Page 3 of 4

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Wed Jan 03, 2018 11:38 am
by Serpent
Mówiłem ci już chyba ze 20 razy że jak potrzebujesz czegoś to wal śmiało :P

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Wed Jan 03, 2018 11:44 am
by darek8600
U mnie w ogóle dzieją się różne dziwne rzeczy.
31 grudnia z dnia na dzień nagle OW przestało działaći prosiło niby o płytę.
Zainstalowałem jeszcze raz, w innym folderze i mam powielone.
I np te same pliki moda potrafią dawać inną zupełnie wersje w jednej grze, a inną w drugiej xD

Aha, czyli jednak z tym przechodzeniem na żółtym pasku to nie tak miało być xD A już myślałem że misja celowo miała być aż tak trudna :P Wydaje mi się, że nawet przy zielonym pasku jednak trudno by z tego było zrobić "szybką akcję", a właśnie taka powinna być, by fabularnie uzasadnić brak wsparcia u ruskich itd.

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Wed Jan 03, 2018 11:50 am
by Mart
darek8600 wrote: Wed Jan 03, 2018 11:44 am Wydaje mi się, że nawet przy zielonym pasku jednak trudno by z tego było zrobić "szybką akcję", a właśnie taka powinna być, by fabularnie uzasadnić brak wsparcia u ruskich itd.
Dlatego, najpierw trzeba było zerwać łączność :D PS. Też warto pamiętać, że obie akcją dzieją się jakby równocześnie tj. ta Stacha i ta Baginsa :D

Ale dość spoilowania!!! :D

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Wed Jan 03, 2018 1:03 pm
by darek8600
Wiem, że dzieją się równocześnie, ale z tym żółtym paskiem to trochę trwało :P
Samo naprawienie wszystkich pojazdów (raz potrzebne rakiety, raz gatling, a czasem działo) i dopchanie ich do fabryki trochę trwa.
Ale racja, zapomniałem o tej łączności.
Choć jakby się czepiać, to pomijając brak patroli, ale nie ma już zrzutów skrzynek, w bazie jest główna fabryka rakiet, więc powinny co chwilę przyjeżdżać jakieś konwoje ze skrzynkami :P
po za tym w przypadku wykrycia zerwania łączności powinni jednak wzmocnić obronę, wysłać jakieś patrole zwiadowcze dookoła bazy.
No ale to już byłoby czepialstwo :P
Co do misji 5, spróbuję tak, choć wolałem to wszystko przejąć, zwłaszcza wobec braku możliwości budowy :(
To jest trochę minus tego moda, że jest zbyt duża liniowość w kontekście sposobów przejścia misji.

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Wed Jan 03, 2018 8:40 pm
by darek8600
Wyjaśniła się kwestia misji 5. Po prostu zajmowanie innego magazynu, bliżej bazy Lambda również uruchamiało skrypt.
Natomiast w 4 misji dalej dostaję seryjkę i życie na żółto.
Podrzucam save'a z tuż przed zajecia magazynu.

https://www.sendspace.com/file/9gk59k

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Wed Jan 03, 2018 9:08 pm
by Mart
U mnie działa prawidłowo :D

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Thu Jan 04, 2018 12:36 am
by darek8600
A ja mam kolejny kwiatek.
Początek misji 7, arabowie muszą o tym, że trzeba iść wdłuż drogi, pojawia sie na dole napis "Cel nieosiągalny", dialog się kończy i wszyscy sobie beztrosko stoją, a ja nie mam kontroli xD
To jakieś fatum :P
Ale misja 6 była faktycznie bardzo fajna, choć znowu ten brak możliwości budowy składu :P
EDIT: za drugim razem poszło, może przez to, że tym razem przewinąłem dialogi.

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Thu Jan 04, 2018 2:04 pm
by Nefarem
Pathfinding w OW jest taki jest trzeba im krok po kroku pokazać jak mają iść.

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Thu Jan 04, 2018 3:02 pm
by Serpent
Nefarem wrote: Thu Jan 04, 2018 2:04 pm Pathfinding w OW jest taki jest trzeba im krok po kroku pokazać jak mają iść.
To jest PathPierdoling :D

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Thu Jan 04, 2018 6:36 pm
by darek8600
Po misji 7 mi się odechciało :P
Skończyło mi się paliwo w rakietach syberytowych, nie mam jak pokonać ostatnich koszar przed wejściem do tunelu, a nie chce mi się przechodzić misji od nowa. Trochę irytujące, bo dookoła leży mnóstwo beczek z ropą, ale nie mam żadnego inżyniera, a mechanik nie może podnieść beczki, czy zatankować pchając pojazd pod samą beczkę :D
Rozumiem, że pewnie chodziło o to, żeby nie było za łatwo, ale kompletnie nie kupuję takiego sposobu utrudnienia, bo jest nielogiczne i się nie trzyma kupy. Zarówno to, ze przez mechanikę gry nie można użyć baryłek, jak i to, że Legion nie pomyślał w ogóle o logistyce? Po raz kolejny brak możliwości zajęcia, czy budowania budynków.
Fabuła mnie zaciekawiła, więc obejrzę sobie YT, a do moda może kiedy wrócę.
Póki co spróbuję się pouczyć modowania.

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Thu Jan 04, 2018 11:07 pm
by Nefarem
Imo, to jest najłatwiejsza misja w całym modzie trzeba tylko z głową atakować budynki wroga żeby oszczędzać ropę w rakietach. W końcu była okazja się zemścić z użyciem tych rakiet :D.

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Thu Jan 04, 2018 11:34 pm
by darek8600
Wiem, ale zasugerowałem się tym, że trzeba zniszczyć arabską część bazy i nie myślałem że potem będą jeszcze do niszczenia koszary, tak to bym od razu zaatakował tamtą część. Póki co po prostu nie chce mi się tej misji przechodzić od nowa. Pewnie wrócę do niej za jakiś czas.
Chociaż jak oglądnąłem na YT jakie ataki czekają w następnej misji, to nie wiem :P
Brakuje zróżnicowania poziomu, żeby można też bardziej na luzie pograć. Myślałem, że właśnie ta misja 7 będzie nieco luźniejsza.

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Tue Jan 09, 2018 11:02 am
by Mart
darek8600 wrote: Thu Jan 04, 2018 11:34 pm Chociaż jak oglądnąłem na YT jakie ataki czekają w następnej misji, to nie wiem :P
W nowej wersji ataki są poprawione i nie powinny sprawić problemów ;) PS. Zaktualizowałem link w pierwszym poście i dodałem kilka pomniejszych poprawek.

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Tue Jan 09, 2018 6:50 pm
by Serpent
Mart wrote: Tue Jan 09, 2018 11:02 am W nowej wersji ataki są poprawione i nie powinny sprawić problemów ;) PS. Zaktualizowałem link w pierwszym poście i dodałem kilka pomniejszych poprawek.
Image

Re: Premiera Apocalyptic War Episode One

Posted: Mon Apr 23, 2018 9:02 pm
by Siwson
Przysiadłem, pograłem i przeszedłem. Muszę przyznać że fabuła wciąga i właściwie tylko dlatego masz ochotę grać dalej mimo ilości wulgaryzmów rzuconych w trakcie wykonywanych misji.
Jeśli granie na polegać na zapisywaniu gry co chwilę, bo zaraz możesz przyjąć na klatę zmasowany atak rakiet mających zasięg na pół mapy to coś tu jest nie tak. Dopiero od momentu przyznania dostępu do laserów gdzieś tam ta przewaga się zaciera, ale nadal jest to męczące i przez krótką nieuwagę możesz stracić jednostkę co często kończy się na "GAME OVER" aka ALT+F4 aka nigdy więcej tego nie włączę:)
To wszystko co napisałem wcześniej jako minus jest jednocześnie plusem, bo zmusza gracza do myślenia, planowania, odpowiednim zarządzaniem czasu gry i niekiedy kreatywnością.
Jest to dzieło, które wzbudza szacunek, widać tam mnóstwo włożonego czasu i pracy.
Fabularnie dzieje się tam bardzo dużo, bywa dosyć zawile, ale i zabawnie.

Warto popracować nad kamerą podczas scenek. Kamera nie porusza się razem z postacią, a powinna. W przypadku scenek z poruszającymi się wieloma postaciami kamera raz pracuje, raz nie (albo mi się wydawało że pracowała kiedykolwiek).

Myślę że warto wprowadzić podział na poziom trudności. To może nie być proste do wykonania, bo mod nie może być zbyt łatwy, ale jakieś niewielkie różnice powinny się mimo wszystko pojawić.

Skoro w modzie są te same postacie może warto "zatrudnić aktorów". Celowo użyłem tego sformułowania, bo jest różnica między "czytaniem dialogów", a czytaniem dialogów. Chyba SoS się może pochwalić jakimś drewnem, przez który odechciewa Ci się w ogóle grać w daną potyczkę. #Sikorski :D

To oczywiście moja subiektywna opinia i choć irytowałem się regularnie to finalnie sądzę że fabuła jest na tyle mocna, że jestem w stanie Ci wybaczyć te rakiety:)

Czekam na epizod drugi.
Zdrówka.