Balance mod wydany

Newsy ze starej odsłony Original-war.net, dawno nieaktualne ale zachowane dla potomności.
User avatar

Topic author
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Balance mod wydany

#1

Post by YuriStriatov » Sat Jun 02, 2007 5:19 pm

Pierwsza publiczna wersja balance moda zostala wydana. Mozecie ja dostac [ TUTAJ ]
Image

User avatar

Eddy
Soldier level 3
Soldier level 3
Posts: 62
Joined: Mon Apr 23, 2007 8:39 am
Location: \

#2

Post by Eddy » Sun Jun 03, 2007 4:02 pm

jak działa ten mod :?:


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#3

Post by Radzio » Sun Jun 03, 2007 4:20 pm

Jak kazdy inny.
Wiecej info:
http://pmt.original-war.net/
Czytaj w newsie.

User avatar

lukey_kolasa
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 22
Joined: Sun Feb 25, 2007 2:23 pm

#4

Post by lukey_kolasa » Sun Jun 03, 2007 5:21 pm

Pozwoliłem sobie zrobić poradnik jak uruchomić grę z tym modem przez GSA.
Oto link http://www.sendspace.com/file/14dpyx
Image
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#5

Post by Radzio » Sun Jun 03, 2007 6:25 pm

Skonwertowałem ten poradnik do PDFa:
http://www.radek.w.tkb.pl/bporadnik.pdf
Odpowiedni link umieszcze wkrotce na stronie PMT.
Dzienx Lukey, ten poradnik z pewnoscia komus sie przyda. (wlasciwie to sam mialem taki napisac)

User avatar

Blacharz
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Wed Jun 21, 2006 8:06 pm

#6

Post by Blacharz » Mon Jun 04, 2007 11:55 am

hmm to moze jakies komantarze tych co juz grali na "balance modzie" ? ;)
1. Arabskie działa maja zdecydowanie przesadzony zasięg oraz siłe - jezeli dobrze sie zorientowalem to sa o 3 slabsze od HG (czyli bardzo niewielka roznica) + szybkosc arabskich pojazdow robia je prawie nie do trafienia - a do tego ten zasieg - tylko o 2 hexy mniejszy od rakiet... moj komentarz - lol
2. Arabskie rakiety - sila... ile? Te rakiety maja na 5 hitów rosyjskie koszary na poziomie 8+2 ! Zdecydowanie przesadzone! z rakiet zrobiono HG na budynki o zasiegu ruskich wyrzutni dalekiego zasiegu heh...
3. HG am i rus... stracilo sile... na co one sie teraz nadaje? z arabskimi działami nie ma najmniejszych szans - ktos powie ze arabskie maja slaby pancerz... co z tego skoro maja taka szybkosc ze sie ich nie da trafic? xD wjedzie takich 5LG (light gun^^) arabskich +3-4 rakiety i padaja wszystkie HG koszary i ogolnie wszystko jezeli ktos gra AM (ja osobiscie gram rus i jakos dalem sobie rade na 2x arabowie + zasoby od mojego sojusznika ktorego rozpierdzielili razem w 30 sec xD - ale tylko dlatego ze zaszlo nieporozumienie i zrobilem 5 behow na OLDzie... moja wina ale sie przyznalem - ale gdyby nie to to rus tez nie maj najmniejszych szans z arabami... w dodatku to wydluzenie badania spowow... normalnie mialem po 8min 3 poziom- teraz po 10 - a oni chce to jeszcze wydluzyc heh n/c :D)
hmmm wspomnialem o dzialach i rakietach arabskich... HG am i rus... spowach... co tam jesczcze zmienione jest? to chyba wszystko...

podsumowujac - w sumie jest wielu przeciwnikow HG - ja tez sie do nich zaliczam - ale balance mod mial tylko oslabic odrobinke HG a nie zrobic bogów z arabow... bo urok arabow polega wlasnie na tym ze nimi sie trudno gra - i sluza raczej za wsparcie dla AM lub RUS w grze 2v2 - albo gra sie nimi w SW - albo jesczcze inaczej - w AW. a po tych zmianach co bedzie? zgadam sie - NIE bedzie Hg rushu! tak - ale za to wszyscy beda grac arabami tylko! 0 roznicowania! czemu? nikt nie bedzie bral rus (nawet ja mimo ze ich uwielbiam. why? bo nei maja szans z szybkimi i (na balance mdozie) zabojczo silnymi arabami. nikt nie bedzie gral am. why? bo HG stracilo sile a LG (light gun - te od arabow tak je sobie nazwalem :) ) jest szybkie i cholernie silne. = nie bedzie zadnych gier AM vs RUS... nie bedzie gier AM vs ARAB (w 2v2 nieraz bralem w takich udzial!) ani RUS vs ARAB... beda tylko walki arab vs arab... uff ale dlugie podsumowanie o cho**ra :D juz koncze :) - 1 zdaniem - jestem absolutnie przeciwny takiemu "balance modowi" poniewaz on nie zbalansowal - on ustawil gre pod arabow... tym co wytrwali do konca w czytaniu grats ;>
Time envelops everything...

The day in which we will come will be called Armageddon's Day

User avatar

Topic author
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

#7

Post by YuriStriatov » Mon Jun 04, 2007 1:20 pm

Nie emocjonuj sie tak bo przewidywalem ze to nie bedzie ostatnie wydanie balance moda. Tyle ze druzyna beta-testerow testowala to z takim entuzjazmem ze nie bylo innego wyjscia niz puscic to w publike. Tak czy inaczej, grajcie w to dalej i niech sie ludzie wypowiadaja na temat balansu. Chce wiecej opinii zebysmy wiedzieli co dokladnie zmienic.
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#8

Post by Radzio » Mon Jun 04, 2007 1:43 pm

Balansowanie sil wymaga prob i bledow, tak wiec potrzebujemy opinii innych graczy.

User avatar

Folkner
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 125
Joined: Fri Nov 17, 2006 1:48 pm
Contact:

#9

Post by Folkner » Mon Jun 04, 2007 2:24 pm

Blacharz wrote:hmm to moze jakies komantarze tych co juz grali na "balance modzie" ? ;)
1. Arabskie działa maja zdecydowanie przesadzony zasięg oraz siłe - jezeli dobrze sie zorientowalem to sa o 3 slabsze od HG (czyli bardzo niewielka roznica) + szybkosc arabskich pojazdow robia je prawie nie do trafienia - a do tego ten zasieg - tylko o 2 hexy mniejszy od rakiet... moj komentarz - lol
2. Arabskie rakiety - sila... ile? Te rakiety maja na 5 hitów rosyjskie koszary na poziomie 8+2 ! Zdecydowanie przesadzone! z rakiet zrobiono HG na budynki o zasiegu ruskich wyrzutni dalekiego zasiegu heh...
3. HG am i rus... stracilo sile... na co one sie teraz nadaje? z arabskimi działami nie ma najmniejszych szans - ktos powie ze arabskie maja slaby pancerz... co z tego skoro maja taka szybkosc ze sie ich nie da trafic? xD wjedzie takich 5LG (light gun^^) arabskich +3-4 rakiety i padaja wszystkie HG koszary i ogolnie wszystko jezeli ktos gra AM (ja osobiscie gram rus i jakos dalem sobie rade na 2x arabowie + zasoby od mojego sojusznika ktorego rozpierdzielili razem w 30 sec xD - ale tylko dlatego ze zaszlo nieporozumienie i zrobilem 5 behow na OLDzie... moja wina ale sie przyznalem - ale gdyby nie to to rus tez nie maj najmniejszych szans z arabami... w dodatku to wydluzenie badania spowow... normalnie mialem po 8min 3 poziom- teraz po 10 - a oni chce to jeszcze wydluzyc heh n/c :D)
hmmm wspomnialem o dzialach i rakietach arabskich... HG am i rus... spowach... co tam jesczcze zmienione jest? to chyba wszystko...

podsumowujac - w sumie jest wielu przeciwnikow HG - ja tez sie do nich zaliczam - ale balance mod mial tylko oslabic odrobinke HG a nie zrobic bogów z arabow... bo urok arabow polega wlasnie na tym ze nimi sie trudno gra - i sluza raczej za wsparcie dla AM lub RUS w grze 2v2 - albo gra sie nimi w SW - albo jesczcze inaczej - w AW. a po tych zmianach co bedzie? zgadam sie - NIE bedzie Hg rushu! tak - ale za to wszyscy beda grac arabami tylko! 0 roznicowania! czemu? nikt nie bedzie bral rus (nawet ja mimo ze ich uwielbiam. why? bo nei maja szans z szybkimi i (na balance mdozie) zabojczo silnymi arabami. nikt nie bedzie gral am. why? bo HG stracilo sile a LG (light gun - te od arabow tak je sobie nazwalem :) ) jest szybkie i cholernie silne. = nie bedzie zadnych gier AM vs RUS... nie bedzie gier AM vs ARAB (w 2v2 nieraz bralem w takich udzial!) ani RUS vs ARAB... beda tylko walki arab vs arab... uff ale dlugie podsumowanie o cho**ra :D juz koncze :) - 1 zdaniem - jestem absolutnie przeciwny takiemu "balance modowi" poniewaz on nie zbalansowal - on ustawil gre pod arabow... tym co wytrwali do konca w czytaniu grats ;>
1. Wreszcie konkurent HG ;)
2. wtedy co graliśmy to były manualne rakiety z mechanikami na poziomach 6-7(12,14).
3. A na co komu HG ? Może zrobiłbyś zwykłe rosyjskie 'działo' albo u amerykańców podwójne...
Podsumowanie... Dobre rzeczy to to, że araby są dobrze zbalansowane, ale poprostu trzeba zrobić zasady ograniczające manualne działa, tak jak jest w cw ( 2hg manualne max) dodałbym też 4 działa arabskie max ^^
A jeśli ktoś preferuje manualny atak (jak ja) to powinien wiedzieć że pierwszy atak musi być zawsze skuteczny ^^ A ruscy i amerykanie mają tą wspaniałą możliwość, robienia komputerowych pojazdów ^^
.

User avatar

Blacharz
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 4
Joined: Wed Jun 21, 2006 8:06 pm

#10

Post by Blacharz » Mon Jun 04, 2007 4:52 pm

no dobrze tobie sie to podoba - ale ja nie mam zamiaru grac arabami bo kocham ruskich. i zaden konkurent lol! ty zrobiles nowe arabskie HG! czlowieku... jezeli nie potrafisz tego zrozumiec to nei nadajesz sie do tworzenia modow... nie widziesz ze teraz kazdy by musial grac arabami zeby wygrac? a jezeli ty masz podejscie "i dobrze dziala arabskie beda mialy 999 ataku, szybkosc 50 i pancerz 999" to wez sie strzel w leb... ja sie nie emocjonuje jak to napisales - ja przedstawilem grzecznie i uprzejmie moje spostrzezenia odnoscie tego modu - a ty probujesz mnie wysmiac twierdzac "ze jest konkurent dla amerykanskiego HG". dal mnie am HG nei stanowi zadnego problemu do pokonania - natomisat juz arabskie HG ktore maja speeda jak jakies porshe to jest problem nie do przejscia. ja ogolnei jestem przeciwnikiem balance modu - bo arabowie przy nim traca swoj urok - am swoja sile - a ruscy nei maja po co grac skoro nie ma am... koniec kropka.
Time envelops everything...

The day in which we will come will be called Armageddon's Day

User avatar

Topic author
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

#11

Post by YuriStriatov » Mon Jun 04, 2007 5:04 pm

Ale ty blacharz glupi jestes, traktujesz to jak by to byla finalna wersja moda i koniec kropka. Nie jest tak, bo jak faktycznie sie okaze ze sa problemy z arabami to sie zmieni i ch*j. Tylko czekam tez na opinie innych graczy typu nadi, pamel, leslie, ajdem itd.
Image


ph3nom
Veteran
Posts: 288
Joined: Thu Aug 03, 2006 2:17 pm
Location: Europe

#12

Post by ph3nom » Mon Jun 04, 2007 5:11 pm

Blacharz, a tak w ogóle to Arabowie nie mają HG, jeżeli już to zwykłe działo :lol:
Image

User avatar

NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#13

Post by NaDoL » Tue Jun 05, 2007 12:34 pm

Po sprawdzeniu 3 nacji i wszystkich jednostek oto moje obserwacje:
USA:
- HG, ok jest praktycznie akurat
- Trochę za mocny laser na budynki co może spowodować że ludzie będą grać na laser rush
- Za mocna rakieta na budynki i za duży dystans

ZSRR:
- To samo co powyżej z rakietą zwykłą
- Rakieta z sybem SPALONA(nie wiem kto wpadł na takie pomysły xd)! po 1 dwa strzały wystarczą na koszary (z 1 komputerowej) zasięg globalny praktycznie na cały ekran w rozdzielczości 1024x768 i ta wyrzutnia obraca się jak zwykła rakieta (wcześniej musiał się obrócić pojazd aby strzelić obok)

AR:
- Zwykła rakieta tak samo jak w dwóch poprzednich
- Działo zdecydowanie za duży zasięg i troche za mocne jak na częstotliwość z jaką strzela.
- Miotacz ognia za mocny na budynki (wystarczy około 3 na koszary)

Sugestie:
- Rakiety przywrócić do stanu ''fabrycznego'' czyli tak jak było kiedyś (ew. troche zwiększyć moc, ale mniej niż teraz)
- Działo arabskie lekko zmniejszyć moc i przywrócić poprzedni stan odległości na jaką może strzelać (przy takiej szybkości pojazdów Arabskich oraz szybkości ich budowania jest to dobre rozwiązanie)
- Rakiete dalekodystansową ZSRR przywrócić do stanu ''fabrycznego'' (jedynie moc można lekko zwiększyć ale nie tak dużo jak teraz.
- Miotacz ognia lekko zmniejszyć moc na budynki, reszta ok.
- Zmniejszyć moc laserów na budynki.
(jeszcze tylko dodać do zasad CB 2 syby i zmniejszyć ZSRR zużycie ropy
.
To tyle, z tymi zmianami powinno być wszystko OK.
Image

User avatar

Xardas
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 53
Joined: Tue May 29, 2007 12:07 pm
Contact:

#14

Post by Xardas » Tue Jun 05, 2007 1:57 pm

PO co kombinowc???? co? bylo dobrze, a teraz ruskie pole spowalniające, za przeproszeniem g**no daje na am HG i to coś tam czym sie poruszają arabowie... MOim zdaniem to jest hmm "tak aby niko nie urazić" do BANI!!

User avatar

Folkner
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 125
Joined: Fri Nov 17, 2006 1:48 pm
Contact:

#15

Post by Folkner » Tue Jun 05, 2007 3:01 pm

Xardas wrote:PO co kombinowc???? co? bylo dobrze, a teraz ruskie pole spowalniające, za przeproszeniem g**no daje na am HG i to coś tam czym sie poruszają arabowie... MOim zdaniem to jest hmm "tak aby niko nie urazić" do BANI!!
A kto będzie robił amerykańskie hg ? Nigdy niebyło dobrze, balance mod jedynie poprawi sytuacje ;>
.

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest