Original Revamp

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Original Revamp

Post by Nefarem »

Misja 1:
- Zmiana avatara Charlesa, bo to raczej nie do niego należy tylko do Jeff Browna.

Misja 3:
- Myślę że na tym poziomie rozgrywki koszary są zbyt dużym utrudnieniem, da się je oczywiście zniszczyć ale jest to czasochłonne, dodatkowo siedzi tam 6 żołnierzy.

Misja 5:
- Myślę że przydało by się zwiększyć czas przebicia się przez Arabska obronę na wyższym poziomie trudności (średni, trudny) gdyż jest on definitywnie za mały.

Misja 6:
- Może jednak zdecydujesz się na te komory z ropą z poprzedniej misji? Burłak w tej misji mówi tylko o bazie zaopatrzeniowej a nigdzie nie ma mowy o tym że nie można swojej przywieść.

Misja 7:
- Myślę że można trochę zwiększyć poziom trudności, nie pamiętam czy są tu miny ale jeśli nie to można jakieś umieścić.

Misja 9:
- Zdecydowanie trzeba zredukować ataki Arabsko - Amerykańskie bo ich ciągłe i powtarzające się w nieskończoność ataki powodują że misja jest momentami nudna.

Jeśli coś mi się jeszcze przypomni to napiszę.
Last edited by Nefarem on Sat May 05, 2018 5:43 pm, edited 1 time in total.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
User avatar
Lengorio
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 62
Joined: Wed Mar 28, 2012 4:48 pm
Location: Hiszpania, Madryt

Re: Original Revamp

Post by Lengorio »

Poczytałem troche wszystkie wypowiedzi i powiem tak:

Niech każdy gra w to co chce i podoba mu się.

A jak sie komuś coś nie podoba, to niech da jakąś konstruktywną krytykę o modzie, co by mogło sie polepszyć/zmienić w tym lub innym modzie i już. Nie ma co sie od razu kłócić. :D

Peace! :P
Nothing is impossible!
User avatar
Prażanin
Soldier level 3
Soldier level 3
Poland
Posts: 65
Joined: Sat Dec 09, 2017 9:14 pm
Location: Praga Północ

Re: Original Revamp

Post by Prażanin »

Postanowiłem się wypowiedzieć w sprawie tego moda, gdyż czuję się wywołany do tablicy, a widziałem już na wielu streamach dosyć, aby móc o nim coś powiedzieć.

Przede wszystkim, wiecie, dlaczego ALTAR nie stworzył do tych misji super-duper nie wiadomo jakiego AI? Bo nie chciał, żeby te misje były ZA TRUDNE. Zresztą, nie o to tak naprawdę chodzi. Naprawdę chodzi o to, że rozgrywka jest sztucznie utrudniana. Po pierwsze fakt, iż ten mod zamienia się powoli w coś niby-FPS jak COD - masz skrypt na skrypcie, po kolei, jak nie będziesz się poruszał i robił tego, co, kiedy i jak chce tego autor, to game over i dobranoc. Tak jest chociażby z RU06, gdzie jest niepotrzebne moim zdaniem query. Po co dawać trzy opcje, skoro ostatnia to połączenie pierwszych dwóch? Kwestię budowy tego składu w 04 pominę, bo było wałkowane już tysiąc razy. Zresztą ten skład to naprawdę nie jest największy problem w tym modzie.

Rozumiem niewielkie (podkreślam NIEWIELKIE) utrudnienie niektórych misji, ale chwilami tutaj to jest przegięcie. Do tego brak w ogóle balansu - raz mamy misję łatwą, potem trudną, potem znowu łatwą, a następnej niemal nie da się przejść. Dla przykładu: misje 01 i 02 są łatwe, 03 jest cholernie czasochłonna (przez koszary pełne ludzi), 04 średnie, 05 na początku trudne, 06 to już jazda po bandzie (Sikorski i jego ludzie, opróżnianie komór z ropą z poprzedniej misji - była mowa że nie ma ropy w bazie, nikt nie mówił o komorach), 07 może być, 08 też (chociaż nie podoba mi się fakt, że "w głębi terytorium radzieckiego" są czołgi z wyrzutniami rakiet, obecność snajperów z vanilli jeszcze ujdzie w tym wypadku, bo zwiadowcy, ale czołgi?), 09 ma zbyt częste ataki (Arabów i Jankesów naraz), 10 jest ok, ale 11...

Wiecie, zrobić superfortecę z milionami dźwigów i inżynierów naprawiającymi i ODBUDOWUJĄCYMI fortyfikacje (a przy okazji respiącymi się żołnierzami w ramach obsługi nowych wieżyczek) to naprawdę nie sztuka. Ale gracz ma to potem zniszczyć. I tak, powinien się trochę pogłowić, jak to zrobić, ale nie powinien się MĘCZYĆ przy tym. Serio - 1-2 dźwigi / 3 inżynierów wystarczy, ale nie po 7-8 na wieżyczkę...

Do tego niektóre okienka czasowe (chociażby w RU11 - co to jest 10 minut?! przy takiej obronie?) są zbyt małe, aby przy tym poziomie trudności coś osiągnąć (głównie dotyczy to zadań dodatkowych - arabskie oddziały w 05, Sewi w 06 i posiłki dla Powella w 11).

Przy tym modzie granica między przyjemnością a mordęgą zaczęła się mocno zacierać. I wiecie co? Mam wrażenie, że przy żadnym innym powstałym dotąd modzie takiego czegoś nie było (choć mogę się mylić, może jednak taki był). I dzięki Bogu, że bronie nie są zmodyfikowane pod większe obrażenia. Bo jakby tu był miotacz ognia z SoSa to z automatu misja 05 jest niemal nie do ukończenia (Jakes się o tym przez przypadek przekonał).

Co do autora - naprawdę, nie traktuj tego jako ataku na siebie, to jest po prostu krytyka moda, jego wad (które niestety przyćmiewają zalety moda, a ten mod ma swoje zalety, jak choćby przywrócenie brakujących dialogów do gry czy naprawienie bugów. Albo ten patent w RU12, gdzie bazy, które do nas dołączyły walczą z Płatonowem we własnym zakresie). Ale po prostu w tym modzie brak balansu - zarówno w przypadku poziomu trudności, jak i blokowania różnych rzeczy. Wszystko da się naprawić. Bo mod ma potencjał. Ale po prostu coś poszło nie tak. Zdarza się, ale nie wszystko stracone...
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2059
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Original Revamp

Post by zoNE »

 ! Message from: zoNE
Z racji wypowiedzi niektórych osób, jednak prosiłbym o zachowanie pewnego poziomu wypowiedzi, bo zaczyna się to przemieniać w przerzucanie się wspólnymi oskarżeniami i argumentum ad personam. A nie to jest sednem tematu i nie jest to w niczyim interesie. Nie o to tutaj chodzi. Obie strony powinny wyluzować i nieco podejść z dystansem do sprawy.
0dd1, Twój mod ma tak duży odbiór, bo jest to krok w dobrą stronę - w końcu coś, co coś wnosi. Miał on na celu załatanie nieco błędów, pokazanie treści, które są ukryte w grze, jakoś je wykorzystać, może pokazać nieco inny punkt widzenia. I to jest fajne, mnie samego to bardzo zainteresowało jak o tym przeczytałem, dlatego automatycznie namawiałem ludzi do streamowania. Może z tego być coś fajnego, więc warto to przetestować, a może z czasem część tego contentu mogłaby pojawić się w patchu - bardziej ta część związana z naprawą błędów, niż z odzyskiem usuniętych przez autorów rzeczy, ale jest w modzie kilka rzeczy, które moim zdaniem rzeczywiście mogłyby trafić do patcha. Bo o ile kwestie związane z błędami czy poprawą czegoś, co nie do końca było ok, są trafne, o tyle przywracanie czegoś, co autorzy usunęli z gry, już raczej do patcha by się nie nadawało, bo jednak po coś to było usunięte, ale w formie właśnie takiego moda są jak najbardziej fajne, bo często ciekawe są właśnie takie ukryte rzeczy. Jak sam wspomniałeś wcześniej, sam byś tego nie chciał dodawać do patcha, bo często jest to po prostu Twoja interpretacja lub coś co było celowo usunięte z gry. Ale takie rzeczy jak naprawa błędów, czy poprawa czegoś, to całkiem dobre elementy, które już by mogły nie tylko być elementem moda, ale i trafić do szerszego odbioru. Sam mod jest ok, acz wymaga nieco dopracowania - jak każdy mod, ktoś go musi przetestować. Dlatego myślę, że warto to robić i komentować, ale proszę, nieco bardziej wyrozumiale dla obu stron.

Co do blokowania rzeczy, osobiście jestem za bardziej nieliniowym podejściem do gry, niż prowadzeniem za rączkę, sam jestem z tych osób, które lubią wyzwania i lubią wszystko zyskiwać nie tracąc niczego, więc zawsze szukają takiego rozwiązania, jak wygrać wszystko i nie stracić w tym czasie nic, jak zrobić to jak najoptymalniej. O ile w modzie ok, o tyle jakby to miało trafić do gry, to raczej by trzeba dokładnie takie kwestie przemyśleć - jak np. misja 6, gdzie na streamie bardzo się upierałeś przy zachowaniu 1 linii i nie odbieganiu od niej, ograniczaniu tego co się wykryje. Moim zdaniem do czasu gry nie jest to bugusing, to nieco kreatywności graczy w przechodzeniu nie jest złe, a może czasami nawet bardziej bawić taka zabawa koszarami itd., czy właśnie to blokowanie w misji 4 - tutaj sam jestem przeciwny blokowaniu tych jednostek, bo zupełnie to niszczy fabułę - w końcu mamy im pomóc uciec, a nie sami ich blokować, więc sam jestem za tym by takiego błędu, że możemy blokować jednostki nie było, ale jak sam powiedziałeś już masz inny pomysł jak to zrobić, bo to nie do końca trafne rozwiązanie. O ile w 6 bym nie przesadzał, o tyle w 4 warto to poprawić - w każdym razie w obu trzeba te kwestie przemyśleć, a może i by do patcha to mogło trafić wtedy, bo więcej osób by było za tym.

Co mi się osobiście podoba i fajnie aby trafiło do gry też, to np.:
  • Załatanie błędów - zawsze ok, acz jest kilka rzeczy, które w nowszych patchach były załatane, a w tej wersji nie są, bo chyba działasz na starszych plikach - więc warto brać to pod uwagę przy wprowadzaniu poprawek do gry samej.
  • RU01 - randomizacja respawnu Gniewki - acz tutaj bym raczej proponował randomizacje respawnu bliżej starego miejsca, aby aż tak nie ingerować w fabułę, ale sam pomysł randomizacji jak najbardziej na plus, bo nie jest to już przejście z punktu A do punktu B.
  • RU03 - blokowanie okradania Kirowa - jak najbardziej na plus, sam korzystałem często z tego błędu, ale to bardziej w celach speedrunowych, bo tam chodzi o jak najszybsze przechodzenie, więc to wiele przyspiesza, ale niestety niszczy fabułę, bo skoro oni mają nieskończoną ropę, my nie mamy jej w ogóle i musimy ją transportować lub kraść od nich, oni mają lepiej rozbudowane warsztaty, to dlaczego my im robimy pojazdy w 2 i 3 misji? Więc to rzeczywiście było zakłamanie fabuły to raz, a dwa omijanie celów misji jakimi jest budowanie szybu i transportowanie zapasów, czy nawet budowa fabryki w okolicach składu drugiej bazy, skoro możemy kraść je z Kirowa. Zmiana jak najbardziej na plus.
  • RU04 - usunięcie błędu z blokowaniem jednostek, które niszczyło zupełnie fabułę, ale tutaj trzeba to nieco przemyśleć bardziej moim zdaniem, zamiast blokowania budowy, jakoś inaczej to załatwić.
  • RU06 - usunięcie ropy transportowanej z poprzedniej misji - moim zdaniem ok.
  • RU08 - rozwinięcie ataków na bazę, już nie jest to bezmózgi marsz masy ludzkich jednostek na pancerną bazę, tylko jednak coś, co rzeczywiście przypomina atak. Acz przy zostawieniu gęstego lasu mogą się te jednostki blokować chyba, więc tu warto to sprawdzić.
  • Zwiększenie umiejętności małp.
  • Rozbudowanie niektórych AI - acz tu powinno to być połączone z poziomami trudności, a nie działać obok nich, bo może wprowadzać pewne anomalia, więc warto przemyśleć.
  • Poprawa zapisywania drugorzędnych postaci - jak najbardziej na plus.
  • Bonusy dla Maszy - moim zdaniem fajne z tymi podwoziami osobnymi dla Maszy.
Rzeczy, które są fajne, ale do gry by jednak nie pasowały, by je dodawać już oficjalnie:
  • Usunięte z misji przez twórców dialogi itd. - o ile w modzie świetnie się sprawdzają, o tyle w grze już nie bardzo by to współgrało, bo Burlak wychodzi tu na amerykańskiego szpiega mówiąc co chwilę po angielsku :D. No i nie wszystkie rzeczy jednak pasują do klimatu gry, by je oficjalnie dodawać - pewnie dlatego były usunięte, ale fajnie poznać takie smaczki.
Rzeczy, które mi się nie podobały:
  • Modyfikowanie struktury oryginalnych baz, np. ich obrony, jak RU03, czy RU06 - ale tą drugą już poprawiłeś. Moim zdaniem to już koliduje z zamysłem twórców, no i rzeczywiście wprowadza pewne utrudnienia, które jeżeli nie są zgrane z poziomem trudności, to mogą tworzyć pewne anomalia. Bo jak sam mówiłeś, poziomu trudności nie ruszałeś. A jednak wprowadzając większe zabezpieczenia, bardziej rozwinięty AI, to już musi to być połączone z poziomem trudności. Ale ogólnie moim zdaniem same struktury baz nie powinny być ruszane, bo to jednak koliduje z zamysłem twórców.
  • Modyfikowanie umiejętności jednostek na zbyt wygórowane, nie spajając tego z poziomem trudności - jeżeli przemyślane, może i by było ok, ale odrębnie od poziomu trudności powoduje pewne anomalia.
  • Blokowanie nieliniowości sposobów przejścia, gdy nie ingeruje to w fabułę samą i tworzenie bardziej liniowego tworu. O ile w wypadkach, gdy nieliniowe sposoby niszczą fabułę jestem za zmianą i delikatnym blokowaniem, o tyle, gdy nie ma to wpływu na fabułę, to fajnie urozmaica grę.
  • RU05 - w pierwszej wersji nie do końca przemyślane były te ataki na bazę, czy na obiekty, których wróg w ogóle nie widział, ale to już naprawiłeś i teraz tę misję przechodzi się już ok.
  • RU05 - zmiana czasów na zdobycie medalu za szybkość - moim zdaniem poprzednie były ok.
  • RU07 - tu mi się nie podoba zmiana oddziału Heike i tego, którędy ona idzie, bo dosyć znacznie zmienia to fabularny zarys misji. Heike, która idąc główną drogą rozwala całą bazę uzbrojona w czołgi itd. - i jak mówiłeś, ta wersja na live była wersją "małą ataku", nieco odbiega od wersji, gdy mamy pojmać przemieszczającą się przez las Heike. Moim zdaniem nie powinniśmy tu aż tak ingerować - acz na potrzeby moda, jeżeli taki był zamysł zmiany linii fabularnej nieco, to nie mam nic przeciwko, tylko myśląc globalnie, jeżeli byśmy chcieli zachować i myśleć też o dodaniu tych elementów do patcha, to jednak raczej trochę zbyt duża zmiana fabularna.
  • RU08 - te rakietki - sam stwierdziłeś, że dodałeś je tylko, aby uruchomić dialogi z nimi związane, ale no do oficjalnej wersji jako element gry, raczej bym tego nie dodawał. Do samego pokazania dialogów, jest ok :P.
  • RU09 - fajnie, że rozwinąłeś nieco konsekwencje decyzji z poprzedniej misji w stosunku do AR, jednak te ataki arabskie są nieco monotonne, proponowałbym je nieco zróżnicować - bo jak jeden taki atak nic nie zrobił, to drugi też nic nie zrobi, a trzeci po prostu będzie już nudny. I tak, jak sam wspomniałeś, warto podpiąć je pod jeden zegar z atakami AM, aby się nie blokowały wzajemnie.
  • RU10 - tutaj dodałeś chyba randomizację respawnu komory (acz nie widziałem kilku przejść, więc to tylko mój wniosek na podstawie obserwacji)? Moim zdaniem lepiej było bez tej randomizacji, jeżeli jest lub też w małym obszarze wskazanym przez twórców.
  • RU11 - zdecydowanie trzeba tu przemyśleć sprawę odbudowy bazy, czy nie jest ona zbyt mocna. O ile w fabule aż bije po oczach, że "całe siły rosyjskie" dowodzone przez najlepszego dowódcę padają i nie rozwalają nawet 1 bunkra, a Ty później możesz rozwalić całą tę bazę w 10 min jednymi koszarami bez budowania czegokolwiek lub po prostu samymi ludźmi, o tyle teraz chyba nieco zbyt się to utrudniło - acz tutaj oceniam to na podstawie streama Dragona, bo sam w tę misję nie grałem, by porównać z własnymi doświadczeniami. U Dragona wyglądało to nieco monotonnie jak przebijanie się przez kolejne warstwy inżynierów odbudowujących bazę i medyków.
  • Wrzucanie oddziałów z bohaterami z przeciwnej kampanii - może i fajnie zobaczyć znajomą twarz, ale często jest to bezcelowe, gdy nie jest związane z fabułą. Acz w ramach moda ok.
Co warto dodać:
  • Połączenie rozbudowy AI i innych zmian z poziomami trudności, by nie powstawały anomalia.
To tyle co aktualnie mi przyszło do głowy, ale jeszcze nieco streamów przed nami mam nadzieję, z dalszymi misjami. I serio, nie ma się co stresować krytyką, bo robota fajna, więc warto rozwijać.
Last edited by zoNE on Sun May 06, 2018 6:58 am, edited 10 times in total.
arturc200000
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 17
Joined: Fri Jul 08, 2016 1:01 pm

Re: Original Revamp

Post by arturc200000 »

Dobra to jako ze troche ztestowalem to sie wypowiem sry bez polskich znakow

Misja 2
Zablokowanie pozyczania surowcow z bazy kirow buguje misje chociaz to lubie

Misja 3
Dalbym wiecej atakow z poludnia a mniej z polnocy ciezej z obrona polnocy

Misja 5
Od tylko atak jest mozliwy i latwy natomiast 1 czlowiek w bunkrze od poludnia przysporzyl by problemow

Misja 6
Gdy w poprzedniej misji byles szybki w skladzie znajduje sie 30 beczek ropy na srednim na latwym 60 na trudnym 15
Z mozliwych opcji z burlakiem wybieram rock&roll i widze sewiego a ten nagle zegna sie z nami say wat przeciez juz tam jestem

Misja 7
Obrona arabow zbyt slaba postawil bym radar aby arabowie mieli na nas wizje

Misja 8
Jak oszukalem kurta i wydalem go gensherowi to kto mnie atakuje i ten atak byl zaskoczeniem ale zbyt slaby byl wg mnie

Misja 9
Ide se do genshera a tam mnie atakuje pomimo ze wydalem mu kurta to se mowie poczekam zbuduje se czolgi a tu jeb chce ze mna sojusz wtf

Misja 11
Za malo czasu na osiagniecie celu misji z ucieczka ludzi +3 minuty bym dal bo zabraklo sekund

Misja 12
Zniszczylem cala baze zielonego a ten dalej sie nie chce poddac i mam przez to brak medalu tak samo z pomaranczowym a bialemu po prostu pokazalem artefakt i dal mi ludzi powienien przejac ta komore

Brak mozliwosci budowy skladu za latwo wtedy chociaz i tak jest latwo

Misja 13
Po ucieczce macmillana zaczolem isc jak najbardziej na wschod i zaczolem badac artefakt po jego zbadaniu poszedlem na poludnie i amerykanie atakujac mnie wyjebali errora
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2059
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Original Revamp

Post by zoNE »

Kolejny stream Dragona. Lecimy z kolejnymi misjami, dzisiaj zaczynamy od RU12:

User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Po pierwsze, nie rusza mnie to że ktoś ma inną opinie i nie mam żadnego żalu za docinki. Jedyne co mnie naprawdę wku**ia to ludzka bezmyślność (i to nawet w sytuacjach gdzie nie dotyczy mnie). To co napisałem na końcu to były tylko najbardziej absurdalne przykłady tego jak ludzie NIE MYŚLĄ co piszą. Przykłady - bo mam taki dziwny kaprys żeby to co mówię miało logiczny sens i było oparte o fakty, a nie tylko o osobiste odczucia. Ale oczywiście znowu to to piszę zostało odebrane od dupy strony, właśnie dlatego że niektórzy nie myślą, tylko reagują.

Po drugie
Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pmUpubliczniając tego moda mogłeś spodziewać się wszystkiego.
Wychodząc na ulice możesz spodziewać się wszystkiego - że cię ktoś obrazi/opluje/okradnie itd. Jak coś takiego się zdarzy to powiesz że jest ok bo się mogłeś spodziewać? I pewnie ku**a że nie wszystkim należy się przejmować (po twojemu nie być pi**ą), ale to nie zmienia faktu, i powtórzę żeby dotarło: samego FAKTU, że ktoś inny robi źle.
Jeżeli jest coś co mi przeszkadza i zwyczajnie wku**ia, to coś z tym robię i nie będę się z tym użerać żeby tylko jakiś Siwson nie pomyślał o mnie źle. W tym przypadku przerosło mnie to całe gimanzjum na czacie, ale ostatecznie jestem nawet w stanie zaakceptować to że nie wszyscy muszą być tacy jak ja, i dlatego zwyczajnie przestałem tam wchodzić zamiast dalej próbować narzucać innym mój sposób myślenia. Z mojej strony sytuacja wygląda uczciwie.

Ty z kolei celowo przenosisz to samo gówno na "moje" podwórko i mówisz że robię brzydko bo nie mam zamiaru się z tobą pieścić. I napiszę to jeszcze raz bo pewnie dalej nie łapiesz: nie chodzi o to że coś mi krytykujesz, tylko o samą bezmyślność która tym kieruje.

Krótka piłka: jak cię coś nie interesuje to zostawiasz to w spokoju. Jeśli jednak jakoś cię interesuje to logicznie rzecz biorąc powinieneś wykazać odrobinę obiektywizmu i spróbować to poznać i zrozumieć.
A jak odbierasz coś czysto subiektywnie, po swojemu, nie zastanawiasz się czy na pewno dobrze rozumiesz i potem próbujesz dyskutować z tym własnym wyobrażeniem, to jest zwykła głupota. I to mnie wku**ia, a żadna "obraza" dla mnie nie miała nawet miejsca.

Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pmrzucanie uprzedzeniami
Czyli coś takiego jak złe pierwsze wrażenie. Szybko wyrobiłeś sobie zdanie na podstawie fragmentu i opinii innych, i dalej wszystko co związane z modem odbierasz z automatu negatywnie. Fakt jak próbujesz zaprzeczać prostej metaforze tylko to ilustruje.
Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pm Poza tym bramkę można strzelić niemal z każdego kąta i jak historia pokazała różnymi częściami ciała oraz z każdego dystansu.
No i tak samo w 4 misji możesz bronić wzgórza działami, gatlingami, pojazdami, wieżyczkami, dowolną kombinacją. Możesz rozstawić budynki jak najszerzej albo trzymać je ciasno. Po to właśnie odblokowałem buldożer + masz więcej czasu i surowców żeby w pełni te możliwości móc wykorzystać. Możesz osiągnąć swój cel na wiele sposobów, ale komuś przeszkadza akurat to że "zasady" (czyli w tym przypadku tło fabularne) czegoś nie uwzględniają. Czego tu nie rozumiesz? Użyj mózgu bo to nie jest takie skomplikowane.
Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pm Przestałeś być w dużej mierze graczem i zostałeś głównie autorem. Właściwie to stworzyłeś produkt, wypuściłeś go na rynek i nikt nie myśli o tym czy Ty także z niego korzystasz.
'Polityka", "produkt", "rynek" to za duże słowa. Zwyczajnie przesadzasz. Sytuacja wygląda tak jak to napisałem wcześniej.
A to o mnie jako graczu to tylko kolejna rzecz którą przekręcasz.
Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pm Więc moje reakcje nie są hejtem
Słowo klucz "reakcje". Nie myślenie nad tym co mówisz, analizowanie własnej logiki, dociekanie co jak i dlaczego działa, a "reakcje". Bezmyślne negatywne reakcje właśnie są hejtem, nawet jeśli to taki lekki hejt bez bluzgów.
Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pm Więcej dystansu
To taki dżoker który można rzucić jak się palnie coś głupiego. Ja "dystans" nazywam obiektywizmem i mam go całkiem sporo.
Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pm Serio musiałeś się skupić i wyolbrzymić pierdoły?
To zabawne, bo ja mogłbym dokładnie to samo powiedzieć. Spójrz choćby na poprzednie posty. Ja chciałem konkretów, a dostałem jakiś długi wywód prawie tylko o twoich osobistych odczuciach. Dla mnie to właśnie są pierdoły, a jedyna informacja jest taka że coś trzeba zrobić z betą. I tak jest ze wszystkim.
Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pm Nie broń się to nie jest atak.
No na pewno nie jest to celowy atak. O odrobinę samoświadomości bym cię nie podejrzewał.

A co do tego:
Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pm Naprawdę muszę zostać piekarzem żeby stwierdzić że chleb jest ch***wy? :lol:
W ogóle mnie nie dziwi że tego nie rozumiesz.
Do it!
User avatar
zoNE
The Great Uniter & Site Administrator
The Great Uniter & Site Administrator
Posts: 2059
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:44 pm
Location: Poland
Contact:

Re: Original Revamp

Post by zoNE »

 ! Message from: zoNE
Prosiłem o zakończenie sprzeczek.
User avatar
Szymiew
Soldier level 7
Soldier level 7
Poland
Posts: 713
Joined: Thu Aug 16, 2012 11:11 am
Location: Królestwo Polskie
Contact:

Re: Original Revamp

Post by Szymiew »

Mam wrażenie, że negatywne emocje powstają tu przede wszystkim z powodu plotki o planach nałożenia tego moda na oficjalną wersję gry jako Patcha.

Jeśli to tylko plotka i mod ma zostać tylko modem, to imo wszystko jest ok.

Jeśli jednak jest to prawda i zmiany z moda mają trafić do oficjalnej wersji Steamowej, to chyba ktoś tu upadł na głowę. Gra podstawowa jest dokończonym produktem i czynienie tak poważnych zmian jak usuwanie ropy z komór po dotarciu do Owsjenki czy zakazywanie budowy składu gdzie się chce, tam gdzie do tej pory można to było robić, to uzurpowanie sobie praw których nie macie. To już nie jest patchowanie gry, tylko ustanawianie prywatnego punktu widzenia w miejsce punktu widzenia Altaru.

Skoro twórcy zablokowali odzywki Burłaka, to w oficjalnej wersji gry powinny być one zablokowane.
Skoro twórcy pozwolili na transport ropy w komorze do Owsjenki, to gracz ma mieć taką opcję.
Ten konkretny przypadek to nawet nie jest bugowanie gry! Przecież za każdy pojazd-komorę gracz traci pojazd wojskowy! To wybór taktyki, nie bugusing!
Cała ta afera przypomina mi sytuację, gdy autorzy testów maturalnych uważają, że lepiej znają sens dzieł niż pisarze i poeci.

Zresztą, tak prywatnie: od kiedy ograniczanie wolności gracza to rzecz pozytywna w gamedevie?

Zostawcie to jako mod i wszystko będzie dobrze.
https://www.youtube.com/kvantovy --- mój kanał youtube.
https://www.facebook.com/Kvantovy --- strona u cukierberga.
Image
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Stucuk nie zamierza nic zmieniać w kampanii poza naprawianiem bugów. Jedyna opcja jest taka żeby wprowadzić to jako osobny tryb gry, ale najpierw trzeba by było tego moda skończyć i dopracować, a i tak mógłby wejść do gry tylko jako trochę okrojona wersja (na pewno wyleciały by te okrzyki). Na pewno nic takiego nie stanie się w najbliższym czasie.
Do it!
User avatar
Antitheus
Kung Führer
Kung Führer
Korea North
Posts: 2527
Joined: Thu Jan 04, 2007 9:45 pm
Location: Gorzów Wlkp.
Contact:

Re: Original Revamp

Post by Antitheus »

Stare dobre OW community. Zamiast wspólnie zebrać się do kupy i dopracować produkt a później zobaczyć, co da się z nim zrobić to wolą napisać "Nie bo nie; to nie, tamtego nie, tego też nie, temu nie!".
Trochę samoświadomości i pomyślunku o tym, że mod jest cały czas rozwijany. A w pełni rozwinięty może zostać tylko dzięki pomocy testerów. Nikt raczej nie wspomniał o "podmianie" oryginalnych misji, lecz ja prywatnie z chęcią zobaczyłbym wprowadzenie nowego trybu typu "hardcore" - coś a'la rozwiązania z Diabolo i Dark Souls.
User avatar
Nefarem
MODbase Moderator
Poland
Posts: 1115
Joined: Sat Jan 15, 2011 8:13 pm
Location: Noxus

Re: Original Revamp

Post by Nefarem »

Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
nadwrazliwosc_zebow
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 91
Joined: Wed Jan 09, 2013 2:48 pm

Re: Original Revamp

Post by nadwrazliwosc_zebow »

Niesamowite, jeszcze pamiętam hasło :)

Streama nie śledziłem, z własnych odczuć (8 misji póki co, potem zastała mnie noc - grałem na łatwym, bo zobaczyłem opinie o męczarniach, a mnie się nie chce męczyć, chcę tylko zobaczyć nowe smaczki :P) feedback następujący:

Misja 1:
- postać Charlesa i Jeffa Browna to zdecydowanie nie to samo, co już zostało kilka razy wypomniane jak widzę
+ przesunięcie Gniewki, już po 2 minutach rozgrywki człowiek musiał zacząć kombinować, że coś się zmieniło :)

Misja 3:
+ fajny motyw z pozostawieniem nam dwóch czołgów, i z gąsienicami

Misja 5:
- odczułem drastyczny skok poziomu trudności. Nawet na łatwym musiałem podchodzić trzy razy do misji, bo ataki Arabów się zrobiły skoordynowane aż do przegięcia (zwłaszcza jak drogą jadą 3-4 czołgi, a od wody napływają poduszkowce z dwóch stron jednocześnie). Udało mi się to ogarnąć dopiero na dwa składy (jeden nie sięgął), budując zbrojownie przy rzece na północy i południu. W ogóle nie wiem ilu mechaników ma arabska baza, ale samych poduszkowców zestrzeliłem chyba z 10?
- może to ja coś popsułem, ale nie dało się przejąć arabskiej fabryki, ta funkcja jest specjalnie zablokowana?

Misja 6:
+ podobał mi się motyw z wyborem, wcześniej to było tylko czcze gadanie o małej liczbie ludzi, po czym Rambo Gorki i tak ze wsparciem jednego kumpla brał czołg i wbijał po brata. Chociaż tak realnie to chyba ten wybór nie ma znaczenia dla przebiegu misji, bo rozwaliłbym Amerykanów i tak, zawsze to robię :D
- amerykańskie komputery? W RU06? W amerykańskiej misji z Owsjenką nie mieliśmy nawet wieżyczek.
- skrypt od amerykańskiej fabryki jest pijany. Po tym jak ją przejąłem, dalej chciała mi budować masowo wozy komputerowe i zdalnie sterowane (!) i to dość upierdliwie. Kiedy w amerykańskiej głównej bazie skończyły mi się surowce, fabryka zaczęła mi pikać komunikatami jakoś z 10 razy na sekundę. Musiałem ją rozmontować, bo szło cholery dostać.
- kiedy Sewi ginie już pod naszą komendą, i tak gada tekst o tym, że nie utrzyma się dłużej. I niezależnie od profesji zawsze wypowiada to ubrany jak żołnierz.
- żołnierze 8. poziomu w wieżyczkach z gatlingiem na łatwym poziomie to przegięcie. I to jeszcze w bazie, którą mamy przejąć w ramach celów misji. Zwłaszcza w takim miejscu, w którym teren nie pozwala za bardzo na podjechanie więcej niż jednym wozem naraz... a obok są dwa działa.

Misja 7:
- nie wiem po co było budowanie czołgów na koniec poprzedniej misji, skoro RU07 zacząłem tylko z pięcioma losowo wybranymi... dostałem trzy amerykańskie (w tym pusta komora, choć ładowałem na nią surowce) i dwa arabskie. To chyba podobnie bez sensu działało w vanilli i przydałoby się to jakoś skorygować. Wprawdzie więcej nie potrzebuję, ale po dosłownie 3 minutach przyszedł Jaszin i zaczął truć cztery litery, że on potrzebuje czołgu. Specjalnie dla dziada musiałem budować warsztat, żeby dać mu najprostszy rosyjski wóz i żeby się odpimpał.
- dziwny jeniec z tej Heike. Niby dała się złapać, zmieniła kolor na sojuszniczy i tak dalej, ale zaraz poszła sobie sama z siebie do Nowego Kabulu i chciała wejść do koszar, choć moje jednostki stały dookoła niej w mojej bazie i ogarniały naprawianie i leczenie po ataku z tyłu. A jak poszedłem za nią, to zaczęła strzelać do moich ludzi (cały czas mając sojuszniczy kolor).

Misja 8:
- WTF amerykańskie rakiety na klifie w lesie w środku rosyjskiego terytorium :D
+ atak nareszcie wygląda jak atak, a nie jakaś wycieczka krajoznawcza. No i wyłapałem starą znajomą w tym tłumie :)
+ wcześniej ta misja pod koniec była męczarnią z powodu braku surowców. Teraz jest znacznie lepiej.

Z ogólnych rzeczy:
+ starzy znajomi nie znikają tak łatwo
+ małpy w końcu są przydatne :) chociaż mam jak dotąd wrażenie, że dalej nie ma co się za bardzo przejmować ich życiem, bo jak dotąd w każdej kolejnej misji oswajam coraz mocniejsze skurczybyki
+ no i ogólnie fajnie odświeżyć sobie starą grę i posłuchać nowych tekstów :)
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Jest nowa wersja i parę uwag:
nadwrazliwosc_zebow wrote: Mon May 07, 2018 9:54 am - postać Charlesa i Jeffa Browna to zdecydowanie nie to samo, co już zostało kilka razy wypomniane jak widzę
Jeśli gdzieś warto dodać jakąś postać, to tam gdzie może się jakoś pokazać. A nawet jakbym go przeniósł, to i tak tylko po to by zginął w jakiejś innej misji, więc co za różnica?
zoNE wrote: Sat May 05, 2018 6:25 pm RU07 - tu mi się nie podoba zmiana oddziału Heike i tego, którędy ona idzie, bo dosyć znacznie zmienia to fabularny zarys misji. Heike, która idąc główną drogą rozwala całą bazę uzbrojona w czołgi itd. - i jak mówiłeś, ta wersja na live była wersją "małą ataku", nieco odbiega od wersji, gdy mamy pojmać przemieszczającą się przez las Heike.
Heike od zawsze beztrosko szła sobie główną drogą. Pojawia się jak już jest po ptakach i to tylko po to by sobie pochodzić pieszo po mapie, nawet nie zwracając uwagi na jednostki gracza. W mojej opinii to jest totalny bezsens (albo niedoróba) więc zmieniłem to na prawdziwą odsiecz, i to właśnie z powodu takich rzeczy od początku mówiłem że to tylko mod a nie próba zmieniania podstawowej kampanii.
arturc200000 wrote: Sat May 05, 2018 6:30 pm Misja 8
Jak oszukalem kurta i wydalem go gensherowi to kto mnie atakuje i ten atak byl zaskoczeniem ale zbyt slaby byl wg mnie
W innym wariancie dialogu Kurt ostrzegał że inni najemnicy mogą chcieć go pomścić. A atak nie miał być silny, tylko mieć odrobinę więcej sensu od tego co oni odwalali w oryginale.
arturc200000 wrote: Sat May 05, 2018 6:30 pm Misja 12
Zniszczylem cala baze zielonego a ten dalej sie nie chce poddac i mam przez to brak medalu tak samo z pomaranczowym a bialemu po prostu pokazalem artefakt i dal mi ludzi powienien przejac ta komore
Najprawdopodobniej po prostu się spóźniłeś. Czas na neutralność i wszelkie formy perswazji jest od teraz ograniczony, i gdy już rozpocznie się walka to bazy walczą do końca.
Do it!
Bren
Soldier level 6
Soldier level 6
Indonesia
Posts: 398
Joined: Tue Mar 08, 2011 8:37 am

Re: Original Revamp

Post by Bren »

JAZDAAA!
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.
Post Reply