Devil Inside

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Devil Inside

Post by Don Hard »

Na razie brak jakichkolwiek informacji, gdyż jestem jeszcze w trakcie myślenia nad tym, jak mój mod ma wyglądać. Więcej informacji wkrótce.
Last edited by Don Hard on Tue Jul 03, 2018 4:46 pm, edited 15 times in total.
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Halloween Mod

Post by Don Hard »

UWAGA! Mod już dostępny do pobrania. Link w pierwszym poście. :D
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Halloween Mod

Post by Szulce »

Mod dość dziwaczny jak na nasze czasy, aczkolwiek elementy jajcarskie zawsze spoko - wejście Terminatora bezcenne (trochę za szybko ginie, jak na koksa). Nie wiem, czy takie miało być założenie, ale nie da się nawet rozbudować bazy, gdyż od razu mamy najazd szatanów (swoją drogą, naprawdę mogliby mieć twarz Kopyta, a nie Szatana albo dyplomaty, w skrajnym przypadku mieli twarz Terminatora). Jest trochę niedociągnięć, ale nie będę oceniał tego poważnie, bo to nie jest poważna produkcja. :amhello:
Image
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Halloween Mod

Post by Don Hard »

Dziękuję za (nie)poważną ocenę. Oczywiście elementy dziwaczności i elementy jajcarskie były zamierzone.
Tak samo z atakiem szatana. Co do twarzy Wysłanników, to postanowię to w najbliższym czasie poprawić, ale najpierw chcę uzbierać więcej błędów. :D
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Halloween Mod

Post by Szulce »

Więcej błędów, tak? To w takim razie:
- Dialogi zaczynają się, pomimo iż często gęsto nie widać drugiego rozmówcy, bądź wieżyczek,
- Dyplomata nie zmienia koloru strony (bo raczej powinien),
- Może daj też trochę czasu na rozbudowę bazy. Co z tego, że dostajemy ludzi, skoro w ciągu 5 - ciu minut wszyscy zginą?
Image
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Halloween Mod

Post by Don Hard »

Szulce wrote:Więcej błędów, tak? To w takim razie:
- Dialogi zaczynają się, pomimo iż często gęsto nie widać drugiego rozmówcy, bądź wieżyczek,
- Dyplomata nie zmienia koloru strony (bo raczej powinien),
- Może daj też trochę czasu na rozbudowę bazy. Co z tego, że dostajemy ludzi, skoro w ciągu 5 - ciu minut wszyscy zginą?
Szybko mi tu powytykałeś. :lol: Do rzeczy:
1: To się raczej poprawi komendą Wait.
2: Naprawione w Mod Fix. (dyplomata był dodany na krótką chwilę przed wypuszczeniem moda i przegapiłem to)
3: Nie ma sprawy dodam większą cyferkę w every. :D

PS: Co do aktualizacji moda, będzie wszystko w downloadzie Mod Fix. Nie chce mi się ciągle uploadować tego samego. (moje łącze internetowe jest tragiczne)
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Halloween Mod

Post by Szulce »

Od razu szybko. Grunt to sprawne namierzenie błędów i ich unicestwienie. :D
Image
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Halloween Mod

Post by Don Hard »

Poprawiłem to i owo. Myślę, że teraz jest dobrze. Poprawka znajduje się w downloadzie Mod Fix. :amhello:

EDIT: Nikt jeszcze się nie wypowie? :P
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Halloween Mod

Post by Szulce »

Po poprawkach to jest do przejścia (trzeba dokładnie uważać, gdzie zrzucać syberytówkę). Jest tylko jedno, małe, "ale"...
Lagi - w bazie naszych sojuszników (którzy podejrzanie nie stawiają oporu i dość szybko żegnają się ze światem) spawnuje się tyle pojazdów, że w pewnym momencie gry pojawiają się kosmiczne lagi. Zrób coś z tym, bo armia szatana zaleje świat. :D
Image
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Halloween Mod

Post by MasterKiller »

No cóż, mod w sumie nie za bardzo mnie rozśmieszył, ale nie grało się tak źle. Popraw tylko attitudes dla tego całego negocjatora, bo atakują go ruskie siły. I zaczyna mówić jak go jeszcze nie widać :D Przydało by się też wiecej zdarzeń/celów podocznych/podzielenie misji na jakieś płynnie przechodzące części - zbudowałem syberytówke i puff po szatanie.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Halloween Mod

Post by Don Hard »

Są dwa sposoby przejścia tej misji - normalny, czyli zbudowanie syberytówki i MASOCHISTYCZNY, czyli niszczenie wieżyczek.
W tym modzie nie zależało mi bardzo na rozgrywce, a na absurdzie i fabule.
Z związku z tym, że teraz chcę teraz jeszcze bardziej rozbudować tą misję (a nawet zrobić drugą, kto wie!), oznaczona będzie numerkiem 1.1.
Gdyby ktoś chciał występować gościnnie w moim modzie - nie ma problemu, z chęcią jakoś wsadzę tą osobę w "kontent".

EDIT: Zastanawiam się czy porzucić plan Bestii, na rzecz tego moda. Na nią nie mam już absolutnie pomysłu, a wymyślanie takiej śmieszkowatej historyjki w HWM mnie po prostu relaksuje. :)
Przy okazji - reset ankiety. :D
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Halloween Mod

Post by Szulce »

Szkoda tylko, że gra kończy się, gdy zginie szatan, a jego jednostki zostają. Chociaż, daje to pole do popisu do rozwinięcia fabuły i pojawienia się jakiegoś jego potomka albo innego Mefista.
Image
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Halloween Mod

Post by Don Hard »

UWAGA! Mod w wersji 1.1 już dostępny. Lista zmian i download w pierwszym poście.
User avatar
Szulce
Soldier level 6
Soldier level 6
Poland
Posts: 469
Joined: Wed Apr 28, 2010 9:53 am

Re: Halloween Mod

Post by Szulce »

Chyba chcesz się wziąć za to na poważnie, co? :D
Poprawki w misji 1 są kosmetyczne, ale jest też trochę błędów:
- Sługusy szatana wciąż mnie nachodzą, pomimo iż ich pan nie żyje. To w takim razie kto ich przyzywa? :P
- Dostaję syberytówką, pomimo iż nie ma komu jej wysłać (szatan dead). Trochę nielogiczne.
- O co chodzi z tym drzewem?
Ale jest i mały plus:
- Dość brutalne pozbycie się majora i jego ekipy. Zawsze mogliby sobie egzystować w spokoju i rozwijać niebiańskie skrzydła na zlecenie Dżizasa, ale takie rozwiązanie też jest O.K.

Co do misji drugiej, tu jest trochę gorzej. Ale najsamprzód plusy:
- Gandalf i Blackmen (black & white). Jest mały błąd w tekście Gandalfa, ale da się poprawić.
- Taktyka "coś za coś". Rzadko spotykane u początkujących modder' ów, przypomina stare, dobre RPG' i.
No i minusy:
- Ten sam tekst pojawiający się po zbudowaniu czegokolwiek u Robsona (swoją drogą, posiada on znajomy portret..) i dublujący się cel misji o posterunku.
- Po uzyskaniu paszportu, koleś pyta się czy go mamy, pomimo iż nie jesteśmy blisko niego. Do naprawy.

Ogółem: nie jest źle i przy odrobinie kreatywności, może wyjść całkiem dobra misja nr 3. Keep workin'! :amhello:
Image
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Halloween Mod

Post by Don Hard »

Szulce wrote:Chyba chcesz się wziąć za to na poważnie, co? :D
Poprawki w misji 1 są kosmetyczne, ale jest też trochę błędów:
- Sługusy szatana wciąż mnie nachodzą, pomimo iż ich pan nie żyje. To w takim razie kto ich przyzywa? :P
- Dostaję syberytówką, pomimo iż nie ma komu jej wysłać (szatan dead). Trochę nielogiczne.
- O co chodzi z tym drzewem?
Ale jest i mały plus:
- Dość brutalne pozbycie się majora i jego ekipy. Zawsze mogliby sobie egzystować w spokoju i rozwijać niebiańskie skrzydła na zlecenie Dżizasa, ale takie rozwiązanie też jest O.K.

Co do misji drugiej, tu jest trochę gorzej. Ale najsamprzód plusy:
- Gandalf i Blackmen (black & white). Jest mały błąd w tekście Gandalfa, ale da się poprawić.
- Taktyka "coś za coś". Rzadko spotykane u początkujących modder' ów, przypomina stare, dobre RPG' i.
No i minusy:
- Ten sam tekst pojawiający się po zbudowaniu czegokolwiek u Robsona (swoją drogą, posiada on znajomy portret..) i dublujący się cel misji o posterunku.
- Po uzyskaniu paszportu, koleś pyta się czy go mamy, pomimo iż nie jesteśmy blisko niego. Do naprawy.



Ogółem: nie jest źle i przy odrobinie kreatywności, może wyjść całkiem dobra misja nr 3. Keep workin'! :amhello:
Co do "miszyn łan" wszystko będzie ogarnione. Co do "miszyn tu" to też się poprawi :D
(a "znajomy portret jest specjalny, może się nie obrazisz :D)
Na "miszyn fri" już mam pomysł i jest w trakcie realizacji. Jednak wydam ją, jak więcej osób się zainteresuje modem. Mod miał być u Kvantovego, ale mnie oszukał. :rucry:
Post Reply