Page 1 of 2

Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Thu Feb 20, 2020 10:20 pm
by Prażanin
UWAGA: Mod wymaga najnowszego patcha!



"Jeden czyn może zmienić losy świata. Jest 8 marca, ERA + 2; konflikt o Syberyt wkracza w zaawansowaną fazę. Rosjanie, znacznie silniejsi i lepiej wyposażeni, są coraz bliżej osiągnięcia ostatecznego zwycięstwa. Jedyną szansą Amerykanów w wojnie staje się nowa, potężna broń - podwójny laser, opracowywany w tajnym ośrodku badawczym w bazie Theta. Tam też stacjonuje nowo formowana Dywizja Eksperymentalna, której celem jest wykorzystanie nowej technologii w boju. Pośród nich znalazły się dwie siostry - Simone i Kathryn Gray. Nie są jeszcze świadome swojej roli w nadchodzących wydarzeniach..."

Po roku produkcji w końcu modyfikacja Green Light ujrzała światło dzienne. Jest to mod, który aktualnie nie ma zbyt wielu misji, zawiera za to wiele ulepszeń i nowych elementów.

Co mod zawiera:
> 5 misji kampanii amerykańskiej, o długości od 5 do 8 godzin;
> nowe mapy, stworzony przy pomocy programu Bryce;
> ciekawa fabuła i wiele dialogów;
> pełny polski dubbing, autorstwa 14 aktorów głosowych;
> nowe bronie dla każdej frakcji i 2 nowe podwozia;
> przerobione SGUI;
> filmiki przed każdą misją.

LINK DO MODA:

AUTORZY:
Pomysł: Prażanin, Don Hard;
Mapy: Prażanin, Serpent, Markedone;
SAIL: Prażanin, Serpent, Nefarem;
Misje: 5 (AM)
Języki: polski, angielski

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Thu Feb 20, 2020 10:26 pm
by Kalinkus
Fajnie że projekt się rozwija

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Thu Feb 20, 2020 10:27 pm
by Serpent

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Thu Feb 20, 2020 10:29 pm
by Jakes
Dobry,

Polecam modzik 10/10. Dałbym się rekcić raz jeszcze

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Thu Feb 20, 2020 10:47 pm
by Kalinkus
Mam brak filmiku na początku i kończy się dialog i nic się nie dzieje ... klikam Esc i dopiero rusza

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Fri Feb 21, 2020 12:45 am
by Jakes
Kalinkus wrote:
Thu Feb 20, 2020 10:47 pm
Mam brak filmiku na początku i kończy się dialog i nic się nie dzieje ... klikam Esc i dopiero rusza
Instaluj kodeki z linku od pragi

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Fri Feb 21, 2020 10:15 am
by Creative
Będzie na steamie?

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Fri Feb 21, 2020 12:34 pm
by Kalinkus
Jest problem na pocztku mam tylko czarny ekran i dialog dialog się kończy i dalej nic tylko klawisz esc wchodzi i rusza sie dalej wczytywanie misji

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Fri Feb 21, 2020 2:19 pm
by Serpent
Kalinkus wrote:
Fri Feb 21, 2020 12:34 pm
Jest problem na pocztku mam tylko czarny ekran i dialog dialog się kończy i dalej nic tylko klawisz esc wchodzi i rusza sie dalej wczytywanie misji
Jaka wersja gry?

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Fri Feb 21, 2020 11:14 pm
by Kalinkus
wszystko smiga na najnowszym patch zawsze o to dbam żeby grać na najnowszej wersji gry nawet kodeki pobrałem i nic

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Sat Feb 22, 2020 4:41 pm
by Serpent
Widocznie źle zainstalowałeś kodeki lub potrzebujesz innych. Można też grać bez filmików.

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Sun Feb 23, 2020 1:05 pm
by 0dd1
Skończyłem moda na trudnym. Cieszę się, że jednak nie tylko mi podoba się pomysł w cho**rę długich i skomplikowanych misji, wyrzynania wrogów dosłownie setkami i ogólnie totalnego rozpierdolu. :D

Ogólnie:
- Zauważyłem że nowe twarze i dubbing wyłączają się jeśli włączysz normalną kampanię, a potem włączy się moda bez wychodzenia z gry.
- Cewka Tesli jest słabsza wobec ludzi zarówno od rakiety jak i gatlinga. Przydało by się jej zwiększyć obrażenia, i ewentualnie pójść za przykładem Balance Moda i zmniejszyć obrażenia rakiet i dział przeciw ludziom, bo w tej chwili nie ma sensu się tym bawić.
- Ta nowa wyrzutnia od behemota na pojazdach z kolei jest wyjątkowo mocna.
- Zwierzęta na niektórych mapach są NIENAZWANE.
- Nowe podwozie us wygląda jakby lewitowało.

Misja 1:
Zniszczyłem wroga zanim jeszcze ten mój dowódca zginął. Ogólnie misje wydały mi się za bardzo skupione na siedzeniu i czekaniu na wroga.
Jak tak teraz patrzę, to fioletowi w tej misji nie mogą postawić składu przez drzewa.

MIsja 2:
- Cele misji i medale nie są do końca jasne, a do tego jest ona bardzo długa. Nie chciało mi się czekać bezczynnie, więc zniszczyłem wszystkie bazy zanim pojawiła się pierwsza sugestia kontrataku. W rezultacie nawet nie wiedziałem że trzeba zrobić 10 laserów, a za utrzymanie złoża syberytu które było celem od początku to żadnego medalu nie ma.
- Dodatkowi 4 ludzie których zabrałem nie pojawili się na końcowym ekranie.

Misja 3:
- Brak jakiegoś opisu co jest potrzebne do badania Tesli. Samo badanie wyświetla się w labie jako technologia superpodwozia.
- Dramatyczne pogadanki o życiu mogą się odbywać w trakcie strzelaniny. Normalnie jak w filmach.
- Żołnierze atakujący z lewej wchodzili na skałę.
- Przegrana przez stratę magazynu nie wyświetla się poprawnie.

Misja 4:
- Przy pierwszym podejściu sojuszniczy oddział zablokował się po zniszczeniu wszystkiego w drugiej bazie. Za drugim razem nie mogłem już wydawać rozkazów tak po zniszczeniu 2-3 baz po swojej stronie mapy.
- W cutscence, gdy pada rozkaz szturmu tylko jednostki zebrane przy checkpoincie pojadą dalej. Jeśli dialog przewinie się zanim tam dotrą, to nikt nie zaatakuje i gra utknie.
- Miałem w tej misji mnóstwo czasu. Zniszczyłem wszystko sam poza ostatnią bazą, a nastrój ledwo wskoczył na średni.

Misja 5 (chyba jednak nie jest jeszcze skończona):
- Nie było żadnych zrzutów, można tylko zabrać skrzynie od sojusznika.
- Nie da się zbadać superciężkiego podwozia ani Tesli. Mam też przeczucie że bomba syberytowa i artefakt nie miały być odblokowane.
- W rosyjskich wieżyczkach, w tych mniejszych bazach, siedzą naukowcy.
- Jak wcześniej, nie było żadnego upomnienia o nie atakowaniu. Zniszczyłem wszystko przed szturmem i ci co mieli zginąć, nie zginęli.
- Cel o zniszczeniu wrogiej bazy pojawił się dwa razy.
- Magazyny w głównej bazie przechodziły na moją stronę po ciężkim uszkodzeniu, i same się naprawiały tak że były niezniszczalne. Tekst "Wszystko mam robić sam" pojawił się przez to wielokrotnie.
- Rosyjski dowódca nie pojawił się na mapie, tak samo dowódca najemników.
- Dezerterzy pojawili się jak jeszcze pół wrogiej bazy stało, i nigdzie sobie nawet nie poszli.
- Podczas ataku najemników miałem straszny lag.
- Ten rusz ludzi na samym końcu... Tyle było straszenia że jesteście otoczeni i nie macie szans, a potem się wbili do bazy jak Burłak i JMM w 14a.
- I jak już zostali zmasakrowani - Range check error (004E497A).


Na koniec dodam że większość nowych dźwięków i muzyki jest po prostu dziwna i trochę rozpraszająca, choć to tylko moje zdanie. A ludzie którzy uważają że amatorski dubbing jest lepszy niż żaden, są jeszcze dziwniejsi.

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Sun Feb 23, 2020 4:10 pm
by Serpent
0dd1 wrote:
Sun Feb 23, 2020 1:05 pm
A ludzie którzy uważają że amatorski dubbing jest lepszy niż żaden, są jeszcze dziwniejsi.
Nie wiem co ma na celu ten argument. Wszak zawsze lepiej mieć jakąś alternatywę (włączyć/wyłaczyć dubbing) niż go nie mieć. Co do amatorki, ogromna część modów z dubbingiem posiada właśnie dubbing amatorski - wynika to z prostego faktu, mody są projektami non-profit więc siłą rzeczy nikt nie będzie wykładać na to pieniędzy.

Oczywiście są wyjątki, jak na przykład gothicowe Dzieje Khorinis gdzie dubbingu użyczyli profesjonalni aktorzy głosowi. Jednak znów, scena Gothica jest nieporównywalnie większa niż scena OW gdzie aktywnych ludzi można policzyć na palcach obu dłoni. Do takich przedsięwzięć trzeba mieć sztab ludzi i kontaktów (załatwić sesje nagraniową, opłacić dojazd, wynająć studio itd.) których tutaj nie mamy i raczej nigdy nie będziemy mieć.

Dla Prażanina należą się wielkie brawa że udało mu się stworzyć moda z pełnym dubbingiem - nikomu do tej pory nie udało się tego zrobić. Co do samej jakości nagrań to już kwestia gustu, mi osobiście dubbing się podoba.

Faktem jest że to dobry krok w stronę profesjonalizacji i poprawy jakości modyfikacji owarowych.

Również audio to kwestia gustu - mi osobiście znudziło się słuchanie po raz n-ty tego samego soundtracka z oryginału.

Jeśli chodzi o gameplay, to faktycznie, część misji jest zbyt długa i monotonna. Przez wiele minut siedzimy, czekając na atak i nie mamy nic innego do roboty. Brakuje mi tu zróżnicowania, każda misja polega na ataku/obronie choć na plus zasługuje motyw z kierowaniem poczynania sojusznika w jednej z misji. Mam nadzieje że ten aspekt ulegnie poprawie.

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Sun Feb 23, 2020 4:52 pm
by 0dd1
To nie jest argument, i nie wiem co ma na celu to lanie wody. Napisałem tylko że zły dubbing jest gorszy niż żaden, bo mnie osobiście odpycha - np. nawet nie zamierzam instalować kodeków żeby zobaczyć filmiki, bo przez ten głos klawisz Esc sam się wciska.

Jak się robi coś co brzmi jak Kapitan Bomba, a są takie kawałki w tym modzie, to jest spoko. A jak się sili na powagę i dramatyzm, to amatorka raczej zawsze wyjdzie żenująco. I takie kawałki też są.

Re: Green Light Mod - PREMIERA

Posted: Sun Feb 23, 2020 8:15 pm
by Jakes
0dd1 wrote:
Sun Feb 23, 2020 4:52 pm
To nie jest argument, i nie wiem co ma na celu to lanie wody. Napisałem tylko że zły dubbing jest gorszy niż żaden, bo mnie osobiście odpycha - np. nawet nie zamierzam instalować kodeków żeby zobaczyć filmiki, bo przez ten głos klawisz Esc sam się wciska.

Jak się robi coś co brzmi jak Kapitan Bomba, a są takie kawałki w tym modzie, to jest spoko. A jak się sili na powagę i dramatyzm, to amatorka raczej zawsze wyjdzie żenująco. I takie kawałki też są.
Lepszy kiepski dubbing niż "oficjalny" Arcamp 8)