Original Revamp

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Topic author
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 335
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Original Revamp

#1

Post by 0dd1 » Sun Apr 29, 2018 3:59 pm

Jeśli jeszcze nie macie dość grania w to samo, to mam dla was ulepszoną wersję ow - do tej pory tylko kampania Rosyjska, w całości choć bez wątku przymierza.

Zmiany w modzie:
- Największą jest AI w praktycznie każdej misji, porównywalne z tym z Arabskiej Kampanii.
- Poprawione lub dodane nowe medale/cele drugorzędne, tam gdzie były niewykorzystane lub kiepsko zrealizowane pomysły
- Poprawione błędy, takie jak nie zapisywanie drugorzędnych postaci
- Trochę nowych (wcześniej niewykorzystanych) okrzyków :P
- Małpy mają większy skill i są przenoszone między misjami. Ogółem są bardziej przydatne.
- Masza dostaje teraz unikalny bonus do pancerza i szybkości, zależnie od podwozia.
- Można spotkać (i zabić) postacie z przeciwnej kampanii.

Od teraz mod ma również skirmish, czyli tryb potyczki z botami na wzór gier multi.


Download v2.14

Steam version
Last edited by 0dd1 on Sat Jun 20, 2020 11:19 pm, edited 12 times in total.
Do it!

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Original Revamp

#2

Post by Nefarem » Sun Apr 29, 2018 4:30 pm

Czy zostanie ten projekt dodany oficjalnie do OW ?
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4118
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Original Revamp

#3

Post by Serpent » Sun Apr 29, 2018 4:31 pm

WoW nice. Czekamy na strima z tego :)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 335
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

#4

Post by 0dd1 » Sun Apr 29, 2018 5:17 pm

Nefarem wrote:
Sun Apr 29, 2018 4:30 pm
Czy zostanie ten projekt dodany oficjalnie do OW ?
Wątpię, bo to jednak jest tylko moja interpretacja tego wszystkiego. Mogę co najwyżej podesłać listę takich najprostszych i najbardziej oczywistych błędów które znalazłem na bugtracker. Bardziej myślałem o rozbudowaniu tego AI do poziomu prawdziwego skrimishu, tak żeby dało się go dopasować na kopiuj wklej do dowolnej mapy.
Do it!

User avatar

Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2592
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Original Revamp

#5

Post by Antitheus » Sun Apr 29, 2018 6:50 pm

Ruszenie kampanii to świetny pomysł. AI aż się prosiło o rozbudowanie. Moim zdaniem warto by było dodać opcję "challenge" - wszystkie trzy poziomy trudności, lecz z myślącym, przepisanym AI.

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Original Revamp

#6

Post by Nefarem » Sun Apr 29, 2018 7:24 pm

Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

User avatar

Topic author
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 335
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

#7

Post by 0dd1 » Tue May 01, 2018 10:15 am

Wrzuciłem poprawioną wersję po niedzielnym streamie.
Last edited by 0dd1 on Tue May 01, 2018 10:17 am, edited 1 time in total.
Do it!

User avatar

zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 1719
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Original Revamp

#8

Post by zoNE » Tue May 01, 2018 10:45 am

Za 20 min stream u Dragon5fly z poprawek i testy kolejnych misji.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=G4RHi3HZIE0

Last edited by zoNE on Tue May 01, 2018 10:47 am, edited 2 times in total.

User avatar

15DarkMaster1987
Soldier level 5
Soldier level 5
Poland
Posts: 172
Joined: Thu Jun 25, 2015 10:10 pm

Re: Original Revamp

#9

Post by 15DarkMaster1987 » Tue May 01, 2018 11:37 am

taki mini bug (chyba?)
wydaje mi się, że w 3 misji powinno być tak, że burłakiem i minimum 3-4 (przy modyfikacji misji) osobami powinno się zgromadzić w punkcie,gdzie trzeba zaatakować omikron...

próbowałem coś zmieniać i bum misja nie zaliczona :P

choćby można zmienić w takim wypadku (gdyby ktoś chciał modyfikować) ilość posiłków do bazy, to by rozwiązało coś :)

//Skończ pisać post pod postem, używaj opcji edit - zoNE
Last edited by zoNE on Tue May 01, 2018 1:06 pm, edited 1 time in total.
" Ptakiem Hermesa nazywają mnie, zjadam swe skrzydła by poskromić się "
  • " Błogosławiony ten, co oparł się pokusie, albowiem on otrzyma Koronę Życia, Nowego Życia "
Kartezjusz:
"Istniejesz, więc i wiesz, że istniejesz, a o tym wiesz dlatego, ponieważ wątpisz."

Tacyt:
"Lepiej paść z godnością niż żyć w hańbie."

Czasy Kilera:
przewidywana ilość misji : 10
aktualnie zrobionych : 4
w trakcie: misja 5 - 90%, misja 6 - 10%
aktualnie prace stoją :(

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 714
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Original Revamp

#10

Post by Gelwe » Tue May 01, 2018 2:36 pm

0dd1 wrote:
Sun Apr 29, 2018 3:59 pm
Zmiany w v 1.1:
Spoiler:
04:
- Nie można już stawiać budynków poza wzgórzem
Jakim prawem? Czy Płatonov to rozkazał? Dlaczego na siłe chcecie utrudnić i zepsuć "realizm" tej kampanii?
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

User avatar

Siwson
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 136
Joined: Sat Dec 27, 2008 8:53 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Original Revamp

#11

Post by Siwson » Tue May 01, 2018 9:45 pm

Po tym co zobaczyłem to na siłę utrudnianie gry, bezcelowe.
Beznadziejne misje są jeszcze gorsze, a te fajne przestały być przyjemne.
Nie polecam.
Thanks, biacz.

User avatar

Topic author
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 335
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

#12

Post by 0dd1 » Wed May 02, 2018 3:44 pm

Siwson wrote:
Tue May 01, 2018 9:45 pm
Po tym co zobaczyłem to na siłę utrudnianie gry, bezcelowe.
Beznadziejne misje są jeszcze gorsze, a te fajne przestały być przyjemne.
Nie polecam.
Z tego co widzę to krytykowanie na siłę, bezcelowe.
Nic konstruktywnego nie wnosi a może tylko zniechęcić ludzi, w tym i mnie.
Nie polecam pisania takich postów.

Doceniłbym za to jakieś konkrety, co na przykład rozumiesz przez 'utrudnianie na siłę', jak inaczej miałoby to wyglądać, jakie misje były przyjemne i przez co przestały itd.
Last edited by 0dd1 on Wed May 02, 2018 3:44 pm, edited 1 time in total.
Do it!

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4118
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Original Revamp

#13

Post by Serpent » Wed May 02, 2018 5:54 pm

Widziałem na strimie moda i mam kilka uwag:
- Misja 9: wrogowie atakują zbyt często, poza tym taka ilość pojazdów atakujących (arabowie + amerykanie) nie przenosi się na poziom trudności gdyż struktura mapy sprawia że pojazdy blokują się nawzajem. Być może lepszym rozwiązaniem byłyby ataki małpoludów (arabowie) niż wysyłanie samych pojazdów.
- Misja 3: dialog amerykanów o nieznanym wrogu ze wschodu odpala się moim zdaniem zbyt późno (była taka sytuacja że przy życiu pozostało 2-3 amerykanów jak dialog się odpalił).
- Misja 3: jednostki wysłane do bazy Kirova kilka sekund przed odpaleniem ataku arabów jadą tam. Możliwa jest utrata jednostek gracza.
- Misja 8: pytanie, skąd na tych wzgórzach wzięły się amerykańskie rakiety?
- Misja 8: pomysł ze zwiększeniem zrzutów na plus.
- Misja 6: wydarzenie z lądowaniem Sewiego odpala się zbyt szybko.

Reszta uwag wkrótce :)
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 335
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

#14

Post by 0dd1 » Wed May 02, 2018 6:26 pm

Misja 9: albo mogę zrobić im wszystkim wspólny timer odliczający czas do ataku. I będzie atakować raz jedna baza raz druga.
Misja 8: Podejrzewam że z tego samego miejsca co ci snajperzy. :) Dodałem je tam tylko po to żeby móc użyć tego dialogu "Wy widieli ete amerykańskie rakiety?...". Według dialogów technologia rakiet miała być dopiero w ataku na Betę, ale to było oczywiście zbyt późno.
Misja 6: Myślałem raczej o przesunięciu czasu w którym umiera. A dodatkowy czas zanim się pojawi jest nagrodą za szybką akcję w poprzedniej misji.

Z niecierpliwością czekam na więcej :lol: . Choć nie ukrywam że trochę mnie to przytłacza bo myślałem że zainteresowanie tym modem będzie mniejsze.
Do it!

User avatar

Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1136
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Original Revamp

#15

Post by Nefarem » Thu May 03, 2018 5:00 pm

Kolejny streamer podejmuje przejścia moda.
https://gaming.youtube.com/watch?v=DR0OIY-MYDI
Last edited by Nefarem on Thu May 03, 2018 5:00 pm, edited 1 time in total.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest