Original Revamp

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
arturc200000
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 17
Joined: Fri Jul 08, 2016 1:01 pm

Re: Original Revamp

Post by arturc200000 »

SAIL function "GetHexInfo" : Access violation at address 004CF0C8 in module 'OwarOGL.exe'. Read of address 80006BCD
takie cos mi wywala w 13 Ru po zbadaniu 1 miejsca gdy amerykanie mnie atakuja przed oddaniem 1 strzalu wyskakuje error
PS Masz steam tam bedzie lepsza komunikacja jestem zaufanym testerem
User avatar
Siwson
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 135
Joined: Sat Dec 27, 2008 8:53 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Original Revamp

Post by Siwson »

Bezcelowe kolego to jest utrudnianie gry na każdym kroku do przesady. Cieszę się że Cię zniechęcam, bo może zmienisz politykę na bardziej uniwersalną (dla wszystkich, a nie dla pro elo elo graczy OW). POTENCJAŁ to ma niewiarygodny i moim zdaniem właśnie dlatego jest tak duże zainteresowanie.

Wczoraj późnym wieczorem na streamie Dragon po ponad 2 godzinach "Bety" przestał się odzywać, a jak się odzywał to wyzywał w złości swoich mechaników:) Dla nas to może i było zabawne, ale on miał ewidentnie przez chwilę dość (choć może mu się ten mod nawet podoba IDC). Jak na to patrzyłem to szczerze mówiąc dużo wcześniej bym to olał. ALT+F4 i wybrałbym pozycję która cieszy. O to w tym chodzi? Przyjemność już nie jest istotna? Do tego odpowiadam od razu na możliwy post Serpenta i jego podobnych że gówno mnie obchodzi skill Dragona i sam pomysł na grę, bo każdy gra tak jak chce i jak potrafi. Tylko że w tym modzie nie masz pola manewru.
Co z nowymi graczami? Co z niedoświadczonymi? Myślenie podobne do EA. Brakuje tu już tylko LNF :D
Mod zabiera swobodę gry. Masz w konkretny sposób przejść misję i koniec. Naprawdę to jest ten złoty środek?

I też nie spinaj się moim sposobem pisania. Po prostu nie mam zamiaru ubierać tego w ładne słowa, nie ten typ.
Sam nie grałem i grać nie mam zamiaru. Łącznie przez ten tydzień spędziłem kilka godzin na oglądaniu streamów z różnych misji i na tej podstawie mam swoje zdanie.

NIECH KAŻDY ZAGRA i sam zdecyduje czy mu to odpowiada, bo istnieją gracze którzy szukają wyzwań w cyfrowej rzeczywistości i dla tych prawdopodobnie to będą godziny ulubionej męczarni. Fakt iż Ja tego nie rozumiem to już inna sprawa.
Thanks, biacz.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

arturc200000 wrote: Fri May 04, 2018 3:21 pm SAIL function "GetHexInfo" : Access violation at address 004CF0C8 in module 'OwarOGL.exe'. Read of address 80006BCD
takie cos mi wywala w 13 Ru po zbadaniu 1 miejsca gdy amerykanie mnie atakuja przed oddaniem 1 strzalu wyskakuje error
PS Masz steam tam bedzie lepsza komunikacja jestem zaufanym testerem
Nie mogę odtworzyć u siebie. Zawsze się ten bug pojawia? i gdzie dokładnie znajduje się twoja baza?
Ze Steamem na razie nie chce mi się bawić. Mogę czasem wysłać coś do przetestowania na pw jak masz chęci.


@Siwson
Nie, "kolego", zniechęcanie to zniechęcanie. Od tego mogę tylko wywalić to wszystko do kosza razem z tym POTENCJAŁEM. Zmiany może przynieść tylko konstruktywna krytyka.
A ten mój post to żadna spina tylko lekki trolling, bo takie coś mnie po prostu bawi. I miło że jesteś taki fajny, że bardziej cenisz przekaz niż ładne słowa, tylko gdybyś jeszcze w tej prostocie raczył zauważyć, że nie prosiłem o uprzejmości tylko o konkrety... Miałeś napisać coś w stylu "Beta ma za mocną obronę, przydałoby się to obniżyć" zamiast wylewać tu swoje uprzedzenia. Ale skoro już sobie tak szczerze rozmawiamy:

Cała ta gadka o "wolności" i "swobodzie" to zwykła histeria. Jak idziesz grać w nogę to też narzekasz że linia autu to sztuczne ograniczenie, albo że trzeba strzelić gola w jeden konkretny sposób, a nie można na przykład obejść bramkę i strzelić od tyłu? Fakt jest taki że w wielu miejscach wręcz zwiększyłem swobodę gracza (tylko nie kosztem struktury misji), a tam gdzie w oryginale wybór nie miał żadnego znaczenia, teraz jest bardziej wyrazisty i ma konkretne konsekwencje. Jeżeli ktoś czuje że nie ma "pola manewru" to tylko przez niedopracowany poziom trudności, ale to można zmienić. Tylko po co miałbyś się do tego odrobinę przyczynić (nawet jeśli to nic nie kosztuje), lepiej narzekać i zniechęcać prawda?

Kolejna sprawa, czemu niby całe to gadanie o tym że niech każdy gra jak chce nie stosuje się do mnie? Czemu jakoś nie raczysz zauważyć, że ja też jestem tylko pojedynczym człowiekiem, i bez feedbacku mogę zrobić to co najwyżej tak jak ja uważam że jest dobrze? Zamiast tego z góry zakładasz że znasz w 100% moje intencje. Na pewno celowo chciałem zwiększyć poziom trudności najbardziej jak się da i wkurzać tym ludzi, mimo że jak wół stoi w pierwszym poście że starałem się tego nie ruszać, a do tego wielokrotnie mówiłem że jestem otwarty na zmiany pod tym względem. No bo przecież to niemożliwe, że ja na prawdę myślałem że mod jest dość łatwy.
btw czy któryś z tych streamerów choćby spróbował łatwego poziomu?
I to samo się tyczy tych wszystkich śmieszków z czatu. Jak tylko widzą coś co można wyśmiać/zhejtować to bezmyślnie to robią, zero jakiejkolwiek próby zrozumienia po co i dlaczego coś jest jak jest, byle się tylko przypieprzyć. Nawet zwykłe bugi traktują jakby to było coś co robię im specjalnie. Albo np. ktoś tam mówił że psuję fabułę wprowadzeniem moździerzy i ciężkich dział w misji 5 i 6, jak one przecież zawsze tam były.


tl;dr :
Modowanie ow to nie jest jakaś "misja", a ja nie mam żadnej "polityki" (lol). Robię sobie to co lubię, pokazałem to innym ludziom, a niektórzy z nich obwiniają mnie o to że coś co JA lubię, nie podoba się IM. To jest zwykłe toksyczne buractwo i tyle.
Do it!
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Original Revamp

Post by Gelwe »

0dd1 wrote: Sat May 05, 2018 1:28 pm Jak idziesz grać w nogę to też narzekasz że linia autu to sztuczne ograniczenie, albo że trzeba strzelić gola w jeden konkretny sposób, a nie można na przykład obejść bramkę i strzelić od tyłu?
No ok, ale tam masz z góry ustalone zasady. Tak samo jest w OW, skoro mogę budować skład na całej mapie to dlaczego nagle w jednej z misji (RU04) muszę go budować na wzgórzu? Wiem że jest to zrobione po to by nie gliczować misji, ale ten problem można rozwiązać w inny sposób nie ograniczając przy tym swobody budowania.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Original Revamp

Post by Serpent »

Nikt wam nie karze w to grać. Mi osobiście mod się podoba (szczególnie misja Rewolucja Październikowa). Może kilka rzeczy rozwiązałbym inaczej ale mimo wszystko mod jest bardzo dobry :)
Gelwe wrote: Sat May 05, 2018 2:31 pm No ok, ale tam masz z góry ustalone zasady. Tak samo jest w OW, skoro mogę budować skład na całej mapie to dlaczego nagle w jednej z misji (RU04) muszę go budować na wzgórzu? Wiem że jest to zrobione po to by nie gliczować misji, ale ten problem można rozwiązać w inny sposób nie ograniczając przy tym swobody budowania.
Szukanie argumentów na siłę.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Gelwe wrote: Sat May 05, 2018 2:31 pm No ok, ale tam masz z góry ustalone zasady. Tak samo jest w OW, skoro mogę budować skład na całej mapie to dlaczego nagle w jednej z misji (RU04) muszę go budować na wzgórzu? Wiem że jest to zrobione po to by nie gliczować misji, ale ten problem można rozwiązać w inny sposób nie ograniczając przy tym swobody budowania.
Kwestia perspektywy. Mi osobiście nigdy do głowy nie przyszło budować się gdzieś indziej (i dlatego ten bug był obecny w pierwszej wersji), a że wprowadziłem ten fix na szybko to nawet nie myślałem że ograniczam cokolwiek innego niż ten bug. Już dawno postanowiłem że załatwię sprawę inaczej, tylko to trochę potrwa bo robię jeszcze inne rzeczy.
Do it!
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Original Revamp

Post by Gelwe »

0dd1 wrote: Sat May 05, 2018 3:25 pm Kwestia perspektywy. Mi osobiście nigdy do głowy nie przyszło budować się gdzieś indziej (i dlatego ten bug był obecny w pierwszej wersji), a że wprowadziłem ten fix na szybko to nawet nie myślałem że ograniczam cokolwiek innego niż ten bug. Już dawno postanowiłem że załatwię sprawę inaczej, tylko to trochę potrwa bo robię jeszcze inne rzeczy.
Mimo twojej zmiany misje nadal można zbugować przy pomocy jednostek którymi można zablokować przejazd.
Ja również za każdym razem przechodziłem tę misje zgodnie z zamysłem autorów, jednak jak widać "kombinatorzy" zawsze znajdą sposób na przejście gry innymi metodami :arhello:
Last edited by Gelwe on Sat May 05, 2018 3:44 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
0dd1
ArCamp Developer
Posts: 334
Joined: Tue Jul 01, 2014 3:01 pm

Re: Original Revamp

Post by 0dd1 »

Gelwe wrote: Sat May 05, 2018 3:41 pm Mimo twojej zmiany misje nadal można zbugować przy pomocy jednostek którymi można zablokować przejazd.
Ja również za każdym razem przechodziłem tę misje zgodnie z zamysłem autorów, jednak jak widać "kombinatorzy" zawsze znajdą sposób na przejście gry innymi metodami :arhello:
Po prostu zrobię tak żeby wszyscy fioletowi oprócz Gajdara automatycznie padali po jednym strzale od araba, i będą bezużyteczni. Chociaż miałem też taką fantazję żeby całe to fioletowe towarzystwo zmieść z mapy syberytówką. :twisted:
Do it!
User avatar
Siwson
Soldier level 4
Soldier level 4
Poland
Posts: 135
Joined: Sat Dec 27, 2008 8:53 pm
Location: Wrocław
Contact:

Re: Original Revamp

Post by Siwson »

Serpent wrote: Sat May 05, 2018 2:37 pm Nikt wam nie karze w to grać. Mi osobiście mod się podoba (szczególnie misja Rewolucja Październikowa). Może kilka rzeczy rozwiązałbym inaczej ale mimo wszystko mod jest bardzo dobry :)
Gelwe wrote: Sat May 05, 2018 2:31 pm No ok, ale tam masz z góry ustalone zasady. Tak samo jest w OW, skoro mogę budować skład na całej mapie to dlaczego nagle w jednej z misji (RU04) muszę go budować na wzgórzu? Wiem że jest to zrobione po to by nie gliczować misji, ale ten problem można rozwiązać w inny sposób nie ograniczając przy tym swobody budowania.
Szukanie argumentów na siłę.
Hahaha Serpent na siłę to Ty piszesz posty, bo dla mnie to co napisał Gelwe jest tym o co wnioskował Odd. Dla mnie to konkret w przeciwieństwie do Twojego argumentu obrony. Zaraz, zaraz jakiego argumentu? ;)
Można się tu wypowiadać tylko jeśli mam dobre zdanie na temat moda?
Naprawdę muszę zostać piekarzem żeby stwierdzić że chleb jest ch***wy? :lol:
Poza tym to nie chodzi właśnie o tę misję? Po zobaczeniu streama zablokowanie opcji budowania? Teraz do tego wrócimy, huh?

DALEJ
0dd1 wrote: Sat May 05, 2018 1:28 pm @Siwson
Nie, "kolego", zniechęcanie to zniechęcanie. Od tego mogę tylko wywalić to wszystko do kosza razem z tym POTENCJAŁEM. Zmiany może przynieść tylko konstruktywna krytyka.
A ten mój post to żadna spina tylko lekki trolling, bo takie coś mnie po prostu bawi. I miło że jesteś taki fajny, że bardziej cenisz przekaz niż ładne słowa, tylko gdybyś jeszcze w tej prostocie raczył zauważyć, że nie prosiłem o uprzejmości tylko o konkrety... Miałeś napisać coś w stylu "Beta ma za mocną obronę, przydałoby się to obniżyć" zamiast wylewać tu swoje uprzedzenia. Ale skoro już sobie tak szczerze rozmawiamy:

Cała ta gadka o "wolności" i "swobodzie" to zwykła histeria. Jak idziesz grać w nogę to też narzekasz że linia autu to sztuczne ograniczenie, albo że trzeba strzelić gola w jeden konkretny sposób, a nie można na przykład obejść bramkę i strzelić od tyłu? Fakt jest taki że w wielu miejscach wręcz zwiększyłem swobodę gracza (tylko nie kosztem struktury misji), a tam gdzie w oryginale wybór nie miał żadnego znaczenia, teraz jest bardziej wyrazisty i ma konkretne konsekwencje. Jeżeli ktoś czuje że nie ma "pola manewru" to tylko przez niedopracowany poziom trudności, ale to można zmienić. Tylko po co miałbyś się do tego odrobinę przyczynić (nawet jeśli to nic nie kosztuje), lepiej narzekać i zniechęcać prawda?

Kolejna sprawa, czemu niby całe to gadanie o tym że niech każdy gra jak chce nie stosuje się do mnie? Czemu jakoś nie raczysz zauważyć, że ja też jestem tylko pojedynczym człowiekiem, i bez feedbacku mogę zrobić to co najwyżej tak jak ja uważam że jest dobrze? Zamiast tego z góry zakładasz że znasz w 100% moje intencje. Na pewno celowo chciałem zwiększyć poziom trudności najbardziej jak się da i wkurzać tym ludzi, mimo że jak wół stoi w pierwszym poście że starałem się tego nie ruszać, a do tego wielokrotnie mówiłem że jestem otwarty na zmiany pod tym względem. No bo przecież to niemożliwe, że ja na prawdę myślałem że mod jest dość łatwy.
btw czy któryś z tych streamerów choćby spróbował łatwego poziomu?
I to samo się tyczy tych wszystkich śmieszków z czatu. Jak tylko widzą coś co można wyśmiać/zhejtować to bezmyślnie to robią, zero jakiejkolwiek próby zrozumienia po co i dlaczego coś jest jak jest, byle się tylko przypieprzyć. Nawet zwykłe bugi traktują jakby to było coś co robię im specjalnie. Albo np. ktoś tam mówił że psuję fabułę wprowadzeniem moździerzy i ciężkich dział w misji 5 i 6, jak one przecież zawsze tam były.

tl;dr :
Modowanie ow to nie jest jakaś "misja", a ja nie mam żadnej "polityki" (lol). Robię sobie to co lubię, pokazałem to innym ludziom, a niektórzy z nich obwiniają mnie o to że coś co JA lubię, nie podoba się IM. To jest zwykłe toksyczne buractwo i tyle.
No tak, fajnie że jesteś takim delikatnym śmieszkiem, ale dalej się skupiasz nie na tym na czym powinieneś.
"Miałem napisać" -mhm :D "rzucanie uprzedzeniami"... say what, nigga? :D

Histeria to Twoja linia obrony. Co to w ogóle za przykład? :D Nikt nie wchodzi mi na boisko, nie łapie za linię autu i nie przesuwa jej do środka - jeśli już tak bardzo chcesz brnąć w tę abstrakcję. Poza tym bramkę można strzelić niemal z każdego kąta i jak historia pokazała różnymi częściami ciała oraz z każdego dystansu. Więc co Ty pieprzysz?
Słowo zasady nie jest synonimem ograniczeń.
Szkoda że skupiasz się na lipnej obronie, odbijaniu piłeczki i zarzucaniu hejtu, bo na swój sposób dokładnie to Ci napisałem - że poziom trudności obsysa baklażany.

Upubliczniając tego moda mogłeś spodziewać się wszystkiego. Przestałeś być w dużej mierze graczem i zostałeś głównie autorem. Właściwie to stworzyłeś produkt, wypuściłeś go na rynek i nikt nie myśli o tym czy Ty także z niego korzystasz. To się nie tyczy tylko Ciebie, a każdego autora, tak już po prostu jest. Celowo uogólniłem, bo to się nie tyczy tylko modów tylko właściwie tak działa świat - deal with it, bro.
Zgodzę się z tym, że przez to iż ostatnimi czasy kilku dobrych modderów poszło na siłę w utrudnienie modów kosztem grywalności, to wsadziłem Cię do tego samego worka. Jednak tak się stało przez to co zobaczyłem. Więc moje reakcje nie są hejtem. Skoro napisałeś teraz, że nie miałeś takiego zamiaru to ja to kupuję.

Stanę jednak w obronie śmieszków poza jednym aspektem do którego zaraz wrócę.
Jeśli coś wybitnie kłuje w oczy podczas streama to na bieżąco wyrażasz to co myślisz na podstawie tego co widzisz. Poza tym nie traktuj tego osobiście, bo raczej na czacie/czatach głównie króluje beka. Ja świetnie się bawiłem:D
Mimo to wchodzimy na forum i choć dosyć uszczypliwy, zgryźliwy i niekoleżeński sposób - próbujemy rozmawiać i zrozumieć drugą stronę (a przynajmniej Ja).
Teraz dlaczego śmieszki z czatu mnie irytują. Panowie niczego nie piszecie, nie wypowiadacie się. Było z 10 osób z czego większość była niezadowolona. Zasada nie podoba mi się to nie komentuje to żenada.
Nefarem bawi się w reportera i informuje o streamach, a reszta nawet nie napisała posta. Jeszcze się okażę że Zone nie żartował i Dragon faktycznie gra na dwa fronty to już w ogóle społeczność straci wiarygodność.
EDIT: Serpenta też się to tyczy. Być może w zależności od publiki, okoliczności czy czego tam jeszcze.
Na forum jednak widzę obronę twierdzy ;) / koniec

Ostatnie zdanie bardzo brzydkie. Nie bądź pi**ą, błagam. Więcej dystansu nikt Cię tu nie linczuje. Serio musiałeś się skupić i wyolbrzymić pierdoły? Nie broń się to nie jest atak.
Do tego śmiesznie to brzmi:) Nie można mówić że nie lubi się czegoś co lubisz Ty. Nadal cenisz krytykę? Czy tylko tak mówisz? Zresztą co za różnica.

Trochę nie ma to sensu. Mówię o odbijaniu piłeczki. Myślę że jestem w stanie zrobić to czego ode mnie oczekujesz w tej sytuacji, bo w przeciwnym wypadku do niczego nie dojdziemy. Szczególnie że nie zanosi się na to żeby ktoś dołączył do dyskusji i w sensowny sposób odniósł się do istotnych punktów tekstu.
Ja już skończyłem. Jak chcesz to odbij i zamknijmy to. Uświadomiłem sobie, że faktycznie może dojść do sytuacji, że nikt z niezadowolonych niczego tu nie napisze więc postaram się w niedalekiej przyszłości rozpisać propozycję, a nie oceniać.
Last edited by Siwson on Sat May 05, 2018 5:02 pm, edited 1 time in total.
Thanks, biacz.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Original Revamp

Post by Serpent »

Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pm
Serpent wrote: Sat May 05, 2018 2:37 pm Nikt wam nie karze w to grać. Mi osobiście mod się podoba (szczególnie misja Rewolucja Październikowa). Może kilka rzeczy rozwiązałbym inaczej ale mimo wszystko mod jest bardzo dobry :)
Gelwe wrote: Sat May 05, 2018 2:31 pm No ok, ale tam masz z góry ustalone zasady. Tak samo jest w OW, skoro mogę budować skład na całej mapie to dlaczego nagle w jednej z misji (RU04) muszę go budować na wzgórzu? Wiem że jest to zrobione po to by nie gliczować misji, ale ten problem można rozwiązać w inny sposób nie ograniczając przy tym swobody budowania.
Szukanie argumentów na siłę.
Hahaha Serpent na siłę to Ty piszesz posty, bo dla mnie to co napisał Gelwe jest tym o co wnioskował Odd. Dla mnie to konkret w przeciwieństwie do Twojego argumentu obrony. Zaraz, zaraz jakiego argumentu? ;)
Można się tu wypowiadać tylko jeśli mam dobre zdanie na temat moda?
Naprawdę muszę zostać piekarzem żeby stwierdzić że chleb jest ch***wy? :lol:
Poza tym to nie chodzi właśnie o tę misję? Po zobaczeniu streama zablokowanie opcji budowania? Teraz do tego wrócimy, huh?
Wyraziłem tylko swoją opinie nt. tego moda :) A co do argumentu Gelwego, wątek z blokowaniem magazynu jest trochę nie na miejscu gdyż można by się przyczepić o inne rzeczy ale on przyczepił się właśnie do tego składu. Ciekawe czemu :)

Problem ten można w łatwy sposób rozwiązać - po dotarciu do Kuzmowa odpala się krótka scena i drużyna Gorki17 zaczyna budowę składu, po czym filmik wyłącza się. Oczywiście opcja budowy składu powinna być wyłączona.

Pozostaje kwestia blokowania jednostek różowych naszymi jednostkami. To również stosunkowo łatwo rozwiązać. Można sprawdzać kodem czy jednostka nie może dotrzeć w dane miejsce. Jeśli taka sytuacja zajdzie można odpalać dialog Płatonowa: "szto wy wyprawiacie?" i wyciągać w stosunku do gracza jakieś konsekwencje np. 3-krotny blok = przegrana.
Siwson wrote: Sat May 05, 2018 4:53 pm EDIT: Serpenta też się to tyczy. Być może w zależności od publiki, okoliczności czy czego tam jeszcze.
Na forum jednak widzę obronę twierdzy ;) / koniec
Nie wiem o co Ci chodzi ;) Fakt faktem staję w obronie modyfikacji bo sam wiem jak trudno jest utrzymać równowagę pomiędzy fun'em z gry a poziomem trudności. Na pewno pomocne byłyby zakrojone na szerszą skalę testy - zapewne 0dd1 nie dysponował zespołem testerów (chyba że o czymś nie wiem) dlatego poziom trudności wygląda tak, nie inaczej.

Dobrze byłoby zatem raportowanie konkretnych uwag do autora aniżeli ogólniki. Dzięki temu mod na pewno stałby się lepszy :)

Jeszcze dwa słowa o strimie Dragona i jego oblężeniu Bety. Wina leży po obu stronach.

1. Przeciwnik posiada zbyt dużą liczbę personelu (naukowcy napływają zewsząd).
2. Styl gry dragona polegający na graniu na najszybszej prędkości gry przez 1 sekundę i 10 sekundach pauzy. Gdzie w trakcie tej 1 sekundy wieżyczki wroga są w stanie wystrzelić kilkukrotnie. Wystarczyłoby zmniejszyć prędkość gry na normalną, efekt byłby dużo lepszy.

To tyle w tym temacie z Mojej strony :aminvis:
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Original Revamp

Post by Gelwe »

Serpent wrote: Sat May 05, 2018 5:12 pm Wyraziłem tylko swoją opinie nt. tego moda :) A co do argumentu Gelwego, wątek z blokowaniem magazynu jest trochę nie na miejscu gdyż można by się przyczepić o inne rzeczy ale on przyczepił się właśnie do tego składu. Ciekawe czemu :)

Problem ten można w łatwy sposób rozwiązać - po dotarciu do Kuzmowa odpala się krótka scena i drużyna Gorki17 zaczyna budowę składu, po czym filmik wyłącza się. Oczywiście opcja budowy składu powinna być wyłączona.

Pozostaje kwestia blokowania jednostek różowych naszymi jednostkami. To również stosunkowo łatwo rozwiązać. Można sprawdzać kodem czy jednostka nie może dotrzeć w dane miejsce. Jeśli taka sytuacja zajdzie można odpalać dialog Płatonowa: "szto wy wyprawiacie?" i wyciągać w stosunku do gracza jakieś konsekwencje np. 3-krotny blok = przegrana.
Sam potwierdzasz że blokada budowy składu nic nie daje, ale kilka postów wyżej napisałeś że mój argument jest bez sensu
Image

Nie chodzi mi o to by zhejtować moda ale nie rozumiem zmian które nie spełniają swojego celu.
Last edited by Gelwe on Sat May 05, 2018 5:27 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Original Revamp

Post by Serpent »

Gelwe wrote: Sat May 05, 2018 5:26 pm
Serpent wrote: Sat May 05, 2018 5:12 pm Wyraziłem tylko swoją opinie nt. tego moda :) A co do argumentu Gelwego, wątek z blokowaniem magazynu jest trochę nie na miejscu gdyż można by się przyczepić o inne rzeczy ale on przyczepił się właśnie do tego składu. Ciekawe czemu :)

Problem ten można w łatwy sposób rozwiązać - po dotarciu do Kuzmowa odpala się krótka scena i drużyna Gorki17 zaczyna budowę składu, po czym filmik wyłącza się. Oczywiście opcja budowy składu powinna być wyłączona.

Pozostaje kwestia blokowania jednostek różowych naszymi jednostkami. To również stosunkowo łatwo rozwiązać. Można sprawdzać kodem czy jednostka nie może dotrzeć w dane miejsce. Jeśli taka sytuacja zajdzie można odpalać dialog Płatonowa: "szto wy wyprawiacie?" i wyciągać w stosunku do gracza jakieś konsekwencje np. 3-krotny blok = przegrana.
Sam potwierdzasz że blokada budowy składu nic nie daje, ale kilka postów wyżej napisałeś że mój argument jest bez sensu
Image

Nie chodzi mi o to by zhejtować moda ale nie rozumiem zmian która nie spełnia swojego celu.
Nie napisałem nigdzie że twój argument jest bezsensu. Napisałem że to słaby argument. Widać nadal jesteś w tyle za Płatonowem jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem.
Spoiler:
Image
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Original Revamp

Post by Gelwe »

Serpent wrote: Sat May 05, 2018 5:31 pm Nie napisałem nigdzie że twój argument jest bezsensu. Napisałem że to słaby argument. Widać nadal jesteś w tyle za Płatonowem jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem.
Słaby argument który popierasz :arhello:
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Original Revamp

Post by Serpent »

Gelwe wrote: Sat May 05, 2018 5:33 pm
Serpent wrote: Sat May 05, 2018 5:31 pm Nie napisałem nigdzie że twój argument jest bezsensu. Napisałem że to słaby argument. Widać nadal jesteś w tyle za Płatonowem jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem.
Słaby argument który popierasz :arhello:
Powtarzasz się jak koczkodan na A2.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 696
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Original Revamp

Post by Gelwe »

Taki jest własnie OWnet. Temat przegląda masa osób a nikt się nie wypowie.
Image
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.
Post Reply