Historia Nefarema - v0.5.1

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Historia Nefarema - v0.5.1

#1

Post by Xander » Sat Mar 30, 2019 7:39 pm

Phew, po pewnym czasie, zawracania dupy niektórym osobom oraz masą pomysłów, oto i ona sequel do mojego pierwszego moda Pamiętnik Amerykanina, mod nie jest dokończony, jednak przydałby się jakiś fedback za nim wrzucę do workshopa pełną część. Jeśli kogoś bolą literówki, błędy interpunkcyjne, zła składnia i inne, możecie swoje oburzenia składać tutaj, jednak prosiłbym o podanie misji oraz poprawioną formę tego zdania ; D

Wersja moda: 0.5.1
Wymagana wersja OW: 2.0.6.143

Link NON-Steam:
Link STEAM: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1835390825

podziękowania należą się zapewne Mareczkowi, który postanowił wrzucić sobie do chmury starą wersję moda (która miała 4 misje). Serpentowi za wyjasnienie mi niektórych komend jak działają. Oraz Arturowi i Siwemu za testowanie . Od momentu wyboru z kim będziesz uczestniczył w operacji, medale oraz wyboru mają duże znaczenie, więc rozważnie z doborem, bo następne misje mogą być ciężkie dla was, chyba że tak lubicie.

Screeny z gry:
Spoiler:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

PS. Jakby ktoś się zgodził przetłumaczyć moda na angielski, byłbym bardzo wdzięczny, moja gramatyka leży z angola.

PSS. Wymagana wersja, czyli że na takiej masz grać, potwierdzone jest wywalanie erroru lub brak możliwości ładowania misji jeśli ma się nowszą wersję.

Patch 0.5
Spoiler:

Mission 4a (1misja Mjr Adriena)
- zmieniono na HARDZIE broń dla manualnych czołgów z ciężkiego działa, na działo, zwiększono im poziom mechanika o 1, oraz tworzą się 2 zamiast 1 ciężkiego działa w fabrzkach.
- Zbuffowano atak pomaranczowych.
- Pomarańczowi nie atakują gdy zniszczczysz rosjan w sektorze
- Twoje surowce zamiast co 9, przyjeżdżają co 12 minut
- Poprawiono zapisywanie pojazdów i postaci

Mission 5a (2misja Mjr Adriena)
- Dodano więcej czasu między atakami na bazy o 1 minute.
- zmniejszono ilośc pojazdów patrolujących teren z [2,3,5] do [2,3,3]
- zmniejszono na najwyższym poziomie technologie dla pomarańczowego z poz2 kompa na poz1
- dodano 60ropy więcej w bazie badawczej
- Nowy warunek ukończenia misji
- Teraz podczas intra wróg nie ma szans na zniszczenie żadnego z was

Dodano 1/2 części misji 6a
Dodano 1/2 części misji 5b
fix v0.5.01
Spoiler:
Misja 5a:
- naprawiono, żeby pojazdy patrolujące zamiast co 15sekund, pojawiały się co 4 minuty co było początkowym zamysłem, ale zapomniałem dodać zmienną która by się przerzucała z 15 sekund na 4minuty
fix v0.5.02
Spoiler:
Misja 4a
- poprawiono produkcję pojazdów, easy karabin maszynowy,gatlinga, 2x działo, medium działo, ciężkie działo, działo, Karabin maszynowy, hard 2x ciężkie działo, 1x działo, 1x karabin gatlinga

Misja 6a
- Powiększono arene respawnu pojazdów (w przypadku posiadania 6 transporterów i 5 ciężkich gąsienic, gra crashowala się na starcie z powodu małej wielkości areny w stosunku do wielkości tych pojazdów łącznie)
- Poprawiono warunek przegrania.
- Dodano informację kiedy misja się kończy (drugiej części misji jeszcze nie ma, więc w tym momencie kiedy wyskoczy wam powiadomienie, to znak że wykonaliście minimalne cele misji.)
fix v0.5.03
Spoiler:
Misja 4b
- Naprawiono końcowy skrypt misji
- Zamiast wyrzutni rakiet, będą produkowane zwykłe działa (u wroga)
- poprawiono błąd, że możesz zablokować generała, aby ten zginął. (to samo tyczy się Majora)
- zmniejszono oczekiwanie między następnym atakiem o 1:30 minuty

Misja 5b
- Poprawiono pojawianie się 1 dialogu
- zwiększenie długości pracy sapera o 40 sekund
- Dodano warunek przegranej
fix v0.5.04
Spoiler:
Misja 1
- Bardziej randomowe poziomy twoich ludzi

Misja 2
- Bardziej randomowe poziomy twoich ludzi

Misja 3
- Bardziej randomowe poziomy twoich ludzi
- Dano dla nefarema możliwość podkładania min

Misja 4a
- w drugim składzie na start masz 80 ropy
- nie ma już elektrowni słonecznych pod drzewami ;)

Misja 4b
- W momencie kiedy Kamyk się wycofuje, zamaist dawać Ci postacie dopiero gdy się wycofa, daje ci ich natychmiastowo
- zmiana strony samochodów na twój w momencie otrzymania wojsk od Gen. Kamyka.

Misja 5a
- Dano dla nefarema możliwość podkładania min
- Czerwoni na poziomie Easy ma teraz technologię komputerową na 1 zamiast 0
- Zmieniono pare wariancji broni w wieżyczkach wroga, dodano 1 wieżyczkę u wroga
- Zwiększony poziom inżynerów wroga z [5,6,6] na [6,7,8]
- Poprawiono spawn pojazdów patrolujących teren
- Dodano częstrze instancje odnawiania życia pojazdom w cutscenie aby nie zostały zniszczone
- Dodano większe opóźnienie między wykonującymi się petlami w celu uniknięcia zapchania obliczeń które mogą wywołać zamrożenie ekranu i zacięcie się OriginalWar.exe. Jeśli taki problem będzie dalej występował w jakiejkolwiek z misji, napisz na forum w jakim momencie to było (jaka akcja bbyła charakterystyczna [sekundę przed crashem co się stało] i napisz mi na forum)
fix v0.5.05
Spoiler:
Misja 5a
- dodano 1:30 minut więcej czasu pomiędzy atakami pomarańczowego
- rosyjscy żołnierzy w koszarach i bunkrach mają podwyższony poziom soldata o 1.
- Mechanicy pilnujący drogi między bazami mają zwiększony poziom mecha o 1 na trudnym poziomie

Misja 6a
- dodano 30 sekund więcej czasu, za nim pojazdy będą produkowane ponownie.
- Zapomniałem usunąć 2 pojazdy transportowe na końcu (gdy sprawdzałem czy działają warunki)

Misja 5b
- dodano dodatkowe 25 sekund czasu "rozbrajania" min przez sapera
fix v0.5.06
Spoiler:
Overall:
- Poprawiono rozgałęzienie w wyborze z kim chcesz wykonywać dalsze misje (Gen Kamyk lub Mjr Adrien), teraz zamiast ponownie przechodzić misję 3, będziesz mógł wybrać misję w której dokonuje się wyboru na początku.
- usunięto screeny z kampani podczas ładowania się misji. Domyślnie są to czarne ekrany (na razie)

Misja 4a (Mjr. Adrien)
- Gdy przejmiesz wrogi warsztat, to nie będą się dodawac do kolejki produkowane pojazdy
- Nie musisz już niszczyć składów wroga, wystarczy że je pzrejmiesz (albo 1 przejmiesz a drugi zniszczysz)
- Zwiększenie areny początkowej, dzięki czemu nie trzeba pomijać dialogu początkowego jeśli ustawi się najszybszy poziom gry

Misja 5a (Mjr. Adrien)
- Dodano string z ilością posiadanych transporterów komputerowych.
Update v0.5.1
Spoiler:
Overall:
- Zoptymalizowano AI inżynierów wroga, teraz na pewno nie zamrozi wam OW. Mam nadzieję :P
- Zmieniono dźwięki większości broni oraz dźwięki pojazdów! W planach jest także zmiana muzyki bojowej oraz dodanie zmiany dźwięki dla pozostałych broni.
- Przetłumaczono moda na język angielski
- Mod wrzucony na warsztat steam

(w przypadku edycji dźwięków oraz tłumaczenia specjalne podziękowania dla Prażanina który podjął się zadania!)

Mission 1:
- Dodano komunikat o tym, że posiadasz miny (dla tych którzy mają wade -10)

Mission 2:
- Dodano komunikat o tym, że posiadasz miny i możesz je wykorzystać do zatrzymania konwoju (oraz jak go zatrzymać)

Mission 3:
- Poprawiono stringa z czasem

Mission 5a:
- w momencie wyboru postaci wszystkie postacie z klasy Inżyniera zostają zmienione na soldata, ze względu że wn astępnej misji inżynier się całkowicie nie przyda
Last edited by Xander on Thu Aug 15, 2019 1:29 pm, edited 22 times in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4118
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Historia Nefarema - v0.4Beta

#2

Post by Serpent » Sun Mar 31, 2019 2:43 pm

Polecam ten mod.
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#3

Post by Xander » Sat Apr 13, 2019 1:01 am

Pomimo braku chętnych na moda (w sumie nie dziwie się, wybrałem zły moment, nie da się rywalizować z modami Creativa)
próbuję samemu załatać balans i błędy, nowa wersja 0.5 została zaktualizowana, zmiany możecie znaleźć w poniższym patchnotu, a link został zaktualizowany w 1 poście.
Spoiler:
Mission 4a (1misja Mjr Adriena)
- zmieniono na HARDZIE broń dla manualnych czołgów z ciężkiego działa, na działo, zwiększono im poziom mechanika o 1, oraz tworzą się 2 zamiast 1 ciężkiego działa.
- Zbuffowano atak pomaranczowych.
- Pomarańczowi nie atakują gdy zniszczczysz rosjan w sektorze
- Twoje surowce zamiast co 9, przyjeżdżają co 12 minut
- Poprawiono zapisywanie pojazdów i postaci

Mission 5a (2misja Mjr Adriena)
- Dodano więcej czasu między atakami na bazy o 1 minute.
- zmniejszono ilośc pojazdów patrolujących teren z [2,3,5] do [2,3,3]
- zmniejszono na najwyższym poziomie technologie dla pomarańczowego z poz2 kompa na poz1
- dodano 60ropy więcej w bazie badawczej
- Nowy warunek ukończenia misji
- Teraz podczas intra wróg nie ma szans na zniszczenie żadnego z was

Dodano 1/2 części misji 6a
Dodano 1/2 części misji 5b
Zmieniono system zapisu postaci w misji 5a (Mjr.Adrien), odpalenie misji 06a na v0.5 może nie chulać, jesli ktoś przeszedł misję 5a na v0.4 (tak samo działa dla zasady między 5a v0.5 a 4a v0.4)

dodatkowo w 1 poście dodałem screeny z moda. Może kogoś zaciekawią do ogrania :arhello:
Last edited by Xander on Sat Apr 13, 2019 1:43 am, edited 3 times in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#4

Post by Xander » Sat Apr 13, 2019 9:20 pm

modyfikacja doczekała się pierwszego fixa.
linki zaktualizowane w 1 modzie.

changelog
Spoiler:
Misja 5a:
- naprawiono, żeby pojazdy patrolujące zamiast co 15sekund, pojawiały się co 4 minuty co było początkowym zamysłem, ale zapomniałem dodać zmienną która by się przerzucała z 15 sekund na 4minuty
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#5

Post by Xander » Sat Apr 13, 2019 10:33 pm

fix 2
linki zaktualizowane w 1 poście
obecna wersja v0.5.02

"Nie no ja już wolę grać w Sand Of Siberia na hardzie :(" ~arturc200
Spoiler:
Misja 4a
- poprawiono produkcję pojazdów, easy karabin maszynowy,gatlinga, 2x działo, medium działo, ciężkie działo, działo, Karabin maszynowy, hard 2x ciężkie działo, 1x działo, 1x karabin gatlinga

Misja 6a
- Powiększono arene respawnu pojazdów (w przypadku posiadania 6 transporterów i 5 ciężkich gąsienic, gra crashowala się na starcie z powodu małej wielkości areny w stosunku do wielkości tych pojazdów łącznie)
- Poprawiono warunek przegrania.
- Dodano informację kiedy misja się kończy (drugiej części misji jeszcze nie ma, więc w tym momencie kiedy wyskoczy wam powiadomienie, to znak że wykonaliście minimalne cele misji.)
Last edited by Xander on Sat Apr 13, 2019 10:34 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Gelwe
Soldier level 7
Soldier level 7
Posts: 714
Joined: Sun May 25, 2014 2:06 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#6

Post by Gelwe » Sat Apr 13, 2019 11:26 pm

Gonisz Creative'a w rankingu moder miesiąca.
Creative wrote:Image
Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać
.
Creative wrote: Jak chcesz mogę ci pomóc. Jestem doświadczonym modderem, zrobiłem 2 mody i 3 w drodze ;) Kontakt PW.

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#7

Post by Xander » Sun Apr 14, 2019 3:35 pm

fix 3 wydany. Dzisiaj specjalnie fix dla Gen. Kamyka (drugi wybór)
linki zaktualizowane w 1 poście.
obecna wersja v0.5.03

- W skali od 1 do Russian War, jak oceniasz grę?
"Image" ~ Serpent


changelog
Spoiler:
Misja 4b
- Naprawiono końcowy skrypt misji
- Zamiast wyrzutni rakiet, będą produkowane zwykłe działa (u wroga)
- poprawiono błąd, że możesz zablokować generała, aby ten zginął. (to samo tyczy się Majora)
- zmniejszono oczekiwanie między następnym atakiem o 1:30 minuty

Misja 5b
- Poprawiono pojawianie się 1 dialogu
- zwiększenie długości pracy sapera o 40 sekund
- Dodano warunek przegranej
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Dok
Soldier level 0
Soldier level 0
Poland
Posts: 2
Joined: Thu Apr 11, 2019 4:22 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#8

Post by Dok » Mon Apr 15, 2019 8:41 am

v0.5.03
pierwsza misja część pierwsza

troszke za mało randomowi sojusznicy ale mogą tacy zostać.

pierwsza misja część druga

za bardzo podobne umiejetności randomów przez co misja traci delikatnie na klimacie
szybkie wznowienie działa dziwnie zamiast wrócić do momentu startu części drugiej startuje po tekście o koszarach wroga

misja druga

znowu randomy z takimi samymi statystykami :<
misja fajna przyjemna (trzeba spróbować kilka razy az pozna sie drogi przeciwników) ale jest problem bo przeszedłem tą misje z nefaremem na czerwonym pasku życia który leżał i rozmyślał co z jego życiem a właściwie jego braku

misja trzecia

pijoki nie umieją jeździć i zamiast jechać jak człowiek ulicą to jadą lasem.
Problematyczne jest to że wybór kolejnej misji jest pod koniec trzeciej misji wiec jezeli nie mamy save musimy od nowa przechodzić misje numer 3 (moje pomysly na rozwiazanie przenieść wybór na poczatek misji numer 4 tak jak to bywalo z wyborami w klasycznym ow lub zamiast cutscenki dać nam swobodne przejście pod sklad gdzie wybierzemy next misje, pozwoli to na zrobienie save przed wyborem bo normalnie w misji mozna zapomniec zrobic save no i czlowiek jest w du**e jezeli chce wyprobowac pozniej druga misje)
Bug-po zdobyciu 3 odznak gra stwierdzila ze nei zdobyłem ani jednej i na ekranie wyboru misji mam zero odznak na trzy

misja czwarta po wyborze (nie kamyka, zawsze zapominam nazwe tego drugiego ;-;)

ELEKTROWNIA SŁONECZNA POD DRZEWEM W CIENIU!!
nie dokończyłem narazie tej misji ale zamysł dobry
na plus mechanika z zakłóceniami i dostawami

A wiec w skrócie mod dobry i daje okejke

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#9

Post by Xander » Mon Apr 15, 2019 8:27 pm

wszystkie problemy dotyczące zbyt mocno podobnych poziomów do siebie zostaną z czasem naprawione, elektrownię poprawię, zrobię także aby wybór był lepiej zrobiony (jak w amerykańskiej kampanii).

co do 2 misji, ponownie - poprawię trudne to nie jest, ale z powodu że tak siedziałem nad misjami i wałkowałem (próbując sam znaleźć pewne błędy) mnie nieco wypaliło i muszę nieco odpocząć od modowania OW, więc pewnie pod koniec świąt wrzucę poprawki.

ale dziękujem za feedback
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history


Bren
Soldier level 6
Soldier level 6
Indonesia
Posts: 405
Joined: Tue Mar 08, 2011 8:37 am

Re: Historia Nefarema - v0.5

#10

Post by Bren » Tue Apr 16, 2019 2:33 pm

Nurofen zapomina z czasem, że może miny plantować. Nie powinno tak być. Znam Nurofena, i takiej rzeczy by na pewno nie zapomniał.
*Matrix* wrote:Nie ma czegos takiego jak mniej niz polowa lub wiecej niz polowa...
Polowa to polowa.

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#11

Post by Xander » Tue Apr 16, 2019 2:51 pm

Zgodzę się z tym, Nuforem powinien móc plantować miny zawsze. oprócz misji 04a (wybór Mjr. Adriena). Bo tam za łatwo by było.
dodam wkrótcę wersję .04 gdzie dodałem w misji 3 i 5a możliwość plantowania min przez Nefarema
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#12

Post by Xander » Tue Apr 16, 2019 4:10 pm

fix 4 wydany.
linki zaktualizowane w 1 poście.
obecna wersja v0.5.04

miałem nie robić nic bo mi się zbytnio nie chciało, ale Siw poinformował mnie o freezie ekranu podczas misji, spowodowane przez AI (chociaż ja i niektórzy tego problemu nie mają w ogóle.), więc postanowiłem coś zaradzić zawczasu, jeśli problem nie będzie rozwiązany postaram się to naprawić na bieżąco

"Nie będzie już bugów wole pracować dla serpenta on mnie przynajmniej szanuje" ~arturc200


changelog
Spoiler:
Misja 1
- Bardziej randomowe poziomy twoich ludzi

Misja 2
- Bardziej randomowe poziomy twoich ludzi

Misja 3
- Bardziej randomowe poziomy twoich ludzi
- Dano dla nefarema możliwość podkładania min

Misja 4a
- w drugim składzie na start masz 80 ropy
- nie ma już elektrowni słonecznych pod drzewami ;)

Misja 4b
- W momencie kiedy Kamyk się wycofuje, zamaist dawać Ci postacie dopiero gdy się wycofa, daje ci ich natychmiastowo
- zmiana strony samochodów na twój w momencie otrzymania wojsk od Gen. Kamyka.

Misja 5a
- Dano dla nefarema możliwość podkładania min
- Czerwoni na poziomie Easy ma teraz technologię komputerową na 1 zamiast 0
- Zmieniono pare wariancji broni w wieżyczkach wroga, dodano 1 wieżyczkę u wroga
- Zwiększony poziom inżynerów wroga z [5,6,6] na [6,7,8]
- Poprawiono spawn pojazdów patrolujących teren
- Dodano częstrze instancje odnawiania życia pojazdom w cutscenie aby nie zostały zniszczone
- Dodano większe opóźnienie między wykonującymi się petlami w celu uniknięcia zapchania obliczeń które mogą wywołać zamrożenie ekranu i zacięcie się OriginalWar.exe. Jeśli taki problem będzie dalej występował w jakiejkolwiek z misji, napisz na forum w jakim momencie to było (jaka akcja bbyła charakterystyczna [sekundę przed crashem co się stało] i napisz mi na forum)
jeśli problem z zamrożeniem ekranu będzie dalej występował, będę musiał przebudować AI, które może nieco potrwać. testy są dość toporne ponieważ mi w żadnym z wypadków (w obecnym i wcześniejszym stanie) nie zacinał się ekran i nie crashował jak to może bywać u innych przez co może być mi ciężej z identyfikacją problemu, oraz czy w ogóle ten problem istnieje
Last edited by Xander on Tue Apr 16, 2019 4:19 pm, edited 2 times in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#13

Post by Xander » Tue Apr 16, 2019 8:56 pm

fix 5 wydany. teraz trochę balansu
linki zaktualizowane w 1 poście.
obecna wersja v0.5.05



"Ta misja jest jakaś fest zdu**ona" ~ModeratorGrzmihuj_ze_Sztutowa


changelog
Spoiler:
Misja 5a
- dodano 1:30 minut więcej czasu pomiędzy atakami pomarańczowego
- rosyjscy żołnierzy w koszarach i bunkrach mają podwyższony poziom soldata o 1.
- Mechanicy pilnujący drogi między bazami mają zwiększony poziom mecha o 1 na trudnym poziomie

Misja 6a
- dodano 30 sekund więcej czasu, za nim pojazdy będą produkowane ponownie.
- Zapomniałem usunąć 2 pojazdy transportowe na końcu (gdy sprawdzałem czy działają warunki)

Misja 5b
- dodano dodatkowe 25 sekund czasu "rozbrajania" min przez sapera
Last edited by Xander on Tue Apr 16, 2019 8:59 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Topic author
Xander
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 379
Joined: Sun Jan 05, 2014 10:48 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5.06

#14

Post by Xander » Mon Apr 29, 2019 6:47 pm

fix 6. wydany linki zaktualizowane
Tym razem coś drobnego. Niestety nie chce mi się robić misji i nie mam pomysłu. miałem pomysł na 3 misję u Mjr. Adreina, ale uważam, że za bardzo podobna jest do 2misji stąd zatrzymałem produkcję, jednak zapewne jakoś je pozmieniam a następnie rozpocznę.

nowych misji nie ma co oczekiwać, tyle co jakieś poprawki. Wkrótcę wrzucę go także na Workshopa jak otrzymam od Prażanina tłumaczenie. Póki co trochę zajęty jestem i do moda wrócę nie za szybko (ale jakieś drobne usterki mogę dalej naprawiać)


changelog
Spoiler:
Overall:
- Poprawiono rozgałęzienie w wyborze drogi, teraz zamiast ponownie przechodzić misję 3, będziesz mógł wybrać misję w której dokonuje się wyboru na początku.
- usunięto screeny z kampani podczas ładowania się misji. Domyślnie są to czarne ekrany (na razie)

Misja 4a (Mjr. Adrien)
- Gdy przejmiesz wrogi warsztat, to nie będą się dodawac do kolejki produkowane pojazdy
- Nie musisz już niszczyć składów wroga, wystarczy że je pzrejmiesz (albo 1 przejmiesz a drugi zniszczysz)
- Zwiększenie areny początkowej, dzięki czemu nie trzeba pomijać dialogu początkowego jeśli ustawi się najszybszy poziom gry

Misja 5a (Mjr. Adrien)
- Dodano string z ilością posiadanych transporterów komputerowych.
Last edited by Xander on Mon Apr 29, 2019 7:01 pm, edited 1 time in total.
Creative wrote:Chodziło mi o to że sam przerabiam zrobione mapy. (budynki, ludki itd)
A co do saila to przecież sam muszę wklejać.
Image

https://trello.com/b/QkpOj7p7/nefarems-history

User avatar

Creative
Blackmen level 100
Blackmen level 100
Poland
Posts: 1290
Joined: Tue Jan 27, 2009 4:07 pm

Re: Historia Nefarema - v0.5

#15

Post by Creative » Mon Apr 29, 2019 9:18 pm

Będzie na steamie?
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests