Page 1 of 1

Hardcore mod:

Posted: Thu Mar 17, 2016 1:53 pm
by archanix
Takie pytanie; czy ktoś próbował stworzyć moda który miałby nieco utrudnić oficjalne kampanie?

Re: Hardcore mod:

Posted: Thu Mar 17, 2016 5:23 pm
by cassa123
narazie chyba nie ale ja mam w planach zrobienie czegoś takiego

Re: Hardcore mod:

Posted: Thu Mar 17, 2016 7:46 pm
by archanix
zależy jak podobnego :) [patrz skrzynka]

Re: Hardcore mod:

Posted: Thu Mar 17, 2016 8:17 pm
by Serpent
Również miałem takie plany ulepszania kampanii bo np. niektóre dialogi są powyłączane ale przerabianie kampanii musi wiązać się z przepisaniem misji od nowa a już lepiej opłaci się zrobić nowego moda od zera.

Re: Hardcore mod:

Posted: Thu Mar 17, 2016 8:40 pm
by archanix
Mam nieco inną definicję słowa "opłaci".

Re: Hardcore mod:

Posted: Thu Mar 17, 2016 9:21 pm
by 0dd1
Może lepiej by było zacząć od czegoś prostszego, jak poprawienie kilku najbardziej widocznych błędów albo niedociągnięć (jak poprawienie AI w niektórych misjach), i w miarę robienia postępów, rozważyć dodanie nowych rzeczy.

Re: Hardcore mod:

Posted: Fri Mar 18, 2016 1:12 am
by MasterKiller
@Serp

niektore dialogi sa powylaczane? mozesz nakreslic mniej wiecej w ktorych misjach? i czy jest nagrany do nich dubbing?

@ed

już poszukałem na wlasna reke :D :

$ D5a-Bur-1
- Z tym wozem nic nie zdziałamy. Bez gąsienic nigdy nie dotrzemy do Omikron.

$ D3b-RSol1-2
- Musimy zdecydować, czy użyć do tego celu naszych pojazdów czy bunkrów.

$ D3b-Kov-1
- No więc jak, towarzyszu Burłak? Bunkry czy pojazdy?

RU 03 :D nigdy takich dialogow nie slyszalem, zreszta pojazdy gasienicowe sa niedostepne jeszcze

Re: Hardcore mod:

Posted: Fri Mar 18, 2016 1:54 am
by 0dd1
MasterKiller wrote:@Serp

niektore dialogi sa powylaczane? mozesz nakreslic mniej wiecej w ktorych misjach? i czy jest nagrany do nich dubbing?
Chodzi o to że są pewne drobne niewykorzystane fragmenty, do których dubbing nawet nie zawsze jest w pełni nagrany. Przykładowo w ostatniej misji przymierza miałby się pojawić Omar, udając że chce się przyłączyć a tak naprawdę zamierzał skazić złoże przy najbliższej okazji. Jest tego parę dialogów którym części brakuje głosu. Pamiętam też coś z misji 11 Am przy wysyłaniu Franka na zwiad, gdzie też te "ukryte" dialogi były w połowie nieme.

Re: Hardcore mod:

Posted: Fri Mar 18, 2016 8:29 am
by archanix
0dd1 wrote:Może lepiej by było zacząć od czegoś prostszego, jak poprawienie kilku najbardziej widocznych błędów albo niedociągnięć (jak poprawienie AI w niektórych misjach), i w miarę robienia postępów, rozważyć dodanie nowych rzeczy.
Hehe poprawienie AI jest trudniejsze niż napisanie całej fabuły na nowo :D.

Re: Hardcore mod:

Posted: Fri Mar 18, 2016 8:36 am
by cassa123
lepiej jest dodać parę wątków, które nieznacznie będą miały wpływ na fabułę ale przez to urozmaicą grę oraz wydłuża czas przejścia gry i możliwość wykonywania wielu zadań pobocznych ale i też paru głównych

Re: Hardcore mod:

Posted: Fri Mar 18, 2016 8:21 pm
by 0dd1
archanix wrote:
0dd1 wrote:Może lepiej by było zacząć od czegoś prostszego, jak poprawienie kilku najbardziej widocznych błędów albo niedociągnięć (jak poprawienie AI w niektórych misjach), i w miarę robienia postępów, rozważyć dodanie nowych rzeczy.
Hehe poprawienie AI jest trudniejsze niż napisanie całej fabuły na nowo :D.
Powiedziałem coś prostego. Weź na przykład amerykańską misje z budową Epsilon. Poprawić można fakt że czasem pojawiają się ciężkie działa na średnim podwoziu, i ewentualnie zmodyfikować trochę ataki wroga, włącznie z tym arabskim.

Re: Hardcore mod:

Posted: Sat Mar 19, 2016 9:43 am
by archanix
Albo w końcu dodać Ruskim małpoludy z maszynówami w końcu oni też z nich korzystali.

Re: Hardcore mod:

Posted: Tue Apr 12, 2016 11:14 am
by SW94
MasterKiller wrote: $ D3b-Kov-1
- No więc jak, towarzyszu Burłak? Bunkry czy pojazdy?
Jak zginie Gniewko, a Kowaliuk żyje, to wtedy jest taki dialog.
MasterKiller wrote: $ D3b-RSol1-2
- Musimy zdecydować, czy użyć do tego celu naszych pojazdów czy bunkrów.
A ten z kolei, jak i Gniewko, i Kowaliuk zginęli.