Devil Inside
Devil Inside
Na razie brak jakichkolwiek informacji, gdyż jestem jeszcze w trakcie myślenia nad tym, jak mój mod ma wyglądać. Więcej informacji wkrótce.
Last edited by Don Hard on Tue Jul 03, 2018 4:46 pm, edited 15 times in total.
Re: Halloween Mod
UWAGA! Mod już dostępny do pobrania. Link w pierwszym poście.
Re: Halloween Mod
Mod dość dziwaczny jak na nasze czasy, aczkolwiek elementy jajcarskie zawsze spoko - wejście Terminatora bezcenne (trochę za szybko ginie, jak na koksa). Nie wiem, czy takie miało być założenie, ale nie da się nawet rozbudować bazy, gdyż od razu mamy najazd szatanów (swoją drogą, naprawdę mogliby mieć twarz Kopyta, a nie Szatana albo dyplomaty, w skrajnym przypadku mieli twarz Terminatora). Jest trochę niedociągnięć, ale nie będę oceniał tego poważnie, bo to nie jest poważna produkcja.
Re: Halloween Mod
Dziękuję za (nie)poważną ocenę. Oczywiście elementy dziwaczności i elementy jajcarskie były zamierzone.
Tak samo z atakiem szatana. Co do twarzy Wysłanników, to postanowię to w najbliższym czasie poprawić, ale najpierw chcę uzbierać więcej błędów.
Tak samo z atakiem szatana. Co do twarzy Wysłanników, to postanowię to w najbliższym czasie poprawić, ale najpierw chcę uzbierać więcej błędów.
Re: Halloween Mod
Więcej błędów, tak? To w takim razie:
- Dialogi zaczynają się, pomimo iż często gęsto nie widać drugiego rozmówcy, bądź wieżyczek,
- Dyplomata nie zmienia koloru strony (bo raczej powinien),
- Może daj też trochę czasu na rozbudowę bazy. Co z tego, że dostajemy ludzi, skoro w ciągu 5 - ciu minut wszyscy zginą?
- Dialogi zaczynają się, pomimo iż często gęsto nie widać drugiego rozmówcy, bądź wieżyczek,
- Dyplomata nie zmienia koloru strony (bo raczej powinien),
- Może daj też trochę czasu na rozbudowę bazy. Co z tego, że dostajemy ludzi, skoro w ciągu 5 - ciu minut wszyscy zginą?
Re: Halloween Mod
Szybko mi tu powytykałeś. Do rzeczy:Szulce wrote:Więcej błędów, tak? To w takim razie:
- Dialogi zaczynają się, pomimo iż często gęsto nie widać drugiego rozmówcy, bądź wieżyczek,
- Dyplomata nie zmienia koloru strony (bo raczej powinien),
- Może daj też trochę czasu na rozbudowę bazy. Co z tego, że dostajemy ludzi, skoro w ciągu 5 - ciu minut wszyscy zginą?
1: To się raczej poprawi komendą Wait.
2: Naprawione w Mod Fix. (dyplomata był dodany na krótką chwilę przed wypuszczeniem moda i przegapiłem to)
3: Nie ma sprawy dodam większą cyferkę w every.
PS: Co do aktualizacji moda, będzie wszystko w downloadzie Mod Fix. Nie chce mi się ciągle uploadować tego samego. (moje łącze internetowe jest tragiczne)
Re: Halloween Mod
Od razu szybko. Grunt to sprawne namierzenie błędów i ich unicestwienie.
Re: Halloween Mod
Poprawiłem to i owo. Myślę, że teraz jest dobrze. Poprawka znajduje się w downloadzie Mod Fix.
EDIT: Nikt jeszcze się nie wypowie?
EDIT: Nikt jeszcze się nie wypowie?
Re: Halloween Mod
Po poprawkach to jest do przejścia (trzeba dokładnie uważać, gdzie zrzucać syberytówkę). Jest tylko jedno, małe, "ale"...
Lagi - w bazie naszych sojuszników (którzy podejrzanie nie stawiają oporu i dość szybko żegnają się ze światem) spawnuje się tyle pojazdów, że w pewnym momencie gry pojawiają się kosmiczne lagi. Zrób coś z tym, bo armia szatana zaleje świat.
Lagi - w bazie naszych sojuszników (którzy podejrzanie nie stawiają oporu i dość szybko żegnają się ze światem) spawnuje się tyle pojazdów, że w pewnym momencie gry pojawiają się kosmiczne lagi. Zrób coś z tym, bo armia szatana zaleje świat.
-
- Soldier level 6
- Posts: 343
- Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Re: Halloween Mod
No cóż, mod w sumie nie za bardzo mnie rozśmieszył, ale nie grało się tak źle. Popraw tylko attitudes dla tego całego negocjatora, bo atakują go ruskie siły. I zaczyna mówić jak go jeszcze nie widać Przydało by się też wiecej zdarzeń/celów podocznych/podzielenie misji na jakieś płynnie przechodzące części - zbudowałem syberytówke i puff po szatanie.
Re: Halloween Mod
Są dwa sposoby przejścia tej misji - normalny, czyli zbudowanie syberytówki i MASOCHISTYCZNY, czyli niszczenie wieżyczek.
W tym modzie nie zależało mi bardzo na rozgrywce, a na absurdzie i fabule.
Z związku z tym, że teraz chcę teraz jeszcze bardziej rozbudować tą misję (a nawet zrobić drugą, kto wie!), oznaczona będzie numerkiem 1.1.
Gdyby ktoś chciał występować gościnnie w moim modzie - nie ma problemu, z chęcią jakoś wsadzę tą osobę w "kontent".
EDIT: Zastanawiam się czy porzucić plan Bestii, na rzecz tego moda. Na nią nie mam już absolutnie pomysłu, a wymyślanie takiej śmieszkowatej historyjki w HWM mnie po prostu relaksuje.
Przy okazji - reset ankiety.
W tym modzie nie zależało mi bardzo na rozgrywce, a na absurdzie i fabule.
Z związku z tym, że teraz chcę teraz jeszcze bardziej rozbudować tą misję (a nawet zrobić drugą, kto wie!), oznaczona będzie numerkiem 1.1.
Gdyby ktoś chciał występować gościnnie w moim modzie - nie ma problemu, z chęcią jakoś wsadzę tą osobę w "kontent".
EDIT: Zastanawiam się czy porzucić plan Bestii, na rzecz tego moda. Na nią nie mam już absolutnie pomysłu, a wymyślanie takiej śmieszkowatej historyjki w HWM mnie po prostu relaksuje.
Przy okazji - reset ankiety.
Re: Halloween Mod
Szkoda tylko, że gra kończy się, gdy zginie szatan, a jego jednostki zostają. Chociaż, daje to pole do popisu do rozwinięcia fabuły i pojawienia się jakiegoś jego potomka albo innego Mefista.
Re: Halloween Mod
UWAGA! Mod w wersji 1.1 już dostępny. Lista zmian i download w pierwszym poście.
Re: Halloween Mod
Chyba chcesz się wziąć za to na poważnie, co?
Poprawki w misji 1 są kosmetyczne, ale jest też trochę błędów:
- Sługusy szatana wciąż mnie nachodzą, pomimo iż ich pan nie żyje. To w takim razie kto ich przyzywa?
- Dostaję syberytówką, pomimo iż nie ma komu jej wysłać (szatan dead). Trochę nielogiczne.
- O co chodzi z tym drzewem?
Ale jest i mały plus:
- Dość brutalne pozbycie się majora i jego ekipy. Zawsze mogliby sobie egzystować w spokoju i rozwijać niebiańskie skrzydła na zlecenie Dżizasa, ale takie rozwiązanie też jest O.K.
Co do misji drugiej, tu jest trochę gorzej. Ale najsamprzód plusy:
- Gandalf i Blackmen (black & white). Jest mały błąd w tekście Gandalfa, ale da się poprawić.
- Taktyka "coś za coś". Rzadko spotykane u początkujących modder' ów, przypomina stare, dobre RPG' i.
No i minusy:
- Ten sam tekst pojawiający się po zbudowaniu czegokolwiek u Robsona (swoją drogą, posiada on znajomy portret..) i dublujący się cel misji o posterunku.
- Po uzyskaniu paszportu, koleś pyta się czy go mamy, pomimo iż nie jesteśmy blisko niego. Do naprawy.
Ogółem: nie jest źle i przy odrobinie kreatywności, może wyjść całkiem dobra misja nr 3. Keep workin'!
Poprawki w misji 1 są kosmetyczne, ale jest też trochę błędów:
- Sługusy szatana wciąż mnie nachodzą, pomimo iż ich pan nie żyje. To w takim razie kto ich przyzywa?
- Dostaję syberytówką, pomimo iż nie ma komu jej wysłać (szatan dead). Trochę nielogiczne.
- O co chodzi z tym drzewem?
Ale jest i mały plus:
- Dość brutalne pozbycie się majora i jego ekipy. Zawsze mogliby sobie egzystować w spokoju i rozwijać niebiańskie skrzydła na zlecenie Dżizasa, ale takie rozwiązanie też jest O.K.
Co do misji drugiej, tu jest trochę gorzej. Ale najsamprzód plusy:
- Gandalf i Blackmen (black & white). Jest mały błąd w tekście Gandalfa, ale da się poprawić.
- Taktyka "coś za coś". Rzadko spotykane u początkujących modder' ów, przypomina stare, dobre RPG' i.
No i minusy:
- Ten sam tekst pojawiający się po zbudowaniu czegokolwiek u Robsona (swoją drogą, posiada on znajomy portret..) i dublujący się cel misji o posterunku.
- Po uzyskaniu paszportu, koleś pyta się czy go mamy, pomimo iż nie jesteśmy blisko niego. Do naprawy.
Ogółem: nie jest źle i przy odrobinie kreatywności, może wyjść całkiem dobra misja nr 3. Keep workin'!
Re: Halloween Mod
Co do "miszyn łan" wszystko będzie ogarnione. Co do "miszyn tu" to też się poprawiSzulce wrote:Chyba chcesz się wziąć za to na poważnie, co?
Poprawki w misji 1 są kosmetyczne, ale jest też trochę błędów:
- Sługusy szatana wciąż mnie nachodzą, pomimo iż ich pan nie żyje. To w takim razie kto ich przyzywa?
- Dostaję syberytówką, pomimo iż nie ma komu jej wysłać (szatan dead). Trochę nielogiczne.
- O co chodzi z tym drzewem?
Ale jest i mały plus:
- Dość brutalne pozbycie się majora i jego ekipy. Zawsze mogliby sobie egzystować w spokoju i rozwijać niebiańskie skrzydła na zlecenie Dżizasa, ale takie rozwiązanie też jest O.K.
Co do misji drugiej, tu jest trochę gorzej. Ale najsamprzód plusy:
- Gandalf i Blackmen (black & white). Jest mały błąd w tekście Gandalfa, ale da się poprawić.
- Taktyka "coś za coś". Rzadko spotykane u początkujących modder' ów, przypomina stare, dobre RPG' i.
No i minusy:
- Ten sam tekst pojawiający się po zbudowaniu czegokolwiek u Robsona (swoją drogą, posiada on znajomy portret..) i dublujący się cel misji o posterunku.
- Po uzyskaniu paszportu, koleś pyta się czy go mamy, pomimo iż nie jesteśmy blisko niego. Do naprawy.
Ogółem: nie jest źle i przy odrobinie kreatywności, może wyjść całkiem dobra misja nr 3. Keep workin'!
(a "znajomy portret jest specjalny, może się nie obrazisz )
Na "miszyn fri" już mam pomysł i jest w trakcie realizacji. Jednak wydam ją, jak więcej osób się zainteresuje modem. Mod miał być u Kvantovego, ale mnie oszukał.