Hardcore mod:

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
Post Reply
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Hardcore mod:

Post by archanix »

Takie pytanie; czy ktoś próbował stworzyć moda który miałby nieco utrudnić oficjalne kampanie?
cassa123
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 14
Joined: Fri May 01, 2015 10:20 am
Location: Jawor

Re: Hardcore mod:

Post by cassa123 »

narazie chyba nie ale ja mam w planach zrobienie czegoś takiego
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: Hardcore mod:

Post by archanix »

zależy jak podobnego :) [patrz skrzynka]
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Hardcore mod:

Post by Serpent »

Również miałem takie plany ulepszania kampanii bo np. niektóre dialogi są powyłączane ale przerabianie kampanii musi wiązać się z przepisaniem misji od nowa a już lepiej opłaci się zrobić nowego moda od zera.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: Hardcore mod:

Post by archanix »

Mam nieco inną definicję słowa "opłaci".
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Hardcore mod:

Post by 0dd1 »

Może lepiej by było zacząć od czegoś prostszego, jak poprawienie kilku najbardziej widocznych błędów albo niedociągnięć (jak poprawienie AI w niektórych misjach), i w miarę robienia postępów, rozważyć dodanie nowych rzeczy.
Do it!
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Hardcore mod:

Post by MasterKiller »

@Serp

niektore dialogi sa powylaczane? mozesz nakreslic mniej wiecej w ktorych misjach? i czy jest nagrany do nich dubbing?

@ed

już poszukałem na wlasna reke :D :

$ D5a-Bur-1
- Z tym wozem nic nie zdziałamy. Bez gąsienic nigdy nie dotrzemy do Omikron.

$ D3b-RSol1-2
- Musimy zdecydować, czy użyć do tego celu naszych pojazdów czy bunkrów.

$ D3b-Kov-1
- No więc jak, towarzyszu Burłak? Bunkry czy pojazdy?

RU 03 :D nigdy takich dialogow nie slyszalem, zreszta pojazdy gasienicowe sa niedostepne jeszcze
Last edited by MasterKiller on Fri Mar 18, 2016 1:59 am, edited 2 times in total.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Hardcore mod:

Post by 0dd1 »

MasterKiller wrote:@Serp

niektore dialogi sa powylaczane? mozesz nakreslic mniej wiecej w ktorych misjach? i czy jest nagrany do nich dubbing?
Chodzi o to że są pewne drobne niewykorzystane fragmenty, do których dubbing nawet nie zawsze jest w pełni nagrany. Przykładowo w ostatniej misji przymierza miałby się pojawić Omar, udając że chce się przyłączyć a tak naprawdę zamierzał skazić złoże przy najbliższej okazji. Jest tego parę dialogów którym części brakuje głosu. Pamiętam też coś z misji 11 Am przy wysyłaniu Franka na zwiad, gdzie też te "ukryte" dialogi były w połowie nieme.
Do it!
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: Hardcore mod:

Post by archanix »

0dd1 wrote:Może lepiej by było zacząć od czegoś prostszego, jak poprawienie kilku najbardziej widocznych błędów albo niedociągnięć (jak poprawienie AI w niektórych misjach), i w miarę robienia postępów, rozważyć dodanie nowych rzeczy.
Hehe poprawienie AI jest trudniejsze niż napisanie całej fabuły na nowo :D.
cassa123
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 14
Joined: Fri May 01, 2015 10:20 am
Location: Jawor

Re: Hardcore mod:

Post by cassa123 »

lepiej jest dodać parę wątków, które nieznacznie będą miały wpływ na fabułę ale przez to urozmaicą grę oraz wydłuża czas przejścia gry i możliwość wykonywania wielu zadań pobocznych ale i też paru głównych
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Hardcore mod:

Post by 0dd1 »

archanix wrote:
0dd1 wrote:Może lepiej by było zacząć od czegoś prostszego, jak poprawienie kilku najbardziej widocznych błędów albo niedociągnięć (jak poprawienie AI w niektórych misjach), i w miarę robienia postępów, rozważyć dodanie nowych rzeczy.
Hehe poprawienie AI jest trudniejsze niż napisanie całej fabuły na nowo :D.
Powiedziałem coś prostego. Weź na przykład amerykańską misje z budową Epsilon. Poprawić można fakt że czasem pojawiają się ciężkie działa na średnim podwoziu, i ewentualnie zmodyfikować trochę ataki wroga, włącznie z tym arabskim.
Do it!
User avatar
archanix
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 92
Joined: Mon May 23, 2011 6:34 am

Re: Hardcore mod:

Post by archanix »

Albo w końcu dodać Ruskim małpoludy z maszynówami w końcu oni też z nich korzystali.
User avatar
SW94
Soldier level 2
Soldier level 2
Posts: 36
Joined: Fri Apr 26, 2013 7:23 pm

Re: Hardcore mod:

Post by SW94 »

MasterKiller wrote: $ D3b-Kov-1
- No więc jak, towarzyszu Burłak? Bunkry czy pojazdy?
Jak zginie Gniewko, a Kowaliuk żyje, to wtedy jest taki dialog.
MasterKiller wrote: $ D3b-RSol1-2
- Musimy zdecydować, czy użyć do tego celu naszych pojazdów czy bunkrów.
A ten z kolei, jak i Gniewko, i Kowaliuk zginęli.
Post Reply