Page 1 of 3

Efekt Komuny - Demo

Posted: Sat Dec 09, 2017 9:53 pm
by Prażanin
Jako nowy użytkownik original-war.net mam zaszczyt zaprezentować mój nowy mod, nad którym pracowałem przez dłuższy czas.

Efekt Komuny - wersja demonstracyjna

Fabuła tego moda prezentuje się następująco: zimna wojna nie skończyła się upadkiem Związku Radzieckiego. Obie strony zdecydowały się na podbój kosmosu, licząc na to, że prześcigną swojego przeciwnika. Póki co, w wyścigu tym przodują Rosjanie.
W roku 2027, na pewnej planecie, Zireael IV, odkryto złoża tajemniczych kryształów zwanych tyberium. Amerykanie jak i Związek Radziecki wysyłają swoich kolonistów, aby położyć swoje łapska na nowo odkrytych minerałach. Pierwsi osiedlają się Amerykanie, przez co Rosjanie muszą jakoś pozbyć się kłopotliwych sąsiadów. Tubylcze plemiona mieszkające na planecie już wcześniej również nie cieszą się z nowych gości. Jednak wkrótce pojawia się nowy problem - przybysze z kosmosu. I wcale nie chodzi tu o Ziemian...

Demo modyfikacji zawiera (póki co) 3 misje. Do końca mam zamiar zrobić ich 5, jednak żadna z nich nie pojawi się w ostatecznym modzie, którego fabuła będzie tyczyć się innych postaci. Gdzieś tam jednak będą przewijać się postacie, które poznamy w demie.

Co jeszcze zawiera mod? Nową frakcję (tak, dobrze czytacie, ale nie podniecajcie się, to nic wielkiego jak na razie) - Xenian, czyli kosmitów. Pojawią się nawiązania do pewnej znanej growej space opery, czyli Mass Effect. Portrety robiłem sam, ale z użyciem assetów z pewnego moda do gry Stellaris (czyli nie do końca są moje, creditsy należą się autorowi/autorom tego moda, z którego wziąłem te assety, o ile się nie mylę to nazywają się Princess Stabbity i VJ).

Ponadto nowe dźwięki broni, wybuchów itd. A także nowy soundtrack, głównie wzięty z Mass Effecta czy Frontline Attack, ale nie tylko.

Dialogi i fabuła: Prażanin(ja)
SAIL: Prażanin(ja), Serpent, forum OWN
MAP: Prażanin(ja)
Języki w grze: Polski, Angielski.
Ilość misji: 3
Nacja: Amerykanie, Rosjanie, Xenianie
Poziom Trudności: Normalny

Link: https://drive.google.com/open?id=1RAGHQ ... JcGAjuc4u3
Link do patcha 2.0.6.131_RC5 (wymagany): http://www.owsupport.com/files/Release_ ... 31_RC5.rar

Po ściągnięciu należy wypakować archiwum Hudba.rar w folderze z muzyką - musiałem to skompilować, bo dużo waży, a jednak muza ważna (nie bijcie za prawa autorskie, może nikt się nie doczepi xD)

Zapraszam i życzę miłego grania w mojego moda.

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Sun Dec 10, 2017 2:02 am
by Serpent
Znamy się? xD

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Sun Dec 10, 2017 9:10 am
by Prażanin
Jeszcze nie, ale przyznaję, że obserwowałem scenę OW od dłuższego czasu, więc wiem to i owo xD

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Sun Dec 10, 2017 9:56 am
by zoNE
Widzisz Serpent, czasami człowiek może coś zrobić i nawet nie wiedzieć, że jest tego współautorem.

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Sun Dec 10, 2017 4:07 pm
by Serpent

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Mon Dec 11, 2017 5:45 pm
by Gravitr
Just FYI, dialogs in your mod are always Polish regardless on the game language settings. As consulted with Stucuk, delete file Texts.bin in folder Texts/#POL/ to fix this issue.

One more note, your Sound/ directory is a bit large (630MB). I would recommend packing it into Sound.owp to make the download and mod size smaller.

I'm gonna try your mod once I'll have some free time. :)

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Mon Dec 11, 2017 5:59 pm
by Prażanin
Thanks for advice. I will do as you said, maybe it will work.

By the way, I advice to wait for an update that I plan to release today - there are some issues that require my attention.

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Mon Dec 11, 2017 10:46 pm
by Prażanin
Nowa wersja dema Efektu Komuny już dostępna!

PL Changelog
ABBC3_SPOILER_SHOW
ENG Changelog
ABBC3_SPOILER_SHOW
Zapraszam do obadania, jakby były jakieś błędy to pisać.

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Tue Dec 12, 2017 12:36 am
by Serpent
- rozmiar moda zmniejszony o jakieś 70%.
Najlepsza zmiana ;)

Btw, powinieneś rozważyć zmianę konstrukcji misji. Chodzi mi mianowicie o nie spamowaniem dziesiątkami wieżyczek i bunkrów które trzeba rozwalać przez pół dnia. Można to lepiej rozwiązać.

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Tue Dec 12, 2017 8:50 am
by Prażanin
Wiem, wiem, może rozwalanie tony wieżyczek i bunkrów nie jest zbyt fascynujące (prawdę powiedziawszy, ten mod powinien nazywać się Rzeźnik Mod - w AM01 można zabić 500+ ludzi przeciwnika xD), ale mam plan na 2-3 misje, które polegają na czymś nieco odmiennym. O ile uda mi się te misje zrobić...

Tak przy okazji, jeżeli komuś by mod się nie odpalał to radzę ściągnąć jeszcze raz - robienie po nocy ma to do siebie, że się zapomina zrobić rzeczy najważniejsze, jak np. zapisanie building_anims.bin po dodaniu nowego budynku (w tym przypadku musiałem ręcznie w plikach dodać mur, bo mod powstawał jeszcze przed patchem go dodającym)...

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Tue Dec 12, 2017 2:42 pm
by Nefarem
- laser podstawowy dla Xenian. Mam nadzieję że to to laser z Apocalyptic War :D .

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Tue Dec 12, 2017 7:34 pm
by Prażanin
Niestety nie :( . Na pocieszenie mogę powiedzieć, że piechocie będzie zadawał porównywalne obrażenia co w AW, przy czym wersja xeniańska zadaje te 5-10% więcej obrażeń piechcie. W sumie to mogę się jeszcze tym pobawić.

Ale za to masz ruskie rakiety :) . Ale spokojnie, mają tylko połowę tego, co w Apocalyptic War.

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Tue Dec 12, 2017 10:11 pm
by MasterKiller
Fajne dzwieki calkiem sa :D

ustaw w broniach ROTATE_TYPE Free_gyro , bo nie wszystkie modele broni maja zrobione pochylone klatki(ciezko to wyjasnic, ale model np. czolgu lekko sie wykrzywia jesli np. podjezdza on pod gorke), czego efektem sa dziwne latanie na boki broni na podjazdach itp. Widze, ze wyrzutnia rakiet jest 'wtopiona'w podwozie; aby to naprawic wystarczy z-buffer poprawic(nawet w starym GM editorze sie da, a tej nowej GM factory nie ogarniam jak na razie).

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Tue Dec 12, 2017 11:00 pm
by Prażanin
Że tak zapytam - które bronie konkretnie masz na myśli? Wszystkie vanillowe arabskie czy coś jeszcze?

Re: Efekt Komuny - Demo

Posted: Tue Dec 12, 2017 11:23 pm
by MasterKiller
Zauwazylem w tej broni co korzysta z modelu HG behemota.