Nowy Balance mod wydany

Newsy ze starej odsłony Original-war.net, dawno nieaktualne ale zachowane dla potomności.
User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#31

Post by Mules » Tue Jul 10, 2007 3:32 pm

Ja pier**le macie problemy. Po mojemu, kto jest bardziej kumaty to zrobi to co trzeba, żeby grać, więc na ch*j dodawać roboty dla Stu i Yuriego? A poradniki - fakt przydałyby się i to bardzo.
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

User avatar

Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

Re: temat

#32

Post by Technix » Tue Jul 10, 2007 4:12 pm

NaDoL wrote:Ale my to wszystko wiemy lol nie musisz stwierdzać faktów i mówić nam to co jest dla nas oczywiste^^
Oczywiste jest dla was to, że stosujecie swego rodzaju szantaż :D (Masz BM- możesz grać, nie masz- nie), a to było tylko krótkie podsumowanie.
Radzio wrote:No wlasnie, LOL
---
A kto ci kazal niszczyc te laby co?
To "No wlasnie, LOL" napisałeś, żeby się zapytać kto mi kazał laby niszczyć(ja odpisuję też po to, żeby Ci odpowiedzieć XD) ?

Odpowidź brzmi "Marszałek Jaszin"
Potem któs przez radio mi o Gossudarowie gada i, że mam przejąć labolatoria zanim je zniszczę


P.S: Z tego co się orientuje coś ludziom nie pasi ten BM, testowany i podobno oczyszczony z błędów.
Radzio wrote: Dobra LoL, wiec nie niszcz nastepnym razem xD

Lol, mam dwa cele misji
Główne
-zabij wszystkich naukowców w bazie Epsilon
- zniszcz wszystkie labolatoria
poboczne
-zajmij labolatoria zanim je zniszczysz

zająłem, całkowicie naprawiłem potem rozwaliłem i medalu za to nie dostałem...
Last edited by Technix on Tue Jul 10, 2007 4:37 pm, edited 1 time in total.


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#33

Post by Radzio » Tue Jul 10, 2007 4:17 pm

Dobra LoL, wiec nie niszcz nastepnym razem xD
A co do BM, pracowalismy nad tym dlugo i w koncu stwierdzilismy, iz jest odpowiednio zbalansowany. Chociaz to oczywiste, ze moga pojawic sie jakies niescislosci.

User avatar

NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#34

Post by NaDoL » Tue Jul 10, 2007 5:54 pm

Ja pier**le macie problemy. Po mojemu, kto jest bardziej kumaty to zrobi to co trzeba, żeby grać, więc na ch*j dodawać roboty dla Stu i Yuriego? A poradniki - fakt przydałyby się i to bardzo.
Wyjdzie na to że ''kumatych'' jest tylko 5 osób i wogle będzie super lol

A i technix to nie jest temat o twojej kampanii tylko o balance modzie, wiec już daj sobie na wstrzymanie i nie off topuj
Image

User avatar

Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

Re: temat

#35

Post by Technix » Tue Jul 10, 2007 7:08 pm

NaDoL wrote: A i technix to nie jest temat o twojej kampanii tylko o balance modzie, wiec już daj sobie na wstrzymanie i nie off topuj
Już nic nie piszę (jeśli nie zauważyłeś) nowego, tylko edytuję swojego ostatniego posta.(to co teraz napisałem to wyjątek, bo nie dotyczy to tej misji :) )

P.S: To chyba jakiś bug, że tego zadania mi nie zalicza XD
Image Image Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#36

Post by Radzio » Tue Jul 10, 2007 7:15 pm

LoL, jak ci mowie, ze masz ich nie rozwalac to ich k**wa nie rozwalaj LoL. (Jak masz watpliwosci to olej dowodcow)
----------
Nadol ma racje, bo tych "kumatych" bedzie niewielu, wiec z gry BM nici xD

User avatar

Technix
Soldier level 1
Soldier level 1
Posts: 29
Joined: Sun Jul 08, 2007 6:06 pm

Re: temat

#37

Post by Technix » Tue Jul 10, 2007 7:22 pm

Technix wrote:
NaDoL wrote: A i technix to nie jest temat o twojej kampanii tylko o balance modzie, wiec już daj sobie na wstrzymanie i nie off topuj
Już nic nie piszę (jeśli nie zauważyłeś) nowego, tylko edytuję swojego ostatniego posta.(to co teraz napisałem to wyjątek, bo nie dotyczy to tej misji :) )

P.S: To chyba jakiś bug, że tego zadania mi nie zalicza XD
Edytuję ten post, bo on jest ostatnim postem jaki tu napisałem i nie zamierzam pisać ich w tym temacie więcej(chyba, że znowu jakieś problemy będą)

Radzio, jak nie zniszczę labolatoriów, to nie skończy się misja :evil: .

Nadol, to dziwne, że ja misję miałem tak długo, jak stały te labolatoria!(nie mam najnowszego patcha)


[quote="Nadol]Noi mówisz że nie piszesz nic nowego LOL a cały czas dopisujesz. Masz je przejąć inżynierem i sie skończy misja i ich nie zniszczysz, czasami wystarczy pomyśleć omg.[/quote]

Napisałęm, że nie będę pisał nowych postów, tylko edytował ostatni.

Przecież pisałem dużo razy: Przejąłęm labolatoria zabiłem wszystkich naukowców, a misja trwała tak długo jak stały te labolatoria!

Za szóstym razem( :shock: ) się udało. Zająłem wszystkie labolatoria, wprowadziłem naukowców i dopiero mi zaliczyło, chociaż wcześniej też tak zrobiłem(za 2 razem bodajże).
Last edited by Technix on Wed Jul 11, 2007 10:09 am, edited 3 times in total.
Image Image Image

User avatar

NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#38

Post by NaDoL » Tue Jul 10, 2007 7:26 pm

Noi mówisz że nie piszesz nic nowego LOL a cały czas dopisujesz. Masz je przejąć inżynierem i sie skończy misja i ich nie zniszczysz, czasami wystarczy pomyśleć omg.
Image

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#39

Post by Mules » Tue Jul 10, 2007 9:17 pm

Wyjdzie na to że ''kumatych'' jest tylko 5 osób i wogle będzie super lol

Kto szuka ten znajdzie, a bycie w CB to jest ku**a przywilej, wiec jak to sie rozwinie to napewno beda dawane rankingi na lobby i ludzie zaczna szukac sposoby jak w tych rankingach zaistniec. Jak dla mnie to samoistny sposob.
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#40

Post by Radzio » Wed Jul 11, 2007 8:18 am

No Mules, masz racje xD Tylko chodzi o to ze na GSA moze nie byc z kim zagrac poki sie wiadomosc o BM nie rozprzestrzeni.
---
Nadol: Toc ja mu to walkuje od poczatku, a on obstawia przy swoim xD

User avatar

NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#41

Post by NaDoL » Wed Jul 11, 2007 11:57 am

Przywilej to być na pierwszej stronie lol
Ale jeśli do tego aby być w CB będzie potrzebny balance to będą instalować.
Mimo to najlepszym rozwiązaniem będzie patch, wtedy nie ma o czym gadać i każdy będzie instalował, bo to jest praktycznie tylko klik i masz, a nie czytanie poradnika jak odpalić balance moda i jaką podać ścieżkę instalacji.
Image

User avatar

Xardas
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 53
Joined: Tue May 29, 2007 12:07 pm
Contact:

Male podsumowanie

#42

Post by Xardas » Fri Jul 13, 2007 4:57 pm

<Technix> ta teleportacja jest ograniczona.. Mozesz zwiekszyć jej zasieg, badając tech czasowe I, II i III, co ulepsza teleportacje, powieksza pole spowalniające...


<BALANCE MODE > Moim zdaniem nie tak miało być xD:

Arabowie jak byli do d***, tak nadal są, Mod bardzo ogranicza zapedy AMerykańskich HG na bazy wroga, ale czyni z Rosjan nacje nie do pokonania...
Mianowicie jest nadal to samo co było... Tyle ze teraz nikt nie musi sie obawiać AM i ruschu bezużytecznych na budynki HG, mimo że budowa behemota powoduje wyje****e gry to i tak bez większego problemu da się wygrac rosjanami 2vs1 z nacjami nie posiadającymi ich tech... Co więcej zdziwił mnie deko fakt że rosyjskie rakiety długodystansowe sie obracają i nie na wieży!! ... Jesli zostanei przywrócony behemot to gra tym narodem bedzie jeszcze bardziej banalna...


Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#43

Post by Radzio » Fri Jul 13, 2007 5:04 pm

LoL, jak one moga sie obracac? Przeciez sa stabilne. Jedynie na wiezyczkach moga, ale na pojazdach nie xD

User avatar

hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 222
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

#44

Post by hydro » Fri Jul 13, 2007 5:20 pm

A jednak tamten blad, ktory mialem dotyczyl beha

User avatar

Xardas
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 53
Joined: Tue May 29, 2007 12:07 pm
Contact:

Rakiety

#45

Post by Xardas » Fri Jul 13, 2007 5:36 pm

Radzio, ta rakieta wali w tył, no chbya ze ja to jakoś zle odbieram. btw nei dysponuje niestety dobrymi screnami tylko tym ale cos tu widać
1 http://img178.imageshack.us/my.php?imag ... n17iu7.jpg
i
2 http://img523.imageshack.us/my.php?imag ... n18km1.jpg



Hydro, tak to dotyczhy beha. Juz kilka razy gre wywalało jak tylko Mules go zbudował ...

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest