel()
if (not getVisible(game)) then
return;
end;

local MODE = getVisible(game.hackPanel);

if (not MODE) then
setVisible(game.hackPanel, true);
setX(game.hackPanel, 0);
else
setVisible(game.hackPanel, false);
end;
end;

function onMenuKeyPress(k)
if (k == 192) then
showHackPanel();
end;
end;

set_Callback(0, CALLBACK_KEYPRESS, 'onMenuKeyPress(%k)');


// Unlimited resources
Export Function HackUnlimitedResources;
var i, j, tmp;
begin
tmp := FilterAllUnits([[f_side, your_side], [f_or, [f_btype, b_depot], [f_btype, b_warehouse]]]);

if not tmp then
exit;

for i in tmp do
for j = 1 to 3 do
SetResourceType(GetBase(i), j, 99999);
End;
Last edited by czeresniaczek1 on Thu Mar 11, 2021 8:21 am, edited 4 times in total.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: HackMod

Post by Serpent »

mod.lua należy scalić w jeden.

Code: Select all

include('classic_init');
include('sos_init');


+ zawartość mod.lua z HM
Instrukcja wdrożeniowa jest może niezbyt precyzyjna ale większość modów nie korzysta z pliku mod.lua, aczkolwiek chyba łatwo się domyślić że nadpisywanie całego pliku który istnieje może coś popsuć.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: HackMod

Post by czeresniaczek1 »

Czytaj mój pierwszy post na górze. Bez niczyjej pomocy na to wpadłem dla pewności skopiuję i wkleję do tego posta moją
odpowiedź z mojego posta.

Problem z lua rozwiązałem jest intro danej gry i działają osiągnięcia.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: HackMod

Post by Serpent »

czeresniaczek1 wrote: Fri Mar 12, 2021 6:19 am Problem z lua rozwiązałem jest intro danej gry i działają osiągnięcia.
Więc w czym problem?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: HackMod

Post by Serpent »

Wersja 3.3 jest już dostępna do pobrania.

Lista zmian:
- Przycisk F1 umożliwia otwieranie i zamykanie panelu (przycisk ` również)
- Dodano panel z możliwością wyboru klasy, nacji i poziomu tworzonego człowieka
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
kmicic11
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Posts: 13
Joined: Sat Feb 10, 2024 2:20 pm

Re: HackMod

Post by kmicic11 »

Cześć
Gram w tego moda kilka postaci jest na 50 lvl nie uruchamia mi misji 12a nie wiem co jest powodem za wysoki poziom czy co na oficjalnym forum nie będę pisał co edytowałem ab uzyskać tak wysoki poziom odpowiem na pw.
Post Reply