HackMod

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: HackMod

Post by czeresniaczek1 »

Serpent wrote: Tue Mar 09, 2021 7:25 pm Osiągnięcia nie działają bo wywaliłeś oryginalny plik mod.lua który includuje część plików interfejsu.

Jeżeli zostawi się oryginalny plik mod.lua nie można uruchomić "okienka dialogowego z funkcjami" jak jest jakiś inny sposób na rozwiązanie tego napisz. Łączenie tych plików też nic nie daje
Nie można skompilować czyli nie działa w danej misji.
Nie można skompilować bo źle wklejasz kod.
Gdzie w tym modzie wkleja się kod ?

Problem z lua rozwiązałem jest intro danej gry i działają osiągnięcia.
Last edited by czeresniaczek1 on Wed Mar 10, 2021 7:43 pm, edited 1 time in total.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: HackMod

Post by Serpent »

Kod się dokleja w mod.lua a nie podmienia całe pliki.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: HackMod

Post by czeresniaczek1 »

Zapytam który kod ten z GlobalSA ?

Trzeba skopiować folderu lua oraz Libraries z HM do konkretnego moda. Następnie w ow edytorze dla każdej misji zaincludować plik GlobalSA.src i przekompilować kod.

Twoja odpowiedź na pytanie innego unsera, gdzie tu mowa o kopiowaniu i wklejaniu kodów ja tu widzę nazwę folder.

W GlobalSA nie mam żadnej komendy odnoszącej się do wykonania funkcji z mod.lua
Spoiler:
// Global SA module by Serpent
// Place for global Steam Achievements

// Called always when missions end
{
campaignNumber - 1 for Am, 2 for Ar, 3 for Ru, 4 for Alliance
missionNumber - from 1 to 15
medal1 - boolean
medal2 - boolean
medal3 - boolean
}
Export Function SA_EndMission(campaignNumber, missionNumber, medal1, medal2, medal3);
var achiv;
begin
// Complete all Am/Ru missions with all medals on hard difficulty;
// ACH_GOTA/ACH_MOTSU/ACH_LOP

if not missionNumber then
exit;

achiv := false;

case campaignNumber of
1: achiv := 'ACH_GOTA';
2: ; // todo
3: achiv := 'ACH_MOTSU';
4: achiv := 'ACH_LOP';
end;

if Difficulty = 3 and achiv and medal1 and medal2 and medal3 then
SetAchievementEX(achiv, missionNumber);
End;

// Behemoth constructed ACH_SMC - place into event BehemothConstructed
Export Function SA_BehemothConstructed;
begin
SetAchievement('ACH_SMC');
End;

// Hack Mod by Serpent
On CustomCommand(p1, p2, p3, p4, p5, p6) do
begin

case p2 of
1: HackUnlimitedResources;
2: HackSetLevel10;
3: HackSetLevel10YourUnits;
4: HackSpawnHuman;
5: HackSpawnVehicle;
6: HackInvincible;
7: HackInvisible;
8: HackChangeYourSide;
9: HackChangeUnitSide;
10: HackFog;
11: HackApeman;
12: HackBoom;
end;
Jest odniesienie do osiągnięć i opis funkcji wywołania komendy\kodu.


W mod.lua tylko komendy wywoławcze(efekt widoczny na ekranie monitora)



Wkleiłem/przekopiowałem do mod.lua kod na surowce napisz mi gdzie on ma być jest wklejony/przekopiowany pod pierwszą "komendą" i na końcu pliku.
Spoiler:
-- Hack Mod by Serpent
-- 2021
setText(logotext, 'HACK MOD by Serpent -- press ~ to active console in game!')

game.hackPanel = getElementEX(
game,
anchorNone,
XYWH(0, 60, 300, 380),
false,
{
colour1 = RGB(20, 25, 30),
}
);

game.hackPanel.name = getLabelEX(
game.hackPanel,
anchorNone,
XYWH(0, 10, 300, 10),
nil,
'Hack Console - by Serpent',
{
nomouseevent = true,
text_halign = ALIGN_MIDDLE,
text_valign = ALIGN_TOP,
}
);

// Unlimited resources
Export Function HackUnlimitedResources;
var i, j, tmp;
begin
tmp := FilterAllUnits([[f_side, your_side], [f_or, [f_btype, b_depot], [f_btype, b_warehouse]]]);

if not tmp then
exit;

for i in tmp do
for j = 1 to 3 do
SetResourceType(GetBase(i), j, 99999);
End;

game.hackPanel.button1 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 40, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(1);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Add resources',
}
);

game.hackPanel.button2 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 75, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(2);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = '10 level for selected units',
}
);

game.hackPanel.button3 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 100, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(3);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = '10 level for all your units',
}
);

game.hackPanel.button4 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 135, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(4);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Spawn human',
}
);

game.hackPanel.button5 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 160, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(5);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Spawn vehicle',
}
);

game.hackPanel.button11 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 185, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(11);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Spawn apeman',
}
);

game.hackPanel.button6 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 215, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(6);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Set selected units invincible',
}
);

game.hackPanel.button7 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 240, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(7);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Set selected units invisible',
}
);

game.hackPanel.button8 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 265, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(8);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Change your side',
}
);

game.hackPanel.button9 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 290, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(9);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Change selected units side',
}
);

game.hackPanel.button10 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 320, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(10);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Fog off',
}
);

game.hackPanel.button12 = getButtonEX_Basic(
game.hackPanel,
anchorL,
XYWH(10, 345, 280, 20),
SKINTYPE_NONE,
'OW_CUSTOM_COMMAND(12);',
Button_Colour,
Bevel_Highlight,
Bevel_Shadow,
{
visible = true,
text = 'Boom!',
}
);


function showHackPanel()
if (not getVisible(game)) then
return;
end;

local MODE = getVisible(game.hackPanel);

if (not MODE) then
setVisible(game.hackPanel, true);
setX(game.hackPanel, 0);
else
setVisible(game.hackPanel, false);
end;
end;

function onMenuKeyPress(k)
if (k == 192) then
showHackPanel();
end;
end;

set_Callback(0, CALLBACK_KEYPRESS, 'onMenuKeyPress(%k)');


// Unlimited resources
Export Function HackUnlimitedResources;
var i, j, tmp;
begin
tmp := FilterAllUnits([[f_side, your_side], [f_or, [f_btype, b_depot], [f_btype, b_warehouse]]]);

if not tmp then
exit;

for i in tmp do
for j = 1 to 3 do
SetResourceType(GetBase(i), j, 99999);
End;
Last edited by czeresniaczek1 on Thu Mar 11, 2021 8:21 am, edited 4 times in total.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: HackMod

Post by Serpent »

mod.lua należy scalić w jeden.

Code: Select all

include('classic_init');
include('sos_init');


+ zawartość mod.lua z HM
Instrukcja wdrożeniowa jest może niezbyt precyzyjna ale większość modów nie korzysta z pliku mod.lua, aczkolwiek chyba łatwo się domyślić że nadpisywanie całego pliku który istnieje może coś popsuć.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: HackMod

Post by czeresniaczek1 »

Czytaj mój pierwszy post na górze. Bez niczyjej pomocy na to wpadłem dla pewności skopiuję i wkleję do tego posta moją
odpowiedź z mojego posta.

Problem z lua rozwiązałem jest intro danej gry i działają osiągnięcia.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: HackMod

Post by Serpent »

czeresniaczek1 wrote: Fri Mar 12, 2021 6:19 am Problem z lua rozwiązałem jest intro danej gry i działają osiągnięcia.
Więc w czym problem?
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: HackMod

Post by Serpent »

Wersja 3.3 jest już dostępna do pobrania.

Lista zmian:
- Przycisk F1 umożliwia otwieranie i zamykanie panelu (przycisk ` również)
- Dodano panel z możliwością wyboru klasy, nacji i poziomu tworzonego człowieka
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply