Original Revamp

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Dzięki! :D Właśnie składam pierwszą grywalną wersję skirmisha, który będzie wyglądać mniej więcej tak jak standardowa gra w multi. Można w nim wybrać dowolne opcje mapy typu ilość ludzi, złoża, zrzuty, poziom technologiczny + dowolną ilość botów i ich nacje, pozycje, zespoły, poziom trudności i taktykę dla każdego z osobna. To wszystko mogę przy odrobinie wysiłku zastosować do każdej mapy, więc będzie to dostępne na większości map multi i pewnie trochę z kampanii.

Mam nadzieję skończyć to w przeciągu miesiąca, ale tak sobie powtarzam już od grudnia.
Do it!
Darth Saviola
Soldier level 1
Soldier level 1
Poland
Posts: 16
Joined: Tue Aug 15, 2017 8:21 pm

Re: Original Revamp

Post by Darth Saviola »

0dd1 wrote: Mon Mar 23, 2020 1:38 am Dzięki! :D Właśnie składam pierwszą grywalną wersję skirmisha, który będzie wyglądać mniej więcej tak jak standardowa gra w multi. Można w nim wybrać dowolne opcje mapy typu ilość ludzi, złoża, zrzuty, poziom technologiczny + dowolną ilość botów i ich nacje, pozycje, zespoły, poziom trudności i taktykę dla każdego z osobna. To wszystko mogę przy odrobinie wysiłku zastosować do każdej mapy, więc będzie to dostępne na większości map multi i pewnie trochę z kampanii.

Mam nadzieję skończyć to w przeciągu miesiąca, ale tak sobie powtarzam już od grudnia.
Super sprawa <3

Bardzo chętnie mogę potestować jak coś :D.
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Original Revamp

Post by Creative »

Proszę o reupload.
Image
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Do it!
User avatar
Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1246
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Original Revamp

Post by Creative »

Czy kampania amerykańska jest w planach?
Image
User avatar
BezNicku
Soldier level 2
Soldier level 2
Tokelau
Posts: 41
Joined: Wed Oct 01, 2014 4:56 pm

Re: Original Revamp

Post by BezNicku »

Ja nie wiem, jak ty przeglądasz to forum, ale temat jest wałkowany od dawna, że AM Remake będzie w SoSie...



Image
Last edited by BezNicku on Thu Apr 02, 2020 8:45 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Don Hard
Soldier level 5
Soldier level 5
Nepal
Posts: 242
Joined: Thu May 28, 2015 7:40 pm
Location: Lechia

Re: Original Revamp

Post by Don Hard »

S o S najlepszy. Nie robmy konkurencji na reedycje kampanii amerykanskiej.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Amerykańską kampanie łącznie z przymierzem mam w "planach" - tzn chciałbym kiedyś to wszystko dokończyć ale nie wiem czy w ogóle do tego dojdzie.
Last edited by 0dd1 on Sun Apr 05, 2020 1:01 pm, edited 1 time in total.
Do it!
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Skończyłem, mniej więcej, tryb skirmish. Link jest na pierwszej stronie.
Do it!
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Original Revamp

Post by darek8600 »

Muszę przyznać, że niedawno odkryłem ten mod i jak dla mnie jest rewelacja.
Tzn. rosyjskiej kampanii nie próbowałem, to jakoś w tej grze uwielbiam grać Amerykanami, a rosyjska technologia mnie w ogóle nie kręci. No i patrząc na niektóre komentarze, też nie lubię sztucznie utrudnionych misji (jeśli to prawda, kiedyś pewnie spróbuję tej kampanii rosyjskiej i się przekonam).
Natomiast ten funkcjonalny skirmish.... Nie wierzę, że coś takiego powstało dopiero po tylu latach. Po prostu majstersztyk. Szkoda tylko że nie da się ustawić, żeby zacząć bez bazy (składu). Ale to drobnostka, do przeżycia.
Z kumplem jesteśmy miłośnikami tej gry i uwielbiamy grać w trybie coop (nie lubimy grać przeciwko sobie), nie raz w kółko gramy te same 2-3 mapy na OW coop, czy jedną na SoS (tam jednak irytujące są strasznie miny). Niestety ostatnio przestał działać najlepszy na nasze potrzeby mod, czyli Throwback, nad czym bardzo ubolewamy i każda próba uruchomienia, choćby na starszej wersji (bez steam) kończy się fiaskiem (wczoraj się udało, ale o ile czyste OW działało dobrze, o tyle na Throwbacku ciągły desynch :( ) i kolejną dawką coraz większej frustracji.
Wracając do moda Revamap, gdyby tak jeszcze dało się przenieść te mapy do multi i grać w trybie coop, to byłby to naprawdę MOD IDEALNY.
Nie znam się kompletnie na modowaniu, ale może da się to zrobić? Aż się prosi o to, tym bardziej że w singlu można sobie ustawić sojusznika.

EDIT: Jeszcze a propos moda idealnego. Może dałoby się też zrobić tak, (np. jak na mapie Invasion on Stonehange w OW COOP), żeby kolejne grupy technologiczne odblokowywały się po jakimś czasie? (jednak nie tak szybko jak w Stonehange).
Tak, żeby człowiek był zmuszony np. do przeprowadzania ataków lekkimi pojazdami, potem pojazdami spalinowymi etc.
Ogólnie w OW bardzo się opłaca jak najszybciej opracować wszelkie technologie, zwłaszcza komputerowe i syberytowe i np. nie opłaca się w ogóle robić lekkich pojazdów, lepiej szybko opracować zaawansowane podwozia, sterowanie komputerowe i silniki syberytowe... A gdyby tak się dało ustawić czas odblokowywania kolejnych technologii? Wyznacznikiem byłaby ostatnia grupa (zaawansowane podwozie, rozwój technologii na poziom III) i byłby dla niej określony czas, np. 0, 15, 30, 45 i 60 minut, a wcześniejsze technologie odblokowywałyby się proporcjonalnie po upływie części czasu. Przypuszczam, ze mógłby być problem z dostosowaniem botów, ale w ostateczności bot mógłby mieć wszystkie technologie dostępne od razu.
Last edited by darek8600 on Tue Oct 06, 2020 8:03 am, edited 1 time in total.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Przeniosłem wszystkie mapy do multi w nowej wersji (wymaga patcha 3.0.9.268), choć nie obiecuję że będzie to działać. Chwilowo nie pracuję nad modem i nie wiem czy jeszcze do tego na poważnie wrócę więc większych zmian niestety nie ma co się spodziewać.
Last edited by 0dd1 on Mon Nov 09, 2020 12:59 am, edited 1 time in total.
Do it!
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Original Revamp

Post by darek8600 »

Wow, naprawdę chapeaux bas, że udało Ci się to zrobić! Bałem się, że nie będzie się dało tych botów przerzucić do multi, a tak to ten mod staje się jeszcze bardziej rewelacyjny.

Faktycznie co prawda widać że jest to taka wersja prealfa i faktycznie póki co jest mało grywalna, ale naprawdę mogła tchnąć nadzieję w lepszą przyszłość OW :)

Na chwilę obecną z rzeczy które nie działają, to przede wszystkim brak jest możliwości wyboru koloru i nacji przeciwnika, choć obawiam się czy w tej formule jest to w ogóle wykonalne.

Zagraliśmy z kumplem dwa razy na mapie flags na 6 przeciwników i... pojawiło się tylko 5, a jedno pole było puste. Do tego chyba mniej więcej w momencie jak mi się zrespiła jedna postać, to się nam gra rozjechała i musieliśmy stracić synchronizację, o czym... długą chwilę się nie zorientowaliśmy, gdyż tak jakby część rozkazów się przetwarzała i widziałem z grubsza że kumpel atakuje jakąś bazę i zastanawiałem się dlaczego potem się zatrzymał.
Część moich postaci z niewiadomych przyczyn nagle się uparła, że musi za wszelką cenę przejść się do środka bazy wroga na drugim końcu mapy i w żaden sposób nie byłem w stanie ich od tego pomysłu odciągnąć. Jako że kumpel takiej idącej postaci nie widział, wtedy się zorientowaliśmy że coś jest nie tak z synchronizacją.

Zastanawiała mnie kwestia, czy jak ustawię botowi taktykę gry jako produkcję behemotów to oznacza że automatycznie ten bot dostanie do gry ruskich, czy to nie ma znaczenia?
I chyba tyle uwag, z jednej gry która nam wyszła. Drugi raz już był jakiś problem i coś nie chciało działać, ale już nie pamiętam co.

P.S. Pisałem jakiś czas temu do Ciebie, wiadomość poszła nie jako na forum, ale przez maila, tyle że... konto tutaj mam na starego maila. Patrzyłem przez jakieś dwa tygodnie, nie doczekałem się odpowiedzi. Jeśli odpisałes poźniej, to niestety mogło trafić do spamu i uciec mi, niestety poczta onetowska jest tragiczna.
Gdybyś więc był zainteresowany tym co wtedy napisałem, to proszę o odpowiedź tu na forum, albo na mail: [email protected].

I to chyba tyle :) Liczę, że dokończysz tego moda, bo jest naprawdę świetny.

P.S.2 W sumie nie wiem czy nie mam starszej wersji, na pewno już tym nowym menu, ale chyba jest to wersja przedostatnia. Na niej przynajmniej udało nam się zrobić tak, żeby Throwback działał, na najnowszej chyba się nie da.
Kto wie, może na najnowszym patche'u nie byłoby tych problemów o których napisałem.



EDIT: Miałem wersję 3.0.8.coś tam, ściągnąłem i zainstalowałem aktualną, Throwback o dziwo działa i ReVamp teraz też. Chyba wszystko jak należy, choć testowałem póki co sam z 7 botami, w 3 różnych drużynach.

W sumie mam jedno tylko pytanie, bo odnoszę wrażenie że Ruscy są strasznie przekokszeni, ale przegięciem są rakiety teleportacyjne, które przenoszą pojazd/żołnierza w... środek wrogiej bazy. Czy to normalne? Bo z tego co pamiętam, w oryginale te rakiety tylko rozpraszały, przenosząc gdzieś obok, a nie na znaczącą odległość i to do środka bazy.

Jeśli chodzi o moje doświadczenia z tym modem, to jest to jedyna rzecz, która naprawdę mega irytuje i uznałbym to wręcz za mankament, a nie utrudnienie urozmaicające rozgrywkę. Wydaje mi się, że Rosjanie są wystarczająco mocniejsi od innych nacji nawet bez tego... Proponuję aby w następnej aktualizacji moda albo zmniejszyć promień teleportacji do oryginalnego, albo zostawić w skryptach jedynie spowalniacze.
Last edited by darek8600 on Mon Dec 07, 2020 12:29 pm, edited 1 time in total.
User avatar
darek8600
Soldier level 2
Soldier level 2
Poland
Posts: 33
Joined: Tue Jan 02, 2018 9:23 pm

Re: Original Revamp

Post by darek8600 »

Niestety, na najnowszej wersji dalej są problemy z rozjeżdżaniem się gry.
Gramy z kumplem na Flags na 6 przeciwników i mimo braku komunikaty o desynchronizacji różnica pomiędzy naszymi grami jest mniej więcej taka jak pomiędzy rzeczywistością, a tym co pokazują w TVP...

Najlepsze było jak kumpel przejął małpę, którą ja przejąłem wcześniej (u niego dalej była dzika) i mogliśmy nią wzajemnie sterować, z tym że u mnie była moja, a u niego była jego.

Niektórzy ludzie i pojazdy dostawali dziwne rozkazy sami z siebie i jechali do bazy wroga.

Mniej więcej synchronizację oceniam max na 10%, na samym początku mniej więcej niektóre budynki się pokrywają, potem niektóre czynności, a reszta żyje własnym życiem.

Do singla mod świetny, ale do multi jako coop niestety wciąż niegrywalny :(
raver
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 1
Joined: Fri Jan 05, 2024 12:04 pm

Re: Original Revamp

Post by raver »

Uszanowanie, poratuje mnie ktoś w kampanii? W 11 misji nie wiem z jakiej okazji dostaje się brak medalu za "brak strategicznego myślenia", a można stanąć na rzęsach i zaklaskać uszami, da się wjechać tylko od lewej strony. No i 15, ostatnia, to normalne że nie mogę opracować bomby i mam tylko kilka jednostek, z czego połowa to jakieś randomy?
Post Reply