Skrypt chat na forum phpbb3

Dział stworzony do rozmów o programowaniu i tworzeniu stron internetowych. Oprócz tematów związanych z SAIL'em.
Mari
Community Veteran
Community Veteran
Poland

Skrypt chat na forum phpbb3

Post by Mari »

Czy istnieje jakiś w miarę prosto konfigurowalny, darmowy chat na forum skrypt phpbb3?
Szukam bo potrzebuje to zamontować, jeżeli nie ma prostych w założeniu to prosiłbym o jakieś porady. Szukałem i większość albo nie działała albo niektóre były płatne a takich nie szukam, z góry dzięki za poradę.
Do you not know that you are a temple of God and that the Spirit of God dwells in you?If any man destroys the temple of God, God will destroy him, for the temple of God is holy, and that is what you are. 1 Kor 3,16-23
Nitek
Community Veteran
Community Veteran

Re: Skrypt chat na forum phpbb3

Post by Nitek »

Mówiąc chat masz na myśli shoutbox?
Kiedyś sporo spamowałem na mChat - https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... w_version/
Polecam.
Mari
Community Veteran
Community Veteran
Poland

Post by Mari »

Próbowałem zainstalować normalnie i przez automoda, nie działa, podpowiesz mi jak to uruchomić?
Do you not know that you are a temple of God and that the Spirit of God dwells in you?If any man destroys the temple of God, God will destroy him, for the temple of God is holy, and that is what you are. 1 Kor 3,16-23
Nefarem
MODbase Moderator
Poland

Post by Nefarem »

Przeważnie dają instrukcję co trzeba zmienić.
Absolute Dominion
Spoiler:
Modyfikacja opowiadająca historię Ivana Bierezova, żołnierza armii Rosyjskiej , weterana wojny w Chinach który wziął udział w misji ochrony złóż Alaskitu.

Download from Dropbox
Original War Cooperation
Spoiler:
Modyfikacja umożliwiająca granie w mapach z kampanii OW i nie tylko ze znajomymi kontra AI.

Download from Steam

Download from Dropbox
Original War Dialog Editor
Spoiler:
Program ułatwiający tworzenie plików wri z dialogami, zadaniami etc do Original War .

Download
Mari
Community Veteran
Community Veteran
Poland

Post by Mari »

Dobra już mam, kolega Antitheus mi pomógł, do zamknięcia.