Page 1 of 2

Balance Mod - kolejna oficjalna wersja

Posted: Thu Jul 19, 2007 1:44 pm
by Radzio
Dzisiejszy dzionek poświęciłem pracom nad Balance Modem. Nareszcie udało się rozpracować zasadę działania spowalniaczy czasu i odpowiednio je dostosować. Naprawiłem też beha. Jest on ciutkę szybszy i wytrzymalszy niż był (ale także i droższy), tak więc testować, bo mogłem przesadzić

Mod dostępny jest do pobrania pod tym adresem: https://original-war.net/files.php?id=75

Jeśli nie wiecie, jak go odpalić, to w artach wala się poradnik Nadola. Więcej info na jego temat w poprzednim newsie.

Update: Przy instalacji upewnijcie się, że ustawiono katalog mods w folderze z grą. W przeciwnym wypadku wystarczy dopisać /mods w ścieżce docelowej.

Posted: Thu Jul 19, 2007 2:58 pm
by hydro
A czy jest naprawiony blad z behem, ze jak sie go zbudowalo to wywalalo z gry?

Re: Balance Mod - kolejna oficjalna wersja

Posted: Thu Jul 19, 2007 3:02 pm
by Radzio
Radzio wrote:Naprawilem też beha.
Mysle, ze wyrazilem sie jasno xD

Posted: Fri Jul 20, 2007 1:25 pm
by Xardas
Hmm no no rosja ma gorzej ze spowem teraz.. jeden nic nie daje 2 na wiezy bez tech III tez gono... No troche za mocno to jest zrobione. Pozatym Kali zrobil atak na moje koszary 10 hg level III kompa i nawet ich nie drasnoł, nic totalnie nic..... no to tez przesada..

Posted: Fri Jul 20, 2007 1:32 pm
by Radzio
No lol, mieliscie uzywac rakiet...

Posted: Fri Jul 20, 2007 1:47 pm
by Mules
To co teraz rakiety rush ku**a?
Jeeez nie prosciej szybciej i LEPIEJ bedzie uzyc znanego i lubianego schematu papier kamien nozycze?

Posted: Fri Jul 20, 2007 2:21 pm
by hydro
Wlasnie mules sie nie da z powodu roznorodnosci broni, ale chyba to by wygladalo tak:budynek>rakieta>hg>piechota

Posted: Fri Jul 20, 2007 3:17 pm
by YuriStriatov
:? Da sie i tak wlasnie jest. Ale jak wy nadal spamujecie hg to lol.

Posted: Fri Jul 20, 2007 6:35 pm
by hydro
W sumie yuri tak naprawde ta gra jest stworzona, ze dzieki takcie mozna wygrac, ale jak kazdy tkwi w hg rushu i nie mysli jak wygrac w inny sposob niekoniecznie wozami to ich wina

temat

Posted: Fri Jul 20, 2007 8:22 pm
by NaDoL
Zawsze sie coś komuś nie podoba xd
Ja to tera widze tak:
Trzeba od nowa zrobić zmiany od podsatwowej wersji OW, i nie takie globalne tylko:
(jak zobacze liczby jakie maja to wtedy dokładniej określe, narazie tak powierzchownie)
US HG zmniejszyć nie wiele moc na wszystko
RUS HG zwiekszyć predkość
AR G zwikęszyć moc na pojazdy i na budynki
AR Miotacz Ognia zwiększyć moc
US & AR rakieta zwiekszyć moc i trochę (nie wiele) zasięg
AR Gatting zwiększyć moc
Ograniczyć i wydłużyć czas opracowywania i budowania spowa (i wiecej sybu kosztuje)
Noi działo dłużej się opracowuje (tak jak tera jest)

I przy tych zmianach można grać wszystkim, bo każde czołgi mają szanse w starciach ze sobą ale działa są trochę słabsze żeby nie tak szybko rozwalać budynek(wtedy można troche ograniczyć HG rush) ale nie może być tak że tak wyglądające działo przez pół godziny rozwala jedne koszary (pomijam ludzi) xD

Ruskim nie trzeba polepszać rakiet bo maja te z sybem i bazokarzy.

A arabom powinno tyle starczyć na ich małe ceny pojazdów/budynków i szybkość ich budowy.

koniec xd

Posted: Fri Jul 20, 2007 9:35 pm
by Mules
Confused Da sie i tak wlasnie jest. Ale jak wy nadal spamujecie hg to lol.

ta? to powiedz mi co jest dobre na obrone bo rakiety zdecydowanie za bardzo chujne sa i powiedz mi jaki czolg dobry jest na hg procz innych hg, bo chyba nie karzesz mi rozsadzać hg piechota w wolnym polu...
Ja spamuje HG ? wątpie...
No i zgadzam sie z Nadim w sumie.. ku**a nie przypuszczałem ze do tego dojdzie

Posted: Sat Jul 21, 2007 1:36 am
by YuriStriatov
A ty grales wogole w moda ze komentujesz? Na obrone sa dobre wiezyczki co jest chyba jasne i logiczne. Tak trudno do tego dojsc? Ze juz pomijam ze twoje narzekanie ze nie ma innej broni na hg niz inne hg jest bez sensu lol. Skoro nie chcesz latac piechota to nie ma w grze pojazdu co bylby dobry na pojazdy z dzialem przeciw pojazdom. Nawet mozliwosc tworzenia nowych jednostek by tu nie pomogla wiec wez ty sie stuknij w czambuł.

Nadi: Problem z arabami tylko to jest to ze oni mimo ze niska cena to nie uda im sie produkowac wiecej i szybciej niz reszta bo nie maja kompowych. Niby na zdalnym by sie dalo, ale biorac pod uwage fakt ze w zdalnych musi siedziec mechanik (co zmniejsza predkosc produkcji bo mniej mechow w fabryce) oraz ze musisz budowac za kazdym razem nowy woz jak chcesz miec wiecej slotow a na niskim doswiadczeniu ludzi to tragedia to juz wogole produkcja bedzie wolniejsza od przeciwnika am albo rus. I w ten sposob araby przegrywaja. Teraz dazymy do tego zeby araby mialy tylko ciut gorsze podwozie od reszty, ale za to szybsze no i ofcoz lepsze dzialo i kilka ciekawych broni typu miotacz do uzycia. Takto jedyne co trzeba by wygrywac arabami to nauczyc sie grac a nie nauczyc sie grac i miec farta jak k**tyn.

Posted: Sat Jul 21, 2007 9:23 am
by Mules
JEEEEEEEEEZ nie rozumiesz mnie. Mi chodzi jaką broń można wykorzystać PRZECIWKO obronie a nie jak stworzyć obrone. Rakiety sa zdecydowanie za slabe... A czy grałem na BM? na ogol gramy codziennie po 23 choć ostatnio zwolniliśmy tempa i nie graliśmy na BM. A z hg akurat masz rację - mój błąd

Posted: Sat Jul 21, 2007 11:28 am
by YuriStriatov
Jak rakiety moga byc za slabe jak sa lepsze od tych co byly w ow i to calkiem niezle. Ostatnio byly jeszcze lepsze to kazdy narzekal ze dwie rakiety moga rozpierdolic obrone bez zadnego problemu nawet z dzwigami za wiezami. Co jak co ale bez przesady. Chcesz miec odjebane rakiety to wez je na manualu i tyle, bo od tego manual jest.

Posted: Sat Jul 21, 2007 11:41 am
by Mules
A grzebaiscie cos przy odpornosci wiezyczek? bo naprawde rakiety sa ciut za slabe na bidynki