Efekt Komuny - Demo

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Efekt Komuny - Demo

#1

Post by Prażanin » Sat Dec 09, 2017 9:53 pm

Jako nowy użytkownik original-war.net mam zaszczyt zaprezentować mój nowy mod, nad którym pracowałem przez dłuższy czas.

Efekt Komuny - wersja demonstracyjna

Fabuła tego moda prezentuje się następująco: zimna wojna nie skończyła się upadkiem Związku Radzieckiego. Obie strony zdecydowały się na podbój kosmosu, licząc na to, że prześcigną swojego przeciwnika. Póki co, w wyścigu tym przodują Rosjanie.
W roku 2027, na pewnej planecie, Zireael IV, odkryto złoża tajemniczych kryształów zwanych tyberium. Amerykanie jak i Związek Radziecki wysyłają swoich kolonistów, aby położyć swoje łapska na nowo odkrytych minerałach. Pierwsi osiedlają się Amerykanie, przez co Rosjanie muszą jakoś pozbyć się kłopotliwych sąsiadów. Tubylcze plemiona mieszkające na planecie już wcześniej również nie cieszą się z nowych gości. Jednak wkrótce pojawia się nowy problem - przybysze z kosmosu. I wcale nie chodzi tu o Ziemian...

Demo modyfikacji zawiera (póki co) 3 misje. Do końca mam zamiar zrobić ich 5, jednak żadna z nich nie pojawi się w ostatecznym modzie, którego fabuła będzie tyczyć się innych postaci. Gdzieś tam jednak będą przewijać się postacie, które poznamy w demie.

Co jeszcze zawiera mod? Nową frakcję (tak, dobrze czytacie, ale nie podniecajcie się, to nic wielkiego jak na razie) - Xenian, czyli kosmitów. Pojawią się nawiązania do pewnej znanej growej space opery, czyli Mass Effect. Portrety robiłem sam, ale z użyciem assetów z pewnego moda do gry Stellaris (czyli nie do końca są moje, creditsy należą się autorowi/autorom tego moda, z którego wziąłem te assety, o ile się nie mylę to nazywają się Princess Stabbity i VJ).

Ponadto nowe dźwięki broni, wybuchów itd. A także nowy soundtrack, głównie wzięty z Mass Effecta czy Frontline Attack, ale nie tylko.

Dialogi i fabuła: Prażanin(ja)
SAIL: Prażanin(ja), Serpent, forum OWN
MAP: Prażanin(ja)
Języki w grze: Polski, Angielski.
Ilość misji: 3
Nacja: Amerykanie, Rosjanie, Xenianie
Poziom Trudności: Normalny

Link: https://drive.google.com/open?id=1RAGHQ ... JcGAjuc4u3
Link do patcha 2.0.6.131_RC5 (wymagany): http://www.owsupport.com/files/Release_ ... 31_RC5.rar

Po ściągnięciu należy wypakować archiwum Hudba.rar w folderze z muzyką - musiałem to skompilować, bo dużo waży, a jednak muza ważna (nie bijcie za prawa autorskie, może nikt się nie doczepi xD)

Zapraszam i życzę miłego grania w mojego moda.
Last edited by Prażanin on Mon Dec 11, 2017 10:44 pm, edited 1 time in total.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 4044
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

#2

Post by Serpent » Sun Dec 10, 2017 2:02 am

Znamy się? xD
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

#3

Post by Prażanin » Sun Dec 10, 2017 9:10 am

Jeszcze nie, ale przyznaję, że obserwowałem scenę OW od dłuższego czasu, więc wiem to i owo xD

User avatar

zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 1537
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

#4

Post by zoNE » Sun Dec 10, 2017 9:56 am

Widzisz Serp, czasami czlowiek moze cos zrobic i nawet nie wiedziec ze jest tego wspolautorem ^^. Ale uwazaj, bo jak tak dalej bedzie szlo, to jeszcze sie ktos do Ciebie po alimenty zglosi i tez nie bedziesz wiedzial ocb xD.
Last edited by zoNE on Sun Dec 10, 2017 9:57 am, edited 2 times in total.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 4044
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

#5

Post by Serpent » Sun Dec 10, 2017 2:20 pm

zoNE wrote:
Sun Dec 10, 2017 9:56 am
to jeszcze sie ktos do Ciebie po alimenty zglosi i tez nie bedziesz wiedzial ocb xD.
Akurat to już miało miejsce xD
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 4044
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

#6

Post by Serpent » Sun Dec 10, 2017 4:07 pm

Strim z moda:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Gravitr
Throwback Developer
Czech Republic
Posts: 232
Joined: Fri Jul 27, 2012 12:00 pm
Location: CZ Prague
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

#7

Post by Gravitr » Mon Dec 11, 2017 5:45 pm

Just FYI, dialogs in your mod are always Polish regardless on the game language settings. As consulted with Stucuk, delete file Texts.bin in folder Texts/#POL/ to fix this issue.

One more note, your Sound/ directory is a bit large (630MB). I would recommend packing it into Sound.owp to make the download and mod size smaller.

I'm gonna try your mod once I'll have some free time. :)
[MOD] Arabian History - 9 missions
Show post with download

[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download

[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)

User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

#8

Post by Prażanin » Mon Dec 11, 2017 5:59 pm

Thanks for advice. I will do as you said, maybe it will work.

By the way, I advice to wait for an update that I plan to release today - there are some issues that require my attention.
Last edited by Prażanin on Mon Dec 11, 2017 6:12 pm, edited 1 time in total.

User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

#9

Post by Prażanin » Mon Dec 11, 2017 10:46 pm

Nowa wersja dema Efektu Komuny już dostępna!

PL Changelog
► Show Spoiler
ENG Changelog
► Show Spoiler
Zapraszam do obadania, jakby były jakieś błędy to pisać.

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Posts: 4044
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

#10

Post by Serpent » Tue Dec 12, 2017 12:36 am

- rozmiar moda zmniejszony o jakieś 70%.
Najlepsza zmiana ;)

Btw, powinieneś rozważyć zmianę konstrukcji misji. Chodzi mi mianowicie o nie spamowaniem dziesiątkami wieżyczek i bunkrów które trzeba rozwalać przez pół dnia. Można to lepiej rozwiązać.
Last edited by Serpent on Tue Dec 12, 2017 12:42 am, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

#11

Post by Prażanin » Tue Dec 12, 2017 8:50 am

Wiem, wiem, może rozwalanie tony wieżyczek i bunkrów nie jest zbyt fascynujące (prawdę powiedziawszy, ten mod powinien nazywać się Rzeźnik Mod - w AM01 można zabić 500+ ludzi przeciwnika xD), ale mam plan na 2-3 misje, które polegają na czymś nieco odmiennym. O ile uda mi się te misje zrobić...

Tak przy okazji, jeżeli komuś by mod się nie odpalał to radzę ściągnąć jeszcze raz - robienie po nocy ma to do siebie, że się zapomina zrobić rzeczy najważniejsze, jak np. zapisanie building_anims.bin po dodaniu nowego budynku (w tym przypadku musiałem ręcznie w plikach dodać mur, bo mod powstawał jeszcze przed patchem go dodającym)...

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Efekt Komuny - Demo

#12

Post by Nefarem » Tue Dec 12, 2017 2:42 pm

- laser podstawowy dla Xenian. Mam nadzieję że to to laser z Apocalyptic War :D .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

#13

Post by Prażanin » Tue Dec 12, 2017 7:34 pm

Niestety nie :( . Na pocieszenie mogę powiedzieć, że piechocie będzie zadawał porównywalne obrażenia co w AW, przy czym wersja xeniańska zadaje te 5-10% więcej obrażeń piechcie. W sumie to mogę się jeszcze tym pobawić.

Ale za to masz ruskie rakiety :) . Ale spokojnie, mają tylko połowę tego, co w Apocalyptic War.


MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm
Location: Himmelsdorf

Re: Efekt Komuny - Demo

#14

Post by MasterKiller » Tue Dec 12, 2017 10:11 pm

Fajne dzwieki calkiem sa :D

ustaw w broniach ROTATE_TYPE Free_gyro , bo nie wszystkie modele broni maja zrobione pochylone klatki(ciezko to wyjasnic, ale model np. czolgu lekko sie wykrzywia jesli np. podjezdza on pod gorke), czego efektem sa dziwne latanie na boki broni na podjazdach itp. Widze, ze wyrzutnia rakiet jest 'wtopiona'w podwozie; aby to naprawic wystarczy z-buffer poprawic(nawet w starym GM editorze sie da, a tej nowej GM factory nie ogarniam jak na razie).
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174

User avatar

Topic author
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 57
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

#15

Post by Prażanin » Tue Dec 12, 2017 11:00 pm

Że tak zapytam - które bronie konkretnie masz na myśli? Wszystkie vanillowe arabskie czy coś jeszcze?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest