Nowy Balance mod wydany

[ Polskie newsy ]

Moderator: Newswriters

User avatar
Wampir
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 47
Joined: Sat Jul 08, 2006 7:24 pm

Post by Wampir »

mod okazal sie niewypalem
Arabowie nic dzieki niemu wlasciwie nei zyskali- nie maja zadnych szans ani z usa, ani z ruskimi
USA zostalo mocno oslabione przez ograniczenie sily hg na budynki.. no ale probowalem uzywac niby lepszych rakietek, lecz bezskutecznie na rosjan
Przez obrone rosjan zlozona ze spowow nie da sie obecnie przebic, zwlaszcza przy rakietkach dlugodystansowych obracajacych sie na pojazdach..

Powiem tak:
gralem razem z kalashem (a obaj noobami nie jestesmy) przeciw xardasowi. My USA on RUS. Pobil nas bez wiekszych problemow mimo wykorzystywania wszystkiego co ma usa- zaczynajac od hg, przechodzac przez rakietki, gatlingi, podwojne dziala, az do snajperek i doslownie nic...
Pogardzać nadzieją, nie wstydzić się kłamstw, kochać nienawiść to być jednym z nas
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Arabowie są nieźli przez pierwsze 15-20 min.
Co do tych waszych walk to wszystko głównie przez spowa (poza tym xar jest jednym z najlepiej grających rosją więc się nie dziwcie^^), dlatego próbowaliśmy spowa balansować, ale to nie jest takie proste w tym konkretnym przypadku.
Musze zagrać z xarem i zobaczyć jak to wygląda w porównaniu do wcześniejszych naszych gier.
Image
User avatar
hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 209
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

Post by hydro »

Dlatego ruscy musza jak najszybciej opracowac rakiete dlugodystansowa (gralem z wampem i tego nie zrobilem, przez co przegralem), co do arabow to troche wyzsza polka, wiec nie dziwcie sie, ze nikomu nie wychodzi
User avatar
Xardas
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 49
Joined: Tue May 29, 2007 12:07 pm

Rosja wymiata...

Post by Xardas »

Teraz gra np AM vs AM kończy się patem (ja vs Wampir) rusche nic nie dają( w sumie dobrze), ale męczące jest ostzeliwanie sie rakietami, skoro i tak jeden inzynier napraiwa to w kilka sekund... Przegra ten komu szybciej sie znudzi gra i się podda z nudów... http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... n03ar2.jpg

Arabowie: ta nacja za dużo nie zyskała ( 4 wieze i 2 koszary na cb powodują ze na balance nikt ich nie załatwi, ale i tak pat)

Rosja, zyskała dużo mimo ograniczenia pola spowalniającego i wydłużnia badań czasowych... Wystarczy zamiast srednich pojazdow uzbrojonych w spowalniacz budować ciężkie gąsiennicowe,( ich wielkosc wplywa na wielkosc pola) Bez problemu można sie obronic przed rakietami wroga mając 3 bazuki w koszarach...

Poźniej jest tylko lepiej. Co więcej baza rosyjska jest nie do zdobycia przez nacje nie posiadającą ich tech.. nawet 2vs1... 2 dźwigi skutecznie naprawiają uszkodzoną defe. NIezwykła odporność budynków daje możliwość skutecznego obunkrowania sie np labami z 2 stron. Wystarczy zbadac all tech. i ruszyc na przeciwnika ktory, juz nie ma za duzo do powiedzenia... Rozyjska bazuka level 10 screen:
(
http://img217.imageshack.us/my.php?imag ... n42oq6.jpg vs AM HG http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... n03ar2.jpg )

posiada ogromny domage na pojazdy i budynki 163 ( 5 bazuk level 8-10 w koszarach, które mają powiedzmy ze 300 obrony zatrzyma ALL HG i rakiet, przeważnie coś z tylu naprawia te koszary) do tego dochodzi pole spow. rakiety dlugodystansowe- obracające sie w tył, behemota narazie nie ma ale, to tylko zwiekszy x2 ich siłę........

<Hydro> Rosjanie nie muszą opracowywać tej rakiety, ja to zrobiłem chyba w 1:30 min, bo nie chciałem darować gry patem i szukałem sposobu aby czymś zastąpić behemota, udało sie rakieta długodystansowa sterowana manual, 2in1 zadaje duże obrażenia a przy okazji szkolisz mechaników na level 10 (2 wystarczą)uszkodzony pojazd wraca praktycznie pod baze... DO obrony bazy nie potrzebne są te rakiety... Jeśli znasz zasady bazuki, a pewnie znasz, to możesz sie bez problemu bronić bez uzywania wiekszych sił... Btw radzę upolować sobie radar- jest bardzo przydatny...

Co więcej na koniec przesiadasz sie do hg, spow, bazuki + medyk i end game.....
User avatar
NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 379
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

Post by NaDoL »

Tak myślałem że ten balance jeszcze nie jest gotowy^^
Ale co do USA to ten tzw 'pat' nie jest tak do końca patem (tym bardziej w 24min) bo widząc tego screna to, według mnie można zrobić dużo więcej niż tam jest, chociaż próbować. (poza tym nawet bez balanca można zagrać na ''pat'' USA vs USA)
Image
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

Z radziem doszlismy do wniosku ze game.txt wogole nic nie daje tak wiec spowy nie zostaly zmienione. Problem polega na tym ze da sie zagadac ze stucukiem zeby zrobil zeby game.txt znow dzialalo, tylko ze w nowym patchu dopiero to bedzie widac :|
Image
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Rosja wymiata...

Post by Radzio »

Rosja, zyskała dużo mimo ograniczenia pola spowalniającego i wydłużnia badań czasowych... Wystarczy zamiast srednich pojazdow uzbrojonych w spowalniacz budować ciężkie gąsiennicowe,( ich wielkosc wplywa na wielkosc pola) Bez problemu można sie obronic przed rakietami wroga mając 3 bazuki w koszarach...
Nie, wielkosc podwozia nie ma wplywu na wielkosc pola. Takie myslenie tylko pozera twoje skrzynki...
User avatar
Xardas
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 49
Joined: Tue May 29, 2007 12:07 pm

Post by Xardas »

ehh no sry my mistake... na wielkość pola wpływa ilość spowalniaczy, ( to jest CHYBa wprost proporcjonalne czy jakos tak)a i oczywiscie tech czasowe I, II i III. Tak czy siak jest to samo, Nadi juz sprawdzał...
Image
* Popełnianie błędów jest rzeczą ludzką,
lecz gdy ściera sie gumka na końcu ołówka znaczy to,
ze popełniasz ich zbyt wiele. *
User avatar
YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1395
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

Post by YuriStriatov »

No jest to samo jest, ale to dlatego bo my zjebalismy okazuje sie choc za bardzo nie wiem dlaczego, ale Radzio zmienil kodowanie pliku na to samo co bylo i magicznie zaczelo dzialac :? Tak wiec za niedlugo nowe wydanie.
Image
User avatar
Xardas
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 49
Joined: Tue May 29, 2007 12:07 pm

Post by Xardas »

MOżę ktoś mi przywróci behemota? bo naprawde ciężko bez niego...
Image
* Popełnianie błędów jest rzeczą ludzką,
lecz gdy ściera sie gumka na końcu ołówka znaczy to,
ze popełniasz ich zbyt wiele. *
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 2898
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Post by Radzio »

Bedzie w nowym wydaniu, poki co jeszcze mielismy je testowac z Nadim
Deon
Soldier level 0
Soldier level 0
Posts: 5
Joined: Thu Aug 27, 2009 9:00 am
Location: Stuttgart/Bydgoszcz
Contact:

Re: Nowy Balance mod wydany

Post by Deon »

Widze temat stary ,ale moze ma ktos dzilajacy link do tego moda?

// byl w downloadzie na normalnej stronie... ale skoro ta nie funkcjonuje to poszukaj na innych fan stronach OW. Na pewo nie ma działającego linku w tym temacie? // Anti
User avatar
Gothuk
Site Administrator
Site Administrator
Poland
Posts: 985
Joined: Tue Sep 04, 2007 6:10 pm
Location: Poland, Warsaw
Contact:

Re: Nowy Balance mod wydany

Post by Gothuk »

Prace nad modem zostały porzucone i nie jest on juz praktycznie dostepny.
Poza tym to mod tylko do multi, wiec raczej z nikim nie pograsz, bo nikt go nie uzywa...
Locked