Operation "Edison"

Opisy i linki do modów tworzonych przez scenę, jak i również opinie na ich temat.
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Operation "Edison"

Post by Gwrhkhsh »

OPERATION: EDISON - premiera!

Z radością udostępniam Wam mojego moda, Operation: Edison. To osiemnaście misji, dwie kampanie, kilka nowych elementów gry, kilka zmian w gameplayu - wszystko to odkryjecie zabierając swoich głównych bohaterów - Alexandrę Brown (kampania amerykańska) i Antoine'a Fourriera (kampania arabska) na dziwną, wymagającą i ekscytującą przygodę.

Mod zawiera:
+ kilka przywróconych pomysłów z fazy pre-alfa
+ zmienione statystyki broni i drzewko technologiczne inspirowane dostępnymi materiałami o eksperymentach Altaru
+ alternatywne uniwersum Original War inspirowane "Ostatnim dniem stworzenia" W. Jeschkego i wczesnymi pracami koncepcyjnymi twórców gry...

I jeszcze więcej!
Żeby przekonać się samemu, pobierz moda (v. 1.0) stąd:
https://www.dropbox.com/s/pm4mxsou9auvg ... n.rar?dl=0

Do gry wymagany jest najnowszy patch. Możesz pobrać go stąd:
https://owsupport.com/files/beta/OWPatc ... .9.284.rar

Image
Image
Image
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Operation "Edison"

Post by Gwrhkhsh »

Po tym, jak gracze znaleźli kilka niedociągnięć, przygotowałem poprawioną wersję. Mam nadzieję, że uda się rozwiązać większość kłopotów ;)
Poprawki w misjach:

- Am02: uratowani żołnierze idą z ratującymi
- Am05: dodana akcja jeśli inżynier-sabotażysta nie może znaleźć odpowiedniego celu

- Am06: warunki zwycięstwa nie dotyczą jednostek wroga poza bazami
- Am09: małpoludy wykluczone z dialogów

- Ar01: mały błąd w dialogu naprawiony
- Ar06: korekta poziomu trudności

- Ar07: medal za wydobycie syberytu uwzględnia teraz wszystkie składy gracza; status jednostek Kuronskiego zmieniony na neutralny; limit produkcji pojazdów w Delcie
- Ar09: poprawiony nieprzetłumaczony dialog w angielskiej wersji językowej

Ogólne

- AI nie wykonuje już skryptów, kiedy straci bazę
- poprawione funkcje zapisu
- znany bug: Ar09 może wciąż wczytywać martwe postacie, o ile nie przejdziesz od nowa Ar08 by mieć nowy zapis

- poprawione małe błędy graficzne
- zwiększone limity doświadczenia w późniejszych misjach
Aby zagrać w poprawioną wersję, usuń pliki moda i zastąp je nowymi.
Aby pobrać ostatnią wersję, skorzystaj z tego linku: https://www.dropbox.com/s/mwm10t446zti4 ... 1.rar?dl=0
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Operation "Edison"

Post by czeresniaczek1 »

W 5 misi Amerykańskiej po wykonaniu wszystkich badań budowie pojazdu z radarem. Sabotuje umocnienia inżynier zwiewa i nic się nie dzieje brak jakiej kol wiek akcji ze strony przymierza. Misja ciągnie się w nieskończoność. Po rozwaleniu całej bazy przymierza/dezerterów jest to samo. Wybieram opcję dialogową (chodzi mi o tabelkę) Nie podejmuj żadnej akcji to samo.

W misji 9 Arabowie jest (w przypadku mojej gry) błąd zapisu pojazdów produkuję Amerykańskie w 8 a po wczytaniu gry albo ich nie mam albo wczytuje Arabskie.
Last edited by czeresniaczek1 on Fri Feb 05, 2021 8:14 pm, edited 1 time in total.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Operation "Edison"

Post by Gwrhkhsh »

Image

https://www.dropbox.com/s/nd1kv5v0gtqhu ... 2.rar?dl=0
zmiany w wersji 1.02 (w porównaniu do 1.01):
Am04:
- ciężarówki nie powinny utykać na mapie
- kod arabskich ataków napisany od nowa
- czas czekania na kierowców skrócony do 10 minut

Am05
- małe zmiany w dialogach
- naprawiony warunek zwycięstwa

Am07
- małe zmiany wizualne
User avatar
czeresniaczek1
Soldier level 4
Soldier level 4
Posts: 95
Joined: Sat Oct 24, 2009 3:54 pm

Re: Operation "Edison"

Post by czeresniaczek1 »

Sprawdzę i dam znać.
NIE CIERPIĘ LUDZI KTÓRZY TWIERDZĄ ŻE WSZYSTKO WIEDZĄ WSZYSTKO UMIĄ ZNAJĄ ODPOWIEDZI NA WSYSTKIE PYTANIA NIE POTRAFIĄ PRZYZNAĆ SIĘ DO BŁĘDÓW A W RZECZYWISTOŚCI SĄ NIKIM.
NIE ZDAJĘ PYTAŃ RETORYCZNYCH NA KAŻDE PYTANIE JEST PROSTA ODPOWIEDŹ NIE WIEM.
User avatar
Don Mateo
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 51
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Operation "Edison"

Post by Don Mateo »

Postanowiłem ograć twojego moda jako kolejnego i w sumie nie będę miał dużo do dodania, bo w zupełności zgadzam się z tym co napisał już @Masterkiller.

Obecnie ogrywam misje 9 w kampanii amerykańskiej, która do tej pory jest najbardziej rozbudowaną w tym modzie. Niestety nie wiem czy ją ostatecznie ukończę przez jedną, ale istotną kwestię.

Wersja moda: 1.02

Błędy w misjach:

Am7:
- komory transportowe arabów są puste.

Am9
- nie można wybudować pojazdów zdalnie sterowanych mimo opracowanej technologii (swoją drogą chyba jest opracowana od początku?),
- pojazdy dezerterów, gdy są uszkodzone, to później z powrotem, gdy wracają do walki, to nie są do końca naprawione,
- czasami pojazdy przeciwnika mają dziwne zawiechy i podczas ataku po prostu stoją w miejscu. Zdarza się, że nic nie robią, a po chwili namysłu stwierdzają, że może jednak zaatakuje którąś jednostkę gracza,
- mała ilość skrzyń zrzucana w rejonie głównego złoża. Znaczna część spada na tereny przeciwnika przez co misja bardzo się strasznie dłuży i dlatego jeszcze jej nie ukończyłem,
- nie wiem czy coś mi umknęło w fabule, ale dlaczego arabowie wybudowali bazę w pobliżu głównego złoża i jeszcze go nie skazili jak nikt nie stał im na przeszkodzie, aby to zrobić? Nawet jeśli jeszcze nie wiedzieli jak to zrobić, to dlaczego nie pozostawili tam kilka swoich jednostek, aby mieć pewność, że przypadkiem nikt nie wpadnie na genialny pomysł, żeby wybudować tam bazę?


Ogólne uwagi:
- w rozbudowie na moduł słoneczny nie ma wypisanej ilości skrzyń jaką trzeba posiadać, aby ją zbudować,
- mała ilość postaci do dyspozycji. Jeszcze w pierwszych misjach jest to zrozumiałe, ale w kolejnych już nie bardzo. Zwłaszcza gdy trzeba zniszczyć lub zająć bazę wroga.
- fabuła jest ok, ale same misje nie są jakoś porywające. Może gdyby były bardziej rozbudowane, to wszystko wyglądałoby lepiej. Trochę szkoda, że tak wyszło, bo widać, że umiesz tworzyć i skończyć moda, ale jeszcze nie potrafisz tego dobrze wykorzystać :D

Jeszcze nie tykałem wcale kampanii arabskiej, ale mam nadzieje, że tam jest lepiej. Jak na razie wrażenie z moda mam takie średnie, ale na pewno jest potencjał i może się z tego urodzić coś lepszego :)
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Operation "Edison"

Post by Gwrhkhsh »

Hej,

dzięki za szczegółowego posta. Może faktycznie arabska kampania bardziej ci podejdzie? ;)
Spróbuję odnieść się do paru uwag:
- komory transportowe arabów są puste.
Prawda, będzie poprawione w następnej wersji. Moje niedopatrzenie.
- nie można wybudować pojazdów zdalnie sterowanych mimo opracowanej technologii (swoją drogą chyba jest opracowana od początku?),
Jak wyżej. Musiałem o tym zapomnieć.
- pojazdy dezerterów, gdy są uszkodzone, to później z powrotem, gdy wracają do walki, to nie są do końca naprawione,
- czasami pojazdy przeciwnika mają dziwne zawiechy i podczas ataku po prostu stoją w miejscu. Zdarza się, że nic nie robią, a po chwili namysłu stwierdzają, że może jednak zaatakuje którąś jednostkę gracza,
Odpowiadałem na podobną kwestię już na fb: w tym modzie sporo pola zostawiłem altarowskim makrom. Uznałem, że pewna ilość fuckupów jest dopuszczalna, jeśli chce się przetestować je na większą skalę, niż dotąd ktokolwiek to zrobił. Dałoby się to oczywiście napisać w SAILu inaczej, na sztywno, i uniknąć takich sytuacji, ale to podważyłoby jeden z głównych powodów, dla których w ogóle chciałem zrobić tego moda. Inną sprawą jest to, że nadal w wolnych chwilach próbuję je ulepszać.
- mała ilość skrzyń zrzucana w rejonie głównego złoża. Znaczna część spada na tereny przeciwnika przez co misja bardzo się strasznie dłuży i dlatego jeszcze jej nie ukończyłem,
Powalcz o nie, będzie ciekawiej ;)
Skrzynie spadają w ten sposób dlatego, żeby komputer też miał szanse produkować swoje pojazdy i odbudowywać bazę. Chciałem ograniczyć do minimum sytuacje, kiedy przeciwnik "magicznie" dostaje coś spoza mapy lub ma tysiące skrzyń w składzie.
- nie wiem czy coś mi umknęło w fabule, ale dlaczego arabowie wybudowali bazę w pobliżu głównego złoża i jeszcze go nie skazili jak nikt nie stał im na przeszkodzie, aby to zrobić? Nawet jeśli jeszcze nie wiedzieli jak to zrobić, to dlaczego nie pozostawili tam kilka swoich jednostek, aby mieć pewność, że przypadkiem nikt nie wpadnie na genialny pomysł, żeby wybudować tam bazę?
To jest w dialogu. Gracz przerwał ich badania, więc nie mogli zrobić tego natychmiast. Jeśli odpuścisz obronę - zrobią to bardzo szybko. Dlaczego nie postawili tam swoich jednostek? Nie wiadomo. Może na to nie wpadli? Może byli zbyt pewni siebie? Może Bojan jest słabym dowódcą i tego nie przewidział? Wybierz sam ;)
- w rozbudowie na moduł słoneczny nie ma wypisanej ilości skrzyń jaką trzeba posiadać, aby ją zbudować,
Tak, wiem o tym. Niestety, na obecnym etapie narzędzia do edycji interfejsu nie wystarczają, żeby to naprawić.
- mała ilość postaci do dyspozycji. Jeszcze w pierwszych misjach jest to zrozumiałe, ale w kolejnych już nie bardzo. Zwłaszcza gdy trzeba zniszczyć lub zająć bazę wroga.
A to akurat, moim zdaniem, zaleta. Po prostu szukamy w grze czegoś innego ;)
W dokumentach Altaru możesz poczytać o tym, jaki klimat chcieli osiągnąć. Ja to zinterpretowałem (między innymi) w ten sposób. To eksperyment - jak wyglądałby gameplay, gdyby twórcy poszli w tę stronę? Dlatego od początku chciałem podkreślać - być może to ślepa uliczka, a Altar świadomie z tego zrezygnował? Gdybym nie spróbował, to bym nie wiedział.

Miłej zabawy z Arabami!
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Operation "Edison"

Post by Serpent »

Gwrhkhsh wrote: Sun Mar 07, 2021 11:01 pm Tak, wiem o tym. Niestety, na obecnym etapie narzędzia do edycji interfejsu nie wystarczają, żeby to naprawić.
Image
Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Operation "Edison"

Post by Gwrhkhsh »

Hm, nieźle. Stukacz twierdził, że nie da się tego zrobić. Podpowiesz jak?
User avatar
Don Mateo
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 51
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Operation "Edison"

Post by Don Mateo »

Ogrywałem dalej tego moda dokąd tylko mogłem. Jak na razie moim zdaniem kampania arabska lepiej Ci wyszła. Może przez to, że misje są bardziej dynamiczne, ale niestety dosyć krótkie. Ostatecznie jest lepiej, ale nadal musisz popracować nad konstrukcją misji.

W każdym razie błędy w misjach:

Am09:
- niby to poprawiłeś, ale i tak pod koniec małpa przemówiła ludzkim głosem :D

Ar05:
- nie wiem czy to dobry pomysł, aby komory transportowe wraz z eskortą jeździły sobie tak przez całą misję,
- po zakończeniu misji nie było okienka z przydzielaniem doświadczenia,

Ar06:
- po "przejęciu dowództwa" mam wrażenie, że amerykanie atakują tylko wschodnią stronę,
- jakoś po około 5 minutach od czasu, gdy obejmujemy dowodzenie, to wyskakuje błąd
Spoiler:
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 3.0.9.285

ModName : Operation: Edison
ModDir : Edison
ModVer : 1.02 (1.02)

ErrorType : Unknown
ErrorText : SAIL function "McAttack" : Range check error (005A6B66)

Stack : 005A6B66 OwarOGL_SGUI.exe UMcAttack (597 - 23)
Stack : 00402B83 OwarOGL_SGUI.exe System (2952 - 9)
Stack : 0056C9B8 OwarOGL_SGUI.exe SAILFunctions (8646 - 15)
Stack : 00577B4D OwarOGL_SGUI.exe SAILFunctions (11974 - 80)
Stack : 004F8397 OwarOGL_SGUI.exe SAILInterpret (705 - 16)
Stack : 005FF14F OwarOGL_SGUI.exe SAILThreads (291 - 6)
Stack : 005FF2F3 OwarOGL_SGUI.exe SAILThreads (403 - 11)
Stack : 0053ECD0 OwarOGL_SGUI.exe UGame (1641 - 4)
Stack : 00610A52 OwarOGL_SGUI.exe PGameUI (1850 - 4)
Stack : 0060BEF5 OwarOGL_SGUI.exe PComponents (337 - 6)
Stack : 0060C617 OwarOGL_SGUI.exe PComponents (604 - 4)
Stack : 0060C9AC OwarOGL_SGUI.exe PComponents (667 - 4)
Stack : 00694E7A OwarOGL_SGUI.exe POwarInit (625 - 6)
Stack : 00696134 OwarOGL_SGUI.exe OwarOGL_SGUI (273 - 4)
Stack : 751CFA28 KERNEL32.DLL
Stack : 770F7C7D ntdll.dll
Stack : 770F7C4D ntdll.dll

Module : 00400000 - 04876FFF OwarOGL_SGUI.exe
Module : 066F0000 - 06708FFF OpenAL32.dll
Module : 07040000 - 07497FFF wrap_oal.dll
Module : 07990000 - 07A52FFF PROPSYS.dll
Module : 0A920000 - 0A932FFF OWSteam.dll
Module : 0FFC0000 - 0FFD0FFF VidUtil.dll
Module : 10000000 - 10031FFF libtheora.dll
Module : 10860000 - 1086BFFF 4xm_sdk.dll
Module : 5FE90000 - 60AC2FFF igd10iumd32.dll
Module : 60AD0000 - 60C62FFF gameoverlayrenderer.dll
Module : 613E0000 - 61400FFF CSERHelper.dll
Module : 61410000 - 616D0FFF Steam2.dll
Module : 616E0000 - 617A8FFF steam.dll
Module : 617B0000 - 617E1FFF steam_api.dll
Module : 617F0000 - 620B9FFF igdusc32.dll
Module : 620C0000 - 62924FFF ig75icd32.dll
Module : 62930000 - 629E9FFF AppXDeploymentClient.dll
Module : 62E70000 - 62E7EFFF resourcepolicyclient.dll
Module : 62E80000 - 62EA1FFF MSVFW32.dll
Module : 62EB0000 - 62ECAFFF AVIFIL32.DLL
Module : 62ED0000 - 62FFAFFF libvorbis.dll
Module : 63000000 - 6301EFFF libvorbisfile.dll
Module : 63020000 - 63028FFF libogg.dll
Module : 63030000 - 6303EFFF sfc_os.DLL
Module : 63040000 - 632CBFFF AcLayers.DLL
Module : 63CF0000 - 63D62FFF WindowManagementAPI.dll
Module : 63D70000 - 63E62FFF Windows.UI.dll
Module : 63EE0000 - 63F5EFFF DSound.dll
Module : 63F80000 - 63F98FFF MSACM32.dll
Module : 63FA0000 - 640D7FFF AUDIOSES.DLL
Module : 641B0000 - 641E9FFF wdmaud.drv
Module : 64270000 - 642DAFFF MMDevAPI.DLL
Module : 642E0000 - 652F2FFF steamclient.dll
Module : 65900000 - 659ECFFF InputHost.dll
Module : 66680000 - 66682FFF sfc.dll
Module : 68FE0000 - 69003FFF DEVOBJ.dll
Module : 69430000 - 6949CFFF WINSPOOL.DRV
Module : 694A0000 - 694A7FFF midimap.dll
Module : 694B0000 - 694B9FFF msacm32.drv
Module : 69560000 - 695FEFFF apphelp.dll
Module : 697A0000 - 697A7FFF AVRT.dll
Module : 697B0000 - 697B6FFF ksuser.dll
Module : 69A20000 - 69A3CFFF winmmbase.dll
Module : 69A40000 - 69B43FFF OpenGL32.dll
Module : 69B50000 - 69BF0FFF tier0_s.dll
Module : 69D60000 - 69D9EFFF GLU32.dll
Module : 69DA0000 - 69DFEFFF vstdlib_s.dll
Module : 6A270000 - 6A2FCFFF comctl32.dll
Module : 6A320000 - 6A327FFF wsock32.dll
Module : 6B4C0000 - 6B73DFFF CoreUIComponents.dll
Module : 6B7D0000 - 6B7D6FFF idmmkb.dll
Module : 6B880000 - 6B922FFF MSVCR90.dll
Module : 6B930000 - 6B95BFFF dxcore.dll
Module : 6BA20000 - 6BABAFFF CoreMessaging.dll
Module : 6BAC0000 - 6BB78FFF TextInputFramework.dll
Module : 6C8F0000 - 6CA7EFFF twinapi.appcore.dll
Module : 6CD30000 - 6CE0AFFF wintypes.dll
Module : 6D780000 - 6D7AFFFF lua52.dll
Module : 70A90000 - 70AE1FFF MSWSOCK.dll
Module : 70BD0000 - 70BF8FFF ntmarta.dll
Module : 70C00000 - 70C0EFFF kernel.appcore.dll
Module : 71270000 - 71295FFF dbgcore.DLL
Module : 712A0000 - 712ACFFF UMPDC.dll
Module : 712C0000 - 712E7FFF NTASN1.dll
Module : 712F0000 - 71308FFF MPR.dll
Module : 713B0000 - 713D5FFF dwmapi.dll
Module : 713E0000 - 71453FFF uxtheme.dll
Module : 715C0000 - 71603FFF powrprof.dll
Module : 71610000 - 71637FFF SspiCli.dll
Module : 71C10000 - 71C19FFF CRYPTBASE.DLL
Module : 71C60000 - 720B9FFF wininet.dll
Module : 72A10000 - 72A30FFF ncrypt.dll
Module : 731B0000 - 731D7FFF WINMM.dll
Module : 731E0000 - 731E7FFF version.dll
Module : 731F0000 - 733CFFFF d3d11.dll
Module : 733D0000 - 73491FFF dxgi.dll
Module : 734A0000 - 734D1FFF IPHLPAPI.DLL
Module : 73530000 - 73539FFF Secur32.dll
Module : 73540000 - 736C7FFF DbgHelp.dll
Module : 738E0000 - 738EEFFF WTSAPI32.dll
Module : 74FA0000 - 75135FFF USER32.dll
Module : 75140000 - 75158FFF imagehlp.dll
Module : 75160000 - 751A4FFF SHLWAPI.dll
Module : 751B0000 - 7529FFFF KERNEL32.DLL
Module : 752F0000 - 753CBFFF gdi32full.dll
Module : 753D0000 - 753E7FFF win32u.dll
Module : 754A0000 - 755BFFFF ucrtbase.dll
Module : 755C0000 - 756C0FFF CRYPT32.dll
Module : 756D0000 - 756F4FFF IMM32.DLL
Module : 75790000 - 757CAFFF cfgmgr32.dll
Module : 757E0000 - 758C2FFF ole32.dll
Module : 75A40000 - 75A62FFF GDI32.dll
Module : 75A70000 - 75AE5FFF sechost.dll
Module : 75AF0000 - 75B08FFF bcrypt.dll
Module : 75B10000 - 75D23FFF KERNELBASE.dll
Module : 75D30000 - 75D35FFF psapi.dll
Module : 75D50000 - 75DD6FFF shcore.dll
Module : 75DE0000 - 75E59FFF advapi32.dll
Module : 75E60000 - 75F1FFFF RPCRT4.dll
Module : 75F20000 - 75F9DFFF clbcatq.dll
Module : 75FA0000 - 76073FFF MSCTF.dll
Module : 760E0000 - 76514FFF SETUPAPI.dll
Module : 76520000 - 76AD3FFF SHELL32.dll
Module : 76AE0000 - 76B9EFFF msvcrt.dll
Module : 76BA0000 - 76C02FFF WS2_32.dll
Module : 76C10000 - 76C8AFFF msvcp_win.dll
Module : 76C90000 - 76F10FFF combase.dll
Module : 76F20000 - 76F7CFFF bcryptPrimitives.dll
Module : 76FE0000 - 77075FFF OLEAUT32.dll
Module : 77090000 - 77232FFF ntdll.dll

Params : MOD EDISON
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 6
mission_campaign : 2
camp_names[mission_campaign] : Ar
mission_names[mission_number] : 06
game_difficulty : 1
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 122
last_title_radio : False
last_title : Polepszyły się moje umiejętności naukowe

lastSail : 5752
tick : 36750

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 3
MultiCore : True

Windows Info
------------
Product : Windows 10
Win32MajorVersion : 10
Win32MinorVersion : 0
BuildNumber : 9200
ServicePack :
ServicePackMajor : 0
ServicePackMinor : 0

Physical Memory : 8101MB
CPU Name : Intel(R) Core(TM) i5-4310U CPU @ 2.00GHz
CPU Clock : 2594Mhz
Current CPU Clock : 2597Mhz
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Operation "Edison"

Post by Gwrhkhsh »

OPERATION: EDISON 1.031!

Od premiery Edisona chwila już minęła, spłynęło sporo feedbacku, a ja - mimo, że mam coraz mniej czasu - starałem się za nim nadążać. Przygotowałem dla Was paczkę z obecną wersją moda, bo trochę pozmieniałem, trochę pododawałem, a nie mam pojęcia, kiedy znowu będę miał chwilę, żeby się nim zająć na serio. W związku z tym:

+ dodana mapa skirmish z zapisem najlepszego wyniku gracza
+ zmiany w makrach, które powinny zapobiec najczęstszym błędom

+ powiększona mapa w Ar09
+ poprawki w SAILu w kilku misjach
+ część sugestii graczy wprowadzona w życie (dialogi w Am02, drobne zmiany w Am07 itp.)

Miłego!
https://www.dropbox.com/s/bpmphgfv0wscz ... n.rar?dl=0

Image
Image
Image
User avatar
Gwrhkhsh
Soldier level 6
Soldier level 6
Posts: 398
Joined: Fri May 21, 2010 5:56 pm
Location: Wrocław

Re: Operation "Edison"

Post by Gwrhkhsh »

https://www.dropbox.com/s/0oixscmg9ng5h ... 6.rar?dl=0
^ link do ostatniej wersji. Poprzednie już nie działają.

+ 3 grywalne potyczki
+ poprawki do interfejsu i poprawione błędy mgły w kilku misjach (zapomniałem jej włączyć po testach)
User avatar
Don Mateo
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 51
Joined: Tue Dec 01, 2015 10:07 pm

Re: Operation "Edison"

Post by Don Mateo »

Grałem w najnowszą wersje moda i zdarzyły mi się małe bugi

Ar08:
- arabowie nie atakują jednostek gracza dopóki nie zrobi tego gracz,
- przy rozdawaniu doświadczenia atak klonów
Spoiler:
Image
Ar09:
- klony się nie pojawiły, ale pojawiło się kilka dodatkowych pustych pojazdów,
- po zabiciu szejka, to jednostki arabów nie uciekają poza mapę tylko stoją przy krawędzi mapy, a pojazdy zdalnie sterowane stoją sobie w miejscu,
- po zabiciu amerykańskiego dowódcy pojawia się dialog o zabiciu szejka, mimo tego że go zabiłem wcześniej,
- zabiłem szejka, a później wszystkich amerykanów, a misja i tak się nie kończy,
- ponadto po opanowaniu wzgórza nadal pojawiają się ataki jednostek amerykańskich.
Rajbenn
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 6
Joined: Wed Apr 25, 2012 12:46 pm

Re: Operation "Edison"

Post by Rajbenn »

nie mogę odpalić moda (wersja steam)
General Info
------------
Application : Owarogl_sgui
Version : 3.0.8.246

ModName : Operation: Edison
ModDir : Edison
ModVer : 1.036 (1.036)

ErrorType : WndProc
ErrorText : External exception EEDFAE4 | WndProc: External exception EEDFAE4

Stack : 005B3B83 OwarOGL_SGUI.exe CommPanelButtons (1337 - 2)
Stack : 00522387 OwarOGL_SGUI.exe PMainWnd (727 - 64)
Stack : 76D3EF5A USER32.dll
Stack : 76D35EC9 USER32.dll
Stack : 76D355A6 USER32.dll
Stack : 76D3374A USER32.dll
Stack : 5AAA702E OpenGL32.dll
Stack : 76D3EF5A USER32.dll
Stack : 76D35EC9 USER32.dll
Stack : 76D33C39 USER32.dll
Stack : 76D339FF USER32.dll
Stack : 50FC5D2F gameoverlayrenderer.dll
Stack : 005EA289 OwarOGL_SGUI.exe PComponents (645 - 5)
Stack : 00684E96 OwarOGL_SGUI.exe POwarInit (603 - 6)
Stack : 006860A0 OwarOGL_SGUI.exe OwarOGL_SGUI (257 - 4)
Stack : 7571FA28 KERNEL32.DLL
Stack : 77597C7D ntdll.dll

Module : 00400000 - 046CFFFF OwarOGL_SGUI.exe
Module : 06480000 - 064B1FFF libtheora.dll
Module : 064D0000 - 064DDFFF LuaLib.dll
Module : 06610000 - 06628FFF OpenAL32.dll
Module : 07470000 - 078C7FFF wrap_oal.dll
Module : 079D0000 - 079D9FFF VidUtil.dll
Module : 079E0000 - 079EBFFF 4xm_sdk.dll
Module : 0A420000 - 0C3BEFFF nvoglv32.dll
Module : 10000000 - 10013FFF Lua.dll
Module : 12020000 - 145F8FFF nvwgf2um.dll
Module : 14600000 - 15829FFF igd10iumd32.dll
Module : 15830000 - 17469FFF igc32.dll
Module : 1B290000 - 1B2A2FFF OWSteam.dll
Module : 1B390000 - 1C47DFFF steamclient.dll
Module : 50180000 - 50239FFF AppXDeploymentClient.dll
Module : 50F40000 - 510D2FFF gameoverlayrenderer.dll
Module : 511A0000 - 512CAFFF libvorbis.dll
Module : 512D0000 - 513A1FFF steam.dll
Module : 513B0000 - 51988FFF nvapi.dll
Module : 52130000 - 521D2FFF MSVCR90.dll
Module : 521E0000 - 52201FFF MSVFW32.dll
Module : 52210000 - 5222AFFF AVIFIL32.DLL
Module : 52230000 - 5224EFFF libvorbisfile.dll
Module : 52250000 - 52258FFF libogg.dll
Module : 52320000 - 52351FFF steam_api.dll
Module : 57C00000 - 57CD4FFF nvldumd.dll
Module : 59590000 - 59597FFF midimap.dll
Module : 595A0000 - 595D9FFF wdmaud.drv
Module : 595E0000 - 59626FFF WINSTA.dll
Module : 59630000 - 59722FFF Windows.UI.dll
Module : 59730000 - 597E8FFF TextInputFramework.dll
Module : 597F0000 - 59927FFF AUDIOSES.DLL
Module : 59F50000 - 59F59FFF msacm32.drv
Module : 59F60000 - 59F66FFF ksuser.dll
Module : 59F70000 - 59F77FFF AVRT.dll
Module : 59F80000 - 59FF2FFF WindowManagementAPI.dll
Module : 5A000000 - 5A00EFFF resourcepolicyclient.dll
Module : 5A010000 - 5A07AFFF MMDevAPI.DLL
Module : 5A080000 - 5A0FEFFF DSound.dll
Module : 5A120000 - 5A13CFFF winmmbase.dll
Module : 5A140000 - 5A158FFF MSACM32.dll
Module : 5A5A0000 - 5A5DEFFF GLU32.dll
Module : 5AA60000 - 5AB63FFF OpenGL32.dll
Module : 601E0000 - 602CCFFF igdgmm32.dll
Module : 60360000 - 603BEFFF vstdlib_s.dll
Module : 603C0000 - 6045AFFF tier0_s.dll
Module : 61390000 - 613BBFFF dxcore.dll
Module : 61A80000 - 61CFDFFF CoreUIComponents.dll
Module : 61D00000 - 61D9AFFF CoreMessaging.dll
Module : 61E30000 - 61F1CFFF InputHost.dll
Module : 61F20000 - 61F40FFF CSERHelper.dll
Module : 62620000 - 627AEFFF twinapi.appcore.dll
Module : 62A20000 - 62AFAFFF wintypes.dll
Module : 64250000 - 64311FFF dxgi.dll
Module : 643A0000 - 643C7FFF NTASN1.dll
Module : 643D0000 - 645AFFFF d3d11.dll
Module : 66680000 - 66682FFF sfc.dll
Module : 67760000 - 67780FFF ncrypt.dll
Module : 67870000 - 6787EFFF sfc_os.DLL
Module : 67880000 - 678ECFFF WINSPOOL.DRV
Module : 678F0000 - 67915FFF dbgcore.DLL
Module : 67980000 - 67998FFF MPR.dll
Module : 679A0000 - 67B27FFF DbgHelp.dll
Module : 67F00000 - 6818BFFF AcLayers.DLL
Module : 69610000 - 69653FFF powrprof.dll
Module : 69660000 - 696B1FFF MSWSOCK.dll
Module : 696C0000 - 696E3FFF DEVOBJ.dll
Module : 69760000 - 69785FFF dwmapi.dll
Module : 69830000 - 6983CFFF UMPDC.dll
Module : 69860000 - 69887FFF SspiCli.dll
Module : 69890000 - 698B5FFF cryptnet.dll
Module : 698C0000 - 698C7FFF wsock32.dll
Module : 6A040000 - 6A0DEFFF apphelp.dll
Module : 6A0E0000 - 6A108FFF ntmarta.dll
Module : 6DC80000 - 6DD42FFF PROPSYS.dll
Module : 6E180000 - 6E189FFF Secur32.dll
Module : 6E190000 - 6E1B7FFF WINMM.dll
Module : 6E1C0000 - 6E233FFF uxtheme.dll
Module : 6ED90000 - 6F1E9FFF wininet.dll
Module : 6F420000 - 6F451FFF IPHLPAPI.DLL
Module : 72240000 - 72847FFF windows.storage.dll
Module : 72940000 - 7294DFFF msasn1.dll
Module : 72A40000 - 72A57FFF profapi.dll
Module : 72A80000 - 72AA3FFF Wldp.dll
Module : 735A0000 - 735A9FFF cryptbase.dll
Module : 735B0000 - 735DEFFF rsaenh.dll
Module : 735E0000 - 735F2FFF CRYPTSP.dll
Module : 75290000 - 75297FFF version.dll
Module : 752A0000 - 752AEFFF kernel.appcore.dll
Module : 75370000 - 7537EFFF WTSAPI32.dll
Module : 753E0000 - 755F3FFF KERNELBASE.dll
Module : 75690000 - 756D4FFF SHLWAPI.dll
Module : 75700000 - 757EFFFF KERNEL32.DLL
Module : 757F0000 - 7582AFFF cfgmgr32.dll
Module : 75830000 - 75903FFF MSCTF.dll
Module : 75970000 - 75975FFF psapi.dll
Module : 75980000 - 75F33FFF SHELL32.dll
Module : 760B0000 - 760F6FFF WINTRUST.dll
Module : 76100000 - 761BEFFF msvcrt.dll
Module : 761C0000 - 762DFFFF ucrtbase.dll
Module : 762E0000 - 7635DFFF clbcatq.dll
Module : 76360000 - 763D5FFF sechost.dll
Module : 763E0000 - 76442FFF WS2_32.dll
Module : 76450000 - 764CAFFF msvcp_win.dll
Module : 764D0000 - 76549FFF advapi32.dll
Module : 76550000 - 76632FFF ole32.dll
Module : 76640000 - 766C6FFF shcore.dll
Module : 76780000 - 76798FFF imagehlp.dll
Module : 767A0000 - 767C2FFF GDI32.dll
Module : 767D0000 - 767E7FFF win32u.dll
Module : 767F0000 - 768CBFFF gdi32full.dll
Module : 768D0000 - 7698FFFF RPCRT4.dll
Module : 769F0000 - 76A08FFF bcrypt.dll
Module : 76A70000 - 76CF0FFF combase.dll
Module : 76D00000 - 76E95FFF USER32.dll
Module : 76EA0000 - 76F35FFF OLEAUT32.dll
Module : 76F40000 - 77374FFF SETUPAPI.dll
Module : 77380000 - 77480FFF CRYPT32.dll
Module : 77490000 - 774B4FFF IMM32.DLL
Module : 774C0000 - 7751CFFF bcryptPrimitives.dll
Module : 77530000 - 776D2FFF ntdll.dll
Module : 79660000 - 796ECFFF comctl32.dll
Module : 7B5C0000 - 7B7D6FFF nvspcap.dll
Module : 7C340000 - 7C395FFF MSVCR71.dll

Params : MOD EDISON
ParamCount : 2

Game Info
---------
Multiplayer : False
Multi.GameState : Undef
Multi.ChatConnLost : False
Multi.IAMServer : False
Multi.Joined : False
Multi.Loaded : False
Multi.MapVersion : 0
Multi.OffLine : False
Multi.OnLine : False
Multi.ServerLost : False
Multi.StatusText :
MultiDef.MapName :

mission_number : 0
mission_campaign : 0
game_difficulty : 2
ingame_video : False
stop_talking : False
stop_action : False
end_of_mission : 0
end_the_mission_allowed : False
dialogue_skipped : False
last_title_ident : -1
last_title_unit : 0
last_title_radio : False
last_title :

lastSail : -1
tick : 0

Random Stuff
------------
GodMode : False
DeveloperMode : False
ModCBMode : False
OfficialMod : False
InterfSide : 1
MultiCore : True

Windows Info
------------
Product : Windows 10
Win32MajorVersion : 10
Win32MinorVersion : 0
BuildNumber : 9200
ServicePack :
ServicePackMajor : 0
ServicePackMinor : 0

Physical Memory : 8000MB
CPU Name : Intel(R) Core(TM) i5-8300H CPU @ 2.30GHz
CPU Clock : 2304Mhz
Current CPU Clock : 2305Mhz
User avatar
Serpent
Soldier level 10
Soldier level 10
Estonia
Posts: 4175
Joined: Tue Jul 07, 2009 9:13 pm
Location: Polska - EuroStan ZSRE
Contact:

Re: Operation "Edison"

Post by Serpent »

Epickie teksty:
Marek1906: jak zrobic aby sail był zielony?
Kvantovy: Wszystko normalne, wszystko w koło było dziwne
Kvantovy:: To jest fajne, że to nie jest takie głupie
Kvantovy:: remove sos from kanapeczka
Kvantovy:: zdarzają się rzezy które sie filozofom nie śniły
Cenwen: problemem jest gejostwo
"Taki z niego fizyk jak ze mnie baletnica" - Profesor Scholtze o Kvantovym.
JAKBYŁ BYM CZECHEM TO BYM ROZŁOŻYŁ NAMIOT ~Kvanciak
Post Reply