Balance Mod - kolejna oficjalna wersja

Newsy ze starej odsłony Original-war.net, dawno nieaktualne ale zachowane dla potomności.

Topic author
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Balance Mod - kolejna oficjalna wersja

#1

Post by Radzio » Thu Jul 19, 2007 1:44 pm

Dzisiejszy dzionek poświęciłem pracom nad Balance Modem. Nareszcie udało się rozpracować zasadę działania spowalniaczy czasu i odpowiednio je dostosować. Naprawiłem też beha. Jest on ciutkę szybszy i wytrzymalszy niż był (ale także i droższy), tak więc testować, bo mogłem przesadzić

Mod dostępny jest do pobrania pod tym adresem: https://original-war.net/files.php?id=75

Jeśli nie wiecie, jak go odpalić, to w artach wala się poradnik Nadola. Więcej info na jego temat w poprzednim newsie.

Update: Przy instalacji upewnijcie się, że ustawiono katalog mods w folderze z grą. W przeciwnym wypadku wystarczy dopisać /mods w ścieżce docelowej.
Last edited by zoNE on Tue Apr 16, 2019 10:29 am, edited 3 times in total.

User avatar

hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 222
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

#2

Post by hydro » Thu Jul 19, 2007 2:58 pm

A czy jest naprawiony blad z behem, ze jak sie go zbudowalo to wywalalo z gry?


Topic author
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

Re: Balance Mod - kolejna oficjalna wersja

#3

Post by Radzio » Thu Jul 19, 2007 3:02 pm

Radzio wrote:Naprawilem też beha.
Mysle, ze wyrazilem sie jasno xD

User avatar

Xardas
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 53
Joined: Tue May 29, 2007 12:07 pm
Contact:

#4

Post by Xardas » Fri Jul 20, 2007 1:25 pm

Hmm no no rosja ma gorzej ze spowem teraz.. jeden nic nie daje 2 na wiezy bez tech III tez gono... No troche za mocno to jest zrobione. Pozatym Kali zrobil atak na moje koszary 10 hg level III kompa i nawet ich nie drasnoł, nic totalnie nic..... no to tez przesada..
Image
* Popełnianie błędów jest rzeczą ludzką,
lecz gdy ściera sie gumka na końcu ołówka znaczy to,
ze popełniasz ich zbyt wiele. *


Topic author
Radzio
Site Administrator
Site Administrator
Posts: 2930
Joined: Fri Jul 28, 2006 10:58 am
Location: Bialystok, Poland

#5

Post by Radzio » Fri Jul 20, 2007 1:32 pm

No lol, mieliscie uzywac rakiet...

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#6

Post by Mules » Fri Jul 20, 2007 1:47 pm

To co teraz rakiety rush ku**a?
Jeeez nie prosciej szybciej i LEPIEJ bedzie uzyc znanego i lubianego schematu papier kamien nozycze?
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

User avatar

hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 222
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

#7

Post by hydro » Fri Jul 20, 2007 2:21 pm

Wlasnie mules sie nie da z powodu roznorodnosci broni, ale chyba to by wygladalo tak:budynek>rakieta>hg>piechota

User avatar

YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

#8

Post by YuriStriatov » Fri Jul 20, 2007 3:17 pm

:? Da sie i tak wlasnie jest. Ale jak wy nadal spamujecie hg to lol.
Image

User avatar

hydro
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 222
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:58 pm

#9

Post by hydro » Fri Jul 20, 2007 6:35 pm

W sumie yuri tak naprawde ta gra jest stworzona, ze dzieki takcie mozna wygrac, ale jak kazdy tkwi w hg rushu i nie mysli jak wygrac w inny sposob niekoniecznie wozami to ich wina

User avatar

NaDoL
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 398
Joined: Wed Apr 12, 2006 7:43 pm
Location: Poland
Contact:

temat

#10

Post by NaDoL » Fri Jul 20, 2007 8:22 pm

Zawsze sie coś komuś nie podoba xd
Ja to tera widze tak:
Trzeba od nowa zrobić zmiany od podsatwowej wersji OW, i nie takie globalne tylko:
(jak zobacze liczby jakie maja to wtedy dokładniej określe, narazie tak powierzchownie)
US HG zmniejszyć nie wiele moc na wszystko
RUS HG zwiekszyć predkość
AR G zwikęszyć moc na pojazdy i na budynki
AR Miotacz Ognia zwiększyć moc
US & AR rakieta zwiekszyć moc i trochę (nie wiele) zasięg
AR Gatting zwiększyć moc
Ograniczyć i wydłużyć czas opracowywania i budowania spowa (i wiecej sybu kosztuje)
Noi działo dłużej się opracowuje (tak jak tera jest)

I przy tych zmianach można grać wszystkim, bo każde czołgi mają szanse w starciach ze sobą ale działa są trochę słabsze żeby nie tak szybko rozwalać budynek(wtedy można troche ograniczyć HG rush) ale nie może być tak że tak wyglądające działo przez pół godziny rozwala jedne koszary (pomijam ludzi) xD

Ruskim nie trzeba polepszać rakiet bo maja te z sybem i bazokarzy.

A arabom powinno tyle starczyć na ich małe ceny pojazdów/budynków i szybkość ich budowy.

koniec xd
Image

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#11

Post by Mules » Fri Jul 20, 2007 9:35 pm

Confused Da sie i tak wlasnie jest. Ale jak wy nadal spamujecie hg to lol.

ta? to powiedz mi co jest dobre na obrone bo rakiety zdecydowanie za bardzo chujne sa i powiedz mi jaki czolg dobry jest na hg procz innych hg, bo chyba nie karzesz mi rozsadzać hg piechota w wolnym polu...
Ja spamuje HG ? wątpie...
No i zgadzam sie z Nadim w sumie.. ku**a nie przypuszczałem ze do tego dojdzie
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

User avatar

YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

#12

Post by YuriStriatov » Sat Jul 21, 2007 1:36 am

A ty grales wogole w moda ze komentujesz? Na obrone sa dobre wiezyczki co jest chyba jasne i logiczne. Tak trudno do tego dojsc? Ze juz pomijam ze twoje narzekanie ze nie ma innej broni na hg niz inne hg jest bez sensu lol. Skoro nie chcesz latac piechota to nie ma w grze pojazdu co bylby dobry na pojazdy z dzialem przeciw pojazdom. Nawet mozliwosc tworzenia nowych jednostek by tu nie pomogla wiec wez ty sie stuknij w czambuł.

Nadi: Problem z arabami tylko to jest to ze oni mimo ze niska cena to nie uda im sie produkowac wiecej i szybciej niz reszta bo nie maja kompowych. Niby na zdalnym by sie dalo, ale biorac pod uwage fakt ze w zdalnych musi siedziec mechanik (co zmniejsza predkosc produkcji bo mniej mechow w fabryce) oraz ze musisz budowac za kazdym razem nowy woz jak chcesz miec wiecej slotow a na niskim doswiadczeniu ludzi to tragedia to juz wogole produkcja bedzie wolniejsza od przeciwnika am albo rus. I w ten sposob araby przegrywaja. Teraz dazymy do tego zeby araby mialy tylko ciut gorsze podwozie od reszty, ale za to szybsze no i ofcoz lepsze dzialo i kilka ciekawych broni typu miotacz do uzycia. Takto jedyne co trzeba by wygrywac arabami to nauczyc sie grac a nie nauczyc sie grac i miec farta jak k**tyn.
Image

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#13

Post by Mules » Sat Jul 21, 2007 9:23 am

JEEEEEEEEEZ nie rozumiesz mnie. Mi chodzi jaką broń można wykorzystać PRZECIWKO obronie a nie jak stworzyć obrone. Rakiety sa zdecydowanie za slabe... A czy grałem na BM? na ogol gramy codziennie po 23 choć ostatnio zwolniliśmy tempa i nie graliśmy na BM. A z hg akurat masz rację - mój błąd
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

User avatar

YuriStriatov
Site Administrator
Site Administrator
Cuba
Posts: 1449
Joined: Fri Feb 17, 2006 3:02 am
Contact:

#14

Post by YuriStriatov » Sat Jul 21, 2007 11:28 am

Jak rakiety moga byc za slabe jak sa lepsze od tych co byly w ow i to calkiem niezle. Ostatnio byly jeszcze lepsze to kazdy narzekal ze dwie rakiety moga rozpierdolic obrone bez zadnego problemu nawet z dzwigami za wiezami. Co jak co ale bez przesady. Chcesz miec odjebane rakiety to wez je na manualu i tyle, bo od tego manual jest.
Image

User avatar

Mules
Community Veteran
Community Veteran
Posts: 202
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:04 pm
Location: Grajewo
Contact:

#15

Post by Mules » Sat Jul 21, 2007 11:41 am

A grzebaiscie cos przy odpornosci wiezyczek? bo naprawde rakiety sa ciut za slabe na bidynki
"Prawdziwą treścią ludzkiego życia jest gra. Ziemia jest polem ćwiczeń, niebo jest boiskiem"
Image

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest