Witam.
Postanowiłem już oficjalnie zapowiedzieć mojego moda, który NAPEWNO powstanie. Część z was już pewnie wie o tym, gdyż pytałem o parę spraw.
Chciałbym wam przedstawić pierwsze dwie misje. Chciałbym najpierw sprawdzić czy powinienem pójść w innym kierunku, czy tak jak było wcześniej zostawić i ewentualnie poprawić to i owo.
Proszę wypisywać błędy, zależy mi na tym, aby mój mod był dopracowany.
Download: http://chomikuj.pl/jacentix1/OW+Mody
Wątek roboczy: https://forum.original-war.net/viewtopi ... =42&t=4769
Bestia
Re: Bestia
A nie mogłeś wrzucić na inny hosting? Wrzuć na inny serwis a chętnie przetestuję.
Last edited by Nefarem on Mon Sep 26, 2016 5:23 pm, edited 1 time in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Bestia
Wrzuć na steam, tam więcej osób go zobaczy więc będzie lepiej dla rozwoju moda
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
Re: Bestia
Nie mam kont na innych hostingach, a OW mam nosteam.
Poza tym specjalnie dałem w dwa party to, aby pobierać na chomiku bez konta.
Poza tym specjalnie dałem w dwa party to, aby pobierać na chomiku bez konta.
-
- Soldier level 6
- Posts: 314
- Joined: Thu Sep 04, 2014 12:53 am
- Location: Oberschlesien
- Contact:
Re: Bestia
Ale od chomikuj to wy się odczepcie, hosting wporzo przynajmniej do tego 1Mb Więc nawet nie musiałeś tego dzielić na dwa party. Pierwsza mapa powinna być ukryta a drugą małpę się powinno szukać i zbliżyć do niej żeby do nas dołączyła + jakiś małpiaty dialog. Drugiej mapy po znalezieniu towarzysza nie chciało mi się przechodzić, musisz to jakoś uciekawić.. Dwója na zachętę!
Re: Bestia
- Można atakować sojuszników.
- Podeszłem obiema małpami pod EON przed przyprowadzeniem blackmena do tych dwóch gości na dole i rozpoczęła się następna misja.
- Dla lepszego efektu proponuję dać komendę na obracanie się postaci które ze sobą rozmawiają bo rozmawiają stojąc plecami do siebie co trochę źle wygląda.
- Brak szybkiego wznowienia.
- Jest cel ucieknijcie podczas gdy i tak najpierw trzeba znaleść drugą małpę.
A co do innych hostingów, to nie wiem jakie miałeś na myśli ale są takie które nie wymagają posiadania konta.
- Podeszłem obiema małpami pod EON przed przyprowadzeniem blackmena do tych dwóch gości na dole i rozpoczęła się następna misja.
- Dla lepszego efektu proponuję dać komendę na obracanie się postaci które ze sobą rozmawiają bo rozmawiają stojąc plecami do siebie co trochę źle wygląda.
- Brak szybkiego wznowienia.
- Jest cel ucieknijcie podczas gdy i tak najpierw trzeba znaleść drugą małpę.
A co do innych hostingów, to nie wiem jakie miałeś na myśli ale są takie które nie wymagają posiadania konta.
Last edited by Nefarem on Mon Sep 26, 2016 11:39 pm, edited 1 time in total.
Absolute Dominion
Original War Cooperation
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: Bestia
Wyczuwam kolejne troll konto blackmena.Don Hard wrote:Nie mam kont na innych hostingach, a OW mam nosteam.
Creative wrote:
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze Kontakt PW.
-
- Soldier level 4
- Posts: 91
- Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm
Re: Bestia
z ogólnych rzeczy:
- część misji masz w folderze __AM, część w folderze _AM, w związku z czym jak sobie człowiek samemu nie poprawi to druga misja się nie załaduje
- mapy z kampanii, ogrywane po wielokroć
z misji 1:
- nie trzeba wracać małpami do bazy, wystarczy je od razu wysłać do EON-a
- można atakować sojuszników
- walka jedną małpą praktycznie jest bez sensu, dopiero dwie mają jakieś szanse z żołnierzami, więc kilka pierwszych podejść to zabawa w kotka i myszkę
- w ogóle dlaczego rosyjscy żołnierze w przeszłości, widząc małpy, od razu do nich strzelają bez rozkazu? :O nawet jeśli ta małpa ma kałacha w ręce, to to nie jest oczywista sytuacja
- przydałby się jakiś komunikat, tłumaczący, że jakimś fartem te małpy wylądowały tak blisko od siebie, i dokąd mają się udać. skoro rozumiały rozkazy naukowca, to jakiś przekaz dla nich w przeszłości też powinien być
z misji 2:
- zastanawiałem się, dlaczego mój warsztat buduje wóz, skoro nie mam żadnego mechanika i wszyscy ludzie są zajęci czym innym:
- otóż okazało się, że w środku siedzi... rosyjski mechanik, który ten czołg sobie zbudował, a potem mnie nim zaatakował :O
- po co są aż tak częste zrzuty skrzyń? biorąc pod uwagę że mogę zbudować tylko kilka czołgów za 35 skrzynek i ewentualnie trochę umocnień, a zrzuty są tak częste, że potrzeba komory (której nie ma) żeby za nimi nadążyć, to po jakimś czasie te skrzynki są tylko zawalidrogą.
- wszystkie ataki co do joty takie same
- w miejscu spawnowania wrogich ataków stoi po chwili od cholery ruskich ciężkich czołgów, które nie dojechały do mojej bazy i po prostu tam utknęły. większość z nich po czasie nie ma paliwa, ale nadal przy samym skrzyżowaniu zaraz za moim polem widzenia stoi z 10 działających. mając tylko najlżejsze ręcznie sterowane czołgi z karabinami maszynowymi, jednego mechanika lepszego od rosyjskich i ogólnie garstkę ludzi, szanse są praktycznie zerowe...
- w lewym górnym rogu mapy zostawiłeś złoże ropy, ale nawet nie można go wykorzystać
- trochę nielogiczne wydaje mi się, że przychodząc małpami do bazy, przejmuję nad nią dowództwo
- część misji masz w folderze __AM, część w folderze _AM, w związku z czym jak sobie człowiek samemu nie poprawi to druga misja się nie załaduje
- mapy z kampanii, ogrywane po wielokroć
z misji 1:
- nie trzeba wracać małpami do bazy, wystarczy je od razu wysłać do EON-a
- można atakować sojuszników
- walka jedną małpą praktycznie jest bez sensu, dopiero dwie mają jakieś szanse z żołnierzami, więc kilka pierwszych podejść to zabawa w kotka i myszkę
- w ogóle dlaczego rosyjscy żołnierze w przeszłości, widząc małpy, od razu do nich strzelają bez rozkazu? :O nawet jeśli ta małpa ma kałacha w ręce, to to nie jest oczywista sytuacja
- przydałby się jakiś komunikat, tłumaczący, że jakimś fartem te małpy wylądowały tak blisko od siebie, i dokąd mają się udać. skoro rozumiały rozkazy naukowca, to jakiś przekaz dla nich w przeszłości też powinien być
z misji 2:
- zastanawiałem się, dlaczego mój warsztat buduje wóz, skoro nie mam żadnego mechanika i wszyscy ludzie są zajęci czym innym:
Spoiler:
Spoiler:
- wszystkie ataki co do joty takie same
- w miejscu spawnowania wrogich ataków stoi po chwili od cholery ruskich ciężkich czołgów, które nie dojechały do mojej bazy i po prostu tam utknęły. większość z nich po czasie nie ma paliwa, ale nadal przy samym skrzyżowaniu zaraz za moim polem widzenia stoi z 10 działających. mając tylko najlżejsze ręcznie sterowane czołgi z karabinami maszynowymi, jednego mechanika lepszego od rosyjskich i ogólnie garstkę ludzi, szanse są praktycznie zerowe...
- w lewym górnym rogu mapy zostawiłeś złoże ropy, ale nawet nie można go wykorzystać
- trochę nielogiczne wydaje mi się, że przychodząc małpami do bazy, przejmuję nad nią dowództwo
Re: Bestia
1. Nie za bardzo wiem jaki wpisać na to kod.nadwrazliwosc_zebow wrote:z ogólnych rzeczy:
- część misji masz w folderze __AM, część w folderze _AM, w związku z czym jak sobie człowiek samemu nie poprawi to druga misja się nie załaduje
- mapy z kampanii, ogrywane po wielokroć
z misji 1:
- nie trzeba wracać małpami do bazy, wystarczy je od razu wysłać do EON-a
- można atakować sojuszników
- walka jedną małpą praktycznie jest bez sensu, dopiero dwie mają jakieś szanse z żołnierzami, więc kilka pierwszych podejść to zabawa w kotka i myszkę
- w ogóle dlaczego rosyjscy żołnierze w przeszłości, widząc małpy, od razu do nich strzelają bez rozkazu? :O nawet jeśli ta małpa ma kałacha w ręce, to to nie jest oczywista sytuacja
- przydałby się jakiś komunikat, tłumaczący, że jakimś fartem te małpy wylądowały tak blisko od siebie, i dokąd mają się udać. skoro rozumiały rozkazy naukowca, to jakiś przekaz dla nich w przeszłości też powinien być
z misji 2:
- zastanawiałem się, dlaczego mój warsztat buduje wóz, skoro nie mam żadnego mechanika i wszyscy ludzie są zajęci czym innym:- otóż okazało się, że w środku siedzi... rosyjski mechanik, który ten czołg sobie zbudował, a potem mnie nim zaatakował :OSpoiler:- po co są aż tak częste zrzuty skrzyń? biorąc pod uwagę że mogę zbudować tylko kilka czołgów za 35 skrzynek i ewentualnie trochę umocnień, a zrzuty są tak częste, że potrzeba komory (której nie ma) żeby za nimi nadążyć, to po jakimś czasie te skrzynki są tylko zawalidrogą.Spoiler:
- wszystkie ataki co do joty takie same
- w miejscu spawnowania wrogich ataków stoi po chwili od cholery ruskich ciężkich czołgów, które nie dojechały do mojej bazy i po prostu tam utknęły. większość z nich po czasie nie ma paliwa, ale nadal przy samym skrzyżowaniu zaraz za moim polem widzenia stoi z 10 działających. mając tylko najlżejsze ręcznie sterowane czołgi z karabinami maszynowymi, jednego mechanika lepszego od rosyjskich i ogólnie garstkę ludzi, szanse są praktycznie zerowe...
- w lewym górnym rogu mapy zostawiłeś złoże ropy, ale nawet nie można go wykorzystać
- trochę nielogiczne wydaje mi się, że przychodząc małpami do bazy, przejmuję nad nią dowództwo
2. To będzie poprawione.
3. Na tym polega ta misja, żeby unikać wroga i wykorzystywać ukształtowanie terenu.
4. Bo mają amerykańskie barwy? W misji 2, Samantha pyta się skąd małpy mają kałachy, a porucznik mówi, że MAJĄ NASZE BARWY. (zresztą porucznik powinien podchodzić do Samanthy, szukam odpowiednich kodów)
5. Małpy były pierwszymi jednostkami amerykańskimi, które przeszły przez EoN, a druga misja dzieje się 3 trzy dni po pierwszej (headers.wri nie działają) i dlatego już możemy zobaczyć pierwszych ludzi.
6. Trolololo, mechanik się zakradł do bazy. A tak serio, to wpisałem zły ident warsztatu.
7. Skrzynki zamierzam poprawić by były zrucane np: co 3 minuty by się nie walały po całej mapie.
8. Ataki pozostaną takie jakie były, jedynie zmienię podwozie na średnie, by się nie blokowały. ( a jak dalej się będą blokować to usunę drzewa)
9. Ta misja polega na przechwytywaniu zniszczonych ruskich czołgów, aby je później wykorzystać do ataku na skład.
10. Skoro nie można tego wykorzystać, to może sobie tam zostać.
11. To jest urozmaicenie misji o cel zniszczenia składu. Nie miałem innego pomysłu na nią.
Dziękuję wszystkim za opine.
Re: Bestia
Szybki rush na skład kończy misje w mniej niż minutę :/
Re: Bestia
Bestia 0.2. (alpha) została wydana!
Lista zmian:
Download jest podany w pierwszym poście.
Dalej można zgłaszać błędy.
Lista zmian:
Spoiler:
Dalej można zgłaszać błędy.
Re: Bestia
Zawsze ktoś Ci może wrzucić tego moda na steama. Na steamie mało osób wie że ktoś wydał tutaj modaDon Hard wrote:Nie mam kont na innych hostingach, a OW mam nosteam.
Poza tym specjalnie dałem w dwa party to, aby pobierać na chomiku bez konta.
Re: Bestia
Żeby już zamknąć ten temat. Róbta co chceta. Jak kogoś tak korci, żeby wrzucić ten mod na sztim, to niech sobie go wrzuca.
Re: Bestia
Ok. Jeśli chcesz żebym wrzucił Ci moda na stima. To na PW wyślij mi jakiś opis moda by jako tako wyglądałoDon Hard wrote:Żeby już zamknąć ten temat. Róbta co chceta. Jak kogoś tak korci, żeby wrzucić ten mod na sztim, to niech sobie go wrzuca.
Re: Bestia
Już napisałem ci na PW.Creative wrote:Ok. Jeśli chcesz żebym wrzucił Ci moda na stima. To na PW wyślij mi jakiś opis moda by jako tako wyglądałoDon Hard wrote:Żeby już zamknąć ten temat. Róbta co chceta. Jak kogoś tak korci, żeby wrzucić ten mod na sztim, to niech sobie go wrzuca.