Krótkie sprawozdanie z wizyty Altaru...

Newsy ze starej odsłony Original-war.net, dawno nieaktualne ale zachowane dla potomności.

Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#46

Post by Radzio » Fri Aug 17, 2007 12:04 pm

Finansowa? Na pewno nie dadza kasy na OW...

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#47

Post by Mules » Fri Aug 17, 2007 3:14 pm

Chodzi mi o osoby ktore tworzyly gre i na pewno wiedza o niej wiecej niz wszyscy babrajacy sie przy niej razem wzieci na czele ze Stu. Czemu wam wszystko kojarzy sie z $?
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

User avatar

YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

#48

Post by YuriStriatov » Fri Aug 17, 2007 7:38 pm

Ty ale wez sprecyzuj co ty wogole bys chcial od nich, bo jak dla mnie to to jest abstrakcja poki co - pomoc ale nie wiadomo jaka.
Image

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#49

Post by Mules » Fri Aug 17, 2007 8:10 pm

Ano abstrakcja a chcialbym pomocy w zbalansowaniu gry pod multiplayer jakiejkolwiek - sa osoby znajadze sie na rzeczy u nas, a pomoc ludzi pracujacych nad gra bylaby dla nich nieoceniona
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

User avatar

NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#50

Post by NaDoL » Fri Aug 17, 2007 10:54 pm

Ale przy balansowaniu gry to Radzio nie ma problemów z kodem że nie wie gdzie co jest i do czego służy, to jest kwestia zmienienia tylko kilku cyfr, co wpływa na siłe jednostek, wiec żadne chłopki tu nic nie pomogą, to raczej jest kwestia żmudnych testów i dążenia do doskonałości, ale nie wiem czy ta ''doskonałość'' jest możliwa, jak wiadomo wszystkim ciężko dogodzić jednym rozwiązaniem.
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#51

Post by Radzio » Sat Aug 18, 2007 7:48 am

Nadol ma racje, ale musze to jeszcze uzupelnic... Ja po prostu potrzebuje testow, raportow etc. Musze wiedziec, co jest wg was za slabe/za silne i na jaki rodzaj jednostki (osoba/pojazd/budynek). Chodzi tu jednak o to, by oslabic troche HG. Zeby stworzyc wieksza roznorodnosc, a nie: "Wybieram HG, bo ma na wszystko duzy damage" n/c z takimi wypowiedziami, ale taka taktyka wiekszosc teraz leci. Nie mowie, ze wszyscy, ale tak jest. Chcac to zmienic (a przy okazji zachecic ludzi do arabow), musicie sie wziac do roboty i testowac BM, bym mogl wprowadzac kolejne zmiany.
A co do pomocy tworcow gry. Zaloze sie, ze nie pomogliby nam z wielu powodow. Jak chocby to, ze od dawna nie grzebali w kodzie gry i juz w wiekszosci zapomnieli co i jak tam dziala (ostatecznie wyszloby, ze mam wiecej doswiadcenia niz oni). Teraz maja na pewno nowe stanowiska, a o OW nikt nie pamieta juz.

User avatar

Eddy
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 62
Joined: Mon Apr 23, 2007 8:39 am
Location: \

#52

Post by Eddy » Sat Aug 18, 2007 10:22 am

A dało by się zrobić patch żeby gra w necie się nie przycinała ?

User avatar

Blashix
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 377
Joined: Sun Apr 29, 2007 8:23 am
Location: Polska

#53

Post by Blashix » Sat Aug 18, 2007 10:26 am

Albo wykorzystywała max neta, bo niby minimalnie używa ^^ A nikt o zdrowych zmysłach nie ma odpalone emule, torenty itd. grając przez internet ^^
--> 02.12.2008 PC <--
| AMD Athlon 64 X2 5400 Black Edition 3,4Ghz + Cooling Pentagram Freezone HP-120 AlCu Karakorum | GoodRam DDR2 2x 2GB 810Mhz CL4 + Arctic Cooling Arctic RC | Asus M3A78 PRO AMD 780G (Radeon HD 3200 & HD Audio Realtek ALC1200) | Radeon HD 4850 Gigabyte 512MB 700/2000 MHz + Zalman Cooling | Samsung SpinPoint T166 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ) | LG SuperMulti DVD LightScribe | Power: Chieftec (GPS-500AB-A) 500W all in: NZXT Apollo Crafted Series Black

Mouse: A4TECH XL-750F
Keyboard: Saitek Eclipse II
Monitor: 19 LG Flatron W1952TQ-PF

User avatar

Topic author
Phantom
Veteran
Posts: 310
Joined: Thu Apr 13, 2006 3:50 pm

#54

Post by Phantom » Sat Aug 18, 2007 1:53 pm

Szkoda ze nie da się zrobić patcha na noobów, co by nie zadawali takich głupich pytań :/
Jak to ktoś napisał :
"Life is brutal, a admin bardziej" :)

User avatar

Eddy
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 62
Joined: Mon Apr 23, 2007 8:39 am
Location: \

#55

Post by Eddy » Sat Aug 18, 2007 3:05 pm

Phantom wrote:Szkoda ze nie da się zrobić patcha na noobów, co by nie zadawali takich głupich pytań :/
Bardzo śmieszne :?

Miałem na myśli czy da się coś zrobić np. gdy zrobisz dużo HG to gra przycina się...
Czy to porostu wina neta ?

User avatar

NNPlaya
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 377
Joined: Sat Oct 14, 2006 4:52 pm
Location: Tuszyn, Polska
Contact:

#56

Post by NNPlaya » Sat Aug 18, 2007 3:20 pm

Może to być też wina mocy obliczeniowej komputera robiącego za serw... Nawal sobie ze 100 hg w edytorze i każ im przejechać z jednego końca mapy na drugi... Akurat u mnie to tak przymula, że tylko alt + ctrl + delete.

User avatar

YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

#57

Post by YuriStriatov » Sat Aug 18, 2007 3:44 pm

Co prawda to jest wina optymalizacji gry, ale z drugiej strony nie dziwie sie ze sie tworcy tym nie zajeli bo OW to nie jest gra gdzie masz naspamowac jednostek i wyslac na wroga, a tzw. hg rush to wrecz mozna zaliczyc do exploitow i bugow..
Image

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#58

Post by Mules » Sat Aug 18, 2007 8:31 pm

Bez kitu, chociaz pewien fin zrobil bodaj 45 hg i tym ruszył. Efekt? wywaliło kolesia, z którym grał, ale nie jego :D :D :D
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#59

Post by Radzio » Sun Aug 19, 2007 7:43 am

Hehe, to nie byl fin..., tylko polak

User avatar

NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#60

Post by NaDoL » Sun Aug 19, 2007 8:40 am

To był fin ^^ nie wiesz o kim mowa;p większość wie...
Image

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest