Efekt Komuny - Demo

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Efekt Komuny - Demo

Post by Prażanin »

Jako nowy użytkownik original-war.net mam zaszczyt zaprezentować mój nowy mod, nad którym pracowałem przez dłuższy czas.

Efekt Komuny - wersja demonstracyjna

Fabuła tego moda prezentuje się następująco: zimna wojna nie skończyła się upadkiem Związku Radzieckiego. Obie strony zdecydowały się na podbój kosmosu, licząc na to, że prześcigną swojego przeciwnika. Póki co, w wyścigu tym przodują Rosjanie.
W roku 2027, na pewnej planecie, Zireael IV, odkryto złoża tajemniczych kryształów zwanych tyberium. Amerykanie jak i Związek Radziecki wysyłają swoich kolonistów, aby położyć swoje łapska na nowo odkrytych minerałach. Pierwsi osiedlają się Amerykanie, przez co Rosjanie muszą jakoś pozbyć się kłopotliwych sąsiadów. Tubylcze plemiona mieszkające na planecie już wcześniej również nie cieszą się z nowych gości. Jednak wkrótce pojawia się nowy problem - przybysze z kosmosu. I wcale nie chodzi tu o Ziemian...

Demo modyfikacji zawiera (póki co) 3 misje. Do końca mam zamiar zrobić ich 5, jednak żadna z nich nie pojawi się w ostatecznym modzie, którego fabuła będzie tyczyć się innych postaci. Gdzieś tam jednak będą przewijać się postacie, które poznamy w demie.

Co jeszcze zawiera mod? Nową frakcję (tak, dobrze czytacie, ale nie podniecajcie się, to nic wielkiego jak na razie) - Xenian, czyli kosmitów. Pojawią się nawiązania do pewnej znanej growej space opery, czyli Mass Effect. Portrety robiłem sam, ale z użyciem assetów z pewnego moda do gry Stellaris (czyli nie do końca są moje, creditsy należą się autorowi/autorom tego moda, z którego wziąłem te assety, o ile się nie mylę to nazywają się Princess Stabbity i VJ).

Ponadto nowe dźwięki broni, wybuchów itd. A także nowy soundtrack, głównie wzięty z Mass Effecta czy Frontline Attack, ale nie tylko.

Dialogi i fabuła: Prażanin(ja)
SAIL: Prażanin(ja), Serpent, forum OWN
MAP: Prażanin(ja)
Języki w grze: Polski, Angielski.
Ilość misji: 3
Nacja: Amerykanie, Rosjanie, Xenianie
Poziom Trudności: Normalny

Link: https://drive.google.com/open?id=1RAGHQ ... JcGAjuc4u3
Link do patcha 2.0.6.131_RC5 (wymagany): http://www.owsupport.com/files/Release_ ... 31_RC5.rar

Po ściągnięciu należy wypakować archiwum Hudba.rar w folderze z muzyką - musiałem to skompilować, bo dużo waży, a jednak muza ważna (nie bijcie za prawa autorskie, może nikt się nie doczepi xD)

Zapraszam i życzę miłego grania w mojego moda.
Last edited by Prażanin on Mon Dec 11, 2017 10:44 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Serpent »

Znamy się? xD
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Prażanin »

Jeszcze nie, ale przyznaję, że obserwowałem scenę OW od dłuższego czasu, więc wiem to i owo xD
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2059
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by zoNE »

Widzisz Serpent, czasami człowiek może coś zrobić i nawet nie wiedzieć, że jest tego współautorem.
Last edited by zoNE on Sun Dec 10, 2017 9:57 am, edited 2 times in total.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Serpent »

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gravitr
Throwback Developer
Czech Republic
Posts: 238
Joined: Fri Jul 27, 2012 12:00 pm
Location: CZ Prague
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Gravitr »

Just FYI, dialogs in your mod are always Polish regardless on the game language settings. As consulted with Stucuk, delete file Texts.bin in folder Texts/#POL/ to fix this issue.

One more note, your Sound/ directory is a bit large (630MB). I would recommend packing it into Sound.owp to make the download and mod size smaller.

I'm gonna try your mod once I'll have some free time. :)
[MOD] Arabian History - 9 missions
Show post with download

[MOD] Vsevolod Mission - 4 pro missions
Show post with download

[MP-MOD] Throwback - over 35 new missions
Official site (+download)
User avatar
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Prażanin »

Thanks for advice. I will do as you said, maybe it will work.

By the way, I advice to wait for an update that I plan to release today - there are some issues that require my attention.
Last edited by Prażanin on Mon Dec 11, 2017 6:12 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Prażanin »

Nowa wersja dema Efektu Komuny już dostępna!

PL Changelog
ABBC3_SPOILER_SHOW
ENG Changelog
ABBC3_SPOILER_SHOW
Zapraszam do obadania, jakby były jakieś błędy to pisać.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Serpent »

- rozmiar moda zmniejszony o jakieś 70%.
Najlepsza zmiana ;)

Btw, powinieneś rozważyć zmianę konstrukcji misji. Chodzi mi mianowicie o nie spamowaniem dziesiątkami wieżyczek i bunkrów które trzeba rozwalać przez pół dnia. Można to lepiej rozwiązać.
Last edited by Serpent on Tue Dec 12, 2017 12:42 am, edited 1 time in total.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Prażanin »

Wiem, wiem, może rozwalanie tony wieżyczek i bunkrów nie jest zbyt fascynujące (prawdę powiedziawszy, ten mod powinien nazywać się Rzeźnik Mod - w AM01 można zabić 500+ ludzi przeciwnika xD), ale mam plan na 2-3 misje, które polegają na czymś nieco odmiennym. O ile uda mi się te misje zrobić...

Tak przy okazji, jeżeli komuś by mod się nie odpalał to radzę ściągnąć jeszcze raz - robienie po nocy ma to do siebie, że się zapomina zrobić rzeczy najważniejsze, jak np. zapisanie building_anims.bin po dodaniu nowego budynku (w tym przypadku musiałem ręcznie w plikach dodać mur, bo mod powstawał jeszcze przed patchem go dodającym)...
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Nefarem »

- laser podstawowy dla Xenian. Mam nadzieję że to to laser z Apocalyptic War :D .
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Prażanin »

Niestety nie :( . Na pocieszenie mogę powiedzieć, że piechocie będzie zadawał porównywalne obrażenia co w AW, przy czym wersja xeniańska zadaje te 5-10% więcej obrażeń piechcie. W sumie to mogę się jeszcze tym pobawić.

Ale za to masz ruskie rakiety :) . Ale spokojnie, mają tylko połowę tego, co w Apocalyptic War.
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by MasterKiller »

Fajne dzwieki calkiem sa :D

ustaw w broniach ROTATE_TYPE Free_gyro , bo nie wszystkie modele broni maja zrobione pochylone klatki(ciezko to wyjasnic, ale model np. czolgu lekko sie wykrzywia jesli np. podjezdza on pod gorke), czego efektem sa dziwne latanie na boki broni na podjazdach itp. Widze, ze wyrzutnia rakiet jest 'wtopiona'w podwozie; aby to naprawic wystarczy z-buffer poprawic(nawet w starym GM editorze sie da, a tej nowej GM factory nie ogarniam jak na razie).
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
User avatar
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by Prażanin »

Że tak zapytam - które bronie konkretnie masz na myśli? Wszystkie vanillowe arabskie czy coś jeszcze?
MasterKiller
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 343
Joined: Tue Aug 09, 2011 5:51 pm

Re: Efekt Komuny - Demo

Post by MasterKiller »

Zauwazylem w tej broni co korzysta z modelu HG behemota.
Wszyscy jesteśmy żołnierzami: WYDANE
https://original-war.net/files.php?id=174
Post Reply